Skrevet av Emne: The Football League - hates us!  (Lest 4996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
« Siste redigering: Oktober 11, 2014, 11:46:11 av Promotion 2010 »

Andersen

Sv: The Football League
« Svar #1 på: Oktober 11, 2014, 10:41:37 »
Dette er ikke noe nytt er det vel !? FL har vel sett mellom fingrene ang andre eiere og klubber tidligere ! >:(  Så hvorfor skal de behandle MC annerledes? Regner med at MC har en plan B  hvis FL prøver seg !?  >:(

Cherry

Sv: The Football League
« Svar #2 på: Oktober 11, 2014, 10:45:51 »
Jævla idioter

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2788704/massimo-cellino-set-charged-football-league-chiefs-lose-patience.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

Virker veldig defust dette her..... Må jo selvsagt være mulig å få tak i rapporten/ dokumentet...
OM det da er nok til å få Cellino dømt til å forlate Leeds som eier tror jeg ikke.... Men d er jo FL vi snakker om- de hater jo klubben vår virker det som.
 

Sydhagen

Sv: The Football League
« Svar #3 på: Oktober 11, 2014, 10:46:33 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: The Football League
« Svar #4 på: Oktober 11, 2014, 10:49:34 »
Uansett, viss MC har gjort noe uredelig så må vel FL for faen se litt mellom fingrene.
De må se på hva konsekvensene blir for klubben. MC har gjort en kjempejobb med å snu klubben rundt og klubben/fansen kan endelig fokusere på det sportslige.
Det rette her hadde jo kanskje vært en formildende dom fra FL som f.eks. en bot eller noe til MC...? Ivertfall noe som ikke legger klubben i grus.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: The Football League
« Svar #5 på: Oktober 11, 2014, 11:08:27 »
Det eneste korrekte og interessante med denne artikkelen er vel omtalt i de to siste linjene.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lucas the Kop Cat

Sv: Sv: Sv: The Football League
« Svar #6 på: Oktober 11, 2014, 13:32:49 »
Uansett, viss MC har gjort noe uredelig så må vel FL for faen se litt mellom fingrene.
De må se på hva konsekvensene blir for klubben. MC har gjort en kjempejobb med å snu klubben rundt og klubben/fansen kan endelig fokusere på det sportslige.
Det rette her hadde jo kanskje vært en formildende dom fra FL som f.eks. en bot eller noe til MC...? Ivertfall noe som ikke legger klubben i grus.
Lurer på hva som er FL's formålsparagraf. Jeg ville trodd at det var å sørge for mest mulig rettferdige konkurranseforhold og å bidra til at klubbene har sunn økonomisk drift. Det kan virke som om jeg er helt på jordet, at formålet er å holde Cellino unna FL og lage mest mulig trøbbel for Leeds.

kilgallon

Sv: The Football League
« Svar #7 på: Oktober 11, 2014, 14:07:49 »
Det eneste korrekte og interessante med denne artikkelen er vel omtalt i de to siste linjene.  ::)

+1 :D

Gufrias

Sv: The Football League - hates us!
« Svar #8 på: Oktober 11, 2014, 14:42:57 »
Daily Mail? Suppe på en spiker, som vanlig.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: The Football League
« Svar #9 på: Oktober 11, 2014, 14:57:24 »
Jævla idioter

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2788704/massimo-cellino-set-charged-football-league-chiefs-lose-patience.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

Virker veldig defust dette her..... Må jo selvsagt være mulig å få tak i rapporten/ dokumentet...
OM det da er nok til å få Cellino dømt til å forlate Leeds som eier tror jeg ikke.... Men d er jo FL vi snakker om- de hater jo klubben vår virker det som.
FL hatar klubben det är bara förnamnet, handlar alternativet låta cellino vara kvar och rädda leeds eller sätta åt cellino och Leeds gå i konkurs så utan tvekan så kan FL göra det sistnämnda om de kan hitta något fel hos Cellino,
 

Tom S

Sv: The Football League - hates us!
« Svar #10 på: Oktober 11, 2014, 15:55:03 »
Nye -15 i vente  ::)
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Sv: The Football League - hates us!
« Svar #11 på: Oktober 11, 2014, 16:03:49 »
Tror at FL her vil og kan bruke Leeds som et eksempel på, følg våre regler, ellers er det over og ut for dere. Så at de forlanger Cellino vekk fra klubben er et senario jeg faktisk regner med vil skje.
Man hadde
Hitler, Saddam og nå the Football League

Erik M

Sv: The Football League - hates us!
« Svar #12 på: Oktober 11, 2014, 17:15:21 »
Om vi har en dårlig standing i ligaen og forbundet så har det antagelig direkte sammenheng med våre 3-4 seneste eiere.  Who can blame them? Vi hadde vel ikke vært så veldig opprørt om det hele hadde handlet om Sheffield United, for eksempel.

Leeds må jobbe langsiktig for å (1) styrke det økonomiske fundamentet og å (2) bygge omdømme.  Begge deler er man avhengig av for stødig drift og gode sponsorinntekter.  Cellini ser ut til å ha løst mye av det første med en hoftesving.  Det andre tror jeg ikke han vet hva betyr...
 

Leedsfan

Sv: The Football League - hates us!
« Svar #13 på: Oktober 11, 2014, 17:36:02 »
FL klarer ikke å oppdrive eller vil ikke oppdrive den signerte Leedsdrakten jeg vant i forrige års "Fantasy Football League".. A work in progress!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: The Football League - hates us!
« Svar #14 på: Oktober 11, 2014, 17:52:15 »
Earlier in the day, the 'Daily Fail' released an article reporting that the FL were going to charge Massimo Cellino with misconduct, which would result in Cellino having to give up the ownership of a Leeds United. BUT, Adam Pope has been quick into rubbishing off this report..

@APOPEY: ‪#‎lufc‬ No misconduct charge has been made by the FL. Any charge under FL's regulations would be heard by a Football Disciplinary Commission.

It's my understanding that Cellino is in discussions with the Football League over what is clearly a complicated situation.

- Lewis
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


Gufrias

Sv: The Football League - hates us!
« Svar #16 på: Oktober 13, 2014, 18:01:26 »
https://www.change.org/p/the-football-league-to-act-in-the-best-interests-of-leeds-united-football-club-regarding-massimo-cellino
Jeg liker ikke dette oppropet. Det er ikke tydelig nok på hva som er fakta, hva som er partsuttalelser fra Cellino og hva som er rene antakelser.

Og det tjener ikke saken å trekke FL's integritet i tvil, uansett hva man personlig måtte mene og tro om Shaun Harvey.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: The Football League - hates us!
« Svar #17 på: Januar 20, 2015, 08:05:31 »
https://www.change.org/p/the-football-league-to-act-in-the-best-interests-of-leeds-united-football-club-regarding-massimo-cellino
Jeg liker ikke dette oppropet. Det er ikke tydelig nok på hva som er fakta, hva som er partsuttalelser fra Cellino og hva som er rene antakelser.

Og det tjener ikke saken å trekke FL's integritet i tvil, uansett hva man personlig måtte mene og tro om Shaun Harvey.
FL er et korrupt subjektivt supperåd ledet av Ken Bates sin håndlanger Shaun Harvey. Det har de nok en gang bevist! Må le av hele greia ;) Hvordan i all verden kan noen oppfatte de som objektive...?

http://www.theguardian.com/football/2013/dec/18/leeds-shaun-harvey-yorkshire-radio
« Siste redigering: Januar 20, 2015, 08:18:35 av DenHviteYeboah »

DenHviteYeboah

Sv: The Football League - hates us!
« Svar #18 på: Januar 20, 2015, 08:20:44 »
Det er bare å gi seg over!
FL? det er bare tragikomisk ;)
http://www.bbc.com/news/uk-england-26480888