Skrevet av Emne: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?  (Lest 9938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nørgaard

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #30 på: Oktober 08, 2014, 20:46:35 »
Warnock er helt sikkert A. Forstår ikke han sidder ude nu. Vores bedste back i år.

Cherry

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #31 på: Oktober 09, 2014, 11:06:22 »
Etter de kamper jeg har sett , og kommentarer på ustream, så er i mitt hode Silvestri den som har prestert jevnest hittil... Har også veldig sans for vår " Warrior Bellusci"  ;)
 

Andersen

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #32 på: Oktober 09, 2014, 13:11:39 »
Et tanke kors kanskje at det er noen av våre italienske spillere som har vært jevnest på laget hitill ! med tanke på engelsk/italiensk fotball opp mot hverandre ?

Jon R

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #33 på: Oktober 09, 2014, 13:48:14 »
Et tanke kors kanskje at det er noen av våre italienske spillere som har vært jevnest på laget hitill ! med tanke på engelsk/italiensk fotball opp mot hverandre ?
Bellusci har vært stabil ja. Eller rettere sagt stabilt ustabil. Fra den uheldige debuten mot Watford til storspill mot Hudds.  Svinger fra det aldeles briljante (spesielt offensivt. målene og i det oppbyggende spillet)  til det katastofale (rødt kort, markeringsvikt, sleivspark og direkte skyld i baklengs eller 90-100 % sjanser til motspiller) gjennom 90 minutter.

Så langt lagets dr Jekyll & Mr Hyde.  ;)

med beste hilsen fra Jon R som vet at nå får han "halve" forumet på nakken!  ;D
Jon R.

Kato

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #34 på: Oktober 09, 2014, 13:51:34 »
Et tanke kors kanskje at det er noen av våre italienske spillere som har vært jevnest på laget hitill ! med tanke på engelsk/italiensk fotball opp mot hverandre ?
Bellusci har vært stabil ja. Eller rettere sagt stabilt ustabil. Fra den uheldige debuten mot Watford til storspill mot Hudds.  Svinger fra det aldeles briljante (spesielt offensivt. målene og i det oppbyggende spillet)  til det katastofale (rødt kort, markeringsvikt, sleivspark og direkte skyld i baklengs eller 90-100 % sjanser til motspiller) gjennom 90 minutter.

Så langt lagets dr Jekyll & Mr Hyde.  ;)

med beste hilsen fra Jon R som vet at nå får han "halve" forumet på nakken!  ;D

Og her kommer førstemann :)

Etter Bianchi vår beste spiller så langt denne sesongen. Som tidligere nevnt, tipper han er kaptein før august neste sesong. Så fremst han ikke spiller i PL for noen andre.
 

B_Ød

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #35 på: Oktober 09, 2014, 14:05:37 »
Bellusci har vært stabil ja. Eller rettere sagt stabilt ustabil. Fra den uheldige debuten mot Watford til storspill mot Hudds.  Svinger fra det aldeles briljante (spesielt offensivt. målene og i det oppbyggende spillet)  til det katastofale (rødt kort, markeringsvikt, sleivspark og direkte skyld i baklengs eller 90-100 % sjanser til motspiller) gjennom 90 minutter.

Så langt lagets dr Jekyll & Mr Hyde.  ;)

med beste hilsen fra Jon R som vet at nå får han "halve" forumet på nakken!  ;D

dette er nok en oppfatning jeg deler Jon....
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #36 på: Oktober 09, 2014, 14:06:24 »
Et tanke kors kanskje at det er noen av våre italienske spillere som har vært jevnest på laget hitill ! med tanke på engelsk/italiensk fotball opp mot hverandre ?
Bellusci har vært stabil ja. Eller rettere sagt stabilt ustabil. Fra den uheldige debuten mot Watford til storspill mot Hudds.  Svinger fra det aldeles briljante (spesielt offensivt. målene og i det oppbyggende spillet)  til det katastofale (rødt kort, markeringsvikt, sleivspark og direkte skyld i baklengs eller 90-100 % sjanser til motspiller) gjennom 90 minutter.

Så langt lagets dr Jekyll & Mr Hyde.  ;)

med beste hilsen fra Jon R som vet at nå får han "halve" forumet på nakken!  ;D

Og her kommer førstemann :)

Etter Bianchi vår beste spiller så langt denne sesongen. Som tidligere nevnt, tipper han er kaptein før august neste sesong. Så fremst han ikke spiller i PL for noen andre.

Du er uenig i at han har vært ustabil i prestasjonene? I så fall er min påstand at du ikke vurder hele spilleren Bellusci, men kun ser "godfoten" hans.  ;)

Har han vært god? I sum har jo det, men med et betydelig forbedringspotensiale. Det er neppe noen forsvarspiller i laget med flere "fatale" eller nesten fatale feil som Belluschi.

Med flere kamper under beltet ser jeg slett ikke bort fra at han vil plukke av seg noen av svakhetene. Vår neste kaptein? Slett ikke umulig det.  :)
Jon R.

Kato

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #37 på: Oktober 09, 2014, 14:22:16 »
Et tanke kors kanskje at det er noen av våre italienske spillere som har vært jevnest på laget hitill ! med tanke på engelsk/italiensk fotball opp mot hverandre ?
Bellusci har vært stabil ja. Eller rettere sagt stabilt ustabil. Fra den uheldige debuten mot Watford til storspill mot Hudds.  Svinger fra det aldeles briljante (spesielt offensivt. målene og i det oppbyggende spillet)  til det katastofale (rødt kort, markeringsvikt, sleivspark og direkte skyld i baklengs eller 90-100 % sjanser til motspiller) gjennom 90 minutter.

Så langt lagets dr Jekyll & Mr Hyde.  ;)

med beste hilsen fra Jon R som vet at nå får han "halve" forumet på nakken!  ;D

Og her kommer førstemann :)

Etter Bianchi vår beste spiller så langt denne sesongen. Som tidligere nevnt, tipper han er kaptein før august neste sesong. Så fremst han ikke spiller i PL for noen andre.

Du er uenig i at han har vært ustabil i prestasjonene? I så fall er min påstand at du ikke vurder hele spilleren Bellusci, men kun ser "godfoten" hans.  ;)

Har han vært god? I sum har jo det, men med et betydelig forbedringspotensiale. Det er neppe noen forsvarspiller i laget med flere "fatale" eller nesten fatale feil som Belluschi.

Med flere kamper under beltet ser jeg slett ikke bort fra at han vil plukke av seg noen av svakhetene. Vår neste kaptein? Slett ikke umulig det.  :)

1. Han har spillemessig vært en dirigent, god defensivt, med noen feil, samtidig som han bidrar sterkt til en langt større ro enn vi har hatt tidligere.

2. Han scorer det svært viktige 2-1 målet borte mot Bournemouth. Sørger omtrent på egenhånd for tre poeng der. Scorer igjen nå mot Wednesday, og sørger for at vi ikke taper.

3. Offensivt den beste forsvarspilleren jeg har sett i hvit drakt på mange år.

4. En leder, en dirigent, og i tillegg en fantastisk fyr slik han serverer drakten lørdag.

Konklusjon: Vært meget god så langt, med enkelte skjønnhetsfeil. Ingen voldsomt grove etter mitt syn. Vi har mye glede i vente med denne karen.

NB! De her såkalte "fatale feilene". Hvis det er lørdagens innlegg, samt Wes Thomas for Birmingham, så er ikke de spesielt fatale.
 

Gufrias

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #38 på: Oktober 09, 2014, 14:29:00 »
Det er neppe noen forsvarspiller i laget med flere "fatale" eller nesten fatale feil som Belluschi.
Berardi?
Hekta på Leeds siden 1974

Runar

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #39 på: Oktober 09, 2014, 14:43:10 »
Bellusci har vært på banen i 6 baklengsmål på 8 kamper.

Hans tøffe debut farger vel litt mye synes jeg Jon R...

Der du snakker om markeringsvikt og 100 % skyld i mål og sjanser til motstanderlaget, ser jeg et lag som ikke slipper inn mye mål eller motstanderlaget til spesielt mye sjanser.

Har du bestemt deg for at siden alle hyller han som kjempegod så skal du "balansere"? Du som alltid er så positiv og hyller annen hver middelmådig spiller som hentes fra Pompey ;-)?

Det kan være liten margin mellom geni og klovn... Foreløpig lander Bellusci godt innenfor, men det er fortsatt noe å gå på og noen av feilene må bort, men jeg henger meg ikke på at han er skyld i målet mot Sheff Wed eller mot Birmingham.
 

Leedsfan

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #40 på: Oktober 09, 2014, 14:48:38 »
Et tanke kors kanskje at det er noen av våre italienske spillere som har vært jevnest på laget hitill ! med tanke på engelsk/italiensk fotball opp mot hverandre ?
Bellusci har vært stabil ja. Eller rettere sagt stabilt ustabil. Fra den uheldige debuten mot Watford til storspill mot Hudds.  Svinger fra det aldeles briljante (spesielt offensivt. målene og i det oppbyggende spillet)  til det katastofale (rødt kort, markeringsvikt, sleivspark og direkte skyld i baklengs eller 90-100 % sjanser til motspiller) gjennom 90 minutter.

Så langt lagets dr Jekyll & Mr Hyde.  ;)

med beste hilsen fra Jon R som vet at nå får han "halve" forumet på nakken!  ;D

Og her kommer førstemann :)

Etter Bianchi vår beste spiller så langt denne sesongen. Som tidligere nevnt, tipper han er kaptein før august neste sesong. Så fremst han ikke spiller i PL for noen andre.

Du er uenig i at han har vært ustabil i prestasjonene? I så fall er min påstand at du ikke vurder hele spilleren Bellusci, men kun ser "godfoten" hans.  ;)

Har han vært god? I sum har jo det, men med et betydelig forbedringspotensiale. Det er neppe noen forsvarspiller i laget med flere "fatale" eller nesten fatale feil som Belluschi.

Med flere kamper under beltet ser jeg slett ikke bort fra at han vil plukke av seg noen av svakhetene. Vår neste kaptein? Slett ikke umulig det.  :)

1. Han har spillemessig vært en dirigent, god defensivt, med noen feil, samtidig som han bidrar sterkt til en langt større ro enn vi har hatt tidligere.

2. Han scorer det svært viktige 2-1 målet borte mot Bournemouth. Sørger omtrent på egenhånd for tre poeng der. Scorer igjen nå mot Wednesday, og sørger for at vi ikke taper.

3. Offensivt den beste forsvarspilleren jeg har sett i hvit drakt på mange år.

4. En leder, en dirigent, og i tillegg en fantastisk fyr slik han serverer drakten lørdag.

Konklusjon: Vært meget god så langt, med enkelte skjønnhetsfeil. Ingen voldsomt grove etter mitt syn. Vi har mye glede i vente med denne karen.

NB! De her såkalte "fatale feilene". Hvis det er lørdagens innlegg, samt Wes Thomas for Birmingham, så er ikke de spesielt fatale.

Se disse fatale feilene i lyset av Lees. Her snakker vi natt og dag. Er enig med Kato, Bellusci er en av våre viktigste spillere. Galskapen hans tenner nok de andre gutta og så er det deilig å se en stopper i Leeds med litt ro i kroppen når han har ballen i beina.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Status etter 9 kamper av sesongen, hvor står vi?
« Svar #41 på: Oktober 09, 2014, 15:24:21 »
Bellusci har vært på banen i 6 baklengsmål på 8 kamper.

Hans tøffe debut farger vel litt mye synes jeg Jon R...

Der du snakker om markeringsvikt og 100 % skyld i mål og sjanser til motstanderlaget, ser jeg et lag som ikke slipper inn mye mål eller motstanderlaget til spesielt mye sjanser.

Har du bestemt deg for at siden alle hyller han som kjempegod så skal du "balansere"? Du som alltid er så positiv og hyller annen hver middelmådig spiller som hentes fra Pompey ;-)?

Det kan være liten margin mellom geni og klovn... Foreløpig lander Bellusci godt innenfor, men det er fortsatt noe å gå på og noen av feilene må bort, men jeg henger meg ikke på at han er skyld i målet mot Sheff Wed eller mot Birmingham.

Ja jeg prøver å balansere.   ;)


Jon R.