Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kalvin Phillips  (Lest 169136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #330 på: Juli 22, 2019, 16:55:24 »
Feil tråd men helt enig med Jon R. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #331 på: Juli 22, 2019, 18:05:09 »
Venter fortsatt at DHY og h.b skal svare på denne:

"Vi bruker/har brukt mye penger på Bamford og Casilla, dyre dyre kjøp og faktisk de dyreste i denne stallen, har dette vært vel anvendte penger nå som Roofe og Kalvin føler at de er like bra hvis ikke bedre og vil ha lønninger som ikke er bærekraftige i The Championship så for å overleve så MÃ… vi rykke opp!"

Svare på denne. Javel. Ikke bare at det e dyre signinger, som kunne vært fornuftig. Men speideraperatet må også styrkes, slik at vi får kompetente mennesker som finner de rette DYRE spillerne

En speider måles vel heller på hvor god han er på å finne gode talenter som etterhvert kan omsettes til gode inntekter for klubben når spilleren selges? Dyre spillere er allerede kjent og blåst opp på den ene og den andre måten. Disse trenger man ikke speidere til. Bare kontakte agenten og møtes. Ta med en overfeit lommebok, så har du kanskje en deal..  ::)
+1

Korrekt, hvis vi vil være et farmerlag for andre klubber. Og det håper jeg aldri at Leeds har som tanke på å bli. Ingen problemer å kjøpe dyre spillere som ikke vil fungere. Men det må være et tankekors, når en spiller er dyr, og aldri har vært lenge i en klubb.
Se på Bomford. Speideren og den som er innkjøpsansvarlig i klubben, ja den spilleren burde fått rødt lys når han tenkte på å hente denne spilleren. Greit nok at Bomford har putta endel mål i karrieren. Men man bør se på hvilken spillertype han var, og der burde de allerede ifjor ha sett at nei, det er ikke rett spillertype.

Var det spillertype du la tyngde på da du mente Phillips ikke var god nok i fjor sommer?

Uansett hva jeg sier, så jakter du på å arrestere meg. Litt Vinnie Jones du, er ute etter å ta mannen, istedenfor ballen. Og ja jeg tok feil med Phillips, men det var før vi fikk inn Bielsa som greide å heve spilleren. Bomford har absolutt ikke vist noe under Bielsa. Men dette er en Phillips tråd
Denne tråden er jo et eksempel på hvorfor noen får behov for å arrestere deg, nemlig din nedlatende og respektløse holdning til spillere og eieren i klubben vi skal støtte. Jeg finner det rett og slett provoserende at du konsekvent kaller Bamford for Bomford, spesielt etter rapportene om supportere som håner han fra tribunen i pre-season. For et par sesonger siden var det «Deadwood», som du konsekvent kalte han første sesongen. Ingenting er lettere enn å spre misnøye om egne spillere, og veien fra sosiale medier til mishagsytringer for åpen scene kan være kortere enn folk tror. Jeg skjønner rett og slett ikke behovet for å omtale våre egne spillere på denne måten.

Helt enig. Det provoserer meg også!  >:(

auren

Da syns jeg mange her bør gå i seg selv. Saiz, Sacko, BPF, Ekuban, med mange andre spillere. Tipper det er mange som har skrevet bli kvitt , og andre verre utrykk. men det får tydeligvis gå greit gjennom på forumet. Og tviler sterkt på at en spiller som jeg kaller Bomford leser et Norsk forum. Er forskjell på et norsk forum å det å stå på tribunen, kontra det å skrive på dette forumet.
Pontus har vel fått gjennomgå i det siste fra noen, og vi ar aldri noensinne fått høre den reelle sannheten om hvorfor han måtte gå. Er bare rykter, og dermed så stiller folk seg bak det at han var et problem i garderoben, og hvem av oss har vært i garderoben og fått den hele og fulle sannheten.
Så kanskje vi alle skulle gått i oss selv før vi kritiserer andre for en holdning man selv egentlig har, bare det gynner en selv

For min del så begynner det å bli ganske råttent her inne. Enhver diskusjon ender med karakteristikker av meddebattanter som er svært lite ønskelig.

Jeg antar at mange velger å holde kjeft enn å ytre noe her! Derfor har vi 10-15 stykk som bidrar og over 4000 passive følgere!

Av disse er fortsatt 100% menn, til tross for at ER nå er full av damer.

Mange av oss bidrar med genuine håp og bekymringer, men blir sablet ned av besserwissere daglig! Denne slakten av alle som mener det motsatte av andre må stoppes.

Vi lever i et rimelig sivilisert land. Det bør også gjenspeiles på dette forumet.
Nå må du skille snørr og bart, promo. Andelen som har forlatt dette forumet fordi det gjennomsyres av negative holdninger til klubb og ansatte er antagelig mye høyere enn de som forlater forumet fordi de får motbør. Hvis man har gjort det til en personlig stil å håne enkeltspillere vil det være en fallitterklæring om det ikke blir påpekt. Jeg leser alle innlegg her inne men merker at det mye av det som skrives her inne tar fra meg gleden ved å følge Leeds United. Heldigvis er det valgfritt å delta her inne. Leve valgfriheten.


Okey! Da er det helt greit å skjelle ut enhver som kritiserer spillere og klubbledelse, mens de som ikke gidder mer på grunn av dette gjerne blir værende her?

Ligner mer på snørr og snørr for meg!


Det som tar fra meg gleden her inne er personangrep på forumdeltakere fordi de faktisk ikke har mainstream-meninger!

Altså IKKE fordi de mener at Bamford bommer for mye, at Cooper er et svakt ledd og fordi man synes at klubbledelsen burde fått mer ut av innsatsen.

For meg er det siste en debatt, mens det første er uakseptabelt. «Mari» forsvant herfra pga mannssjåvinistiske innlegg som gikk ut over henne. Jarle forsvant etter massiv hets. Another Roger ble regelrett kastet ut etter noen innlegg, men blir faktisk behandlet bra etter sin sporadiske gjeninntreden.
Og jeg skjønner ikke hvordan h.b, DHY og Reaney gidder dette. De er alle oppfordret av gjengangerne her om å logge av for godt!


Tror du er ganske så langt bak mål!



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #332 på: Juli 22, 2019, 20:24:38 »
Venter fortsatt at DHY og h.b skal svare på denne:

"Vi bruker/har brukt mye penger på Bamford og Casilla, dyre dyre kjøp og faktisk de dyreste i denne stallen, har dette vært vel anvendte penger nå som Roofe og Kalvin føler at de er like bra hvis ikke bedre og vil ha lønninger som ikke er bærekraftige i The Championship så for å overleve så MÃ… vi rykke opp!"

Svare på denne. Javel. Ikke bare at det e dyre signinger, som kunne vært fornuftig. Men speideraperatet må også styrkes, slik at vi får kompetente mennesker som finner de rette DYRE spillerne

En speider måles vel heller på hvor god han er på å finne gode talenter som etterhvert kan omsettes til gode inntekter for klubben når spilleren selges? Dyre spillere er allerede kjent og blåst opp på den ene og den andre måten. Disse trenger man ikke speidere til. Bare kontakte agenten og møtes. Ta med en overfeit lommebok, så har du kanskje en deal..  ::)
+1

Korrekt, hvis vi vil være et farmerlag for andre klubber. Og det håper jeg aldri at Leeds har som tanke på å bli. Ingen problemer å kjøpe dyre spillere som ikke vil fungere. Men det må være et tankekors, når en spiller er dyr, og aldri har vært lenge i en klubb.
Se på Bomford. Speideren og den som er innkjøpsansvarlig i klubben, ja den spilleren burde fått rødt lys når han tenkte på å hente denne spilleren. Greit nok at Bomford har putta endel mål i karrieren. Men man bør se på hvilken spillertype han var, og der burde de allerede ifjor ha sett at nei, det er ikke rett spillertype.

Var det spillertype du la tyngde på da du mente Phillips ikke var god nok i fjor sommer?

Uansett hva jeg sier, så jakter du på å arrestere meg. Litt Vinnie Jones du, er ute etter å ta mannen, istedenfor ballen. Og ja jeg tok feil med Phillips, men det var før vi fikk inn Bielsa som greide å heve spilleren. Bomford har absolutt ikke vist noe under Bielsa. Men dette er en Phillips tråd
Denne tråden er jo et eksempel på hvorfor noen får behov for å arrestere deg, nemlig din nedlatende og respektløse holdning til spillere og eieren i klubben vi skal støtte. Jeg finner det rett og slett provoserende at du konsekvent kaller Bamford for Bomford, spesielt etter rapportene om supportere som håner han fra tribunen i pre-season. For et par sesonger siden var det «Deadwood», som du konsekvent kalte han første sesongen. Ingenting er lettere enn å spre misnøye om egne spillere, og veien fra sosiale medier til mishagsytringer for åpen scene kan være kortere enn folk tror. Jeg skjønner rett og slett ikke behovet for å omtale våre egne spillere på denne måten.

Helt enig. Det provoserer meg også!  >:(

auren

Da syns jeg mange her bør gå i seg selv. Saiz, Sacko, BPF, Ekuban, med mange andre spillere. Tipper det er mange som har skrevet bli kvitt , og andre verre utrykk. men det får tydeligvis gå greit gjennom på forumet. Og tviler sterkt på at en spiller som jeg kaller Bomford leser et Norsk forum. Er forskjell på et norsk forum å det å stå på tribunen, kontra det å skrive på dette forumet.
Pontus har vel fått gjennomgå i det siste fra noen, og vi ar aldri noensinne fått høre den reelle sannheten om hvorfor han måtte gå. Er bare rykter, og dermed så stiller folk seg bak det at han var et problem i garderoben, og hvem av oss har vært i garderoben og fått den hele og fulle sannheten.
Så kanskje vi alle skulle gått i oss selv før vi kritiserer andre for en holdning man selv egentlig har, bare det gynner en selv

For min del så begynner det å bli ganske råttent her inne. Enhver diskusjon ender med karakteristikker av meddebattanter som er svært lite ønskelig.

Jeg antar at mange velger å holde kjeft enn å ytre noe her! Derfor har vi 10-15 stykk som bidrar og over 4000 passive følgere!

Av disse er fortsatt 100% menn, til tross for at ER nå er full av damer.

Mange av oss bidrar med genuine håp og bekymringer, men blir sablet ned av besserwissere daglig! Denne slakten av alle som mener det motsatte av andre må stoppes.

Vi lever i et rimelig sivilisert land. Det bør også gjenspeiles på dette forumet.
Nå må du skille snørr og bart, promo. Andelen som har forlatt dette forumet fordi det gjennomsyres av negative holdninger til klubb og ansatte er antagelig mye høyere enn de som forlater forumet fordi de får motbør. Hvis man har gjort det til en personlig stil å håne enkeltspillere vil det være en fallitterklæring om det ikke blir påpekt. Jeg leser alle innlegg her inne men merker at det mye av det som skrives her inne tar fra meg gleden ved å følge Leeds United. Heldigvis er det valgfritt å delta her inne. Leve valgfriheten.


Okey! Da er det helt greit å skjelle ut enhver som kritiserer spillere og klubbledelse, mens de som ikke gidder mer på grunn av dette gjerne blir værende her?

Ligner mer på snørr og snørr for meg!


Det som tar fra meg gleden her inne er personangrep på forumdeltakere fordi de faktisk ikke har mainstream-meninger!

Altså IKKE fordi de mener at Bamford bommer for mye, at Cooper er et svakt ledd og fordi man synes at klubbledelsen burde fått mer ut av innsatsen.

For meg er det siste en debatt, mens det første er uakseptabelt. «Mari» forsvant herfra pga mannssjåvinistiske innlegg som gikk ut over henne. Jarle forsvant etter massiv hets. Another Roger ble regelrett kastet ut etter noen innlegg, men blir faktisk behandlet bra etter sin sporadiske gjeninntreden.
Og jeg skjønner ikke hvordan h.b, DHY og Reaney gidder dette. De er alle oppfordret av gjengangerne her om å logge av for godt!


Tror du er ganske så langt bak mål!
At du ikke skjønner hvorfor Reaney, DHY og h.b holder ut på forumet forteller vel det meste!

Selvmål kaller jeg det!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #333 på: Juli 22, 2019, 20:36:47 »
Venter fortsatt at DHY og h.b skal svare på denne:

"Vi bruker/har brukt mye penger på Bamford og Casilla, dyre dyre kjøp og faktisk de dyreste i denne stallen, har dette vært vel anvendte penger nå som Roofe og Kalvin føler at de er like bra hvis ikke bedre og vil ha lønninger som ikke er bærekraftige i The Championship så for å overleve så MÃ… vi rykke opp!"

Svare på denne. Javel. Ikke bare at det e dyre signinger, som kunne vært fornuftig. Men speideraperatet må også styrkes, slik at vi får kompetente mennesker som finner de rette DYRE spillerne

En speider måles vel heller på hvor god han er på å finne gode talenter som etterhvert kan omsettes til gode inntekter for klubben når spilleren selges? Dyre spillere er allerede kjent og blåst opp på den ene og den andre måten. Disse trenger man ikke speidere til. Bare kontakte agenten og møtes. Ta med en overfeit lommebok, så har du kanskje en deal..  ::)
+1

Korrekt, hvis vi vil være et farmerlag for andre klubber. Og det håper jeg aldri at Leeds har som tanke på å bli. Ingen problemer å kjøpe dyre spillere som ikke vil fungere. Men det må være et tankekors, når en spiller er dyr, og aldri har vært lenge i en klubb.
Se på Bomford. Speideren og den som er innkjøpsansvarlig i klubben, ja den spilleren burde fått rødt lys når han tenkte på å hente denne spilleren. Greit nok at Bomford har putta endel mål i karrieren. Men man bør se på hvilken spillertype han var, og der burde de allerede ifjor ha sett at nei, det er ikke rett spillertype.

Var det spillertype du la tyngde på da du mente Phillips ikke var god nok i fjor sommer?

Uansett hva jeg sier, så jakter du på å arrestere meg. Litt Vinnie Jones du, er ute etter å ta mannen, istedenfor ballen. Og ja jeg tok feil med Phillips, men det var før vi fikk inn Bielsa som greide å heve spilleren. Bomford har absolutt ikke vist noe under Bielsa. Men dette er en Phillips tråd
Denne tråden er jo et eksempel på hvorfor noen får behov for å arrestere deg, nemlig din nedlatende og respektløse holdning til spillere og eieren i klubben vi skal støtte. Jeg finner det rett og slett provoserende at du konsekvent kaller Bamford for Bomford, spesielt etter rapportene om supportere som håner han fra tribunen i pre-season. For et par sesonger siden var det «Deadwood», som du konsekvent kalte han første sesongen. Ingenting er lettere enn å spre misnøye om egne spillere, og veien fra sosiale medier til mishagsytringer for åpen scene kan være kortere enn folk tror. Jeg skjønner rett og slett ikke behovet for å omtale våre egne spillere på denne måten.

Helt enig. Det provoserer meg også!  >:(

auren

Da syns jeg mange her bør gå i seg selv. Saiz, Sacko, BPF, Ekuban, med mange andre spillere. Tipper det er mange som har skrevet bli kvitt , og andre verre utrykk. men det får tydeligvis gå greit gjennom på forumet. Og tviler sterkt på at en spiller som jeg kaller Bomford leser et Norsk forum. Er forskjell på et norsk forum å det å stå på tribunen, kontra det å skrive på dette forumet.
Pontus har vel fått gjennomgå i det siste fra noen, og vi ar aldri noensinne fått høre den reelle sannheten om hvorfor han måtte gå. Er bare rykter, og dermed så stiller folk seg bak det at han var et problem i garderoben, og hvem av oss har vært i garderoben og fått den hele og fulle sannheten.
Så kanskje vi alle skulle gått i oss selv før vi kritiserer andre for en holdning man selv egentlig har, bare det gynner en selv

For min del så begynner det å bli ganske råttent her inne. Enhver diskusjon ender med karakteristikker av meddebattanter som er svært lite ønskelig.

Jeg antar at mange velger å holde kjeft enn å ytre noe her! Derfor har vi 10-15 stykk som bidrar og over 4000 passive følgere!

Av disse er fortsatt 100% menn, til tross for at ER nå er full av damer.

Mange av oss bidrar med genuine håp og bekymringer, men blir sablet ned av besserwissere daglig! Denne slakten av alle som mener det motsatte av andre må stoppes.

Vi lever i et rimelig sivilisert land. Det bør også gjenspeiles på dette forumet.
Nå må du skille snørr og bart, promo. Andelen som har forlatt dette forumet fordi det gjennomsyres av negative holdninger til klubb og ansatte er antagelig mye høyere enn de som forlater forumet fordi de får motbør. Hvis man har gjort det til en personlig stil å håne enkeltspillere vil det være en fallitterklæring om det ikke blir påpekt. Jeg leser alle innlegg her inne men merker at det mye av det som skrives her inne tar fra meg gleden ved å følge Leeds United. Heldigvis er det valgfritt å delta her inne. Leve valgfriheten.


Okey! Da er det helt greit å skjelle ut enhver som kritiserer spillere og klubbledelse, mens de som ikke gidder mer på grunn av dette gjerne blir værende her?

Ligner mer på snørr og snørr for meg!


Det som tar fra meg gleden her inne er personangrep på forumdeltakere fordi de faktisk ikke har mainstream-meninger!

Altså IKKE fordi de mener at Bamford bommer for mye, at Cooper er et svakt ledd og fordi man synes at klubbledelsen burde fått mer ut av innsatsen.

For meg er det siste en debatt, mens det første er uakseptabelt. «Mari» forsvant herfra pga mannssjåvinistiske innlegg som gikk ut over henne. Jarle forsvant etter massiv hets. Another Roger ble regelrett kastet ut etter noen innlegg, men blir faktisk behandlet bra etter sin sporadiske gjeninntreden.
Og jeg skjønner ikke hvordan h.b, DHY og Reaney gidder dette. De er alle oppfordret av gjengangerne her om å logge av for godt!


Tror du er ganske så langt bak mål!
Det er IKKE greit å skjelle ut mennesker her inne i det hele tatt, men at enkelte blir dritt lei av innleggene til en 2-3 stk her inne er ikke noe rart. Det er nesten unntak kun negativitet og jeg kan ikke skjønne at de holder med denne klubben i det hele tatt. Har en sønn på 18 som er totalt Leedsfrelst og han orker ikke å være her inne, på det han kaller forum for "gretne gamle gubber" Han sammenlignet enkeltes innlegg med de blå brune trolla i kommentarfeltet på VG.
Kanskje ikke muligheten for å blokka de en ikke er interessert i å lese innleggene til, hadde vært en dårlig ide?  Så kunne de som kun ønsker å spre negativitet med likesinnede, få utfoldet seg fritt uten å irritere andre som orker mer av det.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

asbfjell

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #334 på: Juli 22, 2019, 22:50:57 »
Det er mye man kan irritere seg over her inne hvis man har lyst til det. Personlig henter det rett som det er at jeg irriterer meg over at jeg må bruke mye tid på unødvendig scrolling fordi folk finner det nødvendig å inkludere sitater fra 24 tidligere innlegg for så selv å kun skrive: "+1.", eller kanskje "Helt enig, Gunvald!". For meg blir dette bortimot spam.

Blir hb mobbet her inne? Jeg synes ikke det. Jeg synes heller at han slipper ganske så billig unna med tanke på hans innlegg i veldig stor er preget av ikke-konstruktiv kritikk og negativ vinkling. At hans analyser som regel også hører hjemme langt ut på jordet, styrker heller ikke hans sak. Og på toppen av det hele har han en utpreget tendens til å forsvinne når laget er inne i gode perioder, for så å alltid dukke opp igjen med fornyet energi og styrket livsmot med en gang motgangen melder seg.
Mennesket hb har sikkert fine egenskaper, men forumdeltageren hb gjør seg stadig vekk fortjent til pepper.

Vi bør selvsagt alle bestrebe oss på å ikke bedrive personangrep når vi diskuterer. Tror det glir lettere ut når vi bare har skrevne ord å forholde oss til enn når vi sitter ansikt til ansikt og ser inn i øyene til dem vi diskuterer med. Så når vi logger oss inn for å skrive kritiske innlegg vil vi neppe ta skade av å først resitere følgende enkle mantra: "Sak: Ja – Person: Nei."
Og dette bør i så fall gjelde omtale av både andre forumdeltagere og enkeltpersoner knyttet til klubben.

ingve1960

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #335 på: Juli 22, 2019, 22:56:38 »
Hvorfor heter denne tråden kalvin Phillips. Opprett heller en tråd som heter fjortis for denne krangelen. Ikke rart folk hopper av forumet

asbfjell

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #336 på: Juli 22, 2019, 23:03:34 »
Hvorfor heter denne tråden kalvin Phillips. Opprett heller en tråd som heter fjortis for denne krangelen. Ikke rart folk hopper av forumet

Trådene lever gjerne sitt eget liv her inne. Når det er blitt noen sider tar gjerne tråden noen interessante (andre ganger absurde) avstikkere til helt andre temaer. Jeg synes at dette er litt alright.

Men snart er nok også denne tråden tilbake på sporet. Hold ut. :)

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #337 på: Juli 22, 2019, 23:11:03 »
Folkens!

Send hverandre PM'er og fortsett diskusjonen der, er mitt forslag. Er det ikke snart på tide "å legge ned sverdet ?"

Hvor har Kalvin Phillips tatt veien her?
Super Leeds since 1968

ingve1960

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #338 på: Juli 22, 2019, 23:11:39 »
Problemet er at jeg er veldig spent på hva som sjer med phillips. Da hadde det vert bedre med en egen krangletråd så kan jeg styre unna. Sykt irriterende å åpne i spenning,så er det  bare pissprat.

asbfjell

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #339 på: Juli 22, 2019, 23:23:21 »
Folkens!

Send hverandre PM'er og fortsett diskusjonen der, er mitt forslag. Er det ikke snart på tide "å legge ned sverdet ?"

Hvor har Kalvin Phillips tatt veien her?

Litt usikker, men han er antagelig fremdeles blant oss.
Siste sikre observasjon var på side 10 i denne tråden.
Tipper at han dukker opp igjen på side 13.

peacock

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #340 på: Juli 29, 2019, 14:36:13 »
Skal vi være bekymret? Hvorfor drøyer forhandlingene? Jeg forventer ny kontrakt før seriestart!

NT

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #341 på: Juli 29, 2019, 17:04:54 »
Om denne går inn stopper vel Villa sin logring etter Kalvin Phillips

16:04
MARVELOUS NEWS!

Marvelous Nakamba is on his way to Aston Villa for a medical which is due to start later today, Sky Sports News understands.

Villa agreed a deal worth more than £11m for the Club Brugge midfielder last week.

Personal terms have yet to be completed, and Villa will require a work permit before he can be registered, though it’s thought club officials are confident that won’t be a problem

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #342 på: Juli 29, 2019, 17:09:28 »
Om denne går inn stopper vel Villa sin logring etter Kalvin Phillips

16:04
MARVELOUS NEWS!

Marvelous Nakamba is on his way to Aston Villa for a medical which is due to start later today, Sky Sports News understands.

Villa agreed a deal worth more than £11m for the Club Brugge midfielder last week.

Personal terms have yet to be completed, and Villa will require a work permit before he can be registered, though it’s thought club officials are confident that won’t be a problem
Vi kunne jo alltids håpe. Ønsker ikke at vi selger han til den klubben. For rykker vi ikke opp denne sesongen er det nok bye, bye Mr. Phillips i juni '20.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #343 på: Juli 30, 2019, 15:24:08 »
Spennende å se hvor "sulten" Kalvin er i kampene nå, hvis han nå ikke blir solgt innen søndag.
Forstår han meget godt da lønn kan bli 6 doblet (i flg LNN)
Gjør noe med hodet det der....

"avventer nytt kontraktsforslag fra Leeds" .........lukter brått salg lang vei....
 

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #344 på: Juli 30, 2019, 15:31:26 »
Spennende å se hvor "sulten" Kalvin er i kampene nå, hvis han nå ikke blir solgt innen søndag.
Forstår han meget godt da lønn kan bli 6 doblet (i flg LNN)
Gjør noe med hodet det der....

"avventer nytt kontraktsforslag fra Leeds" .........lukter brått salg lang vei....
Kun spekulasjoner fra den mindre seriøse delen av britisk presse. Phillips' kontrakt utgår i 2021, og både klubb og spiller kan godt vente 1 år med å bestemme seg. YEP har et mer nøkternt syn på det hele.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/kalvin-phillips-plays-waiting-game-over-his-leeds-united-future-but-not-pushing-for-elland-road-exit-1-9904854
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #345 på: Juli 30, 2019, 15:31:36 »
Spennende å se hvor "sulten" Kalvin er i kampene nå, hvis han nå ikke blir solgt innen søndag.
Forstår han meget godt da lønn kan bli 6 doblet (i flg LNN)
Gjør noe med hodet det der....

"avventer nytt kontraktsforslag fra Leeds" .........lukter brått salg lang vei....
Selvsagt gjør det noe med hodet. Selv er jeg fatalistisk nok til å tolke det røde kortet mot Cagliari som et tegn på at han har bristende motivasjon.

Cherry

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #346 på: Juli 30, 2019, 15:49:50 »
Kontrakt for å holde på spillere a la Phillips må jo være å ha en klausul som inneholder
en minimums lønn ved opprykk.
Med kontrakt som varer 2 år til , og Leeds`som ikke "kommer opp" med ett lønnsbrev som oppleves
som fortjent (etter interessen rundt ham) så kan nok dette slå ut negativt - da er det bedre og selge NU.

Tviler på om vi har en back up klar da...
 

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #347 på: Juli 30, 2019, 15:54:53 »
Kontrakt for å holde på spillere a la Phillips må jo være å ha en klausul som inneholder
en minimums lønn ved opprykk.
Med kontrakt som varer 2 år til , og Leeds`som ikke "kommer opp" med ett lønnsbrev som oppleves
som fortjent (etter interessen rundt ham) så kan nok dette slå ut negativt - da er det bedre og selge NU.

Tviler på om vi har en back up klar da...
Eller vi kan gamble. Satse på opprykk i '20, og tilby han en mye bedre kontrakt da. Imens bør terrenget sonderes for erstattere. Går ikke Leeds opp i '20 må han selges. Antageligvis til et lavere beløp enn om vi selger han nå. Ã… la han sitte kontraktstida ut for så å la han gå gratis regner jeg vel med at Leeds ikke gjør.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #348 på: August 08, 2019, 15:36:00 »
Ser ut til at det blir ny kontrakt i løpet av dagen. FANTASTISK!!


Graham Smyth
@GrahamSmyth
·
13m
In other news, Kalvin Phillips' agent Kevin Sharp confirms he is staying at Leeds United and sitting down imminently after today with the owner and Victor Orta to discuss a new deal.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #349 på: August 08, 2019, 15:57:34 »
Ser ut til at det blir ny kontrakt i løpet av dagen. FANTASTISK!!


Graham Smyth
@GrahamSmyth
·
13m
In other news, Kalvin Phillips' agent Kevin Sharp confirms he is staying at Leeds United and sitting down imminently after today with the owner and Victor Orta to discuss a new deal.


auren
[/quote



Musikk i mine ører.  8)
« Siste redigering: August 08, 2019, 16:02:38 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #350 på: August 08, 2019, 17:37:06 »
sign him up for langtidskontrakt og måtte phillips bli i leeds i mange år.. på god vei til heltestatus allerede
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #351 på: August 08, 2019, 21:23:42 »
Ser ut til at det blir ny kontrakt i løpet av dagen. FANTASTISK!!


Graham Smyth
@GrahamSmyth
·
13m
In other news, Kalvin Phillips' agent Kevin Sharp confirms he is staying at Leeds United and sitting down imminently after today with the owner and Victor Orta to discuss a new deal.


auren
Hvis det er sant, er det salgene av diverse spillere som har gitt mer penger i lønnspotten? Man må jo ha noe å gi.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lowfields

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #352 på: August 08, 2019, 21:48:56 »
Hvis jeg har begynt å forstå dette med FFP, er en lang kontrakt med relativt høy lønn nå designed for opprykk denne sesongen. Kan ikke fatte annet enn at han blir solgt neste sommer hvis vi ikke rykker opp: Stor engangssum inn, lønna forsvinner og billigere spiller(lån) kommer inn. En høy lønn på Phillips nå er ikke bærekraftig over tid i CC.
« Siste redigering: August 08, 2019, 22:11:37 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Budda

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #353 på: August 08, 2019, 22:34:10 »
Ser ut til at det blir ny kontrakt i løpet av dagen. FANTASTISK!!


Graham Smyth
@GrahamSmyth
·
13m
In other news, Kalvin Phillips' agent Kevin Sharp confirms he is staying at Leeds United and sitting down imminently after today with the owner and Victor Orta to discuss a new deal.


auren

Nå står det vel at de skal sette seg ned i morgen for å diskutere en ny kontrakt Ikke bli enige om ny kontrakt ila. dagen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #354 på: August 11, 2019, 09:05:44 »
Er ubestemt om Phillips skal skrive ny kontrakt.
Kilde ( Jon R spør alltid om kilde ). Snakker med Kevin Sharp om dette
« Siste redigering: August 11, 2019, 09:17:49 av h.b »

ar9

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #355 på: August 11, 2019, 11:45:20 »
Phillips krever 4 dobling av lønna.
Fotball insider hevder dette og henviser til en ikke navngitt kilde.
Opp fra dagens 10.000,- pund i uka til 40.
Eller opp fra 5.600.000,-Kr til 22.350.000,- Kr i årslønn.
Skulle ønske mine lønnsforhandlinger var slik.

HåvardK

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #356 på: August 11, 2019, 14:57:36 »
Er jo på mange måter hinsides fornuft. Samtidig er det ikke urimelig at Kalvin tjener like mye som Kiko, for å sette det litt i et annet perspektiv...

Eriksen55

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #357 på: August 11, 2019, 15:12:36 »
Er jo på mange måter hinsides fornuft. Samtidig er det ikke urimelig at Kalvin tjener like mye som Kiko, for å sette det litt i et annet perspektiv...

Kiko har 40' og Bamford har 30'. Da syntes jeg det er fornuftig og si 40' som et åpningskrav. Tipper Kalvin signerer for 30-35 000 i uka. En lønn som øker neste å når vi er i PL.

Leedsfan

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #358 på: August 11, 2019, 23:20:13 »
Vi må gjøre det godt fram til jul for å ikke miste Phillips i januar hvis Ulvene er interessert og vi må rykke opp for å ikke miste han etter sesongen!

Wolves passer dessverre ypperlig for Phillips!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #359 på: August 15, 2019, 16:20:16 »
Q&A with Hay:
Hi Phil,
We heard at the end of the window the club were hoping to sit down with Philips to discuss a new contract. Do we know if this has happened yet? If not do you know when?
Thanks, loving the new work!

Hay:
they are speaking and my understanding is that they're getting close. Both sides want to make it happen and I expect that they will.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan