Skrevet av Emne: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45  (Lest 38254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nørgaard

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #210 på: Oktober 21, 2014, 22:55:05 »
Vi kan ikke begynne å rope allerede etter en ny trener igjen ! :-[ La nå treneren vår få prøve seg !

Siger ikke han skal fyres, men det er da bekymrende at Cellino ikke kan magte at ansætte en kompetent coach.

Jon R

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #211 på: Oktober 21, 2014, 23:02:41 »
1-1 og et heldig poeng. Vi løftet oss i 2 omgang men vi er jo ikke i nærheten av å ligne på et topplag. Alarmerende med LUTV rapportene om manglende duellstyrke og vilje innenfor egen 16 meter. Greit å ha en god keeper men man kan ikke basere seg på at han skal redde alt. Utover dette får stopperne våre skryt på BBC ifølge en kompis. Silvestri står nok en god kamp men får tyn for flere utkast som ender i Norwich overganger på slutten av kampen.

Alt i alt må vi være fornøyd med dette.

PS: Mye er skrevet om Unibet. Siden jeg allikevel var inne på siden,  satset jeg en hundrings på Uavgjort til 4.40 i odds. Moro!  ;D
Jon R.

Annesj

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #212 på: Oktober 21, 2014, 23:04:57 »
3 uavgjort å 2 tap på milanic 5 første. Kunne vært værre å kunne def vært bedre. jeg har trua påat 3 poengern kommer til helga å at det blir et vendepunkt. Blir ingen festsesong dette uansett. Men det vil bli bedre utover sesongen. Håper å tror jeg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #213 på: Oktober 21, 2014, 23:14:42 »
3 uavgjort å 2 tap på milanic 5 første. Kunne vært værre å kunne def vært bedre. jeg har trua påat 3 poengern kommer til helga å at det blir et vendepunkt. Blir ingen festsesong dette uansett. Men det vil bli bedre utover sesongen. Håper å tror jeg.
Jeg har ventet på et vendepunkt i 10 år nå....

matta87

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #214 på: Oktober 21, 2014, 23:18:41 »
Synes ikke vi skal svartmale situasjonen per dags dato. Ett poeng borte mot Norwich er en veldig god prestasjon i mine øyne. Vi spiller kanskje veldig deffensivt i dag, men noe annet hadde også vært veldig dumdristig og naivt. Hvis vi ser på de to foregående kampene mot Wednesday og Rotherham, mener jeg vi er maks uheldige med kun ett poeng, samtidig som vi spiller en type fotball jeg ikke har sett av Leeds på flere sesonger. Vi evner å holde ballen i laget, samt sette andre lag under press med godt pasningsspill. Jeg mener vi kan se konturene av noe veldig positivt, og jeg er helt sikker på at vår nye manager vil få sin første seier veldig snart. Både spillergruppen, ny manager, og klubbens struktur, trenger tid på å sette seg. Mye har skjedd siden forrige sesong, og vi kan ikke forvente fantastiske resultater uten en stabiliserende tilvenningsperiode.

Trond90

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #215 på: Oktober 21, 2014, 23:19:37 »
Adams hasn't been in for his presser yet but we're assuming the accusation of racism has been made against Bellusci. More to follow on that. Fra Phil  Hays twitter konto.

Aiaiai, idiotisk og skammelig av Bellusci hvis dette stemmer!!!
« Siste redigering: Oktober 21, 2014, 23:23:36 av Trond90 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #216 på: Oktober 21, 2014, 23:25:14 »
Adams hasn't been in for his presser yet but we're assuming the accusation of racism has been made against Bellusci. More to follow on that.

Aiaiai, idiotisk og skammelig av Bellusci hvis dette stemmer!!!

Jeg fryktet at det kunne være noe slik da jeg hørte situasjonen på radio, og Bellusci slår meg dessverre som en type som kunne funnet på noe slikt idiotisk..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #217 på: Oktober 21, 2014, 23:27:29 »
Adams hasn't been in for his presser yet but we're assuming the accusation of racism has been made against Bellusci. More to follow on that. Fra Phil  Hays twitter konto.

Aiaiai, idiotisk og skammelig av Bellusci hvis dette stemmer!!!

 Norwich City FC @NorwichCityFC  ·  17 min 17 minutter siden

Neil Adams: "Cameron has complained of a racist remark. The referee will now make a report, and that's all we can say at this point." #NCFC

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #218 på: Oktober 21, 2014, 23:28:27 »
Jeg mener vi kan se konturene av noe veldig positivt,
Enig i det, har sett tendensene i de fleste post-Hockaday-kampene nå :) Vi har opplagt bedre spillere nå, Darko gjør oss mer solide defensivt... men hittil også totalt tannløse fremover (hvis jeg overdriver litt).
Det er viktig å få en trepoenger å bygge på, med det første!
...ellers 'vinner' pessimismen mer og mer tak i de fleste  :'(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #219 på: Oktober 21, 2014, 23:36:43 »
3 uavgjort å 2 tap på milanic 5 første. Kunne vært værre å kunne def vært bedre. jeg har trua påat 3 poengern kommer til helga å at det blir et vendepunkt. Blir ingen festsesong dette uansett. Men det vil bli bedre utover sesongen. Håper å tror jeg.
Jeg har ventet på et vendepunkt i 10 år nå....

Der er vi vel alle sammen her inne   ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Glenn K

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #220 på: Oktober 21, 2014, 23:47:27 »
Deprimerende form :( skaper minimalt... har fortsatt null tro på Milanic ???

Regner med du mener kun i dag da, eller? For i dag skaper vi for lite ja, selv om det er en av sesongens aller vanskeligste bortekamper. Både mot Sheff Wed og Rotherham skaper vi nok sjanser til å vinne kampen. Slett ikke bekymret for at vi kommer til å gå lenge uten å vinne eller score mer en ett mål per kamp!

Jostein.

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #221 på: Oktober 22, 2014, 00:04:46 »
3 uavgjort å 2 tap på milanic 5 første. Kunne vært værre å kunne def vært bedre. jeg har trua påat 3 poengern kommer til helga å at det blir et vendepunkt. Blir ingen festsesong dette uansett. Men det vil bli bedre utover sesongen. Håper å tror jeg.
Jeg har ventet på et vendepunkt i 10 år nå....

Der er vi vel alle sammen her inne   ;)

Noe må snart skje, vi ligger på 15 plass og 6 poeng bak play off. Noe som er langt ifra umulig å hente inn, men det blir desverre lenger og lenger opp. Og jeg kan si med en gang at noe 15 plass er jeg lang ifra fornøyd med, uansett om dette er en sesong vi "ikke" skal rykke opp. Vi skal være med å kjempe om minimum play off, såpass forventer jeg!
Leeds Carajo!

J-R

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #222 på: Oktober 22, 2014, 07:00:17 »
Greit med 1 poeng borte mot Norwich!
Men til helga må vi ha seier, å ingenting annet er godt nok !
MOT fra Nordsjøen

Annesj

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #223 på: Oktober 22, 2014, 09:38:54 »
3 uavgjort å 2 tap på milanic 5 første. Kunne vært værre å kunne def vært bedre. jeg har trua påat 3 poengern kommer til helga å at det blir et vendepunkt. Blir ingen festsesong dette uansett. Men det vil bli bedre utover sesongen. Håper å tror jeg.
Jeg har ventet på et vendepunkt i 10 år nå....

Der er vi vel alle sammen her inne   ;)

Noe må snart skje, vi ligger på 15 plass og 6 poeng bak play off. Noe som er langt ifra umulig å hente inn, men det blir desverre lenger og lenger opp. Og jeg kan si med en gang at noe 15 plass er jeg lang ifra fornøyd med, uansett om dette er en sesong vi "ikke" skal rykke opp. Vi skal være med å kjempe om minimum play off, såpass forventer jeg!


Jeg er heller ikke fornøyd med et leedslag som sliter og ikke vinner kamper. Det som må tas med i regninga her er den oveltninga spillerstallen og klubben har vært igjennom samt 3 trenerbytter før og i denne sesongen. Det kommer et lass med spillere inn i sommer som ikke engang kan engelsk. Vi kan IKKE forvente at vi skal kjempe om Playoff. Det er jo totalt urealistisk i mine øyne. Da er det ikke rart man blir skuffa. Jeg ser mye positivt i dette laget. Men jeg kan ikke si jeg er veldig sikker på om noen a disse spillerne vil vise seg og bli bedre utover sesongen. Jeg håper det. Men ikke sikker. Vi kan ende opp i en bunnstrid ja. Men vi har spillere med mer kvalitet enn på mange mange år. Det tror jeg alle ser. Jeg kommer ihvertfall til å være tålmodig med dette laget selvom jeg blir skuffa over at vi taper. Vondt for å se et nedrykk ihvertfall. Men bytter vi trener et par ganger til iløpet av sesongen så kan vi ende i L1.

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #224 på: Oktober 22, 2014, 09:54:43 »
Mener det er hevet over enhver tvil at ferdighetene i mannskapet er langt, langt bedre enn tidligere. Mer bekymra for fysikken. Og mest bekymra for Cellinos vilje og/eller evne til å ansette kompetanse i managerstolen (redsel for å miste egen kontroll).

Vi trenger tid til samhandling, men vi trenger også poeng. Jeg synes Cook var vår beste spiller før pause sist, litt overraska over at han ble vraket i går.

Kred for at vi ble noe bedre etter pause (ifølge rapportene). Også bra at vi klarer å komme tilbake.

Sesongens vanskeligste bortekamp unnagjort.
« Siste redigering: Oktober 22, 2014, 09:57:11 av Kato »
 

auren

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #225 på: Oktober 23, 2014, 22:43:04 »
Akkurat sett høydepunktene. 3-4 sjanser til Norwich totalt, mens Leeds scorer på sin eneste sjanse (har et par halvsjanser utenom). Forferdelig baklengs. Austin og Bianchi (?) går inn i hverandre og Martin får stå helt alene og kontrollert stange inn 1-0. Etterpå mente Milanic at det burde være frispark til Leeds, men man ser det tydelig fra bildene at de to spillerne setter hverandre ute av spill.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #226 på: Oktober 24, 2014, 13:08:28 »
Milanic virker stabil & kontrollert foreløpig - men er helt klart avhengig av resultater fremover.
At han har en spillestil/filosofi er bra, men at vi har gode nok spillere til å gjennomføre og forstå denne stilen som er valgt i hans`5 kamper gjenstår ennå å se.
Mot Norwich ble vi overkjørt i lange perioder, ble presset og upresise pga av dette.
Vi har lite hodestyrke, og derfor er dødball i mot noe av det værste som skjer i kampene våre...farlig hver gang.
Midtbanen , der vi skal ha 5 stk blir derfor utrolig viktig å få "satt" fremover - at alle som spiller der VET hva oppgavene er og holder seg til de....
Virkelig gode lag har også en fast spillestil, der også de som kommer inn i laget KAN sin oppgave.

Håper på Morison i morgen, slik at vi kan vinne noe i boksen, men det er klart...da må det også komme innlegg. 
Lorimer med meget bra innlegg i YEP denne uken...."there are no wingers anymore"....
Flankespillere i dagens systemer må både klare å spille oppe & nede på banen...der mangler vi kavlitet ennå...Doukara er kun bra offensivt....midt på banen er vi brukbare, men motstanderne våre kommer forbi oss stort sett hver kamp på sidene...
Håper Milanic kan demme opp for dette med tydeligere roller/oppgaver for de som blir valgt fra i morgen...
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Norwich City @ Carrow Road, tirsdag 21/10 2014, kl 20.45
« Svar #227 på: Oktober 24, 2014, 16:25:28 »
Darco trenger tid. Han har materiellet han trenger i stallen og gutta vil bli bedre og bedre tror jeg. Hvis vi tenker foregående sesonger var det ikke sjelden vi fikk juling så det føyk rundt øra på oss, mens det i år er den ene tøffe jevne kampen etter den andre. Ingen maltrakterer oss.
Vi er et vanskelig lag å spille mot og snart begynner vi også å vinne.

MOT!!!
Yeboahs vitne