Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest på City Ground, Lørdag 20/12 2014 kl 18:15 - TV-kamp  (Lest 26753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Byram m sikring, da skal førr svarte en presse ballfører ?????

Sleivind

Noen andre enn Mowatt må slå dødballene ALTFOR lavt hver eneste gang! Håpløst!

J-R

Liker dårlig att Forest får så mange dødballer!
Snart ligger den i nota....

Oggy

Noen andre enn Mowatt må slå dødballene ALTFOR lavt hver eneste gang! Håpløst!

Støttes
Oggy

TallyHo

Noen andre enn Mowatt må slå dødballene ALTFOR lavt hver eneste gang! Håpløst!

Tragiske dødballer av Mowatt.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

baste

Vi har for veik midtbane, og gutta stresser for mye med ball. Kanskje ikke så rart, når laget sliter.
Denne kampen kan selvsagt vinnes, men ser jo mye som æ har sett før. Jevn kamp, ender med tap. ..


Her kan vi snu den dårlige trenden!  Kom igjen nu Leeds

TallyHo

Kjiiipt. Vel, bare en ting å gjøre nå, framover.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Kato

Da var denne også tapt. Dødball igjen. Vi er elendige, leagueone-kvalitet
 

Fugazi

Latterlig forsvar igjen, og igjen, og igjen...

J-R

Typisk...

Ove

Synes det er bra at vi har hengt med såpass til pause. Så var det disse 2. omgangene da.  Håper vi trår til i dag.
 

Oggy

Typisk

Hvorfor gi bort cornere  ???
Oggy

Sleivind

Hva er poenget med å ha Sharp på banen når han driver å surre rundt på venstrekant? Må jo enten bruke han som spiss eller bruk en midtbanespiller!

Og der var det god natt allerede!

Superfan

Poor defending..

baste

Umarkert på bakre stolpe, er det virkelig mulig ??

Robert

Sv:
« Svar #45 på: Desember 20, 2014, 19:05:30 »
Helt ubrukelig på både offensive og defensive cornere. Sykt dårlig. Spiller bra til tider, men klarer ikke å holde det.

Adryan jobber ihvertfall.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

baste

Hva er poenget med å ha Sharp på banen når han driver å surre rundt på venstrekant? Må jo enten bruke han som spiss eller bruk en midtbanespiller!

Og der var det god natt allerede!


Er Doukara på benken? Vi treng sårt en spiss til. Og helst en Dacourt !!!

ziganda

Gutter mot menn, dessverre  :-\

DenHviteYeboah

Hva er poenget med å ha Sharp på banen når han driver å surre rundt på venstrekant? Må jo enten bruke han som spiss eller bruk en midtbanespiller!

Og der var det god natt allerede!


Er Doukara på benken? Vi treng sårt en spiss til. Og helst en Dacourt !!!
Dacourt var altfor dårlig ifølge Verry Terribles..... ???

Sterland

Ã…penbart at vi trenger muskler og fart. Mowatt og Cook blir småtasser i dette selskapet. Taper alt av dueller på midten. Vi bør dytte inn Tonge for Cook, og satse på at han kan ta for seg litt i duellene. Savner utrolig nok Michael Brown i slike kamper, en stygg jævel som blør for drakta...

Promotion 2010

Hva er poenget med å ha Sharp på banen når han driver å surre rundt på venstrekant? Må jo enten bruke han som spiss eller bruk en midtbanespiller!

Og der var det god natt allerede!

Helt enig.

Ikke revolusjonerende endringer i dag. Spill 4-5-1 hvis det er meningen. Bruk en midtbane til. Overrasket noen. Gjør noe uventet.

Men nei.....



Enig med Kato. Denne kampen er tapt!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TallyHo

Umarkert på bakre stolpe, er det virkelig mulig ??

Byram ?
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

baste

Montenegro, fart og vilje. Ut med Sharp..
Kanskje Toung inn førr Bianchi ?

Noe må gjøres, bytte i 88 min bli liksom litt førr seint.


MOT

baste

Umarkert på bakre stolpe, er det virkelig mulig ??

Byram ?

Jepp, og han har gult kort. Så inn med Berardi kan være lurt.

Eriksen55

Vi må ha inn en hodesterk stopper som kan spille med Belusci, Cooper som cover. Et rivjern av en jordfreser på midten.. En annen må slå dødballene! Og som jeg har sagt mange ganger, selge Smith var latterlig..enda mer latterlig å ikke erstatte han!

 

         

Sleivind

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest, Lørdag 20/12 2014 kl 18:15
« Svar #56 på: Desember 20, 2014, 19:17:40 »
Det er helt ufattelig frustrerende å følge Leeds om dagen. Vi spiller jo ganske bra i store deler av omgangen, men så svartner det for spillerne våre. Enten det er feilpasninger eller graverende feil defensivt.

Noen ting skal være enkelt å fikse på, det er markeringer på dødball i mot og dødballer fremover på banen. ALLE dødballene til Mowatt har slått har vært håpløse. Og at ingen gjør noen endringer på det når den tiende dårlige dødballen kommer er nesten skandaløst.

Jeg skjønner ikke bruken av Sharp i dag, det er en spiller som trives best inne i 16-meteren. Ikke løpe forvirret rundt på venstrekanten. Ikke kommer han med offensivt og han gjør en håpløs defensiv jobb!

Cherry

Fin start, litt guts og utur at vi ikke tar ledelsen.
Etter dette er d grått, og Forest vinner samtlige dueller.
Vanskelig å se vår formasjon, Sharp må jo ligge feil- Adryan er overalt og vår beste- men har sjelden ball i beina desverre.
Pearce, Bianchi, Cook , Sharp og Antenucci er omtrent usynlige..... Vanskelig da gitt.
Savner " stå på vilje" og rett og slett innsats.
Assombalonga gjør ikke 2. Omgang noe lettere... Vi må komme i gang!! Ha trua' :(
 

Leedsgutt

Skjønner ikke hvorfor Sharp skal være på kant !?!?

Tror Cellino selv skjønner at forsterkninger må inn  ( han sitter på tribunen med Salerno og Lorimer)

Vi trenger noen store og sterke i midten som kan ta opp nivået. Cook blir for veik

Oggy

Skal vi prøve å SKYTE !!!
Oggy