KAMP: vs. Sheffield Wednesday, Elland Road lørdag 04.10.14, kl. 13:15

Started by Hallgeir *, October 03, 2014, 21:52:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Superfan

Quote from: DenHviteYeboah on October 04, 2014, 14:59:49
Quote from: Superfan on October 04, 2014, 14:56:30
Quote from: DenHviteYeboah on October 04, 2014, 14:50:21
UT MED BERARDI NÃ...! Hva i helvete driver Darko med?

Har du hørt om å støtte laget OG enkeltspillere? Har ikke sett makan til klaging og syting på egne spillere. Brannsupporter?
ja, Brannsupporter ;D
OK. Da forstår jeg.

baste

baste

Sleivind

baste

Quote from: Sleivind on October 04, 2014, 15:05:45
Har Murphy vært borti ballen etter at han kom inn?

Murphy er for dårlig, lite bevegelig. Skuffet over han i dag og

Joensen

Nørgaard

baste

Bellusci gir trøya si til en tilskuer som sitt i rullestol. Sånt kan æ like.
Leeds viser en del bra i dag, bare keeper til SHW som berger dem

MOT

Hallgeir *

Et høyst fortjent poeng, som med bedre effektivitet, egentlig burde vært tre.
Super Leeds since 1968

Odin

Quote from: baste on October 04, 2014, 15:07:03
Quote from: Sleivind on October 04, 2014, 15:05:45
Har Murphy vært borti ballen etter at han kom inn?

Murphy er for dårlig, lite bevegelig. Skuffet over han i dag og

Hockaday elsket Hunt, Darko har Murphy som favoritt, dette kan ikke gå bra. manageren må ta dette på sin kappe. 2 tapte poeng, og heldige som ikke tapte kampen til slutt. vi fikk ikke låne ballen de siste 10 min....

Sleivind

Irriterende med uavgjort. Vi burde ledet med både ett og to mål når de scorer på sitt første skudd på mål. Etter de scorer blir det et erketypisk lokaloppgjør med masse frispark og gule kort begge veier.

Westwood og Austin banens beste.

baste

Antenucci viser klasse. Bli garantert mange mål på han i år

MOT

Andersen

Keeper til Sheffield Wed har hatt en god dag på jobben i dag,  2 . poeng på 2 hjemmekamper er for dårlig ! men 2 poeng er bedre enn ingenting ! Vi kommer sterkere tilbake !

J-R

Elendig kamp av Leeds!
Ã... vi svømmer i dritten i år igjen....

auren

Slutt. 1-1. Summasummarum for dårlig. Liker hverken Berardi eller Bellusci som typer. Alt for aggressive og koker for lett i toppen på dem. Førstnevnte er også for dårlig.
Antenucci positiv. Austin til dels veldig bra, men har også noen dårlige valg. Synes vi ikke fremstår som et LAG enda, men det kommer kanskje. Tror vi kan skrinlegge noen opprykkshåp, men tror heller ikke vi rykker ned.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Høyst fortjent poeng. Synd på antenucci som gjør en strålende kamp. Burde fått et par mål hadde ikke westwood vært umulig. Dette er lovende spill.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

J.N

Quote from: auren on October 04, 2014, 15:14:04
Slutt. 1-1. Summasummarum for dårlig. Liker hverken Berardi eller Bellusci som typer. Alt for aggressive og koker for lett i toppen på dem. Førstnevnte er også for dårlig.
Antenucci positiv. Austin til dels veldig bra, men har også noen dårlige valg. Synes vi ikke fremstår som et LAG enda, men det kommer kanskje. Tror vi kan skrinlegge noen opprykkshåp, men tror heller ikke vi rykker ned.

auren

Enig i at 1 poeng er for dårlig. Men tidvis syns jeg vi viser positive tendenser med gode kombinasjoner og pasningsspill langs bakken. Gjerne enda mer av det. Antenucci kommer til mange sjanser idag, er det lov å håpe på en ketchup-effekt snart?

Andersen

Tror ikke på hverken opprykk eller nedrykk , altså som det har vært de siste sesongene . Var visst i 2016 noe stort skulle skje i følge vår eier MC .

Promotion 2010

Fantastisk kamp igjen av Bianchi. Her har vi funnet en virkelig gem!

Sivestri, Bianchi og Bellusci er virkelig skapt for denne klubben.

Liker det jeg ser av Berardi i denne kampen også.

Antenucci har en god kamp i dag. Burde hatt to mål.

Austin er overraskende bra, men har sine sider både pasningsmessig og i dueller.

OG JEG LIKER TEMERAMENTET FLERE BIDRAR MED!!!!!!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Quote from: J-R on October 04, 2014, 15:13:46
Elendig kamp av Leeds!

Kan ikke fatte og begripe at du skriver dette etter det vi har blitt servert på tv de siste årene.

Andersen

Vår nye trener ser ut til å videreføre Readfearns spillemåte liker at de står for samme spillestil ! Bedre enn Warnocks med baller som detter ned med snø på !

Dennis

Syns vi spiller en ok kamp. Noe strålende er det selvsagt ikke, men det er det ikke mange av i divisjonen i det hele tatt.

Med mer effektivitet og en litt mindre påskrudd keeper i bortelaget, hadde vi vunnet komfortabelt. Litt ruskete bak til tider, men alt i alt er ikke Silvestri overmåte svett etter kampen.

Det som bekymrer litt, er at det blir mye "fint" småspill på midten, uten altfor mye framskritt. I første var det tilnærmet krise hvordan vi hele tiden spiller opp på feilvendt midtbanespiller, for så å se han løpe bakover med ballen til han når punktet ballen kom fra. Savner at mottaker legger igjen på første, til samme spiller på vei framover eller (helst) et nytt løp fra en annen.

Uansett. Vi hadde fortjent å vinne, men må begynne å true motstander enda mer og oftere. Føler at mye av grunnen til at vi kommer til såpass mange klare sjanser, er et feilslått offisdeforsvar hos Wednesday. Det kunne og burde blitt komfortabelt i dag, men vi må angripe hissigere på kant og med flere mann.

PS: Jeg liker aggressive spillere. Da i form av duellvilje og "kanalisert aggressivitet" i form av en Austin i form, som i dag. Det Berardi og Bellusci (ved en anledning) gjør, er bare tull. Gjerne et hardspillende Leeds, men et idiotisk Leeds er vi ikke tjent med. Ellers er jeg ikke enig med Auren i Bellusci som helhet. Jeg syns han er herlig og kommer til å bli en strålende stopper for Leeds. Fin fyr og, som løper bort for å gi drakta til en publikummer.
Marching on together!

Sterland

Quote from: auren on October 04, 2014, 15:14:04

auren

Langt fra enig. Belluschi er en herlig spillertype, med engasjement og guts. I tillegg har han bra teknikk og en god pasningsfot, og bidrar offensivt. Synes også Berardi får for mye pepper. Det koker fort, men jeg synes ikke han var så mye dårligere enn Byram. Nå skal det sies at jeg mener Warnock burde fått muligheten på venstrebacken, etter en rekke gode matcher.. Antenucci var meget bra, mulig han var sliten, men jeg kan ikke fatte hvorfor han ble byttet ut mot slutten. Han kan holde på ballen, og skape sjanser. Synes totalt sett det var en ok forestilling fra Leeds, og langt bedre enn det jeg har sett av laget tidligere i sesongen (med unntak av Hudders-matchen)..

Andersen

Laget er vel overbefolket på midtbanen når det gjelder spillere !? hadde helst sett 1-2 nye spisser inn som kan konkurere med Doukara og Sharp ? Adryan begynner vel å bli utolmodig nå ?

Leedsfan

Quote from: J-R on October 04, 2014, 15:13:46
Elendig kamp av Leeds!

Er det mulig?? Vi har spilt den mest primitive fotballen som finnes de siste årene og med et helt nytt lag så ser man konturene av godt spill langs bakken. Vi var jo bare en helt sinnsyk keeper unna å vinne denne kampen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Ingen dårlig kamp av oss dette her.  Vi styrer store deler av banespillet og har nok sjanser til å vinne kampen. Antenucci var litt uheldig/udyktig i avgjørende øyeblikk bare, og dette fremstår som avgjørende i kampen for meg. Vi fortjente 3 poeng idag.  Allikevel, masse bra og ta med seg til seinere.
Bellusci, Bianchi og Antenucci de beste idag.  Skuffet over Milanic at han setter på Morison, og ikke hiver innpå Adryan som snart fortjener en sjanse vel ?
Morison er for treg og ikke kampfit i det hele tatt.   Jeg tar denne kampen med fatning, vi vinner noen vippekamper seinere allikevel, mind you !
Wednesday er gjerrige og effektive, samt at de hadde en god og heldig keeper idag.
MFLU - Miracles For Leeds United

Dennis

Quote from: Cannavaro on October 04, 2014, 15:29:43
Ingen dårlig kamp av oss dette her.  Vi styrer store deler av banespillet og har nok sjanser til å vinne kampen. Antenucci var litt uheldig/udyktig i avgjørende øyeblikk bare, og dette fremstår som avgjørende i kampen for meg. Vi fortjente 3 poeng idag.  Allikevel, masse bra og ta med seg til seinere.
Bellusci, Bianchi og Antenucci de beste idag.  Skuffet over Milanic at han setter på Morison, og ikke hiver innpå Adryan som snart fortjener en sjanse vel ?
Morison er for treg og ikke kampfit i det hele tatt.   Jeg tar denne kampen med fatning, vi vinner noen vippekamper seinere allikevel, mind you !
Wednesday er gjerrige og effektive, samt at de hadde en god og heldig keeper idag.

Syns det skuffende innbyttet er Sharp. Morison gjorde det ok, mens Sharp nektet å innvolvere seg i spillet.

Adryan ble lovet innhopp og jeg synes han burde fått prøve seg. Jeg har meget lite å backe det opp med, men vi trengte klart kreativitet utover i andre omgang (etter baklengs) og det er vel Adryan den nærmeste å ha.
Marching on together!

Andersen

Må si meg enig at vi må da spille bedre fotball nå enn vi gjorde for 2 . sesonger siden ! E vel bare uttellingene som manglet i dag, for at det ikke ble seier, + en god Sheffield Wed keeper . FORZA LEEDS !

Josch

Kampen kunne tippet begge veier. Synd at Wed fikk første målet etter noen feite Leeds-sjanser. Vi bør derfor være fornøyd med uavgjort. Sheff Wed har ikke sluppet en ledelse denne sesongen. Jeg synes Leeds spilte bra til tider. svakt av Bellusci å slippe til innlegget før 0-1. Men han scoret et "midtstopper-mål". 8) Leeds er mye bedre enn jeg hadde forventet i juli.

Leedsfan

Quote from: Mr Kaizer on October 04, 2014, 15:31:31
Quote from: Cannavaro on October 04, 2014, 15:29:43

Syns det skuffende innbyttet er Sharp. Morison gjorde det ok, mens Sharp nektet å innvolvere seg i spillet.

Adryan ble lovet innhopp og jeg synes han burde fått prøve seg. Jeg har meget lite å backe det opp med, men vi trengte klart kreativitet utover i andre omgang (etter baklengs) og det er vel Adryan den nærmeste å ha.

LUFC fansen bare hater Morison.. Jeg ønsker så inderlig at mange av våre fans må spise sokker, hatter og annet når han begynner å putte. Han har noe de tre andre ikke har, god på hodet og er fysisk.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.