KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.

Started by ArneS, September 16, 2014, 07:03:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ØBS

Quote from: SirOlsen on September 16, 2014, 20:58:30
Får ingen av gratisstreamene til å funke, jeg

Like greit drt, kanskje... Gikk akkurat av toget og inn på Bohemen. Står det fortsatt 1-0...? Trudde kanskje de viste kampen her, men her er kun oppskrytt CL....
LUSCOS-hilsen
ØBS

Eriksen55

Fra jeg begynte å se så har vi vært best.. Aner ikke hvor i kampen jeg er og ikke har jeg kommentator. Jeg har registrert at Doukara viser mye bra og at Billy Sharp ikke er helt der han bør være, enda!

Nørgaard

Ove

Ingen av spissene våre har vist seg fram i dag, kanskje ikke så rart siden vi ikke er så ofte i avslutningsposisjon. Synes Doukara jobber bra. Vandrer mye i hele banen.

leedstomadness

Quote from: HåvardK on September 16, 2014, 20:21:47
For de av dere som er veteraner: Har nå registrert meg på Unibet, og det står at kampen skal gå på TV(slik jeg forstår det). Men får ikke opp noe bilde. Kommer det ved kampstart?

Funker det nå? Går greit her. Må som regel vente til kampstart, men den var treg å få inn idag

Leedsfan

Quote from: Eleonora on September 16, 2014, 21:18:21Billy Sharp er ikke god!!!

Er også litt frustrert over han , men han er en poacher og i et lag som ikke skaper sjanser så er han sjanseløs.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Pause. Heldigvis pause. 1-0 og Bmouth klart best. Vi kom litt bedre med halvveis ut i kampen, men vi er milevis unna poeng her foreløpig. Her må det gjøres underverker i pausen. Gjerne et par spillerbytter og formasjonsendring!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Midtbanen er til grin. De bliver overløbet gang på gang og derfor er Sharp alene hele tiden.

fjellhaugen

latterlig dårlig start
crap middel periode
godkjent nesten siste 10
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Furu

Da registrerer jeg at vi hadde en omgang uten et eneste skudd på mål  >:(

HåvardK

Quote from: leedstomadness on September 16, 2014, 21:29:36
Quote from: HåvardK on September 16, 2014, 20:21:47
For de av dere som er veteraner: Har nå registrert meg på Unibet, og det står at kampen skal gå på TV(slik jeg forstår det). Men får ikke opp noe bilde. Kommer det ved kampstart?

Funker det nå? Går greit her. Må som regel vente til kampstart, men den var treg å få inn idag
Nei, men fikk bilde via en av de andre linkene. Litt hakkete, men akseptabelt. Bedre enn Leeds fremstår.

Leedsfan

Bournemouth er et lag med stor L. Ingen av deres spillere ville vi hatt, men sammen er de knallgode.

De har utrolig god bevegelse, løper mye uten ball og de har et mønster å gå etter. Bournemouth imponerer!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

- Leif Olav

Promotion 2010

Quote from: Leedsfan on September 16, 2014, 21:34:01
Bournemouth er et lag med stor L. Ingen av deres spillere ville vi hatt, men sammen er de knallgode.

De har utrolig god bevegelse, løper mye uten ball og de har et mønster å gå etter. Bournemouth imponerer!

Hvor mye vil de ha for manageren sin?   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

Men med respekt å melde, dette ser utrolig lovende ut. Mulig vi taper i dag, men det er ekstremt mykje meir potensiale i dette laget, denne stallen, enn det vi har sett på år og dag

Sent from my iPad using Tapatalk

Jon R

Håper Cellino & co ser og lærer. Bournemouth spiller fotball slik jeg ønsker Leeds skal spille!
Jon R.

Sterland

Quote from: Jon R on September 16, 2014, 21:39:00

Håper Cellino & co ser og lærer. Bournemouth spiller fotball slik jeg ønsker Leeds skal spille!

+1

SupALeedS

Er det ikke mulig å se kampene i full screen på unibet? Eller er det jeg som bør ha briller?
Alex

auren

Liker ikke stilen på villbassen Bellusci. Han kommer til å koste oss en god del mål, gule kort og røde kort denne sesongen…

Silvestri strålende med flere gode redninger. Cook har potensiale men har slitt med pasningene, dog hadde han et fantastisk raid fra egen 16-meter til 20 meter fra mål, men ble for ego.

auren

Eriksen55

Siste 3del av banen er vi ikke gode. Der må vi få inn en head coach som utvikle. Resten av banen syntes jeg vi ser bra ut! Tror mye kan løses ved at indreløperne blir med mye lenger frem og går på løp inn i boksen.

gulle

vi har ikke fast manager og nesten bare nye spillere, så det ville vært mye forlangt at vi skal være der allerede,håper vi klarer å karre til oss poeng mens vi øver
I år rykker vi opp!

Cherry

Som når vi hadde Smith omtrent fast på benken, for å kunne endre litt på spillestil i kamper sist sesong- så burde Morisson vært der nå... Sharp er god han - men han blir litt veik mot store midtstoppere, og når vi i tillegg ikke får servert han fra midtbanen.... Ja, da er d tøft som spiss....
Vi har jo dekning på midtbane.... Hvor er Ajose og Morrison?

Ove

Men vi har heldigvis ikke fått flere røde kort etter at Redfern tok over . Vi får ta med oss det positive vi kan  ;)

Jon R

Quote from: Eleonora on September 16, 2014, 21:42:47
Siste 3del av banen er vi ikke gode. Der må vi få inn en head coach som utvikle. Resten av banen syntes jeg vi ser bra ut! Tror mye kan løses ved at indreløperne blir med mye lenger frem og går på løp inn i boksen.

Jeg er svært uenig! Vi ser ikke bra ut så lenge vi ikke er i nærheten av å true motstanderens 16 meter. Dette er en fotballfiosofisk blindgate uten sluttprodukt!   :(
Jon R.

auren

Kan noen fortelle Austin at han ALDRI skal skyte mer???

auren

ØBS

Quote from: Jon R on September 16, 2014, 21:48:16

Jeg er svært uenig! Vi ser ikke bra ut så lenge vi ikke er i nærheten av å true motstanderens 16 meter. Dette er en fotballfiosofisk blindgate uten sluttprodukt!   :(

+1...
LUSCOS-hilsen
ØBS

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Eriksen55

Quote from: Jon R on September 16, 2014, 21:48:16

Så vi ser ikke bra ut bakover, inkl keeper? Vi klarer ikke å spille oss ut i pressede situasjoner? Vi har ikke ro med ballen?

Men ja, det hjelper lite når vi produserer sjanser, men det vil komme

auren

roaldv