Skrevet av Emne: EX-manager/head coach: Darko Milanic  (Lest 101650 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #90 på: September 22, 2014, 21:12:23 »
Phil Hay

@PhilHayYEP: Milanic contract still to be formally signed and sealed but the plan at the moment is for him to take training tomorrow. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #91 på: September 22, 2014, 21:33:35 »
Darko ser ut til å holde seg unna unggutter på laget. Han uttaler at spillere som blir prøvd ut for tidlig slukner fort. Det betyr vel at bare 3-4 som startet sist kamp stiller mot Brentford!

Kanskje har har fortid fra klubber uten akademier!   ::)

Det han sier er jo at de unge gode er bortskjemte, de debuterer kanskje for tidlig og ender opp med sinnsyke lønninger. Det er jo ekstremt mange tilfeller på unge spillere som tjener millioner tidlig i karrieren og ender opp med ingenting utenom en feit konto.

Tror nok ikke han holder en 18 åring ut av laget bare fordi han er 18 år, i så fall så er han jo dum!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #92 på: September 22, 2014, 22:07:28 »
Selv journalister harsellerer med Cellino: :)

leon wobschall ‏@LeonWobYP  · 5m 
Milanic was born on the 18th. Good job it wasn't a day earlier...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #93 på: September 22, 2014, 22:23:22 »
Det er mulig Milanic venter med de helt unge spillerne, men her er alder på start-elveren i hans siste kamp sist lørdag (1 keepr, 4  forsvar, 5 midtbane, 1  angrep):

alder : 29-23-21-26-30-22-25-26-28-24-21

Altså: ingen tenåringer men fire under 24 år. Dette avhenger av stallen, selvsagt. De siste årene så har jo Leeds stilt med langt flere oldinger enn dette!!
Jeg vektlegger derfor utsagn om at han ikke satser på unggutter som overdrevet og lite troverdig. :)
(dette var en ikke- vitenskapelig test, men det støtter ikke utsagn om at han bremser unge spillere)

Lagoppstillingen finnes på bundesliga.at
« Siste redigering: September 23, 2014, 17:57:07 av Josch »

baste

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #94 på: September 22, 2014, 22:27:16 »
Velger å se hva han får til, blir for dumt å være bastant og forutinntatt...


Messimo va noen av og veldig skeptisk til, men det ser jo ut som en liten skivebom?

Marching on together

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #96 på: September 23, 2014, 09:07:00 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

Da er jo Milanic sikret heltemottagelse i klubben. Er Neville betalt av vår nye hodetreners agent for å skrive dette?  ;D
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #97 på: September 23, 2014, 09:10:10 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #98 på: September 23, 2014, 09:20:32 »
Neville er jo ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. Har sannsynligvis aldri blitt slipt heller.  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #99 på: September 23, 2014, 09:23:27 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!

Om ikke en "disgrace" så er jeg enig med Neville. Hvorfor i all verden skal vi nå hente inn en trener fra Slovenia uten erfaring fra hverken England eller toppnivå?

Jeg vil jo 7 dager i uka heller ha Neil Redfearn, med suksess, erfaring som spiller i England, kontinuitetsbærer i klubben, trenererfaring, kjennskap til spillergruppa, og ikke minst på kort tid FANTASTISKE RESULTATER.

Phil Neville har helt rett.
 

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #100 på: September 23, 2014, 09:48:47 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!

Om ikke en "disgrace" så er jeg enig med Neville. Hvorfor i all verden skal vi nå hente inn en trener fra Slovenia uten erfaring fra hverken England eller toppnivå?

Jeg vil jo 7 dager i uka heller ha Neil Redfearn, med suksess, erfaring som spiller i England, kontinuitetsbærer i klubben, trenererfaring, kjennskap til spillergruppa, og ikke minst på kort tid FANTASTISKE RESULTATER.

Phil Neville har helt rett.

Hadde ikke Redfearn gjort en utrolig god og viktig jobb med akademiet så hadde ikke dette skjedd. Cellino blir jo ofte beskyldt med at han tar den billigste løsningen, Redfearn er jo den økonomisk billigste løsningen.

Nå har Cellino tenkt seg om med fokus på hele klubben og tar en avgjørelse han tror er rett, og så er det galt også.

Jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå med sloveneren, jeg liker Redfearn utrolig mye. Jeg har allikevel troa på Cellino med denne avgjørelsen.

Hadde vi tapt mot Birmingham, en kamp hvor vi var like dårlige og hadde få sjanser samt ligget under med 2-3 til pause mot Bournemouth så hadde nok ønskene vært helt annerledes.

Milanic ser ut til å være en ung og engasjert coach, kanskje han overbeviser MC om at vi trenger en ving eller to også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #101 på: September 23, 2014, 09:58:05 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!

Om ikke en "disgrace" så er jeg enig med Neville. Hvorfor i all verden skal vi nå hente inn en trener fra Slovenia uten erfaring fra hverken England eller toppnivå?

Jeg vil jo 7 dager i uka heller ha Neil Redfearn, med suksess, erfaring som spiller i England, kontinuitetsbærer i klubben, trenererfaring, kjennskap til spillergruppa, og ikke minst på kort tid FANTASTISKE RESULTATER.

Phil Neville har helt rett.

Hadde ikke Redfearn gjort en utrolig god og viktig jobb med akademiet så hadde ikke dette skjedd. Cellino blir jo ofte beskyldt med at han tar den billigste løsningen, Redfearn er jo den økonomisk billigste løsningen.

Nå har Cellino tenkt seg om med fokus på hele klubben og tar en avgjørelse han tror er rett, og så er det galt også.

Jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå med sloveneren, jeg liker Redfearn utrolig mye. Jeg har allikevel troa på Cellino med denne avgjørelsen.

Hadde vi tapt mot Birmingham, en kamp hvor vi var like dårlige og hadde få sjanser samt ligget under med 2-3 til pause mot Bournemouth så hadde nok ønskene vært helt annerledes.

Milanic ser ut til å være en ung og engasjert coach, kanskje han overbeviser MC om at vi trenger en ving eller to også!

1. Hadde ho tante hatt baller, så hadde ho vært onkel. Nytter ikke med en masse hvis om at. Vi spilte uavgjort mot Birmingham og slo Bournemouth.

2. Cellino tar de avgjørelsene han vil. Denne synes jeg er gal.

3. Jeg skal ikke hugge hodet av Milanic, han skal som alle få en sjanse. Det er ikke hans feil at han blir hentet inn nå. Bare tror dette kan bli mer gæærnt enn riktig.
 

Annesj

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #102 på: September 23, 2014, 09:59:08 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!

Om ikke en "disgrace" så er jeg enig med Neville. Hvorfor i all verden skal vi nå hente inn en trener fra Slovenia uten erfaring fra hverken England eller toppnivå?

Jeg vil jo 7 dager i uka heller ha Neil Redfearn, med suksess, erfaring som spiller i England, kontinuitetsbærer i klubben, trenererfaring, kjennskap til spillergruppa, og ikke minst på kort tid FANTASTISKE RESULTATER.

Phil Neville har helt rett.

Hadde ikke Redfearn gjort en utrolig god og viktig jobb med akademiet så hadde ikke dette skjedd. Cellino blir jo ofte beskyldt med at han tar den billigste løsningen, Redfearn er jo den økonomisk billigste løsningen.

Nå har Cellino tenkt seg om med fokus på hele klubben og tar en avgjørelse han tror er rett, og så er det galt også.

Jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå med sloveneren, jeg liker Redfearn utrolig mye. Jeg har allikevel troa på Cellino med denne avgjørelsen.

Hadde vi tapt mot Birmingham, en kamp hvor vi var like dårlige og hadde få sjanser samt ligget under med 2-3 til pause mot Bournemouth så hadde nok ønskene vært helt annerledes.

Milanic ser ut til å være en ung og engasjert coach, kanskje han overbeviser MC om at vi trenger en ving eller to også!

Enig med Leedsfan her. Jeg hadde aldri klaget et sekund på om valget hadde valgt på redders heller. Men litt tilfeldigheter også at han har fått de resultatene. Samtidig har pila pekt rett oppover iform a spill under redders første kamp til nå mot hudds. Hvem vet hvor det kunne tatt oss videre. Så ser absolutt poengene til Kato også. Tipper dette har vært et vanskelig valg for Cellino. Akademiet er ekstremt viktig og hva ville et akademi uten redders blitt? Vanskelig å svare på. Men Cellino har vurdert det dit hen at akademiet må fortsette å blomstre å være stabilt. Ã… at det da er best å beholde redders der. Jeg velger å støtte Cellino i dette. Så lurer dette med tilbud for redders om managerjobb hos andre klubber i kulissene. Det blir litt hypotetisk og kan nesten ikke tas hensyn til føler jeg ihvertfall.

Milanic skal få muligheten til å vise at dette var et riktig valg av Cellino. Blir det katastrofe tipper jeg Cellino får høre det  ;) Ser ikke bort ifra at Redders kan bli vår permanente manager ved en senere anledning  ;)

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #103 på: September 23, 2014, 10:21:25 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!

Mest sannsynlig har han aldri hørt om Redfern heller, men for all del, han kan jo få rett uansett... Men dette framstår som en tullete uttalelse
 

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #104 på: September 23, 2014, 10:22:28 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!

Om ikke en "disgrace" så er jeg enig med Neville. Hvorfor i all verden skal vi nå hente inn en trener fra Slovenia uten erfaring fra hverken England eller toppnivå?

Jeg vil jo 7 dager i uka heller ha Neil Redfearn, med suksess, erfaring som spiller i England, kontinuitetsbærer i klubben, trenererfaring, kjennskap til spillergruppa, og ikke minst på kort tid FANTASTISKE RESULTATER.

Phil Neville har helt rett.

Hadde ikke Redfearn gjort en utrolig god og viktig jobb med akademiet så hadde ikke dette skjedd. Cellino blir jo ofte beskyldt med at han tar den billigste løsningen, Redfearn er jo den økonomisk billigste løsningen.

Nå har Cellino tenkt seg om med fokus på hele klubben og tar en avgjørelse han tror er rett, og så er det galt også.

Jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå med sloveneren, jeg liker Redfearn utrolig mye. Jeg har allikevel troa på Cellino med denne avgjørelsen.

Hadde vi tapt mot Birmingham, en kamp hvor vi var like dårlige og hadde få sjanser samt ligget under med 2-3 til pause mot Bournemouth så hadde nok ønskene vært helt annerledes.

Milanic ser ut til å være en ung og engasjert coach, kanskje han overbeviser MC om at vi trenger en ving eller to også!

Enig med Leedsfan her. Jeg hadde aldri klaget et sekund på om valget hadde valgt på redders heller. Men litt tilfeldigheter også at han har fått de resultatene. Samtidig har pila pekt rett oppover iform a spill under redders første kamp til nå mot hudds. Hvem vet hvor det kunne tatt oss videre. Så ser absolutt poengene til Kato også. Tipper dette har vært et vanskelig valg for Cellino. Akademiet er ekstremt viktig og hva ville et akademi uten redders blitt? Vanskelig å svare på. Men Cellino har vurdert det dit hen at akademiet må fortsette å blomstre å være stabilt. Ã… at det da er best å beholde redders der. Jeg velger å støtte Cellino i dette. Så lurer dette med tilbud for redders om managerjobb hos andre klubber i kulissene. Det blir litt hypotetisk og kan nesten ikke tas hensyn til føler jeg ihvertfall.

Milanic skal få muligheten til å vise at dette var et riktig valg av Cellino. Blir det katastrofe tipper jeg Cellino får høre det  ;) Ser ikke bort ifra at Redders kan bli vår permanente manager ved en senere anledning  ;)

Enig med du, etterpåklokskapen vil vise oss hva som var rett!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #105 på: September 23, 2014, 11:23:06 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!

Mest sannsynlig har han aldri hørt om Redfern heller, men for all del, han kan jo få rett uansett... Men dette framstår som en tullete uttalelse
Kanskje han hadde lyst på jobben selv? Har PN trenerutdannelse?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Erik M

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #106 på: September 23, 2014, 12:31:16 »
Milanic er en gamble.  Ingen tvil.  Men Cellino liker å gamble og mener det er slik man utvikler en klubb (36 managere på 23 år eller hva det var...).

Jeg er overbevist, for hva det er verdt, om at Redfearn ikke har fått jobben fordi han ikke vil ha den.  Han trives med det han gjør og han vet at Cellino sparker han på hue ut etter tre tap på rad.

Det er jo et stort problem, i all forretningsdrift - ikke bare fotball, at ledere forfremmes opp til sitt eget inkompetansenivå.  Gjør du en bra jobb som sjef for engineering, for sales eller i Academy så skal du forfremmes opp til en helt annen jobb som krever helt andre egenskaper.  Som toppsjef må du håndtere så mye annet og det du gjør aller best kommer i bakgrunnen.
 

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #107 på: September 23, 2014, 14:06:02 »
What do Leeds United fans need to know about Novica Nikcevic?

Darko Milanic is not likely to be the only new arrival at Leeds United this week,

The Slovenian's appointment as manager is imminent, yet he will be bringing his own assistant with him, according t to reports.

The Yorkshire Evening Post states: "Milanic, however, is understood to be bringing his assistant at Graz – Serbian Novica Nikcevic – to Elland Road."

So who exactly is Nikcevic? Here are five facts about him...

1) Nikcevic is a former professional footballer, who played as a striker for numerous clubs in Slovenia, Croatia and Belgium.

2) He is a former Golden Boot winner in the Slovenian top flight.

3) Nikcevic is a former sporting director at Slovenian club ND Gorica - where he appointed Darko Milanic as coach in 2007.

4) When Milanic took over at Sturm Graz last summer, and was searching for an assistant he chose Nikcevic because he knew him having worked with him comfortably in the past. The pair reportedly have a ritual, to go to Graz city centre for a coffee after a win, but not if they lose or draw.

5) Under Milanic he carries out key preparation roles for matches including studying opposition videos and carrying out individual training sessions.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Joe Jordan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #108 på: September 23, 2014, 15:22:33 »
Håper av hele mitt hjerte at Milanic er riktig mann. Magefølelsen min sier at vi burde beholdt Redfearn, men min magefølelse er ikke alltid til å stole på....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #109 på: September 23, 2014, 15:58:43 »
Evnen til å velge rett head-coach er vel det området hvor Cellino har vist  flest feil og mangler, både i nær og fjern fortid.   :(

Dagens støttetanke/slagord: Selv blind høne finner korn!   ;D

*krysser fingre* 
Jon R.

Andersen

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #110 på: September 23, 2014, 16:53:41 »
Håper bare den nye treneren vil videreføre noe av det NR fikk gjort med laget, før han går tilbake til akademiet igjen !? skulle gjerne sett de to trenerene ha ansvaret for laget  i den tid NR kjenner klubben godt !

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #111 på: September 23, 2014, 17:01:05 »
Har lite tru på denne sloveneren.
Jeg tror dessverre dette er en "Solbakken ansettelse" :( Det vil si en med suksess fra en middelmådig liga, og som prøver seg på et høyere nivå uten å lykkes :( han får vel mer enn 6 kamper, men tipper det spøker for Milanic før julehelgen....
Ingenting ville glede meg mer enn at jeg tar grusomt feil!

Josch

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #112 på: September 23, 2014, 17:06:06 »
Jeg for min del er litt lei av dette maset om Redfearn. Hvordan kan man bli manager etter fire kamper mot noen bunnlag? Vi har spilt mot lag som nå er nr 3, 4, 5 og 10 fra bunnen!! I dag virker jo Hockadays kamper mot Boro (seier)  watford (tap borte) og Millwall (tap borte) ikke akkurat som noen katastrofe. Både Watford og Boro er faktisk topplag i ch.ship nå. Alle disse er bedre motstandere enn hva Redfearn har hatt.  >:(

I engelsk media sier man i annen hver setning at Redfearn har fått Leeds til å blomstre de fire siste kampene og at han fortjener jobben (makan til patriotisme) . Men det er vel BEDRE SPILLERE og Cellinos PENGER som har fått Leeds til å blomstre?!. Laget har fått mer tid og og vi spiller stort sett med 11 mann (fullt lag) nå for tiden. Jeg kan ikke se at Redfearn er satt på noen skikkelig prøve, selv om disse kampene er vunnet. Jeg er i tvil om hvor god Redfearn faktisk er som coach.

Men Milanic er en sjans å ta. Tipper han "lykkes", dvs Leeds blant de  6-7 beste.

Gufrias

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #113 på: September 23, 2014, 17:16:24 »
Når/ hvis Milanic blir ansatt akter jeg å være optimist til det motsatte er bevist. Han har ikke vært en katastrofe i en annen klubb, så det må være lov til å håpe at han ikke blir det hos oss heller.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #116 på: September 23, 2014, 18:07:08 »
Scum-"legende" mener ansettelsen av Milanic er en "disgrace".
http://www.insidefutbol.com/2014/09/22/leeds-united-appointing-darko-milanic-is-disgrace-former-manchester-united-first-team-coach-phil-neville/162287/?

For en idiot, vet ingenting om sloveneren, men kaller ansettelsen en "disgrace"!

Ekspertene kaller Cellino en "disgrace" også!

Jeg blir matt!

Mest sannsynlig har han aldri hørt om Redfern heller, men for all del, han kan jo få rett uansett... Men dette framstår som en tullete uttalelse
Neville vet godt hvem Refearn er . Har sikkert noen arr på kroppen av tidligere møter.

Derrick

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #117 på: September 23, 2014, 18:18:00 »
Jeg for min del er litt lei av dette maset om Redfearn. Hvordan kan man bli manager etter fire kamper mot noen bunnlag? Vi har spilt mot lag som nå er nr 3, 4, 5 og 10 fra bunnen!! I dag virker jo Hockadays kamper mot Boro (seier)  watford (tap borte) og Millwall (tap borte) ikke akkurat som noen katastrofe. Både Watford og Boro er faktisk topplag i ch.ship nå. Alle disse er bedre motstandere enn hva Redfearn har hatt.  >:(

I engelsk media sier man i annen hver setning at Redfearn har fått Leeds til å blomstre de fire siste kampene og at han fortjener jobben (makan til patriotisme) . Men det er vel BEDRE SPILLERE og Cellinos PENGER som har fått Leeds til å blomstre?!. Laget har fått mer tid og og vi spiller stort sett med 11 mann (fullt lag) nå for tiden. Jeg kan ikke se at Redfearn er satt på noen skikkelig prøve, selv om disse kampene er vunnet. Jeg er i tvil om hvor god Redfearn faktisk er som coach.

Men Milanic er en sjans å ta. Tipper han "lykkes", dvs Leeds blant de  6-7 beste.
Leeds blant de 6-7 beste? Ja, god tanke, men dessverre totalt urealistisk.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #118 på: September 23, 2014, 18:20:37 »
Leeds blant de 6-7 beste? Ja, god tanke, men dessverre totalt urealistisk.
;D Der ser du hva 10 år nede i møkka gjør med oss.
'Leeds blant de 6-7 beste' (og da ment i Premier League) er en helt normal setning #menikkeetter2003
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #119 på: September 23, 2014, 18:33:16 »
Ema Giulianelli
@EmaGiulianelli: +++ Still one hour and Milanic will sign. #lufc


Give Darko a pen!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973