Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kalvin Phillips  (Lest 169340 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hallgi

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #690 på: Mars 27, 2023, 21:13:26 »
Skrives at han kan være på flyttefot, kanskje først på lån som det står Leeds forespurte i januar, hadde vært en stor oppjustering for oss;
https://www.fotmob.com/embed/news/01gwhe40c2v6-Kalvin-Phillips-ready-to-leave-Man-City-as-Premier-League-clubs-take-interest
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Johnnyj

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #691 på: Mars 28, 2023, 13:01:20 »
Skrives at han kan være på flyttefot, kanskje først på lån som det står Leeds forespurte i januar, hadde vært en stor oppjustering for oss;
https://www.fotmob.com/embed/news/01gwhe40c2v6-Kalvin-Phillips-ready-to-leave-Man-City-as-Premier-League-clubs-take-interest

Skal sies at han har en lønn på 150 000£ i uka. Det er 50 000£ mer enn den best betalte i Leeds; Rodrigo.

Spørsmålet er om han vil gå ned så mye i lønn. I tillegg har vi  allerede god dekning i den posisjonen. Adams, McKennie, Roca, Forshaw, Gyabi (Og Wöber), noen må ut før nye kan komme inn. Tror ærlig talt ikke han hadde fått spille så mye heller, i den formen han er i dag.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #692 på: Mars 28, 2023, 16:38:49 »
Skrives at han kan være på flyttefot, kanskje først på lån som det står Leeds forespurte i januar, hadde vært en stor oppjustering for oss;
https://www.fotmob.com/embed/news/01gwhe40c2v6-Kalvin-Phillips-ready-to-leave-Man-City-as-Premier-League-clubs-take-interest

Skal sies at han har en lønn på 150 000£ i uka. Det er 50 000£ mer enn den best betalte i Leeds; Rodrigo.

Spørsmålet er om han vil gå ned så mye i lønn. I tillegg har vi  allerede god dekning i den posisjonen. Adams, McKennie, Roca, Forshaw, Gyabi (Og Wöber), noen må ut før nye kan komme inn. Tror ærlig talt ikke han hadde fått spille så mye heller, i den formen han er i dag.
Betaler Leeds hele lønnen hvis han er på utlån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Eriksen55

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #693 på: Mars 28, 2023, 16:45:38 »
Skrives at han kan være på flyttefot, kanskje først på lån som det står Leeds forespurte i januar, hadde vært en stor oppjustering for oss;
https://www.fotmob.com/embed/news/01gwhe40c2v6-Kalvin-Phillips-ready-to-leave-Man-City-as-Premier-League-clubs-take-interest

Skal sies at han har en lønn på 150 000£ i uka. Det er 50 000£ mer enn den best betalte i Leeds; Rodrigo.

Spørsmålet er om han vil gå ned så mye i lønn. I tillegg har vi  allerede god dekning i den posisjonen. Adams, McKennie, Roca, Forshaw, Gyabi (Og Wöber), noen må ut før nye kan komme inn. Tror ærlig talt ikke han hadde fått spille så mye heller, i den formen han er i dag.
Betaler Leeds hele lønnen hvis han er på utlån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Antar at Leeds måtte ha gjort det i dette tilfellet. Hadde City sett nytten med et utlån for å gi han spilletid for at han skal komme sterkere tilbake så kan det vel være at de spiser noe lønn..men blir han lånt ut så er vel kanskje det av andre grunner. Jeg vet ikke.

Tror uansett ikke dette er aktuelt. Tror også det kan være lurt. Alltid ute i en lengre periode med skader og den fantastiske Phillips vi så under Bielsa tror jeg også døde litt med Bielsa.

Nok et eksempel på at det er bedre å være en stor fisk i et lite vann, enn liten fisk i et stort vann..eller noe den duren  ???

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #694 på: Mars 28, 2023, 23:04:09 »
Skrives at han kan være på flyttefot, kanskje først på lån som det står Leeds forespurte i januar, hadde vært en stor oppjustering for oss;
https://www.fotmob.com/embed/news/01gwhe40c2v6-Kalvin-Phillips-ready-to-leave-Man-City-as-Premier-League-clubs-take-interest

Skal sies at han har en lønn på 150 000£ i uka. Det er 50 000£ mer enn den best betalte i Leeds; Rodrigo.

Spørsmålet er om han vil gå ned så mye i lønn. I tillegg har vi  allerede god dekning i den posisjonen. Adams, McKennie, Roca, Forshaw, Gyabi (Og Wöber), noen må ut før nye kan komme inn. Tror ærlig talt ikke han hadde fått spille så mye heller, i den formen han er i dag.
Betaler Leeds hele lønnen hvis han er på utlån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Antar at Leeds måtte ha gjort det i dette tilfellet. Hadde City sett nytten med et utlån for å gi han spilletid for at han skal komme sterkere tilbake så kan det vel være at de spiser noe lønn..men blir han lånt ut så er vel kanskje det av andre grunner. Jeg vet ikke.

Tror uansett ikke dette er aktuelt. Tror også det kan være lurt. Alltid ute i en lengre periode med skader og den fantastiske Phillips vi så under Bielsa tror jeg også døde litt med Bielsa.

Nok et eksempel på at det er bedre å være en stor fisk i et lite vann, enn liten fisk i et stort vann..eller noe den duren  ???
Men sikkert lettere å spise seg mett for en liten fisk i et stort vann....

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Reaney

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #695 på: Juni 04, 2023, 00:46:28 »
Å se Kalvin Phillips vinne The Double med 2 kamper fra start og null minutter i FA Cup finalen er bare latterlig. Og om noen dager tyder det meste på at komedien blir fullkommen med at han vinner CL også. Tenker på alle "non winners" som har kjempet og blødd i årevis og ikke vunnet en eneste medalje. Mange av dem i Leeds historien. Eller tenk på alle "krigene" Billy, Norman, Paul and Paul, Eddie og Peter måtte igjennom for sin ene FA Cup medalje. For ikke å snakke om alle titlene de ble frarøvet. Nei, fotball er og har alltid vært blodig urettferdig.
« Siste redigering: Juni 04, 2023, 09:08:15 av Reaney »

Milou

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #696 på: Juni 04, 2023, 09:09:36 »
Det er sikkert kun meg, men eg er litt glad for at eg ikkje er supporter av eit lag som får milliardar av eit totalitært regime, og dermed kan vinne stort sett det som dei vil. Må bli litt kjedeleg i lengden det også.

Når det gjeld Phillips så unner eg han gjerne dei medaljane som han vinn, utan at det bryr meg så mykje i den eine eller andre retningen.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #697 på: Juni 04, 2023, 09:34:05 »
Det er sikkert kun meg, men eg er litt glad for at eg ikkje er supporter av eit lag som får milliardar av eit totalitært regime, og dermed kan vinne stort sett det som dei vil. Må bli litt kjedeleg i lengden det også.

Når det gjeld Phillips så unner eg han gjerne dei medaljane som han vinn, utan at det bryr meg så mykje i den eine eller andre retningen.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Sikkert få av City-supporterne som ofrer dette særlig mye energi. Må være strevsomt likevel å føle sesongen er mislykket om man ikke vinner alt som er.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


peacock

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #698 på: Juni 04, 2023, 15:21:22 »
Hva han vinner driter jeg egentlig i......
Jeg er mest trist på hans vegne. Det er åpenbart at Pep ikke har tillit til ham, og han bør komme seg vekk fort som fy! Å spille fotball bør vel alltid være det viktigste?

Kickthemdown

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #699 på: Juni 04, 2023, 18:52:12 »
Hva han vinner driter jeg egentlig i......
Jeg er mest trist på hans vegne. Det er åpenbart at Pep ikke har tillit til ham, og han bør komme seg vekk fort som fy! Å spille fotball bør vel alltid være det viktigste?
Ehh.. Han signerte en personlig kontrakt verdt £80millioner - fotballen er åpenbart ikke det viktigste for veldig mange % av de profesjonelle på det nivået. Om han bytter klubb så takker han garantert nei om han må ned i lønn. Sånn har det åpenbart blitt.

peacock

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #700 på: Juni 05, 2023, 08:00:15 »
Han har penger nok uansett. Du mener at han gir blaffen i om plassen på landslaget ryker? Det vil jo være konsekvensen av en fortsatt benketilværelse.

Russel_Doig

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #701 på: Juni 05, 2023, 08:09:25 »
Han har penger nok uansett. Du mener at han gir blaffen i om plassen på landslaget ryker? Det vil jo være konsekvensen av en fortsatt benketilværelse.

Han ligner jo mer og mer på en klovn. Går rundt og smiler og ler når han kommer innpå i 93.minutt og løper rundt på banen med pokaler og later som han har bidratt til å vinne dei.

En med sportslige ambisjoner ville vært rasende så lite som han har spilt i år.

Dennis

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #702 på: Juni 05, 2023, 08:20:24 »
Han har penger nok uansett. Du mener at han gir blaffen i om plassen på landslaget ryker? Det vil jo være konsekvensen av en fortsatt benketilværelse.

Han ligner jo mer og mer på en klovn. Går rundt og smiler og ler når han kommer innpå i 93.minutt og løper rundt på banen med pokaler og later som han har bidratt til å vinne dei.

En med sportslige ambisjoner ville vært rasende så lite som han har spilt i år.

Så Kalvin er en klovn fordi han har godt humor og feirer med lagkameratene? Skal han gå rundt sur med pokalen?

Mye rart man skal lese.
Marching on together!

peacock

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #703 på: Juni 05, 2023, 15:41:13 »
Han har penger nok uansett. Du mener at han gir blaffen i om plassen på landslaget ryker? Det vil jo være konsekvensen av en fortsatt benketilværelse.

Han ligner jo mer og mer på en klovn. Går rundt og smiler og ler når han kommer innpå i 93.minutt og løper rundt på banen med pokaler og later som han har bidratt til å vinne dei.

En med sportslige ambisjoner ville vært rasende så lite som han har spilt i år.

Dette var et surt oppgulp. Hva vet du om hans innerste tanker og følelser?

Hawley

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #704 på: Juni 05, 2023, 17:25:20 »
Vi har rykka ned, er uten manager og sportslig leder, samt at eierforholdene er uavklart og det vi diskuterer/krangler om er Kalvin Philips! Hva skjer folkens???

Dennis

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #705 på: Juni 05, 2023, 17:43:45 »
Vi har rykka ned, er uten manager og sportslig leder, samt at eierforholdene er uavklart og det vi diskuterer/krangler om er Kalvin Philips! Hva skjer folkens???

Du har et meget godt poeng, men problemet er at det er helt tyst fra klubben.

Forhåpentligvis nærmer det seg noe.
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #706 på: Juni 06, 2023, 12:37:26 »
Fra en facebook side (Leeds United: Marching On Together)

Manchester City's victory in the FA Cup means they will have to pay Leeds United an extra £15m for the transfer of Calvin Phillips because of an additional clause in his contract 🤑.
[Fabrizio Romano]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #707 på: Juni 06, 2023, 13:03:14 »
Fra en facebook side (Leeds United: Marching On Together)

Manchester City's victory in the FA Cup means they will have to pay Leeds United an extra £15m for the transfer of Calvin Phillips because of an additional clause in his contract 🤑.
[Fabrizio Romano]

Meget gode nyheter. Er det rart Kalvin jublet som besatt?!

Killa

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #708 på: Juni 06, 2023, 13:07:45 »
Fra en facebook side (Leeds United: Marching On Together)

Manchester City's victory in the FA Cup means they will have to pay Leeds United an extra £15m for the transfer of Calvin Phillips because of an additional clause in his contract 🤑.
[Fabrizio Romano]

Lommerusk for oljegjengen - samtidig meget gode nyheter for Leeds United! Hvis dette stemmer da.....

Fantasyland

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #709 på: Juni 06, 2023, 13:26:30 »
Fra en facebook side (Leeds United: Marching On Together)

Manchester City's victory in the FA Cup means they will have to pay Leeds United an extra £15m for the transfer of Calvin Phillips because of an additional clause in his contract 🤑.
[Fabrizio Romano]

Bare rør. Fab har aldri sagt det...

peacock

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #710 på: Juni 06, 2023, 14:15:45 »
Vi har rykka ned, er uten manager og sportslig leder, samt at eierforholdene er uavklart og det vi diskuterer/krangler om er Kalvin Philips! Hva skjer folkens???

Kanskje se på tittelen på denne tråden?

Dennis

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #711 på: Juni 06, 2023, 14:21:05 »
Stor sjanse for salg eller utlån fra City i sommer. De kobles til Mateo Kovacic stadig og John Stones har blitt omskolert til midtbanespiller.

Skal vi tippe han erstatter Declan Rice i West Ham? De har vel siklet på Kalvin i flere sesonger.
Marching on together!

Andersen

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #712 på: Juni 10, 2023, 14:11:29 »
Vi har vår Kalvin Phillips i Adam Forshaw som jeg mener var en av Leeds aller beste spillere under big Sam sine 4 kamper. Kontrakten hans går ut nå i juni , jeg håper de nye eierene /ny manager gir ham en ny kontrakt på 1- 2 år . han er jo en levende murstein på 2 bein , skikkelig vond å møte for motspillerene.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #713 på: Juni 10, 2023, 14:39:39 »
Vi har vår Kalvin Phillips i Adam Forshaw som jeg mener var en av Leeds aller beste spillere under big Sam sine 4 kamper. Kontrakten hans går ut nå i juni , jeg håper de nye eierene /ny manager gir ham en ny kontrakt på 1- 2 år . han er jo en levende murstein på 2 bein , skikkelig vond å møte for motspillerene.
Championship 19/20: Squad: 7, Starting eleven: 6, Substituted in: 1, On the bench: 0, Suspended: 0, Injured: 37
Premier League 20/21: 0
Premier League 21/22: Squad: 26, Starting eleven: 17, Substituted in: 5, On the bench: 4, Suspended: 0, Injured: 6
Premier League 22/23: Squad: 16, Starting eleven: 5, Substituted in: 7, On the bench: 4, Suspended: 0, Injured: 0
28 starter på til sammen 160 seriekamper...
'Bare' 31 år ennå, men er det noe som tyder på at vi plutselig opplever en skadefri Forshaw?
Han er visst viktig i troppen, delvis med i ledergruppa (bortsett fra  at han ikke spiller og derfor ikke trener med de andre...). Kanskje lønne ham pr opptreden, hehe...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #714 på: Juni 10, 2023, 22:33:38 »
Kalvin Phillips 10 år etter at han har lagt opp som fotball spiller:

Maybe it was a mistake to leave Leeds, but it was a hell of a lot of money!  8)
Medlem 94237

Russel_Doig

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #715 på: Juni 10, 2023, 23:32:05 »
Han har penger nok uansett. Du mener at han gir blaffen i om plassen på landslaget ryker? Det vil jo være konsekvensen av en fortsatt benketilværelse.

Han ligner jo mer og mer på en klovn. Går rundt og smiler og ler når han kommer innpå i 93.minutt og løper rundt på banen med pokaler og later som han har bidratt til å vinne dei.

En med sportslige ambisjoner ville vært rasende så lite som han har spilt i år.

Dette var et surt oppgulp. Hva vet du om hans innerste tanker og følelser?

Nok en god dag for en spiller blottet for sportslige ambisjoner! 😁🤷🏻‍♂️


Kato

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #716 på: Juni 11, 2023, 09:18:49 »
Blir det noe mer penger på oss av denne storsuksessen?
 

Cherry

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #717 på: Juni 12, 2023, 13:40:45 »
Han har penger nok uansett. Du mener at han gir blaffen i om plassen på landslaget ryker? Det vil jo være konsekvensen av en fortsatt benketilværelse.

Han ligner jo mer og mer på en klovn. Går rundt og smiler og ler når han kommer innpå i 93.minutt og løper rundt på banen med pokaler og later som han har bidratt til å vinne dei.

En med sportslige ambisjoner ville vært rasende så lite som han har spilt i år.

Dette var et surt oppgulp. Hva vet du om hans innerste tanker og følelser?

Nok en god dag for en spiller blottet for sportslige ambisjoner! 😁🤷🏻‍♂️

Håper det var ironi !

Å bli vurdert for å bli inkludert i "verdens beste tropp" , og få lov til å utvikle seg i det miljøet må jo være en drøm!
Se på laget han forlot.....så selv med foreløpig begrenset med spilletid - så blir man en bedre spiller når man hver dag trener
med noen av verdens beste spillere...da er man ikke blottet for sportslige ambisjoner.

TK20

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #718 på: Juni 12, 2023, 14:11:41 »
Han har penger nok uansett. Du mener at han gir blaffen i om plassen på landslaget ryker? Det vil jo være konsekvensen av en fortsatt benketilværelse.

Han ligner jo mer og mer på en klovn. Går rundt og smiler og ler når han kommer innpå i 93.minutt og løper rundt på banen med pokaler og later som han har bidratt til å vinne dei.

En med sportslige ambisjoner ville vært rasende så lite som han har spilt i år.

Dette var et surt oppgulp. Hva vet du om hans innerste tanker og følelser?

Nok en god dag for en spiller blottet for sportslige ambisjoner! 😁🤷🏻‍♂️

Håper det var ironi !

Å bli vurdert for å bli inkludert i "verdens beste tropp" , og få lov til å utvikle seg i det miljøet må jo være en drøm!
Se på laget han forlot.....så selv med foreløpig begrenset med spilletid - så blir man en bedre spiller når man hver dag trener
med noen av verdens beste spillere...da er man ikke blottet for sportslige ambisjoner.

Han kunne jo heller ikke forutse denne mangelen på spilletid. Spørsmålet er hva han gjør nå. Skal han akseptere dette og sloss for plassen, eller skal han flytte på seg. Både Arsenal, Spurs og Liverpool trenger spillere i den posisjonen.

Reaney

Sv: Ex-spiller: Kalvin Phillips
« Svar #719 på: Juni 12, 2023, 17:35:46 »
Tjuvrad klubben over alle klubber, Loserpool svekker i kjent stil en av sine argeste konkurrenter (Brighton) i dag ved å sikre seg McAllister. Akkurat sånn som den klubben har operert i over 50 år. Tror derfor ikke de går for Phillips. Å svekke Leeds har jo også skjedd før så kanskje Adams?