Skrevet av Emne: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45  (Lest 49420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #240 på: November 04, 2014, 22:47:17 »
Vi må få inn noen engelske sluggere i neste vindu - så får det krydres med latino kids.
 

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #241 på: November 04, 2014, 22:48:56 »
Seier både for Brighton og Birmingham. Er vi under streken nå?
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #242 på: November 04, 2014, 22:49:11 »
Bolton, Birmingham og Brighton vinner overbevisende BAK oss på tabellen! 

Nå er vi kun to poeng over streken og i FRITT FALL! 

Tørr ikke tenke på lørdag.......  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #243 på: November 04, 2014, 22:50:40 »
Svært skuffende resultat, men det er andre som har grunn til å væreskuffet også, Norwich, Rotherham, Cardiff...... I denne divisjonen slår alle alle, unntatt vi da som ikke slår så veldig mange. Men neste kamp vinner vi!
Løft hodene, vi har vært gjennom tøffere tider!!

Men disse lagene er ikke skuffet etter HVER kamp....
MOT

GeirO

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #244 på: November 04, 2014, 22:51:57 »
Er vel ikke umulig at Belusci må vente noen kamper nå....
MOT

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #245 på: November 04, 2014, 22:55:24 »
Er vel ikke umulig at Belusci må vente noen kamper nå....


Straffen var klar:

https://vine.co/v/OeB1VO2QTgD

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #246 på: November 04, 2014, 22:56:28 »
Leeds er ikke bedre, enkelt og greit. jeg tror det handler om å jobbe seg opp på tabellen de kommende ukene, før en midtbane konge kommer.  Akkurat nå virker alle lag vanskelige for Leeds. Vi har faktisk ledet en del kamper og sviktet mot slutten. Uavgjort mot Charlton er ikke en skam men det blir bare nesten i alle kamper. det er for dårlig. :( Skuffet.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #248 på: November 04, 2014, 22:59:05 »
Bellusci ja... Fysj.
Rogaland Whites

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #249 på: November 04, 2014, 22:59:35 »
Statistikken viser at vi dominerte kampen:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/stats.asp?a=375818

Game Statistics:

Goal Attempts
18-6

On Target
6-3

Corners
7-5

Fouls
12-13

Yellow Cards
2-2

Red Cards
0-0

%
49-51


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/stats.asp?a=375818#ixzz3I8j26Abx
« Siste redigering: November 04, 2014, 23:02:25 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #250 på: November 04, 2014, 23:01:02 »
Vi er et bundhold og må acceptere det.
Hvad kan vi forvente med en masse italienske nobodies

ziganda

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #251 på: November 04, 2014, 23:02:38 »
Både vi og Cellino begynner nok dessverre å innse at vi har plukket spillere fra feil hylle. Store ord, men få resultater. Blir interessant å se hva som kommer ut av det annonserte kjøpet av Elland Road og deretter spillerlogistikken i januar.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #252 på: November 04, 2014, 23:03:22 »
Vi er et bundhold og må acceptere det.
Hvad kan vi forvente med en masse italienske nobodies


....og en landslagsspiller fra Danmark!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #253 på: November 04, 2014, 23:05:38 »
Vi er et bundhold og må acceptere det.
Hvad kan vi forvente med en masse italienske nobodies


....og en landslagsspiller fra Danmark!   ;)

Han er ikke på landsholdet nu  ;)

Jon R

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #254 på: November 04, 2014, 23:12:06 »
Er vel ikke umulig at Belusci må vente noen kamper nå....


Straffen var klar:

https://vine.co/v/OeB1VO2QTgD

 >:(
Hvordan ser du det ut fra de bildene der er en gåte for meg....
Jon R.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #255 på: November 04, 2014, 23:13:51 »
Redfearn: "The harder you workshop, The luckier you Get!"   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #256 på: November 04, 2014, 23:27:03 »
Herleg med to utsøkte Mowatt-mål, men resten er heilgrått. Eg tykkjer også dette laget luktar nedrykk no. Det krevst mykje krutt og musklar i januarvindauget, for desse smågutane våre vil få mykje juling framover...

Josch

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #257 på: November 04, 2014, 23:39:23 »
Vi vinner ikke,  men vi er IKKE  dritdårlige.  Det er bare Watford som har banket oss skikkelig denne sesongen. Jeg har en følelse av at det mangler noen få brikker før dette KAN fungere. Det er faktisk gode fotballspillere i Leeds United nå. Men tøffheten og erfaring for ch.ship mangler åpenbart. Jeg er spent på hvem som hentes inn nå snart. :) :)

Runar

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #258 på: November 05, 2014, 00:07:35 »
Vi er et bundhold og må acceptere det.
Hvad kan vi forvente med en masse italienske nobodies

I motsetning til engelske has beens eller nobodies?
 

Annesj

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #259 på: November 05, 2014, 00:11:46 »
Jeg er evig pessimist. Men jeg tror Redders snur dette. Ã… jeg tror vi vinner greit på lørdag. Denne kampen var milevis bedre enn de siste. Igjen snur redders oss.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #260 på: November 05, 2014, 00:18:27 »
Nå har Charlton tapt 2 kamper hittil i år, ikke at det er for mye for langt at vi skulle slå de i dag, men nå må verken sportslig ledelse, spillere eller fans miste hodet.

Ã… snakke om at vi trenger engelske sluggere, eller han som savnet Brown her om dagen må roe seg litt ned. Vi har svake punkter i troppen vår, Bianchi har sluttet å være vår beste midtbanespiller som han var i august og september.

Bellusci er disaster waiting to happened, men fra TV bildene er se umulig å si noe om hva han gjør gale i straffe situasjonen... At han dummet seg ut sammen med Silvestri sist stemmer, men vi var bakpå som kollektiv hele kampen...

Laget må ta steg for å begynns å plukke poeng, men når det løsner kommer denne gjengen plukke poeng mot de fleste lagene i divisjonen.

 

Jon R

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #261 på: November 05, 2014, 00:29:11 »
Nå har Charlton tapt 2 kamper hittil i år, ikke at det er for mye for langt at vi skulle slå de i dag, men nå må verken sportslig ledelse, spillere eller fans miste hodet.

Ã… snakke om at vi trenger engelske sluggere, eller han som savnet Brown her om dagen må roe seg litt ned. Vi har svake punkter i troppen vår, Bianchi har sluttet å være vår beste midtbanespiller som han var i august og september.

Bellusci er disaster waiting to happened, men fra TV bildene er se umulig å si noe om hva han gjør gale i straffe situasjonen... At han dummet seg ut sammen med Silvestri sist stemmer, men vi var bakpå som kollektiv hele kampen...

Laget må ta steg for å begynns å plukke poeng, men når det løsner kommer denne gjengen plukke poeng mot de fleste lagene i divisjonen.



Er ingen tilhenger av å snu opp ned på stallen hver gang det butter i mot. Spillere som over tid har vært ute av form bør dog ikke ha klippekort i laget, nesten uansett hvor tynn stallen måtte være. Slik Bianchi har spilt de siste tv kampene kan det være lurt å børste støv av Tonge i noen kamper. Bellusci må uansett stå over mot Blackpool, noe som kan være en god ting. Er dog litt skeptisk til komboen Cooper/ Pearce....

Hva skjedde med denne De Fabio forresten?
Jon R.

Runar

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #262 på: November 05, 2014, 00:32:42 »
De Fabro er ikke helt der enda, men jeg er og skeptisk til Pearce Cooper som kombo...

Bianchi trenger noen uker på sidelinjen, Sloth ser ut il å være framst i køen..

Jeg kunne tenke meg å sette Dawson inn som offensiv midtbane og plassere Adryan som spiss for Doukara også..

Han så kontruktiv så Dawson kan være med ballen kan han sette Adryan i de riktige situasjonene
 

samadhi

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #263 på: November 05, 2014, 07:17:53 »
Player ratings fra WACCOE...

Silvestri 5 - That 'punch' in the first half? And the goal...  :facepalm: kicking poor too

Byram 6.5 - Better than Berardi

Bellusci 5 - For all the good he did, he lost us the game

Cooper 7 - Good performance

Warnock 8 - Man of the match

Bianchi 5 - Our weakest link in midfield today

Cook 6 - Not hitting the heights of the start of the season

Mowatt 8 - Good again, extra point for a couple of fantastic goals

Adryan 7 - Not what you expect really, bit of flair and pretty hard working. Needs more games IMO

Doukara 6 - A bit too unhurried and not enough finesse but showed good strength

Antenucci 7 - Worked hard but a bit greedy, not firing in front of goal today
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Silvestri - 5 not a lot to do but wasn't up to his standards of this season, should have done better with the first and caught out very poorly with one corner first half.

 Byram - 6 a little rusty with a few touches but was constantly trying to get forward and stretch the play. As the main outlet he needs quick early ball, must have been waiting for the ball on numerous times in the second half.

 Bellusci -5 didn't have the best view on the pen but I've seen him get away with some lucky ones, hesitant on the ball at times when Byram was in space.

 Cooper - 6.5 steady performance a little unlucky with the first goal, seemed component in the air and on the ground, a little more reserved than the boro game when he was caught out with the ball up field.

 Warnock -6.5 but for some sloppy moments in possession which could have lead to goals on another day he did pretty well and he even managed to get up and down the line in the second half which he hasn't been able to do all season.

 Cook - 6 not at his best he struggled to dominate a crowded midfield (maybe he needs a rest) Still had the odd flash of brilliance when he skips away from players with ease.

 Bianchi -5 seems to be slipping back game by game. His lack of mobility is badly exposed when playing the side position of the diamond. Let's not even mention how poor he was with the ball.

 Mowatt -9 where the Mowatt haters at?
 Two brilliant goals and a very composed performance elsewhere the lad is stepping up and taking responsibility with every game. The only player close to Silvestri for player of the season so far.

 Adryan -6 flashes of quality and but was on the edge of the game for periods especially second half, needs to get on the ball more and influence game when playing as a 10.

 Doukara and Antenucci -6 both worked hard and but they couldn't seem to get on the end of the final pass. Antenucci had a few half chances but seemed to kill the moment by taking so long to shoot or cross.
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #264 på: November 05, 2014, 07:18:24 »
Etter vi tok ut Adryan i går, mistet vi det kreative igjen - han gjorde en kjempematch i flg Noel Whelan på ustream.... var han kjørt?
Bellusci & Berardi er løse kanoner på deck......der er jeg redd det blir mange kort i forskjellige farger denne sesongen - og mye rart.
Byram & Adryan...+ Mowatt med 2 kjempemål var beholdningen.
2 poeng tapt.
 

HåvardK

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #265 på: November 05, 2014, 08:47:53 »
Herleg med to utsøkte Mowatt-mål, men resten er heilgrått. Eg tykkjer også dette laget luktar nedrykk no. Det krevst mykje krutt og musklar i januarvindauget, for desse smågutane våre vil få mykje juling framover...
Ut fra det jeg hørte - og ikke minst ut fra sjansestatistikken - er det litt drøyt å kalle dette helgrått. Redfearn var også klar i sitt post match-intervju på at vi hadde fortjent å vinne denne. Dessverre litt for typisk at enkeltspillere svikter oss og at dommeren akkurat i denne kampen velger å blåse straffe på EN holding i feltet.

Jeg har tro på at Redders snur dette. Noen positive grep, som å gi Mowatt fast plass og som i går å gi kapteinsbindet til Warnock, er indisier på at han innehar det lille ekstra av kløkt som skal til. Samtidig må han tørre å sette ut spillere som ikke er i form (Bianchi) og spillere som er for ustabile (Bellusci). Artig at Cooper kommer inn og gjør en solid match, forresten. Vant "alt" i lufta i går.

Kato

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #266 på: November 05, 2014, 09:43:37 »
Veldig skuffa i går, dog mener jeg dette mannskapet er bedre enn tabellsituasjonen tilsier. Føler vi har hatt noen utur  også i det siste.

Ã… vurdere prestasjonen ut fra kamptråden her i går, er helt meningsløst. VM i synsing. I det ene øyeblikket var vi visstnok forferdelige, mens nestemann mente vi var gode. Ã… konkludere basert på stats er håpløst.

At Bellusci kan være en løs kanon er så. Men å halshugge han for straffen i går (slik mange gjorde), mener jeg blir feil. Ikke noen klar straffe i det hele tatt på de bildene jeg så.

Det vil snu. Prestasjonen i går ser ut til å være langt bedre enn det forumet gjettet seg til underveis i kampen. Redfearn trenger litt tid på å få spillerne enda mer skarpe, etter en visstnok laber periode treningsmessig under sloveneren.

Dette kommer seg.
 

Blank_File

Sv:
« Svar #267 på: November 05, 2014, 10:54:36 »
Gleder meg til helga allerede. Hørte bare kampen på radio, men med unntak av et par individuelle skuffelser var dette slettes ikke verst i følge hele gjengen i studio. Vi har ikke sett så ræva ut som vi tidvis gjorde i fjor og vi har ikke vært i nærheten av å tape stygt i år. Føler meg som Kato og noen andre her inne nokså trygg på at vi snur snart. Vi begynner å nærme oss et lag som kan sette seg også. En god steam på tre-fire kamper så har vi skikkelig heng på teten igjen. Marginene er så SINNSYKT små i denne divisjonen.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #268 på: November 05, 2014, 10:57:37 »
Herleg med to utsøkte Mowatt-mål, men resten er heilgrått. Eg tykkjer også dette laget luktar nedrykk no. Det krevst mykje krutt og musklar i januarvindauget, for desse smågutane våre vil få mykje juling framover...
Ut fra det jeg hørte - og ikke minst ut fra sjansestatistikken - er det litt drøyt å kalle dette helgrått. Redfearn var også klar i sitt post match-intervju på at vi hadde fortjent å vinne denne. Dessverre litt for typisk at enkeltspillere svikter oss og at dommeren akkurat i denne kampen velger å blåse straffe på EN holding i feltet.

Jeg har tro på at Redders snur dette. Noen positive grep, som å gi Mowatt fast plass og som i går å gi kapteinsbindet til Warnock, er indisier på at han innehar det lille ekstra av kløkt som skal til. Samtidig må han tørre å sette ut spillere som ikke er i form (Bianchi) og spillere som er for ustabile (Bellusci). Artig at Cooper kommer inn og gjør en solid match, forresten. Vant "alt" i lufta i går.

Begrepet heilgrått nytta eg først og framst på bakgrunn av våre to siste fjernsynskampar. Eg er bekymra for formen til dei fleste spelarane våre. Berardi, Bellusci og Antenucci jobbar knallhardt (med varierande utslag), men resten har verka "tomme" og slitne, i mine auge. Vi kjem oss ikkje ut av sumpa med den innsatsen eg har vore vitne til. Det hjelp heller ikkje med five-a-side på midtbana, då vert vi enkle offer for aggresive motstandarar.

Eg er glad Cooper klarte seg (etter ulike rapportar) godt i gårsdagens kamp. Defensiv luftstyrke har vore eitt av våre svakaste punkt med Bellusci/Pearce, og vi kjem dessverre ikkje utanom denne kvaliteten i The Championship.

HåvardK

Sv: KAMP: vs Charlton @ Elland Road, tirsdag 4/11 2014 kl 20:45
« Svar #269 på: November 05, 2014, 11:16:30 »

Eg er glad Cooper klarte seg (etter ulike rapportar) godt i gårsdagens kamp. Defensiv luftstyrke har vore eitt av våre svakaste punkt med Bellusci/Pearce, og vi kjem dessverre ikkje utanom denne kvaliteten i The Championship.
Her er vi i alle fall enige. Vi kan vel faktisk tilføye at vi samtidig mangler offensiv luftstyrke. To viktige momenter i denne divisjonen.