Påsken 2015. Hjemme mot Blackburn 04/04 og borte mot Wolverhampton 06/04

Started by sttunge, October 08, 2014, 15:29:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sttunge

Planlegger å ta påsken i Leeds for tredje året på rad. Fin tid å reise over på da det er gode sjanser for å få med seg litt mere fotball nedover i ligasystemet. Og ikke minst to Leeds kamper.

Kanskje blir disse kampene veldig viktige også med tanke på tabellen....opp  :D eller ned   :'(

Flere som satser på å brune seg litt både innvendig og utvendig i vårt kjære Leeds.

WE ARE LEEDS.... ;D

Odin

Påsken er herlig!!!
Fint vårvær og mulighet for 2 kamper per dag....
Vi er to som er klare, via Stansted 3-8.4
MOT!!

ar9

Hvordan er mulighetene til å få tak i biletter på Molineux? Noen som har erfaring med det??

Bjorn

Tar turen 3 til 7 via Manchester og tilbake fra Birmingham via Dublin.. Hadde helt glemt muligheten til å reise via Stanstead.. Som hadde vært billigere og muligens lettere. Skulle jo dra på litt budsjettur men akk... ::) Som jeg ser det taper jeg vel rundt 1000kr som kunne gått til mat og drikke..

Appropo budsjett.. Noen som vil dele hotellrom i Leeds fra 3 - 6 for å spare penger? (Kommer an på hotellet selvfølgelig. Om jeg skal bo alene har jeg for første gang vurdert discovery, men den sitter langt inne.)

Billetter til Wolves har jeg ikke direkte erfaring med Ar9, men for å kjøpe gjennom LU må du ha medlemsskap og det er prioriteringslister ved kjøp. Sesongkort-->Gold member-->andre members.. (Vil jeg tro)

Nå er det bare å vente på at billettene blir lagt ut! :)
Marching On! 4276

Runar

Quote from: Bjorn on February 10, 2015, 08:39:23
Tar turen 3 til 7 via Manchester og tilbake fra Birmingham via Dublin.. Hadde helt glemt muligheten til å reise via Stanstead.. Som hadde vært billigere og muligens lettere. Skulle jo dra på litt budsjettur men akk... ::) Som jeg ser det taper jeg vel rundt 1000kr som kunne gått til mat og drikke..

Appropo budsjett.. Noen som vil dele hotellrom i Leeds fra 3 - 6 for å spare penger? (Kommer an på hotellet selvfølgelig. Om jeg skal bo alene har jeg for første gang vurdert discovery, men den sitter langt inne.)

Billetter til Wolves har jeg ikke direkte erfaring med Ar9, men for å kjøpe gjennom LU må du ha medlemsskap og det er prioriteringslister ved kjøp. Sesongkort-->Gold member-->andre members.. (Vil jeg tro)

Er på samme turen, har ikke ordnet kampbilletter enda, regner med det løser seg..

Vi er 4 stk som bor sammen dessverre

Bjorn

Quote from: Runar on February 10, 2015, 10:08:53
Quote from: Bjorn on February 10, 2015, 08:39:23

Er på samme turen, har ikke ordnet kampbilletter enda, regner med det løser seg..

Vi er 4 stk som bor sammen dessverre

Har ordnet overnattingen. Ser billetter legges ut neste uke. Da får vi håpe alle som vil får tak i billetter. Lykke til!  :D
Marching On! 4276

Bjorn

Billett nr 1 til Blackburn kampen i boks. Prøver meg på Southstand denne gangen for stemningsgaranti. :D
Forøvrig bare 1(!) billett igjen i det feltet jeg bestilte. Må jeg si var bra! :)

Marching On! 4276

Odin

Quote from: Odin on October 08, 2014, 21:11:26
Påsken er herlig!!!
MOT!!
Endret litt på reiseruta, og er nå klar for Wolves borte og Cardiff hjemme!!!
Æventyr! MOT!
Wolves billetter i boks!!!

Bjorn

Quote from: Odin on March 18, 2015, 12:45:15
Quote from: Odin on October 08, 2014, 21:11:26
Påsken er herlig!!!
MOT!!
Endret litt på reiseruta, og er nå klar for Wolves borte og Cardiff hjemme!!!
Æventyr! MOT!
Wolves billetter i boks!!!

Was?? Hvordan skaffa du Wolves billetter? Hjemmepublikum? Eller er du sesongbillettholder på bortekamper?
Marching On! 4276

Bjorn

Billett til Wolves også i boks! Da kan jeg puste lettet ut og ta helg snart.
Til de som skal over om 2 uker... Vi sees!  :)
Marching On! 4276

Odin

Quote from: Bjorn on March 20, 2015, 12:14:52
Billett til Wolves også i boks! Da kan jeg puste lettet ut og ta helg snart.
Til de som skal over om 2 uker... Vi sees!  :)
Ja faktisk fortsatt mulighet for bortebilletter nå kl 1530 dersom du er gullmedlem!
Trodde de skulle gå fortere! Er vel noe med påsken og at kampen går live på Sky!
MOT!!