KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16

Started by Cannavaro, November 08, 2014, 11:19:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Det lukter mere 3-2 enn 4-1 nå dessverre. Pesse dårlig spør du meg...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Quote from: sportcarl1 on November 08, 2014, 17:36:52
vilka byten har vi gjort förutom austin?, har bara en minibild och en kamera

Tonge for Bianchi.
MOT

ziganda

Quote from: testo on November 08, 2014, 17:42:28
Det lukter mere 3-2 enn 4-1 nå dessverre. Pesse dårlig spør du meg...

Jaja, da tar vi ikke av i dag heller  ;D

Gufrias

Quote from: sportcarl1 on November 08, 2014, 17:36:52
vilka byten har vi gjort förutom austin?, har bara en minibild och en kamera

Bisnchi og Adryan ute, Austin og Tonge inne.
Hekta på Leeds siden 1974

Geir Magne

Quote from: Hallgeir * on November 08, 2014, 17:36:20
Quote from: Andersen on November 08, 2014, 17:25:12
Det var vel en norsk sportskommentator som skulle kommentere fra en fotballkamp fra England , han bablet noen ord, og ble borte i lange perioder av 1. omgang . Det viste seg at han var drita full! Det endte med at han ble tatt av lufta , og studio i Oslo måtte kommentere derfra , er det noen som husker navnet på han ?

Kanskje morsomt der og da, men bak lå det jo en tragedie.

Jeg husker kampen, tror det var en cupkamp mellom Mansfield og Southampton (i alle fall var det Southampton med Mick Channon i hovedrollen).

Øivind Johnsen kommenterte andre omgang fra studio i Oslo, og det er faktisk hans beste prestasjon bak en mikrofon - etter min mening.

Mener kampen var fra Norwich. Det stemmer at Mike Channon var på banen. Han var den eneste spilleren Rolv Hovden gjenkjente, full som han var.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

eros

Gufrias

baste

Suverent med 3 poeng, for dette roter vi ikke vekk.
Vil alltid være noe å ta tak i, men nå har gi Redders. Han får laget til å prestere enda bedre neste gang.

MOT

Andersen

Leif Sverre

TUNI

TERRY COOPER

Joensen

sportcarl1

lika bra första halvlek var, lika dålig var andra halvlek, kanske det skulle gjorts tidigare byten för att få upp tempot

testo

Slutt.....
Shitty andre per, første så jeg ikke...
Konklusjon: skjerpings Leeds!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ziganda

Geir Magne

Happy days are here again, it's official from Number 10!

Andor

Andor

Gufrias

Gledelig førsteomgang. Skuffende andreomgang. Men når enden er 3 poeng, er allting godt.

Leif Sverre

Mitt 3-1  tips gikk inn, må vel  krype langt oppover nå Flynn ??

Blank_File

Ekstremt god 1.omg, en medium 2.omg. Ikke dårlig 2.omg. Det bølget og det ble sjanser i begge ender. Nydelig med 3 poeng!

Joensen

Frustrerende at vi ikke kan spille 2 bra omganger >:( igjen en dårlig 2 omgang :(

sveifors

Endelig seier. På tide. Gratulerer alle.

Litt skummelt denne dr jekyll and mr.hyde Leeds. Der vi er et totalt annet lag i andre omgang. Mot bedre lag hadde dette fort blitt farlig-

14 dagers pause til å trene, vil gjøre laget godt
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Quote from: Joensen on November 08, 2014, 17:59:16
Frustrerende at vi ikke kan spille 2 bra omganger >:( igjen en dårlig 2 omgang :(

Har de dårlig kondis?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Resultatet var vel ikke direkte truet, men det er litt bekymringsfullt ar vi slipper foten så til de grader av pedalen i andre omgang og lar Blackpool komme inn i kampen på den måten de gjør. Et bedre lag hadde nok benyttet seg av "gaven" de ble presentert.

Men glad for seieren selvfølgelig. Og lenge siden jeg har hatt Leeds på oddsen med godt utkomme i den kampen.  :)
Super Leeds since 1968

Glenn K

Quote from: Joensen on November 08, 2014, 17:59:16

Ja, vi tar vår første seier på 9 kamper etter en fantastisk 1 omgang. La oss fokusere på den mindre gode 2 omgangen.  ::)

GeirO

Første omgang: Beste på mange år, kan ikke bli bedre
Andre omgang: Vi tapte den for bunnlaget, sier alt. Vi var dårlige.

Totalt sett: Veldig fornøyd med en bismak i munnen. Bør nå erstattes med en ølsmak....god helg!
MOT

LUFC MOT

Budda

Endre

baste

Vi må husk at vi har vår 3. Manager i år. Tror stallen er god nok, men nå må laget bygges slik Redders vil ha oss til å spille. Virker som han får de til å yte litt mer, men pep-talk i pausen må bli bedre.

Suverent med 3, fullt fortjente poeng. Trur Leeds gutta går hjem med en god følelse i dag. Bare å bygge videre på det.

MOT

Andersen

Deilig med en etterlengtet seier ! Er pause nå i ligaen ? De neste 4 kampene vil vise oss hvor gode vi faktisk er !?  og med tanke på desember og januar hvor vi har vært skikkelig dårlige , så tas alle poeng i de 4 . kampene i mot med takk !