Skrevet av Emne: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45  (Lest 46677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stian l

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #150 på: Oktober 17, 2014, 22:43:41 »
de tre neste kampene får vi se hva som bor i dette laget!
håper på dette laget mot Norwich: silvestri - Byram - pearce - bellusci - berardi - cook - bianchi - Mowatt - adryan - ante - sharp

SirOlsen

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #151 på: Oktober 17, 2014, 22:44:22 »
Utrolig skuffende at vi ikke klarer dra i land dette...
Lyspunkt at Adryan innfrir mine forventninger til de grader i alle fall. At han ikke scooret var vel egentlig kun snakk om marginer som ikke var på hans side på de minuttene han spilte. Den karen BØR starte fremover!

Bermerker meg at hylekoret mot Austin har begynt igjen i visse kretser. I dag er ikke han den jeg ville hengt først. Men forsvaret vårt sliter til tider å henge med mot høye Roterham spillere. Og som til tider gjør fatale feil.

Ser mye positivt i laget for fremtiden, men så forbanna synd at det skal koste oss 3 poeng når vi trenger dem!
-SirOlsen-

Sydhagen

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #152 på: Oktober 17, 2014, 22:44:23 »
Hva skjedde i 2.omgang...? helt utrolig!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #153 på: Oktober 17, 2014, 22:44:56 »
1. Fakta dreper enhver diskusjon. Poengene vi ikke har fått forteller alt. Det var gigantisk feil å fjerne Neil Redfearn. Milanic imponerer ikke i det hele tatt på linja. Feile bytter. Pausen kom godt på etter å ha blitt trykket før, klarte ikke å endre en dritt etter det. Svømte motstrøms hele andre omgang uten å klare å forandre noe som helst. Doukara av alt for seint. Austin på heile veien var også feil. Bare tøv.

2. Lewis Cook var vår best før pause. Feil mann å ta av.

3. Adryan gir oss håp.

4. Billy Sharp surker over lite spilletid. Sluttå surk, begynn å levere.

5. Silvestri kongekeeper som vanlig.

6. Irriterte meg omtrent like mye over dommeren, som Steve Evans, som kommentatoren.
« Siste redigering: Oktober 17, 2014, 22:47:01 av Kato »
 

sportcarl1

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #154 på: Oktober 17, 2014, 22:45:47 »
skit samma att vi förlorade, är stolt över spelet i de 2 sista matcherna som vi lika gärna kunde ha vunnit, kändes som Rotherham i halvlek hade snackat ihop sig om att få vissa spelare i leeds i obalans som bianchi och bellusci, var bianchi vår kanske bästa spelare mot SW så var han nog den sämsta i laget idag, väntade bara på att han skulle bli utvisad,  adryan gjorde ett riktigt piggt inhopp och kommer få mer och mer speltid, doukara bör få vila i någon match nu,
 

Hobben

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #155 på: Oktober 17, 2014, 22:45:51 »
Mye galt i dag. Og det blir nok en sesong midt på tabellen. Denne Cellino har ikke klart å utrettet så voldsomt mye annet en å bytte ut hele laget osv..

PS: På tide å kvitte seg med Austin.
Rogaland Whites

Sølvreven

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #156 på: Oktober 17, 2014, 22:46:03 »
Helt på tryne dårlig. Man ser klart mangelen på gode vingbacker. Spillere som kommer seg fremover på banen. Se bare på hvor farlige Leeds var på tiden da vi hadde spillere som Dorigo. Nå er backene helt fraværende offansivt
Byram burde startet.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Blank_File

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #157 på: Oktober 17, 2014, 22:46:09 »
Hva skjedde i 2.omgang...? helt utrolig!

Begriper det ikke heller. Fatter det rett og slett ikke. De gikk ut akkurat som de avsluttet, men plutselig klarte ikke vi å holde på ballen lenger...

Eriksen55

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #158 på: Oktober 17, 2014, 22:47:07 »
de tre neste kampene får vi se hva som bor i dette laget!
håper på dette laget mot Norwich: silvestri - Byram - pearce - bellusci - berardi - cook - bianchi - Mowatt - adryan - ante - sharp

Helt enig med laget bortsett fra Sharp. Morison eller Montenegro håper jeg på. Sharp er ikke god om dagen! Med Morison får vi mer hodestyrke, noe vi sårt trenger!

Hobben

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #159 på: Oktober 17, 2014, 22:47:21 »
Helt på tryne dårlig. Man ser klart mangelen på gode vingbacker. Spillere som kommer seg fremover på banen. Se bare på hvor farlige Leeds var på tiden da vi hadde spillere som Dorigo. Nå er backene helt fraværende offansivt
Byram burde startet.

Nei, Byram er ikke god nok.
Rogaland Whites

Hallgeir *

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #160 på: Oktober 17, 2014, 22:47:25 »
Taper for et lag mer mer innsats enkelt å greit. Skuffende. Men det skjer.  :-\ Det har skjedd større lag enn oss. Vi snur dette er jeg ganske sikker på.

Rotherham lar oss ikke få lov til å trille ball som vi gjorde i første omgang. Aggressiviteten var skrudd opp minst et par knepp. Ikke lett å møte et lag som kjemper så hardt for hver ball.

Trasig å reise hjem uten noe å vise for seg.
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #161 på: Oktober 17, 2014, 22:48:18 »
Utrolig skuffende.  At vi ikke får lagt om spillestil , eller hevet presset i 2. Omgang er  helt jævliiiiiii!!
Adryan med ballen er jo dritbra.... Hvorfor i helvete bruker vi ikke han mer??
Fullt fortjent tap.....ikkje noe å klage på med unntak av forandringer tidligere  i kampen.... Vi har rett og slett dårligere innsats enn Rotherham........ Altså Rotherham...... Gjentar: Rotherham...
 

leedstomadness

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #162 på: Oktober 17, 2014, 22:48:27 »
2 poeng på 4 kamper etter at Darko Milanic tok over. Med Neil Redfearn ble det 10 poeng på 4 kamper. Likte ikke dette skifte den gang, og enda mindre nå...

sportcarl1

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #163 på: Oktober 17, 2014, 22:48:38 »
1. Fakta dreper enhver diskusjon. Poengene vi ikke har fått forteller alt. Det var gigantisk feil å fjerne Neil Redfearn. Milanic imponerer ikke i det hele tatt på linja. Feile bytter. Pausen kom godt på etter å ha blitt trykket før, klarte ikke å endre en dritt etter det. Svømte motstrøms hele andre omgang uten å klare å forandre noe som helst. Doukara av alt for seint. Austin på heile veien var også feil. Bare tøv.

2. Lewis Cook var vår best før pause. Feil mann å ta av.

3. Adryan gir oss håp.

4. Billy Sharp surker over lite spilletid. Sluttå surk, begynn å levere.

5. Silvestri kongekeeper som vanlig.

6. Irriterte meg omtrent like mye over dommeren, som Steve Evans, som kommentatoren.
skall spelare som sharp och även morison börja leverera böär de kanske få mer än 15 respektive 5 minuter
 

Eriksen55

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #164 på: Oktober 17, 2014, 22:49:57 »
Helt på tryne dårlig. Man ser klart mangelen på gode vingbacker. Spillere som kommer seg fremover på banen. Se bare på hvor farlige Leeds var på tiden da vi hadde spillere som Dorigo. Nå er backene helt fraværende offansivt
Byram burde startet.

Isåfall med Berardi på venstre og ut med Warnock. Byram har ikke imponert meg på leeeenge.. God første sesong, riktignok skadet mye forrige.. Ikke bra som høyreback de gangene jeg har sett han i år! One hit Wonder!???
« Siste redigering: Oktober 17, 2014, 22:51:32 av Eleonora »

Sølvreven

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #165 på: Oktober 17, 2014, 22:50:05 »
Synes at Doukara burde vært erstattet med Sharp. Austin med Adryan. FØR kampen startet. Jeg skjønner ikke at Doukara får starte på bekostning av Sharp.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Superfan

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #166 på: Oktober 17, 2014, 22:50:54 »
Helt grei kamp av oss. Møter et lag som spiller steinalderfotball, og som scorer to heldige mål og har dommeren på sin side. Vi kommer sterkt tilbake. Adryan var meget bra idag.

Kato

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #167 på: Oktober 17, 2014, 22:51:24 »
1. Fakta dreper enhver diskusjon. Poengene vi ikke har fått forteller alt. Det var gigantisk feil å fjerne Neil Redfearn. Milanic imponerer ikke i det hele tatt på linja. Feile bytter. Pausen kom godt på etter å ha blitt trykket før, klarte ikke å endre en dritt etter det. Svømte motstrøms hele andre omgang uten å klare å forandre noe som helst. Doukara av alt for seint. Austin på heile veien var også feil. Bare tøv.

2. Lewis Cook var vår best før pause. Feil mann å ta av.

3. Adryan gir oss håp.

4. Billy Sharp surker over lite spilletid. Sluttå surk, begynn å levere.

5. Silvestri kongekeeper som vanlig.

6. Irriterte meg omtrent like mye over dommeren, som Steve Evans, som kommentatoren.
skall spelare som sharp och även morison börja leverera böär de kanske få mer än 15 respektive 5 minuter

Da må de vise seg den tiden verdig når de får muligheten. Morison er ferdig, glem han. Sharp har levert null etter det ene målet han scoret. Adryan, Montenegro og de her guttene bør være forbi i køa nå.
 

Manager

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #168 på: Oktober 17, 2014, 22:51:41 »
Meget skuffende, 2 omgang er til å gremmes over. Tror vi vil komme til å slite mot flere lag som kjemper og spiller som Rotherham- om vi ikke endrer spillemåte. Litt for mye naiv balltrilling bakover på banen, vi har pr dato ikke  gode nok spillere bakover på banen til denne form for fotball.  Håper Adryan er klar til å starte kamper snart, så ut til å være en kreativ og god spiller. Leeds United skal slå Rotherham, ferdig snakka  :o Bare min mening.

Superfan

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #169 på: Oktober 17, 2014, 22:51:43 »
Synes at Doukara burde vært erstattet med Sharp. Austin med Adryan. FØR kampen startet. Jeg skjønner ikke at Doukara får starte på bekostning av Sharp.
Kanskje fordi Doukara hadde assist på målet?

Josch

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #170 på: Oktober 17, 2014, 22:52:26 »
Leed mangler guts til å stå imot trøkket fra et primitivt og kjempende Rotherham første del i 2. omg.  Leeds-forsvaret ble plutselig juniorer. Jeg frykter dette kam bli melodien på bortebane fremover. Likevel: Leeds HAR  kvaliteter til å skape sjanser og er glimtvis bra, men ca  20 min i 2. omgang ødela alt. For mye finspill og lite direkte noen ganger. SKUFFENDE! :( Rotherham vant fortjent.

Sølvreven

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #171 på: Oktober 17, 2014, 22:52:26 »
Helt på tryne dårlig. Man ser klart mangelen på gode vingbacker. Spillere som kommer seg fremover på banen. Se bare på hvor farlige Leeds var på tiden da vi hadde spillere som Dorigo. Nå er backene helt fraværende offansivt
Byram burde startet.

Nei, Byram er ikke god nok.
Byram er den beste vingbacken vi har. Berardi er en god back, men elendig offensiv, og vi trenger mål!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #172 på: Oktober 17, 2014, 22:52:36 »
6. Irriterte meg omtrent like mye over dommeren, som Steve Evans, som kommentatoren.



Forbanna teater... >:( >:( >:(


No one likes us...we don't care!!!

Men når det er sagt så er det våre egne elendige valg som gjør at vi kom bakpå...både på benken og utpå banen. Med ørlite marginer med oss i dag hadde dette vært seier...men der vi hadde stang ut framover så hadde vi også ubesluttsomhet og ukonsentrasjon bakover - vi var ikke med i krigen rett og slett. Rotherham gav alt i alle dueller...fikk oss i total ubalanse.  Er overmåte skuffa.
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

bmoen

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #173 på: Oktober 17, 2014, 22:52:44 »
Blir flauere og flauere .......
BMo - Leeds-fan siden 1964

Eriksen55

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #174 på: Oktober 17, 2014, 22:54:05 »
Synes at Doukara burde vært erstattet med Sharp. Austin med Adryan. FØR kampen startet. Jeg skjønner ikke at Doukara får starte på bekostning av Sharp.

Uenige i kveld vi. :)..Sharp har jeg bak Morison, vil også se Montenegro usett før Sharp. Elendig innsats av Sharp, ser giddasløs ut, bare feilpass samtidig som litt rykter om sutring. Doukara har levert varene, men enig i at i dag var han rett og slett dårlig!

Leedsfan

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #175 på: Oktober 17, 2014, 22:54:12 »
1. Fakta dreper enhver diskusjon. Poengene vi ikke har fått forteller alt. Det var gigantisk feil å fjerne Neil Redfearn. Milanic imponerer ikke i det hele tatt på linja. Feile bytter. Pausen kom godt på etter å ha blitt trykket før, klarte ikke å endre en dritt etter det. Svømte motstrøms hele andre omgang uten å klare å forandre noe som helst. Doukara av alt for seint. Austin på heile veien var også feil. Bare tøv.

2. Lewis Cook var vår best før pause. Feil mann å ta av.

3. Adryan gir oss håp.

4. Billy Sharp surker over lite spilletid. Sluttå surk, begynn å levere.

5. Silvestri kongekeeper som vanlig.

6. Irriterte meg omtrent like mye over dommeren, som Steve Evans, som kommentatoren.

Du likte 1. omgangen Kato. Endeløs balltrilling i bakre ledd. Hele laget lå lavt, satset på kontringer.

Er det lurt å ligge så lavt mot et lag som spiller langt på en spiller som vinner alt i lufta? Er vel bedre at han vinner duellene på 30m enn rundt 16-meteren?

Etter 1. omgangen ventet jeg bare på denne 2. omgangen. Det eneste som kunne forandret kamputfallet var en kontring av oss hvor vi putta slik at Rotherham hadde falt sammen. Nå ble det ikke sånn.

Jeg synes vi spiller naiv, balltrillende tversoverfotball hvor vi ikke er farlige fremover. Klarer man å stoppe våre individualister så vinner man kampen!

Denne fotballen minner meg om den "nye" Godset-stilen, det eneste er at Godset har ballen mye på motstanderens banehalvdel!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #176 på: Oktober 17, 2014, 22:55:59 »
1. Fakta dreper enhver diskusjon. Poengene vi ikke har fått forteller alt. Det var gigantisk feil å fjerne Neil Redfearn. Milanic imponerer ikke i det hele tatt på linja. Feile bytter. Pausen kom godt på etter å ha blitt trykket før, klarte ikke å endre en dritt etter det. Svømte motstrøms hele andre omgang uten å klare å forandre noe som helst. Doukara av alt for seint. Austin på heile veien var også feil. Bare tøv.

2. Lewis Cook var vår best før pause. Feil mann å ta av.

3. Adryan gir oss håp.

4. Billy Sharp surker over lite spilletid. Sluttå surk, begynn å levere.

5. Silvestri kongekeeper som vanlig.

6. Irriterte meg omtrent like mye over dommeren, som Steve Evans, som kommentatoren.
skall spelare som sharp och även morison börja leverera böär de kanske få mer än 15 respektive 5 minuter

Da må de vise seg den tiden verdig når de får muligheten. Morison er ferdig, glem han. Sharp har levert null etter det ene målet han scoret. Adryan, Montenegro og de her guttene bør være forbi i køa nå.
jag ser inte adryan och montenegro som anfallare, för mig är antunucci given, sedan kan man alternera mer mellan de 3 övriga, tror doukara kommer till sin rätt mer på en kant med sin teknik, tycker inte  han är bra i straffområdet däremot i övriga spelet
 

Eriksen55

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #177 på: Oktober 17, 2014, 22:56:22 »
Helt på tryne dårlig. Man ser klart mangelen på gode vingbacker. Spillere som kommer seg fremover på banen. Se bare på hvor farlige Leeds var på tiden da vi hadde spillere som Dorigo. Nå er backene helt fraværende offansivt
Byram burde startet.

Nei, Byram er ikke god nok.
Byram er den beste vingbacken vi har. Berardi er en god back, men elendig offensiv, og vi trenger mål!

Men Byram er elendig defensivt..vært en del av tidenes dårligste Leeds forsvar i 2 år nå...ikke kun de 3 andre i Forsvaret sin skyld  :-\

Leedsfan

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #178 på: Oktober 17, 2014, 22:56:40 »
Det eneste positive med denne kampen er at Adryan er inne i varmen, han må spille!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

Sv: Kamp: Rotherham United vs Leeds United, fredag 17/10-14, kl. 20:45
« Svar #179 på: Oktober 17, 2014, 22:56:53 »
Ville egentlig sett en midtbane med Cook, Bianchi, Dawson, Mowatt. Full av innsats og kreativitet. Antenuci og Adryan på topp.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".