Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kalvin Phillips  (Lest 168063 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #630 på: Juni 16, 2022, 19:13:08 »

Ser på Phillips som tapt, nå handler det om å få mest mulig penger og best mulig erstatter for han.

...og dèr begynner omsider Sander Berge å linkes (Teamtalk). Noe eg har ønsket lenge, men skadeavbrekkene hans er litt urovekkende :o

Dette kom fra GiveMeSports, som eg aner ingenting om...

https://www.sheffieldunited.news/news/leeds-eye-sheffield-uniteds-sander-berge-as-kalvin-phillips-replacement/

Håper ikke det skjer.

God spiller, men hans største svakhet er presspillet. Kan ikke skjønne at han er aktuell. Skadehistorikken er også skremmende.

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #631 på: Juni 16, 2022, 19:40:03 »
Jeg tror det er veldig liten sjanse for at Leeds kan gå ut og hente en spiller som vil være like avgjørende for laget som han var i de tre første årene under Bielsa. Fjoråret var ikke det samme, mye grunnet skader men også at laget ikke fungerte som tidligere. Her føler jeg også er noe av "trøsten" man bruker foran et forestående salg.

Phillips kom tilbake etter langvarig skade og så ikke ut som en million. Ikke bare hang sikkert skaden naturlig nok i, men han kom tilbake i en formasjon og spillestil som var fryktelig. Laget så bedre ut de siste tre omgangene når vi la om til 4-1-4-1/4-2-3-1 og det gjaldt også Phillips. Det er likevel uten tvil at han hadde en skuffende sesong alt i alt, toppet med en veldig svak kamp for England sist. Resten av England var også enormt svake (det jeg gadd se), men vi ser med argusøyne på Phillips selvsagt. Alle spillere har derimot svake perioder. Selv Salah så tam ut mesteparten av vårsesongen; ingen bestrider vel at han fortsatt er en klassespiller?

Phli Hay snakker også på noe av samme måten i Phil Hau Show i dag. Spørsmålet hans er om Phillips passer inn i Jesse Marschs lag (les: spillestil) og om det er lurt å selge han nå som han nærmer seg toppen osv. Har Bielsas stjernestøv sluttet å virke på han? Ok, det siste var mine ord.

For meg blir dette bare "bortforklaringer". En spiller av Kalvins klasse, inkludert den lokale tilhørigheten og den fine fyren han virker å være for lagkameratene (leading by example), kommer til å savnes enormt. Jeg ville mye heller beholdt Phillips enn å cashe inn 50-60 millioner pund eller hva det måtte ende i, uansett om man kan argumentere for at det er god finanssans å selge og reinvestere. Ingen automatikk i at vi treffer, men vi vet hva vi har med Phillips.

Så skjønner jeg selvsagt at han sannsynligvis selv ønsker overgangen og er tapt og mine/fansens ønsker ikke har noe å si, men poenget er at jeg ikke tror vi bare kan erstatte så enkelt. Det blir et 178 cm hardtaklende, glisende tomrom på midtbanen fra neste sesong.
Marching on together!

Andersen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #632 på: Juni 17, 2022, 19:46:28 »
Det smerter alltid når en/flere av de beste på laget går ut dørene på ER og havner i klubber som kriger om CL plasser år etter år. Men nå har det seg sånn at Leeds United er bedre stilt/rustet i hvert fall noe bedre økonomisk hvis Phillips og Rahpinha selges i sommer til de prisene som Leeds United forlanger for de. Opprydning i spillerstallen må gjøres , og da tenker jeg i forsvaret , midtbanen og angrepet, i alle ledd av laget da. Nå har vi signet 3 spillere, 2 midtbanespillere og en høyreback. Ser helst at det kommer inn en god venstreback og en skarp angriper til. Men penga rår! Blir rart hvis Phillips går til feks Man City og han står på andre banehalvdel og skuer på gamle lagkompiser, det samme med Rahpinha hvis han blir værende i England da.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #633 på: Juni 17, 2022, 21:46:22 »
Det kan i det miste bli en bidding war... :)
Og Kalvin kan 1.juli stå frem med nysignert Leedskontrakt :)
Vi får sjå hva som skjer.

Daily Mail:
PARIS Saint Germain have made a formal approach to Leeds to sign Kalvin Phillips.

The French giants have contacted Leeds to see how much it will cost them to prise the England ace out of Elland Road. Leeds are desperate to keep hold of the midfield ace but know a bid in the region of £55m would be difficult to turn down.

Phillips had been hoping to agree a new deal with Leeds following their top flight survival. But no contract has been agreed and PSG are keen to exploit the situation.

Phillips knows he will be guaranteed Champions League football and can triple his wages to £200,00-a-week.


https://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/transfers-news-live-liverpool-chelsea-27225600
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #634 på: Juni 18, 2022, 09:07:04 »
Liker ikke at Philips blir lokket med en enorm lønn, for å gå til PSG  ::)

Mister vi han, håper jeg han velger Shitty, vil se han i PL.


Satser på en ny kontrakt, ta ett år til Kalvin, PLEASE !

MOT

Forever Whites

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #635 på: Juni 18, 2022, 09:22:52 »
Det kan i det miste bli en bidding war... :)
Og Kalvin kan 1.juli stå frem med nysignert Leedskontrakt :)
Vi får sjå hva som skjer.

Daily Mail:
PARIS Saint Germain have made a formal approach to Leeds to sign Kalvin Phillips.

The French giants have contacted Leeds to see how much it will cost them to prise the England ace out of Elland Road. Leeds are desperate to keep hold of the midfield ace but know a bid in the region of £55m would be difficult to turn down.

Phillips had been hoping to agree a new deal with Leeds following their top flight survival. But no contract has been agreed and PSG are keen to exploit the situation.

Phillips knows he will be guaranteed Champions League football and can triple his wages to £200,00-a-week.


https://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/transfers-news-live-liverpool-chelsea-27225600

Han må nok tilbys en mye høyere lønn enn det han har i dag for å bli værende i klubben vår.  Er en av de to store stjernene i laget og bør ha lønn deretter.
Medlem 94237

Russel_Doig

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #636 på: Juni 18, 2022, 09:24:20 »
Det kan i det miste bli en bidding war... :)
Og Kalvin kan 1.juli stå frem med nysignert Leedskontrakt :)
Vi får sjå hva som skjer.

Daily Mail:
PARIS Saint Germain have made a formal approach to Leeds to sign Kalvin Phillips.

The French giants have contacted Leeds to see how much it will cost them to prise the England ace out of Elland Road. Leeds are desperate to keep hold of the midfield ace but know a bid in the region of £55m would be difficult to turn down.

Phillips had been hoping to agree a new deal with Leeds following their top flight survival. But no contract has been agreed and PSG are keen to exploit the situation.

Phillips knows he will be guaranteed Champions League football and can triple his wages to £200,00-a-week.


https://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/transfers-news-live-liverpool-chelsea-27225600

Han må nok tilbys en mye høyere lønn enn det han har i dag for å bli værende i klubben vår.  Er en av de to store stjernene i laget og bør ha lønn deretter.

Han får høyere lønn om han blir, men nå kan det virke som om at han har ambisjoner om å ta et steg videre i karrieren. Dessverre.

Russel_Doig

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #637 på: Juni 18, 2022, 09:31:18 »
Rykte om PSG. Skal han først gå hadde det vært gull å få han ut av England.

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #638 på: Juni 19, 2022, 10:59:59 »
Liker ikke at Philips blir lokket med en enorm lønn, for å gå til PSG  ::)

Mister vi han, håper jeg han velger Shitty, vil se han i PL.


Satser på en ny kontrakt, ta ett år til Kalvin, PLEASE !

MOT

Merker at jeg håper han går til City eller PSG. Det er tøyseklubber som ikke straffes av gjeldende regelverk, som forbundene av en eller annen grunn ser mellom fingrene på.

Vi konkurrerer på en måte ikke med disse klubbene, derfor syns jeg det er noe mindre bittert enn feks Pool, Arsenal eller Spurs. Vi er selvsagt milevis bak disse også sportslig sett, men dette er klubber som ikke har juksekode om uendelige penger. De sterkeste linkene utover City har vel strengt tatt vært Aston Villa og West Ham (reelle i januar), samt Newcastle som linkes til alt. Anser derimot ingen av disse mer eller mindre sidestegene som realistiske.

Det beste hadde vært om Manchester City og Paris havnet i en budrunde basert på prestisje mellom eierne. ;)

Marching on together!

Reaney

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #639 på: Juni 19, 2022, 11:37:27 »
Etter å ha sett Take me home, sesong 2 episode 1 i går kan jeg ikke fatte at Kalvin Philips forlater oss til fordel for en annen klubb.

GeirO

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #640 på: Juni 19, 2022, 15:57:55 »
City kjøpte Grealish for 100 mill pund. Hvorfor ber ikke Leeds om samme sum?
Vi er bestandig så beskjedne....
MOT

Fantasyland

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #641 på: Juni 19, 2022, 16:12:16 »
City kjøpte Grealish for 100 mill pund. Hvorfor ber ikke Leeds om samme sum?
Vi er bestandig så beskjedne....

For det første er ikke Phillips verdt 100 millioner. Det er helt urealistisk. For det andre hadde Grealish utkjøpsklausul på nettopp 100 millioner. Da blir det såre enkelt. Pay up or get lost.

ar9

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #642 på: Juni 19, 2022, 16:18:31 »
City kjøpte Grealish for 100 mill pund. Hvorfor ber ikke Leeds om samme sum?
Vi er bestandig så beskjedne....
Hadde vært gull å fått det men
med litt objektive briller er det vel litt urealistisk?
Grealish er en offensiv spiller som skaper mye sjanser. Han ble vel dessuten solgt mens han var på topp. Kalvin er vel ansett som ett anker.
Dessuten har han vel ikke noen topp sesong bak seg?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cannavaro

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #643 på: Juni 25, 2022, 12:51:23 »
Alle Leeds fans syns nok dette er trist, at lokalgutten og Leeds-profilen stikker i fra oss, men sånn er det alltid når en epoke er over, og man kan finne eksempler i hopetall.  Sånn er fotballen og noe vi alle "stilltiende" må akseptere : pengene rår, og det er aldri ihensyntatt hvor pengene kommer ifra.....
Dersom en spiller har bestemt seg for nye karriere mål og eventuell utvikling, fornying/miljøendring så er det ikke mye en ledelse i en klubb kan få gjort, når det i tillegg er en spiller som har vært lojal mot klubben i lengre tid så er det jo greit å si : -la gutten få sjansen...et annet sted....og her ligger nok mye i kortene også vedr. pris, og hvilke avtaler som er gjort på bakrommet som vi ikke vet pr d.d. (Tror KP var klar tankemessig for overgang etter siste hjemmekamp mot Brighton).

Kalvin Phillips har vært en flott bidragsyter for klubben vår i flere, og har hatt en fin utvikling, det er ikke gitt at den utviklingen fortsetter i City, men gutten vil ha en annen type utfordring der og veien for å lykkes vil kanskje bli annerledes....

Leeds United består som klubb - alltid !  Spillere og managere kommer og går, men vi ; fansen...elsker klubben og historien, og det er viktig at vi har noen lokale spillere som det blir ekstra oppmerksomhet rundt.  Store klubbhelter som Totti/Maldini/Giggs blir vanskeligere å dyrke frem i dagens fotball....fordi pengene rår....

Personlig så driter jeg i eksakt beløp som vi får for Kalvin her, det er en avtale på bakrommet eventuelt som gjelder, det er mer riktig å takke han av for jobben han gjort for oss på denne måten.  Leeds må uansett handle smart og tenke budsjetter, økonomi og logistikk vedr. spillere.  Vi vil for alltid fremover huske en æra med Bielsa og Kalvin Phillips (og omfavnelsen dem imellom på opprykksfesten) som fikk oss tilbake til PL.....så bygger vi nye steiner igjen, ny spillertropp og sesong som er foran oss.  Takk og lykke til videre for Kalvin Phillips  ;)
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #644 på: Juni 25, 2022, 13:44:47 »
Alle Leeds fans syns nok dette er trist, at lokalgutten og Leeds-profilen stikker i fra oss, men sånn er det alltid når en epoke er over, og man kan finne eksempler i hopetall.  Sånn er fotballen og noe vi alle "stilltiende" må akseptere : pengene rår, og det er aldri ihensyntatt hvor pengene kommer ifra.....
Dersom en spiller har bestemt seg for nye karriere mål og eventuell utvikling, fornying/miljøendring så er det ikke mye en ledelse i en klubb kan få gjort, når det i tillegg er en spiller som har vært lojal mot klubben i lengre tid så er det jo greit å si : -la gutten få sjansen...et annet sted....og her ligger nok mye i kortene også vedr. pris, og hvilke avtaler som er gjort på bakrommet som vi ikke vet pr d.d. (Tror KP var klar tankemessig for overgang etter siste hjemmekamp mot Brighton).

Kalvin Phillips har vært en flott bidragsyter for klubben vår i flere, og har hatt en fin utvikling, det er ikke gitt at den utviklingen fortsetter i City, men gutten vil ha en annen type utfordring der og veien for å lykkes vil kanskje bli annerledes....

Leeds United består som klubb - alltid !  Spillere og managere kommer og går, men vi ; fansen...elsker klubben og historien, og det er viktig at vi har noen lokale spillere som det blir ekstra oppmerksomhet rundt.  Store klubbhelter som Totti/Maldini/Giggs blir vanskeligere å dyrke frem i dagens fotball....fordi pengene rår....

Personlig så driter jeg i eksakt beløp som vi får for Kalvin her, det er en avtale på bakrommet eventuelt som gjelder, det er mer riktig å takke han av for jobben han gjort for oss på denne måten.  Leeds må uansett handle smart og tenke budsjetter, økonomi og logistikk vedr. spillere.  Vi vil for alltid fremover huske en æra med Bielsa og Kalvin Phillips (og omfavnelsen dem imellom på opprykksfesten) som fikk oss tilbake til PL.....så bygger vi nye steiner igjen, ny spillertropp og sesong som er foran oss.  Takk og lykke til videre for Kalvin Phillips  ;)
En avtale på bakrommet er vel særs kriminelt ift. skatt etc. Håper ikke Leeds er så dumme....City slipper nok unna slikt, men ikke Dirty Leeds.
MOT

leedslife

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #645 på: Juni 25, 2022, 19:23:28 »
Etter å ha sett Take me home, sesong 2 episode 1 i går kan jeg ikke fatte at Kalvin Philips forlater oss til fordel for en annen klubb.
Det var en tung kveld i går, men sånn er livet.
Forstår jo Kalvin og når alt kommer til alt. Det har vært 4 fantastiske år og den treneren som har hatt mest påvirkning på han er borte.
På andre siden har Fernandinho abdisert. Pep og City står klar til å utvikle han videre og gir han sjans til å spille med og mot de beste i verden med en trener som faktisk gir deg garanti på trofeer. En ting er alle pengene folk snakker om. Jo, så klart. Men i City kan han faktisk utvikle seg videre og være en viktig del av en klubb som spiller på absolutt høyeste nivå. Som bare for noen måneder mot Liverpool kanskje leverte det høyeste teknisk og taktiske nivået et lag noen gang har gjort de 45 minuttene. Vi er stikk motsatt av det. Klarer vi å vinne mer kamper enn vi taper leverer vi en knallsesong som i 2020/21.
Drit i lønn. Gutten og alle rundt vet jo hvilket skyhøyt nivå han spilte på da Bielsaball presterte på sitt høyeste og han var maestroen vår. Jeg mistenker at City med signeringen av Cucurella har signert 3 særs viktige posisjoner for neste sesong og det allerede før pre-season starter. De mener alvor mer enn noen gang.
Jeg gleder meg faktisk til å følge karrieren hans videre. Når situasjonen er som den er med oss blir det morsommere å følge han neste sesong enn og sett nedover på tabell og ligaer med andre spillere vi har solgt/lånt ut siste årene.
Ifølge Marsch skal vi utvikle verdensklassespillere neste 3 årene. Sånn sett er vi godt i gang. Det skal vi ha kred for og ta med oss videre.

Og i 2018 var det vel bare Bielsa som kommenterte før han i det hele tatt ankom Leeds at Kalvin Phillips kunne bli den beste DM i divisjonen. (CC)
Stort sett andre steder var det jo slakt på slakt. Redfearn var vel den eneste som stod opp for han og sa at med kamper og erfaring kunne han bli så god han bare ville. TC og undertegnede ville jo ha han høyt opp i banen og mente potensiale lå der.....
2022 har vi jo Bate og flere andre unge med et langt større potensiale enn vi hadde den gang. Er jo alle muligheter i verden for et godt trenerteam og utvikle flere top end Premier League spillere.
« Siste redigering: Juni 25, 2022, 19:39:43 av leedslife »

leedslife

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #646 på: Juni 25, 2022, 20:19:20 »
Altså Txiki. Den største av de alle. 24 titler. Var der i Barcelonas prime og på 10ende året i City.
Gudfaren over alle sportsdirektører har i samsvar med Pep øremerket vår Kalvin Phillips. De mener han skal fylle en klubblegendes viktige posisjon i klubben neste 5 sesongene. En legende han selv signet. I tillegg har du Pep som den fotballfanatikeren han er har revulosjonert moderne fotball og dets tankesett. Han har en cv med utvikling av spillsystem, utvikling av spillere og resultater som går de fleste en høy gang.
Men på twitter trekker folk frem lønn og egentlig virker som de godter seg litt på tanken om en lokal Leeds gutt og ex spiller heller ender på benk og tribune. Man slår det fast etter noen skarve måneder med skader og ompa-ompa fotballen til Marsch.

« Siste redigering: Juni 25, 2022, 20:27:27 av leedslife »

Jostein.

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #647 på: Juni 26, 2022, 15:50:44 »
Veldig skuffende at Phillips forlater oss nå, forstår ikke dagens spillere.

Måtte vært mye kulere å bli legende i Leeds en å bli en av mengden papp klubben man city.
Leeds Carajo!

stian

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #648 på: Juni 26, 2022, 17:20:12 »
Veldig skuffende at Phillips forlater oss nå, forstår ikke dagens spillere.

Måtte vært mye kulere å bli legende i Leeds en å bli en av mengden papp klubben man city.

Tror disse gutta (kanskje til forskjell fra de rene klubbspillerne for 30-40 år siden) er ganske så dedikerte på den individuelle utviklengen og ivrige på å se hvor langt de kan nå. Det, og de sinnsyke lønningene, gjør det forståelig fra deres ståsted.

Det er surt å miste Phillips, men jeg mener han forlater klubben med hodet hevet. Hadde han kun vært pengemann hadde han dratt i fjor. Han ble for å bidra til opprykk og gjorde nok en innomhus deal med klubben om at de ikke skulle stå i veien hvis han skulle ønske å gå senere. Han kommer til å fortsatt ha  høy status blant fansen, tror jeg.

gulle

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #649 på: Juni 29, 2022, 19:12:33 »
Veldig skuffende at Phillips forlater oss nå, forstår ikke dagens spillere.

Måtte vært mye kulere å bli legende i Leeds en å bli en av mengden papp klubben man city.
Desverre er den tiden forbi. Synes det er direkte trasig at vi «feirer» plasssen i PL med å selge våre to beste spillere sånn at avstanden øker ytterligere. Skulle ønske ffp hadde virket.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Reaney

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #650 på: Juni 29, 2022, 19:45:59 »
Ekstrem trist utvikling. Hadde aldri blitt noe ligamesterskap hvis vi hadde solgt Strachan og Chapman før 91/92 sesongen.

Killa

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #651 på: Juni 29, 2022, 19:48:55 »
Veldig skuffende at Phillips forlater oss nå, forstår ikke dagens spillere.

Måtte vært mye kulere å bli legende i Leeds en å bli en av mengden papp klubben man city.
Desverre er den tiden forbi. Synes det er direkte trasig at vi «feirer» plasssen i PL med å selge våre to beste spillere sånn at avstanden øker ytterligere. Skulle ønske ffp hadde virket.

FFP er en vits så lenge de som skal håndheve det er korrupte kjeltringer... Trist med Phillips og Raphinha, men det som faktisk er enda tristere om dagen er at araberligaen (Eks. Newcastle) får lov til å toge inn i PL for å hvitvaske sine skitne milliarder.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #652 på: Juni 30, 2022, 20:41:30 »
Tipper at overgangen er offisiell på mandag.

Medical i Manchester i morra.
Super Leeds since 1968

Fido

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #653 på: Juli 01, 2022, 11:59:25 »
Veldig skuffende at Phillips forlater oss nå, forstår ikke dagens spillere.

Måtte vært mye kulere å bli legende i Leeds en å bli en av mengden papp klubben man city.

Kan jo hende han mistet troen på prosjektet, blant annet med trenerbyttet.

GeirO

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #654 på: Juli 01, 2022, 16:32:50 »
Veldig skuffende at Phillips forlater oss nå, forstår ikke dagens spillere.

Måtte vært mye kulere å bli legende i Leeds en å bli en av mengden papp klubben man city.

Kan jo hende han mistet troen på prosjektet, blant annet med trenerbyttet.
Eller kanskje trofeer, vinne CL+PL og dobbel lønn betyr noe...skjønner han godt.

morten1966

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #655 på: Juli 01, 2022, 17:47:23 »
Skjønner Phillips  godt, går til en klubb der han vinner noe. Vi skal være glad han ikke forlot oss da vi misset opprykk i 2018/19.
Han ble i klubben fikk opprykk året etter, nå en etablert landslagspiller for England. Klart det er skuffende at han går men han går ikke til Manu eller Liverpool. Vær glad for det!! Phillips vil uansett være en legende i Leeds sammen med gjengen som fikk oss opp til PL.
Når det gjelder City så har det for meg blitt en klubb helt uten sjel.  Lykke til Kalvin!!

Andersen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #656 på: Juli 01, 2022, 21:11:58 »
Phillips har vist nok sin medical hos Man C i dag . Blir rart å se han spille i Man C trøye mot Leeds i sesongen som kommer. Med mindre han blir benkefyll da ala Jack Grealish !

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #657 på: Juli 02, 2022, 12:25:14 »
Phillips har vist nok sin medical hos Man C i dag . Blir rart å se han spille i Man C trøye mot Leeds i sesongen som kommer. Med mindre han blir benkefyll da ala Jack Grealish !

Det blir veldig rart. Nå er Pep en stor tilhenger av rotasjon og City kjemper på alle fronter, så Phillips får nok med seg et godt antall kamper om han holder seg skadefri. Sånn sett kan det nok slå positivt ut for Kalvin også, at de ikke trenger drive rovdrift på han om han sliter med noe. Det samme gjelder for Haaland.

Uansett blir det merkelig og litt trist også. Men klubben går videre, vi har opplevd å miste "vår mann" utallige gangen før. Denne gangen har vi i det minste fått betalt for han, selv om jeg syns det var altfor lite.

Håper ikke det blir for stort tomrom etter Kalvin i Leeds, både i kamp og garderobe. Tror nok han har tatt stor plass, uten å ta stor plass. Virker som en gjennomgående fin fyr og humørspreder. Redd vakuumet etter han og Rapha blir stort, selv om det kommer nye kropper inn.
Marching on together!

auren

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #658 på: Juli 04, 2022, 11:03:35 »
Da var det offisielt:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/30026/kp

Lykke til Kalvin!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #659 på: Juli 04, 2022, 13:02:50 »
Da kan vel moderator forandre tittelen på denne tråden.  Trist at han forlater oss.  Men ønsker ham alt godt videre.
Medlem 94237