Skrevet av Emne: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp  (Lest 39547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Ligakamp mot Derby County borte på Pride Park. Vi er i elendig form med to seire de siste 16 kampene. Derby var highflyers, men har selv gått på en minismell de siste kampene. Det startet borte mot oss der vi gikk seirende ut av hjemmekampen med 2-0. Da hadde vi spilt over ti kamper på rad uten å vinne mot laget fra midlands.

Kan bli fryktelig vanskelig dette om vi ikke setter sjansene våre. Det ser ut til at det er en kollektiv svikt i maskineriet. Trust for oss supportere. Jeg mener laget mangler gode spillere med en erfaring fra Championship. Blir det mulig å få inn noen sånne i januar, så vil kanskje sesongen bli sånn midt på treet. Pr nå er vi altfor svake nå vi mangler et killer-instinkt både foran eget og motstandernes mål.


Derby vs Leeds:

Derby County is anything but a happy hunting ground for Leeds United, with their last win at Pride Park coming nearly 12 years ago.

That 1-0 victory came as Leeds chased a place in the Champions League and Derby dropped out of the Premier League, and in the time since, results and performances at the stadium have mirrored Leeds’ fall from grace.

The score may change annually, but the outcome tends to be the same.

Last season’s 3-1 loss against Steve McClaren’s side saw Derby vastly outplay the Whites as they turned around an early season slump.

A year prior, the Rams halted the decent run for Neil Warnock’s Leeds that followed the confirmation of GFH Capital as new owners of the club, with 3-1 the scoreline once more.

Simon Grayson could not get a result against Derby away from home either, with a 1-0 loss in 2011/12 and a 2-1 loss in 2010/11, with the latter contributing to Leeds

missing out on the play-offs at the end of the campaign.

While the Elland Road club did not meet Derby in the league between 2010 and 2007, they did lose 2-1 in the League Cup against them in 2008/09.

Both teams were in the Championship together between 2004 and 2007, and during that time Leeds lost all three games away.

Shortly after their relegation, Leeds slumped to a 2-0 loss in 2005.

Uniquely, Leeds managed a 0-0 draw against Derby in 2006, with Kevin Blackwell’s side gaining the solitary point of the last decade heading into their tilt at the

Championship play-offs.

2007 was a return to form, however, with Leeds losing 2-0 on their way to relegation to League One, having already entered administration by the time the game came around.

Leeds did beat Derby 2-0 at Elland Road only a month ago, but their form since suggests a turnaround in the recent record at Derby is unlikely.

STAT ATTACK

Overall record at Derby County

Derby: 44.23% win rate

Leeds United: 30.77% win rate

Draws: 25%

Last 5 games at Derby County

Derby County 3-1 Leeds United (5 October 2013)

Derby County 3-1 Leeds United (8 December 2012)

Derby County 1-0 Leeds United (26 December 2011)

Derby County 2-1 Leeds United (12 April 2011)

Derby County 2-1 Leeds United (11 November 2008) (League Cup)

* Two of Leeds’ last three games against Derby at the iPro Stadium have come in December, both losses.

* Of the last three goalscorers against Derby in the league away, only Jason Pearce remains at the club. The other two were former Derby man Paul Green and Max Gradel.

* Leeds have earned just one point from 21 away from home against Derby over the last 10 years.

* In the last 10 years, Derby have scored 15 goals against Leeds at home, with Leeds scoring just four.
« Siste redigering: Desember 29, 2014, 20:59:58 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #1 på: Desember 29, 2014, 21:06:00 »
Ethvert resultat bedre enn sifrene 0-3 vil overraske meg. Har absolutt ingen tro på poeng i denne.
« Siste redigering: Desember 29, 2014, 21:07:39 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

baste

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #2 på: Desember 29, 2014, 22:20:26 »
Håper å tror på ett supert resultat. Vi vinn 2-3! :D

MOT

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #3 på: Desember 29, 2014, 22:45:29 »
7-0 Derby.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #4 på: Desember 29, 2014, 22:50:50 »
Håper å tror på ett supert resultat. Vi vinn 2-3! :D

MOT

I så fall vinner vi 3-2, ikke 2-3.

Men resultatet blir ganske riktig, Derby - Leeds 2-3, som er noe helt annet.  ;)

Ikke at jeg har noen som helst tro på det, dessverre.
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #5 på: Desember 30, 2014, 09:36:17 »
vi får håpe gutta snart skjønner alvoret i situasjonen. Det må vel sies å være krise i klubben.
Ups & Ups!!

raggen

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #6 på: Desember 30, 2014, 09:49:27 »
ikke noe tro på poeng i denne nei,men gøy med tv kamp
Forever Leeds United!!!!!!!!

Cherry

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #7 på: Desember 30, 2014, 09:57:17 »
Enig med opptil flere her, dårlig magefølelse for denne - rett & slett fordi vi slipper inn for mange mål om dagen/ denne sesongen  og Derby har virkelig målkåte spillere.

Veldig fornøyd med uavgjort før kamp....
 

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #8 på: Desember 30, 2014, 11:24:34 »
Ting som tyder på det blir en tung tirsdag kveld. Det er alltid verre å SE Leeds tape enn å høre det...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #9 på: Desember 30, 2014, 12:53:00 »
Jeg gruer meg skikkelig til denne!! Jeg vurderer rett og slett om jeg kan klare å bivåne kampen på TV. Hadde så manghe dårlige opplevelser i fjor vår med kampene på skjermen.

I kveld møter vi et lag vi ikke har slått borte de siste seks forsøkene ihvertfall. Og, det er tirsdag kveld, ikke akkurat da våre gutter virker yre og pigge. Nå er situasjonen i tillegg den at de sjelden er yre og pigge. Nei, dette frykter jeg big time folkens!

Derby County, med blikket rettet mot PL og med store muligheter for å klare det, vil satse alt. De kommer til å tenke på siste kamp på Elland Road og kaste seg over oss er jeg redd.

Ser at noen sier det er krise i klubben, eller rettere sagt antyder det. Jeg mener det ikke kan være tvil om at det er krise. Et helt nytt lag i år, en haug med penger brukt på nye spillere, en relativt dårlig skjult målsetting om play off - og så ligger vi altså på 20. plass, der lagene bak oss stadig har levert i det siste. Vi er vel det laget med dårligst form og dårligst bortestatistikk i CC nå tenker jeg??

Og så, dette er jo selv trøst og tro det går rett til h....og så håper jeg likevel fordi jeg er jo Leeds United for alltid. Marching on Together og måtte det skje et julemirakel i kveld!!!
Yeboahs vitne

LEO

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #10 på: Desember 30, 2014, 12:58:09 »
Vi er det nest dårligste laget etter Blackpool.

Det blir garantert nederlag idag.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #11 på: Desember 30, 2014, 13:09:00 »
Vi er det nest dårligste laget etter Blackpool.

Det blir garantert nederlag idag.




Ã… være bedre enn Blackpool merker jeg ikke trøster meg det spøtt!!
Yeboahs vitne

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #12 på: Desember 30, 2014, 13:10:33 »
For første gang i mitt liv er jeg sikker på et Leeds tap lenge før kampen er startet. Merkelig følelse i grunn.  Tenke seg til at når vi skulle til Old Trafford var jeg temmelig sikker på at det ble kamp til døra og nu når vi skal reise til Derby så har man null niks tiltro til at det blir noe annet enn slakt.

Junior feilene er blitt så langt som et vondt i år. Man skulle ikke tro at det var mulig. Og jeg som ofte er en optimist der jeg traller på Jan Teigens berømte låt er plutselig blitt en pessimist. Hvordan kunne det skje?!
We are Leeds and we are proud of it!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #13 på: Desember 30, 2014, 13:35:31 »
Alt anna enn tap er "siger" i dag! Det meste av sesongen, basert på det eg har sett og høyrt, har laget vårt hatt for stor strekk, mangla samhald/-spel, verka uinspirert og usannsynleg svak i luftrommet og på andreballar.

Gløden må opp, kommunikasjonen må flyte og våre mest erfarne må gå foran i krigen. Eg fryktar nedrykk om vi ikkje snur om på situasjonen på augneblinken.

I dag taper vi 4-0.

Cannavaro

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #14 på: Desember 30, 2014, 14:22:47 »
Hjelpes også :(  Skal bli en lidelse å se på......
Drømmer om at jeg tar feil til denne kampen, men drømmer er sjelden sanne......
MFLU - Miracles For Leeds United

nord

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #15 på: Desember 30, 2014, 16:08:00 »
Vi har med os 1 poeng og det beholder vi idag ;-)
 

J-R

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #16 på: Desember 30, 2014, 16:46:01 »
Vi har vært på høyde spillemessig i stort sett alle kampene våre, å det vil vi være også i kveld!
Men det er alltid motstanderen som scorer målet/målene og da hjelper det lite .....
Håper det kan snu nå, og vi setter sjansene våre. Og Forsvaret må slutte å gi motstanderen mål!
Vi vinner i kveld.
MOT!

auren

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #17 på: Desember 30, 2014, 16:51:10 »
Sesongens mest overraskende seier? Slår Leeds endelig til når vi som minst venter det? Vi har gjort det tidligere.. Taim vill sjåvv!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ankerjon15

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #18 på: Desember 30, 2014, 17:01:57 »
Trist å følge med Leeds i disse tider, men kampen skal følges og håpet er der alltid om poeng.En ting er sikkert att i england er det bare LEEDS for meg.

Jon R

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #19 på: Desember 30, 2014, 17:03:02 »
På en god dag kan vi slå hvem som helst. Husk at vi har gjort våre beste kamper mot de beste lagene denne sesongen! Fornuften min sier 1-5 i sekken men jeg blir ikke sjokkert om vi får noe ut av denne kampen...
Jon R.

Dylan

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #20 på: Desember 30, 2014, 17:15:23 »
Leeds på TV blir aldri feil!
Men denne kampen blir det tøft å få med seg noe fra.
Tror det blir å satse på minst 2-målstap for Leeds på oddsen (men jeg taper gladelig de kronene....).
Krise...? Ja, dette er krise. Ligger an til nedrykk, og ingen umiddelbare tegn til bedring. Og nå går vi inn i den tida på året da det virkelig bruker å gå labert.
Tror allikevel vi har kvaliteter nok til å berge plassen (dvs at det er noen lag som er enda dårligere enn oss denne sesongen).


pedro

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #21 på: Desember 30, 2014, 17:16:08 »
I denne hittil bedrøvelige sesong har vi stort sett slått de beste laga i divisjonen :o Det er mot røkla vi taper. Har selv lite tro på 3P i dag, men Derby er ett topplag og det gir en liten anelse av optimisme :)
MOT
Leedsomaniac

samadhi

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #22 på: Desember 30, 2014, 17:21:17 »
Nesten viktigere enn seier i dag er at vi får se ett lag som slår tilbake etter den elendige formen den siste tida.
Kyniske i forsvar, fighere på midtbanen og ett variert offansivt spill.

Det verste er ett 0-3 tap der vi er tafatte i forsvar, puslete på midten og ingen skaperevne på topp.
Sånne kamper gir så lite for fremtida...
     
marching on together,
derudaf forever...

rd1

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #23 på: Desember 30, 2014, 17:22:59 »
Dette blir stygt! Tirsdag- og romjulskamp.. 2-6.
"Who needs Cantona??"

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #24 på: Desember 30, 2014, 17:36:38 »
Silvestri
Byram Bellusci Pearce Warnock
Austin
Mowatt Cook
Adryan
Antenucci Sharp
 

auren

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #25 på: Desember 30, 2014, 17:39:12 »
Jeg føler jeg blir smått optimistisk med all den pessimismen som herjer her inne.. Vi får håpe Derby undervurderer oss. Enig med at vi bør være kyniske i dag, og gjerne spille med en 4-5-1 formasjon evt 5-4-1. Antenucci som ensom spiss med Adryan i en fri rolle. Men det er vel utopi å tro at vi skal spille en annen formasjon enn diamant :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #26 på: Desember 30, 2014, 17:51:39 »
Silvestri
Byram Bellusci Cooper Warnock
Bianchi Austin Cook Mowatt
Adryan
Antenucci
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ArneS

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #27 på: Desember 30, 2014, 18:42:47 »
D E R B Y   T R I V I A

Er i Spania, så dobbelsjekking og oppdatering av info er ikke helt på G....

Derby ligger ved elven Derwent i Derbyshire.  Innbyggertallet er ca 230.000, noe som gjør byen til øyrikets 18. største.  Elven og byen er oppkalt etter den romerske forlegningen Derventio.  En annen mulighet for bynavnet er knyttet opp til danske vikinger: Der-by, der Der = Deer = Hjort.
Byen ligger omtrent like langt vest for M1 som Nottingham ligger øst, og omtrent like langt nord.
En bydel i Derby heter California.  

I 1717 fikk Derby Englands første vanndrevne silkemølle.  I 1759 tok noen Derby-menn patent på en revolusjonerende strømpe-strikke-maskin.  De samme mennene finansierte noen år senere den første vanndrevne bomullsmølla.
Farfaren til Charles Darwin stiftet Derby Philosophical Society.
Derby ble hovedsenter for Midland Railways på midten av 1800-tallet.
Til tross for at området er blant de områder som ligger lengst fra havet, var MP Plimsoll på slutten av 1800-tallet ansvarlig for dybdemerking på skipsskrog.
Rolls Royce åpnet bil og fly fabrikk i Derby i 1907.  
Effektiv radio-jamming under krigen hindret tyskerne å bombe byen – et viktig mål pga flyindustrien.
Jernbanen ga viktige arbeidsplasser, og i 1948 ble det første diesel-elektriske lokomotivet bygget i Derby.

Byen fikk city-status av dronningen i 1977 i anledning hennes 25 års jubileum som regent.  
The Royal School of the Deaf trekker mange døve til byen, noe som har resultert i at mange kan tegnspråk, som igjen gjør at mange døve velger å flytte til byen.

Utviklerne av Tomb Raider pc-spillene holder til i Derby, og en gate i byen heter Lara Croft Way.

Derby er lett tilgjengelig både med bil (M1), og jernbane.  East Midlands Airport ligger omtrent like langt fra Derby, Nottingham og Leicester, (25km).  

Den noe sære, men høyt aktede musikeren Kevin Coyne var fra Derby.

Foruten Derby County er det 3 non-league klubber i byen.  Circket, Rugby (Union og League), Basketball er viktige idretter.  På slutten av 1800-tallet forsøkte en industrileder å introdusere Baseball i Derby.  Det gikk dårlig, men stadion ble som vi kjenner til brukt av Derby County i over 100 år.

Byen har universitet og diverse colleges.

Grunnleggeren av ”The Society of Friends” talte i Derby i 1808 om ”tremble at the word of the Lord”, noe som gjorde at selskapet ble kalt Quakers – et navn de fortsatt har.

Byens emblem er ikke uventet en bukk. The Derby Ram.

Derby fikk elektrisk trikk i 1904.

Derby er vennskapsby med Osnabrück (Tyskland), Haarlem (Nederland), Toyota City (Japan), Kapurthala (India), Foncquevillers (Frankrike).

Kjentfolk fra Derby:
Alan Bates (Skuespiller), Lee Camp (Keeper), Henry Cavendish (Oppdaget hydrogen), Florence Nightingale, Sir Henry Royce.



Derby County FC – The Rams.  
Stiftet i 1884 og en av de 12 grunnleggerklubbene av Football League.  Derby er bare en av 10 klubber som har deltatt i alle sesongene Football League har eksistert.  
Derby Midland FC ble innfusjonert i 1891, og Derby County ble byens eneste profesjonelle fotballklubb.  
I 1895 tok klubben i bruk Baseball Ground – klubbens hjemmebane i 102 år.  Den er nå revet, og Derby spiller nå på nye (i 1997) Pride Park.    Baseball Ground hadde på det meste kapasitet på 42.000 tilskuere, med 41.826 som rekord mot Tottenham fra 1969.  Konverteringen til all-seater reduserte kapasiteten til 18.300.  Dette var i laveste laget for klubben, noe som i sin tur trigget planene om ny stadion.
Pride Park har kapasitet på 33.597 tilskuere – den 121 største stadion i Europa.  Dronningen åpnet stadion, og første kamp var 0-1 tap mot Sampdoria.  Første ligakamp var 1-0 seier mot Barnsley 30/8-97.   Tilskuerrekorden er 33.378 tilskuere mot Liverpool i 2000.  Snittet i 08/09 og 09/10 var snaue 30.000, med en nedgang til 26.000 i 10/11.  Supporterne er trofaste.  

Derby var den første klubben som toppet ligatabellen etter å ha vunnet 6-3 i 1. kamp i 1888.

The Rams vekslet mellom 1. og 2. divisjon fram til midten av 1920-tallet, da de etablerte seg i 1. divisjon.  På hele 30-tallet var ofte å finne blant de øverste lagene i ligaen.  Også etterkrigsårene startet bra, men så gikk det verre.  Nedrykk til 2. divisjon i 1953, og videre til 3. divisjon i 1955, og så opp igjen i 1957.  10 år senere dukket Brian Clough og Peter Taylor opp i Derby, og klubbens storhetstid startet.  Mye er dokumentert i The Damned United, men paret tok klubben fra nederst i 2. divisjon til opprykk i 1969.  Klubben ble nr 4 i 1970, og vant ligaen i 1972.  1973 ble man slått ut i semifinalen i serievinnercupen.  Clough og Taylor fikk fyken i 1973 – henviser på ny til The Damned United.  Paret fikk likevel statue utenfor Pride Park i 2010.
Med Dave Mackay som manager vant Derby serien også i 1975, men det markerte slutten på storhetstiden.  Nedrykk til 2. divisjon i 1980, og videre til 3. divisjon i 1984.  Så snudde det, og i 1987 ble det nytt opprykk til 1. divisjon.  Dette varte til 1991, men det ble ny PL-periode fra 96/97 til 01/02, samt en gjesteopptreden i 07/08.

Klubbens originale farger var rav, sjokolade og blå, men dagens hvite og svarte ble introdusert i 1890-årene.  Maskoten er Rammie the ram.  

Derby hadde ligaens 12. største tilskuersnitt i 07/08, 08/09 og 09/10, til tross for at de alle sesongene var dårligere enn nr 18.  
Nottingham Forest er klubbens største rival, men også kampene mot Leicester er preget av ekstra interesse.
Kampene mot Forest kalles East Midlands Derby, og vinneren får the Brian Clough Trophy.  

I forbindelse med 125 år jubileumet i 2009 ble Paolo Wanchope’s mål mot Scum i 1997 kåret til klubbens top 1 mål med 39,3% av stemmene.  

Kevin Hector har 589 kamper for Derby.  
Steve Bloomer scoret 332 mål totalt.
Jack Bowers har 43 mål i en sesong 32/33
Derby har PL rekord med bare 1 seier i 07/08.  29 tap i samme sesong er også rekord.  Også færrest poeng i en sesong (11), færrest scorede mål (20), verste måldifferanse (-69).  Flest kamper uten seier (37).
Største tap er 2-11 i cupen mot Everton i 1890.
Største seier er 12-0 over Finn Harps i UEFA-cupen i 1976.
Dyreste salg: Seth Johnson til Leeds £7 mill. 2001
Dyreste kjøp:  Robert Earnshaw fra Norwich £3,5 2007.


Derby møtte Lincoln i 3. divisjon i 1985/86.  2 sesonger senere var det 4 divisjoner i forskjell på klubbene.

Dean Sturridge scoret klubbens første PL-mål i 3-3 kampen mot Leeds på Baseball Ground i 1996.


Klubben har 5 ex-spillere/-managere som er medlemmer i English Football Hall of Fame:  
Brian Clough, Peter Shilton, Peter Doherty, Steve Bloomer, Francis Lee.

Managere:  Nigel Clough, Paul Jewell, Billy Davies, Phil Brown, George Burley, John Gregory, Colin Todd, Roy McFarland, Peter Taylor, Brian Clough, Tommy Docherty, Dave Mackay, Colin Addison.

Kjente spillere som har vært innom klubben (har sikkert unnlatt mer enn en…):
Barry Bannan, Tony Dorigo, Rob Hulse, Danny Mills, Luke Moore, Noel Whelan, Seth Johnson.
Daniel Ayala, Franscesco Baiano, Mikkel Beck, Steve Bloomer, Lars Bohinen, Bjørn Otto Bragstad, Kenny Burns, Deon Burton, Benito Carbone, Horacio Carbonari, Gordon Cowans, Rory Delap, Danny Dichio, Paul Dickov, Robert Earnshaw, Stefano Eranio, Archie Gemmill, Charlie George, Roy Greenwood, John Gregory, Mick Harford, Lee Hendrie, Kevin Hector, Tom Huddlestone, Leighton James, Georgi Kinkladze, Paul Kitson, Robin van der Laan, Steve McClaren, Roy McFarland, John McGovern, Paul McGrath, Dave Mackay, Bertie Mee, John O’Hare, Fabrizio Ravanelli, Bruce Rioch, John Robertson, Peter Shilton, Robbie Savage, Frank Stapleton, Igor Stimac, Fredrik Stoor, Dean Sturridge, Steve Sutton, Colin Todd, Paolo Wanchope, Ashley Ward, Dean Saunders
Den 17. mann

ziganda

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #28 på: Desember 30, 2014, 19:06:42 »
Grisebank i vente  :-\

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #29 på: Desember 30, 2014, 19:08:24 »
huvudet säger 3-0, hjärtat säger 1-2