Skrevet av Emne: EX-manager/head coach: Darko Milanic  (Lest 101746 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #300 på: Oktober 25, 2014, 15:08:21 »
@PhilHayYEP: The last Leeds manager to go without a win in his first six games in charge was, surprisingly, Don Revie. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #301 på: Oktober 25, 2014, 17:00:50 »
och hur det gick för honom sedan vet vi ju alla,kanske kan mana till en eftertanke på de som brukar klaga oftast efter redan en match
 

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #302 på: Oktober 25, 2014, 18:37:50 »
Jeg henger meg på:

Tragisk intervju etter kampen! Ikke bare er engelsken hjelpeløst, men forståelsen av Championship er elendig!

Milanic er fornøyd med spill. Han ville fortsette 2. omgang som første.

Men for å få til det så må han jo gjøre grep. Motivere til å kjempe for seieren, løpe mer og dominere. Leeds var ikke United og ble som rundingsbøyer gjennom andre.

Byttene gjorde oss svakere! Intensiteten kom ikke før i de siste 5-7 minuttene fordi spillerne selv la opp til hoof-ball og ikke grep fra treneren!


Lidelsene fortsetter!   >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #303 på: Oktober 25, 2014, 18:41:08 »
Simon Austin@sport_simon:

Hockaday: P6, W2, D0, L4, Win%33.33
Milanic:      P6, W0, D3, L3, Win%0
Redfearn:   P4, W3, D1, L0, Win%75


Forteller vel det meste!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #304 på: Oktober 25, 2014, 18:44:29 »
och hur det gick för honom sedan vet vi ju alla,kanske kan mana till en eftertanke på de som brukar klaga oftast efter redan en match
Hva er det med deg ? En match ?? Vi klagde for en måned siden men da begynte du "men Gud hvilke supportare vi har " .. Du vil altså at Milanic fortsetter sitt prosjekt? Ja eller nei ?!

Nørgaard

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #305 på: Oktober 25, 2014, 18:53:42 »
Vil vi i League 1, beholder vi  Milanic. Jeg synes Cellino er problemet. Han ansætter de forkerte folk.

kjella

  • Gjest
Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #306 på: Oktober 25, 2014, 18:56:17 »
Så det var andre som fanget opp poenget med Don Revie - frafaller
« Siste redigering: Oktober 25, 2014, 18:57:56 av kjella »

Kickthemdown

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #307 på: Oktober 25, 2014, 18:58:21 »
Jeg vil nødig bli tatt for en stor forsvarer av mannen fra Maribor------

Men hørte idag Phil Hay spørre om noen som viste hvilen Leeds trener som sist gikk 6 kamper uten seier fra starten av sin trenergjerning….. Noen som fikk det med seg ?
Siden det er nevnt lenger oppe i tråden så svarer jeg ja . Men hva faen har det å si ? Sammenligne Guden selv med Milanic .. Aiaiaiai

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #308 på: Oktober 25, 2014, 19:10:48 »


@APOPEY: #lufc Milanic: "We want to play. I don't want to defend with all the players but we were forced to from the start of the (2nd) half."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #309 på: Oktober 25, 2014, 19:14:26 »
Når frilans kommentatoren sier dette:

@Thomkirwin: Get the distinct impression Darko Milanic is hanging by a thread in his job #lufc

Da tar vi en Watford snart!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #310 på: Oktober 25, 2014, 19:28:12 »
@APOPEY: #lufc Milanic sacked after no wins from six games. Redfearn takes charge of training on Monday.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #311 på: Oktober 25, 2014, 19:30:47 »
@APOPEY: #lufc Milanic sacked after no wins from six games. Redfearn takes charge of training on Monday.
jaha det gick ju fort :D
 

auren

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #312 på: Oktober 25, 2014, 19:31:18 »
BREAKING: Leeds United can confirm Darko Milanic has parted company with the club following six games without a win. Neil Redfearn will take charge of first-team training on Monday morning...

For ei suppe! Nå må du fanden meg ansette noe skikkelige saker Cellino! Eller kanskje la Redders prøve seg?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #313 på: Oktober 25, 2014, 19:37:07 »
Nå må Redders får sjansen, så kan han få tilbake Richard Naylor til og hjelpe med akademiet? Men ja for ei suppe.. Hvor mange trenere får sparken før vi er tilbake i PL?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sportcarl1

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #314 på: Oktober 25, 2014, 19:49:36 »
Nå må Redders får sjansen, så kan han få tilbake Richard Naylor til og hjelpe med akademiet? Men ja for ei suppe.. Hvor mange trenere får sparken før vi er tilbake i PL?
hur det än går så snälla Cellino se till att Redfearn får denna säsongen på sig, blir en fars detta med att nya managers hela tiden, är kanske inte där problemet ligger
 

SirOlsen

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #315 på: Oktober 25, 2014, 19:53:17 »
Takk Cellino! Få møka ut!
-SirOlsen-

DenHviteYeboah

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #316 på: Oktober 25, 2014, 20:04:11 »
Takk Cellino! Få møka ut!
Mine bønner er hørt! Og Redders :)

Promotion 2010

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #317 på: Oktober 25, 2014, 20:09:37 »
Korteste managerjobb i klubbens historie:


Darko Milanic sacked by Leeds United after just 32 DAYS in charge at Elland Road


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2807828/Darko-Milanic-sacked-Leeds-United-2-1-loss-home-Wolves.html#ixzz3HBJ9ouKo
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #318 på: Oktober 25, 2014, 20:23:21 »
Begynner å bli en Vits hele klubben......

Andersen

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #319 på: Oktober 25, 2014, 20:27:11 »
Da gikk det som forventet da ! men herregud for en kaosklubb ! Nå håper jeg Readfern  får jobbe med laget resten av sesongen , og ikke bare blir en sånn rask nødløsning før en eventuell ny trener kommer inn !?  ??? Celino : Gi Readfern  jobben pemanent !

SirOlsen

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #320 på: Oktober 25, 2014, 20:28:52 »
-SirOlsen-

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #321 på: Oktober 25, 2014, 20:29:55 »
32 dager!  ::) :P
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #322 på: Oktober 25, 2014, 20:36:42 »
[quote hor=SirOlsen link=topic=21007.msg483252#msg483252 date=1414261732]
Takk Cellino! Få møka ut!
Mine bønner er hørt! Og Redders :)
:)
[/quote]
Jeg mente Go Redders! Ble litt dysleksi her på kvelden ;D

Promotion 2010

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #323 på: Oktober 25, 2014, 20:50:18 »
Offisielt nå:

NEWS
STATEMENT: DARKO MILANIC
Darko Milanic leaves his role as head coach...

PUBLISHED 25 OCTOBER 2014 AT 06:00

 2 0DARKO MILANIÄŒ
Leeds United can confirm that Darko Milanic has parted company with the club.

The Slovenian, who arrived from Austrian side Sturm Graz at the end of September, picked up three points from a possible 18 during his six-game stay at Elland Road.

Milanic oversaw three draws and three defeats, with the 2-1 loss at home to Wolverhampton Wanderers proving to be his final game at the helm.

Club president Massimo Cellino said: "I want to apologise to the supporters, they deserve better results."

Neil Redfearn will now take charge of first-team training on Monday morning.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/hn3dj54fmspc1am2g73k19byn/title/statement-darko-milanic?#sthash.DOzrwZi0.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #325 på: Oktober 25, 2014, 21:02:59 »
Håper Refearn vil spille litt mer direkte. Under Darko ble det veldig mange pasninger for å holde ballen i laget, på tvers og bakover. Cellino skjønte hvor dette bar hen og reagerte før det begynte å brenne for fullt. Litt synd, for Leeds har glimtvis spilt fin fotball. Jeg tror Redfearn får det tøft, men håper han har en fordel av å kjenne den engelse ch.ship fotballen noe bedre enn Darko. Jeg spør meg selv om Cellino har skaffet oss gode nok (fysiske) spillere.
« Siste redigering: Oktober 25, 2014, 21:21:07 av Josch »

Nørgaard

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #326 på: Oktober 25, 2014, 21:08:15 »
Cirkus Cellino!
Hvad skulle dette til for. Milanic var jo en katastrofe og Hockaday var en katastrofe. Med Redders vandt vi og så blev han skiftet ud.

GeirO

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #327 på: Oktober 25, 2014, 21:19:08 »
Dette blir for dumt. Sparke en erfaren manager etter en måned. Tipper trenerforeningen nå advarer sine medlemmer å ta en jobb under Cellino. Visse rettigheter har man.
MOT

Josch

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #328 på: Oktober 25, 2014, 21:23:25 »
EN ting skal i alle fall Cellino ha: det er blitt morsommere å være Leeds-skribent blant journalistene, og det har blitt mange meninger/innlegg  på dette forum!!! :D

DenHviteYeboah

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #329 på: Oktober 25, 2014, 21:30:43 »
EN ting skal i alle fall Cellino ha: det er blitt morsommere å være Leeds-skribent blant journalistene, og det har blitt mange meninger/innlegg  på dette forum!!! :D
Heller Cellino enn et raka fant konsortium! Da hadde Milanic fortsatt vært her og det hadde vært L1 neste sesong....