Skrevet av Emne: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.  (Lest 59594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #330 på: September 18, 2014, 10:38:18 »
Syns det ville være unaturlig å sette ut Antenucci nå. Mål gir selvtillit. Han er en hardtarbeidende kar som jeg ville sett an om fikk en ketchupeffekt av scoringen sist først. Måten han kaldt setter sjansen sin på vitner om en goalgetter. Ã… jeg føler personlig han er en bedre spiller en sharp. Start kampen som sist og sett evt innpå adryan og sharp  :)

Følger deg helt på denne. Umulig å sette ut en spiss, som lever av å score mål, når han scorer mål. Målet sist vitnet om en natural born goalscorer.

Syntes jeg så konturene av en veldig bra, gjennombruddshissig og hurtig spiss på tirsdag. Må få mer støtte fra midtbanen hvis han skal bli en storscorer.
Jon R.

HåvardK

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #331 på: September 18, 2014, 10:39:50 »
Litt interessant statistikk herfra: http://www.whoscored.com/Matches/829979/LiveStatistics/England-Championship-2014-2015-Bournemouth-Leeds

Våre sikreste pasningsleggere, nye Bianchi på 90%, utskjelte Austin på 83 og undervurderte Warnock på 89. Belluscis 50% skyldes muligens i stor grad at mange av de 90 og 89-prosentene gikk to meter til en Bellusci under press som måtte måke den til skogs?  ;D

Er overasket over at det faktisk er Doukara som mister ballen til motstander flest ganger med 5 mot Antenuccis 4, men den ene på egen 16meter i første omgang var såpass hårreisende at den må telle som ti! Jeg har lært mye statistikk av Top Gear i det siste.  ;D

Ellers er det hårreisende at ingen av våre spillere er på over 2 skudd i snitt per kamp så langt.
Bianchi gjør det stort sett veldig enkelt - samtidig som det vel er han som spiller gjennom Doukara til 1-1. Har skuffet meg litt etter at han imponerte stort i treningskampen mot Dundee, først og fremst fordi jeg syns han blir for veik fysisk. Tror ikke han vant en eneste duell på tirsdag (i den grad han faktisk gikk in i dueller i det hele tatt). Kan bli tøft mot mer fysiske lag enn Cherries og B-ham.

lojosang

Sv: Sv: Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #332 på: September 18, 2014, 12:44:50 »
Litt interessant statistikk herfra: http://www.whoscored.com/Matches/829979/LiveStatistics/England-Championship-2014-2015-Bournemouth-Leeds

Våre sikreste pasningsleggere, nye Bianchi på 90%, utskjelte Austin på 83 og undervurderte Warnock på 89. Belluscis 50% skyldes muligens i stor grad at mange av de 90 og 89-prosentene gikk to meter til en Bellusci under press som måtte måke den til skogs?  ;D

Er overasket over at det faktisk er Doukara som mister ballen til motstander flest ganger med 5 mot Antenuccis 4, men den ene på egen 16meter i første omgang var såpass hårreisende at den må telle som ti! Jeg har lært mye statistikk av Top Gear i det siste.  ;D

Ellers er det hårreisende at ingen av våre spillere er på over 2 skudd i snitt per kamp så langt.
Bianchi gjør det stort sett veldig enkelt - samtidig som det vel er han som spiller gjennom Doukara til 1-1. Har skuffet meg litt etter at han imponerte stort i treningskampen mot Dundee, først og fremst fordi jeg syns han blir for veik fysisk. Tror ikke han vant en eneste duell på tirsdag (i den grad han faktisk gikk in i dueller i det hele tatt). Kan bli tøft mot mer fysiske lag enn Cherries og B-ham.

Det ble sagt Cook på vidåien fra Sky mener jeg, men jeg klarte ikke se hvem det var sjøl.
Min egen lenke har Bianchi med en assist, så da var det nok mest sannsynlig han.
« Siste redigering: September 18, 2014, 13:15:09 av lojosang »
- Leif Olav

Runar

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #333 på: September 18, 2014, 14:34:15 »
Bianchi spiller fram Doukara på 1-1 og er tredje sist på kontringen som gir 3-1
 

HåvardK

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #334 på: September 18, 2014, 15:00:26 »
Bianchi spiller fram Doukara på 1-1 og er tredje sist på kontringen som gir 3-1
Og det er nok ikke tilfeldig. Utvilsomt et klokt fotballhode; men jeg gjentar min lille skepsis til om han holder det fysiske nivået som trengs. På mange måter litt lik Tonge der, selv om tempoet noe er noe bedre hos Bianchi.

Og for all del: Jeg håper for alt i verden at skepsisen er ubegrunnet. Han har i hvert fall ikke vist noen tegn til nykker eller uregjerlig temperament så langt. Og godt er det.

B-m

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #335 på: September 19, 2014, 11:54:09 »
Bianchi spiller fram Doukara på 1-1 og er tredje sist på kontringen som gir 3-1
Og det er nok ikke tilfeldig. Utvilsomt et klokt fotballhode; men jeg gjentar min lille skepsis til om han holder det fysiske nivået som trengs. På mange måter litt lik Tonge der, selv om tempoet noe er noe bedre hos Bianchi.

Og for all del: Jeg håper for alt i verden at skepsisen er ubegrunnet. Han har i hvert fall ikke vist noen tegn til nykker eller uregjerlig temperament så langt. Og godt er det.

The grinebiter is strong with this one!  ;D

Det er nesten helt umulig å bedømme, eller gjøre opp noen som helst mening opp spillere/lag per dags dato. Et helt nytt lag, 2 coacher på 9 kamper, en formasjon som er litt merkelig(ingen bredde), og 25 forskjellige spillere som har prøvd seg i kamp.

Spesielt vanskelig er det å si noe om midtbanespillere, som har hatt en nokså utakknemlig jobb hittil i sesongen. Det er midtbanen som må følge et uryddig mønster både forover og bakover, og det tar krefter. Det er mye løping på midtbana vår, og ofte må de sentrale ned og hjelpe back.  Jeg trodde at midtbanen vår var kjørt etter de første 30 min mot Bournemouth.

 Bianchi har opp mot 90 % pass success som er veldig imponerende MED TANKE PÃ…. Han har en kvalitet, og er et hakk vassere enn hva jeg har sett på lenge. Han er ingen terrier eller målskorer, han er en meget habil midtbanespiller med en flott touch og killerpass-egenskaper. Når vi får satt laget så blir Bianchi bare enda bedre. Ja han er litt lik Tonge - bare at Bianchi holder ut i 90 min. Tonge bruker å være fantastisk de første 55 min, før så å falle helt igjennom. Synes forøvrig at Tonge virker mer fit denne sesongen så håper vi får se han.

I første omgang både mot Birmingham og Bournemouth var vi ELENDIGE, nedrykkskandidater deluxe. Vi ble rundspilt av Bournemouth de første 30 minutter og vi skulle vært 2-0/3-0 under.
Jeg er litt skeptisk til formasjonen, den krever utrolig mye av spillerne. Sharpe, Doukara og Antenucci skiftet vel posisjoner 2-3 ganger i løpet av kampen? Men i 2.omg virker vi mye mer tight og trygg i posisjonene.

Det positive med kampen:
Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor, men er redd for han blir den "nye Byram" og får typiske tretthetsskader. Definitivt den nye Batty med et herlig driv! Ikke fullt så defensiv som Batty, men en nydelig spiller.

Doukara - fy fan for en spiller! Her har vi virkelig funnet et gem. Tresor Kandol med fart, teknikk, fysikk, skills og utholdenhet.

Antenucci - Lenge siden jeg har sett en Leeds-spiller score et slikt mål. Har ganske god fart virker det som, veldig fotrapp og  sikker 1-1 mot keeper. Fint driv med ball. Jobber knallhardt hele kampen.



---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #336 på: September 19, 2014, 11:59:07 »
Bianchi spiller fram Doukara på 1-1 og er tredje sist på kontringen som gir 3-1
Og det er nok ikke tilfeldig. Utvilsomt et klokt fotballhode; men jeg gjentar min lille skepsis til om han holder det fysiske nivået som trengs. På mange måter litt lik Tonge der, selv om tempoet noe er noe bedre hos Bianchi.

Og for all del: Jeg håper for alt i verden at skepsisen er ubegrunnet. Han har i hvert fall ikke vist noen tegn til nykker eller uregjerlig temperament så langt. Og godt er det.

The grinebiter is strong with this one!  ;D

Det er nesten helt umulig å bedømme, eller gjøre opp noen som helst mening opp spillere/lag per dags dato. Et helt nytt lag, 2 coacher på 9 kamper, en formasjon som er litt merkelig(ingen bredde), og 25 forskjellige spillere som har prøvd seg i kamp.

Spesielt vanskelig er det å si noe om midtbanespillere, som har hatt en nokså utakknemlig jobb hittil i sesongen. Det er midtbanen som må følge et uryddig mønster både forover og bakover, og det tar krefter. Det er mye løping på midtbana vår, og ofte må de sentrale ned og hjelpe back.  Jeg trodde at midtbanen vår var kjørt etter de første 30 min mot Bournemouth.

 Bianchi har opp mot 90 % pass success som er veldig imponerende MED TANKE PÃ…. Han har en kvalitet, og er et hakk vassere enn hva jeg har sett på lenge. Han er ingen terrier eller målskorer, han er en meget habil midtbanespiller med en flott touch og killerpass-egenskaper. Når vi får satt laget så blir Bianchi bare enda bedre. Ja han er litt lik Tonge - bare at Bianchi holder ut i 90 min. Tonge bruker å være fantastisk de første 55 min, før så å falle helt igjennom. Synes forøvrig at Tonge virker mer fit denne sesongen så håper vi får se han.

I første omgang både mot Birmingham og Bournemouth var vi ELENDIGE, nedrykkskandidater deluxe. Vi ble rundspilt av Bournemouth de første 30 minutter og vi skulle vært 2-0/3-0 under.
Jeg er litt skeptisk til formasjonen, den krever utrolig mye av spillerne. Sharpe, Doukara og Antenucci skiftet vel posisjoner 2-3 ganger i løpet av kampen? Men i 2.omg virker vi mye mer tight og trygg i posisjonene.

Det positive med kampen:
Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor, men er redd for han blir den "nye Byram" og får typiske tretthetsskader. Definitivt den nye Batty med et herlig driv! Ikke fullt så defensiv som Batty, men en nydelig spiller.

Doukara - fy fan for en spiller! Her har vi virkelig funnet et gem. Tresor Kandol med fart, teknikk, fysikk, skills og utholdenhet.

Antenucci - Lenge siden jeg har sett en Leeds-spiller score et slikt mål. Har ganske god fart virker det som, veldig fotrapp og  sikker 1-1 mot keeper. Fint driv med ball. Jobber knallhardt hele kampen.



Flotte refleksjoner, Bjørn-Marius! Veldig fint å ha deg med på laget igjen!  :)
Jon R.

HåvardK

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #337 på: September 19, 2014, 12:12:09 »
Bianchi spiller fram Doukara på 1-1 og er tredje sist på kontringen som gir 3-1
Og det er nok ikke tilfeldig. Utvilsomt et klokt fotballhode; men jeg gjentar min lille skepsis til om han holder det fysiske nivået som trengs. På mange måter litt lik Tonge der, selv om tempoet noe er noe bedre hos Bianchi.

Og for all del: Jeg håper for alt i verden at skepsisen er ubegrunnet. Han har i hvert fall ikke vist noen tegn til nykker eller uregjerlig temperament så langt. Og godt er det.

The grinebiter is strong with this one!  ;D

Det er nesten helt umulig å bedømme, eller gjøre opp noen som helst mening opp spillere/lag per dags dato. Et helt nytt lag, 2 coacher på 9 kamper, en formasjon som er litt merkelig(ingen bredde), og 25 forskjellige spillere som har prøvd seg i kamp.

Spesielt vanskelig er det å si noe om midtbanespillere, som har hatt en nokså utakknemlig jobb hittil i sesongen. Det er midtbanen som må følge et uryddig mønster både forover og bakover, og det tar krefter. Det er mye løping på midtbana vår, og ofte må de sentrale ned og hjelpe back.  Jeg trodde at midtbanen vår var kjørt etter de første 30 min mot Bournemouth.

 Bianchi har opp mot 90 % pass success som er veldig imponerende MED TANKE PÃ…. Han har en kvalitet, og er et hakk vassere enn hva jeg har sett på lenge. Han er ingen terrier eller målskorer, han er en meget habil midtbanespiller med en flott touch og killerpass-egenskaper. Når vi får satt laget så blir Bianchi bare enda bedre. Ja han er litt lik Tonge - bare at Bianchi holder ut i 90 min. Tonge bruker å være fantastisk de første 55 min, før så å falle helt igjennom. Synes forøvrig at Tonge virker mer fit denne sesongen så håper vi får se han.

I første omgang både mot Birmingham og Bournemouth var vi ELENDIGE, nedrykkskandidater deluxe. Vi ble rundspilt av Bournemouth de første 30 minutter og vi skulle vært 2-0/3-0 under.
Jeg er litt skeptisk til formasjonen, den krever utrolig mye av spillerne. Sharpe, Doukara og Antenucci skiftet vel posisjoner 2-3 ganger i løpet av kampen? Men i 2.omg virker vi mye mer tight og trygg i posisjonene.

Det positive med kampen:
Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor, men er redd for han blir den "nye Byram" og får typiske tretthetsskader. Definitivt den nye Batty med et herlig driv! Ikke fullt så defensiv som Batty, men en nydelig spiller.

Doukara - fy fan for en spiller! Her har vi virkelig funnet et gem. Tresor Kandol med fart, teknikk, fysikk, skills og utholdenhet.

Antenucci - Lenge siden jeg har sett en Leeds-spiller score et slikt mål. Har ganske god fart virker det som, veldig fotrapp og  sikker 1-1 mot keeper. Fint driv med ball. Jobber knallhardt hele kampen.



Flotte refleksjoner, Bjørn-Marius! Veldig fint å ha deg med på laget igjen!  :)
Helt enig, Jon. Og vi er nok temmelig enige - innerst inne. Forskjellen er at du (B-m) tør å uttrykke optimismen, mens jeg holder den for meg selv, enn så lenge.

lojosang

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #338 på: September 19, 2014, 13:16:02 »

Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor,men er redd for han

*Knis*  ;D
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #339 på: September 19, 2014, 13:21:42 »

Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor,men er redd for han

*Knis*  ;D


 ;D ;D ;D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #340 på: September 19, 2014, 13:41:39 »

Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor,men er redd for han

*Knis*  ;D


 ;D ;D ;D


 :D :D :D :D :D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #341 på: September 19, 2014, 13:58:55 »

Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor, men er redd for han

*Knis*  ;D


Hva er det du er redd for BM? :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #342 på: September 19, 2014, 15:19:31 »

Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor, men er redd for han

*Knis*  ;D


Hva er det du er redd for BM? :D

auren

Tretthetsskader var det visst  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #343 på: September 19, 2014, 15:32:53 »

Austin blir spilt riktig, som indreløper i en noe friere rolle(takket være Cock). Jeg tror Cock kommer til å bli stor,men er redd for han

*Knis*  ;D


 ;D ;D ;D


 :D :D :D :D :D

Sitat
Antenucci - Lenge siden jeg har sett en Leeds-spiller score et slikt mål. Har ganske god fart virker det som, veldig fotrapp og  sikker 1-1 mot keeper. Fint driv med ball. Jobber knallhardt hele kampen.

Det ble vel 3-1 mot keeper!

Ti-hi...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973