Skrevet av Emne: KAMP: vs Sunderland @ Stadium of Light, 4/1 2015, kl 14.00, FA cup 3.runde  (Lest 30078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Driter i cupen, no er det kun survival i andre divisjon som tel.

Kva med dette laget mot Sunderland:

Taylor
Berardi - Bellusci - Cooper - Taylor
Austin - Tonge
Montenegro - Dawson - Adryan
Sharp

Silvestri, Byram, Del Fabro, Murphy, Antenucci



NEWS
SUNDERLAND: STAT PACK
Andrew Dalton provides the stats ahead of Sunderland away…

PUBLISHED 02 JANUARY 2015 AT 09:00


 0 85SUNDERLAND
It’s the first weekend of the new year and that can only mean one thing, the FA Cup third round as Sunderland and Leeds renew their rivalries.

Sunderland’s best FA Cup run: Winners twice 1937 v Preston North End 3-1 and in 1973 v Leeds United 1-0.

Leeds United’s best FA Cup run: Winners in 1972 v Arsenal 1-0.

Leeds United’s Last Five Visits to Sunderland:
December 26th 2006 - Sunderland 2-0 Leeds, Championship
December 26th 2004 - Sunderland 2-3 Leeds, Championship
December 26th 2002 - Sunderland 1-2 Leeds, Premiership
November 18th 2001 - Sunderland 2-0 Leeds, Premiership
March 31st 2001 - Sunderland 0-2 Leeds, Premiership

Sunderland Have Met Leeds Five Times Previously in the FA Cup:
May 5th 1973 FA Cup Final - Sunderland 1-0 Leeds United
March 11th 1967 FA Cup Fifth round - Sunderland 1-1 Leeds United
March 15th 1967 FA Cup Fifth round replay - Leeds United 1-1 Sunderland
March 20th 1967 FA Cup Fifth round 2nd replay - Leeds United 2-1 Sunderland (played at Boothferry Park)
January 8th 1927 FA Cup Third round - Leeds United 3-2 Sunderland

Five Who Have Played for Both:
Michael Bridges – The North Shields born striker came through as a trainee at Sunderland in November 1995. In his first spell at the club he made 92 appearances and scoring 21 goals before joining Leeds in the summer of 1999. Sadly for Bridges, his four-year stay at Elland Road was blighted by injury but in his first season at the club he managed 22 goals. In total he made 82 appearances. He rejoined the Black Cats initially on from Bolton in September 2004 before signing 3 months later. In his second spell he made 20 appearances, scoring once.

Liam Miller – Miller joined Leeds on loan from Manchester United in November 2005 and will be remembered for his last minute winner at Southampton. In total he made 29 appearances for the Whites. In August 2006 he joined Sunderland on a free transfer and appeared 60 times for the Black Cats, hitting the back of the net 3 times.

Neill Collins – The defender joined Sunderland from Dumbarton in August 2004 and would stay at Sunderland for over three years and would go on to make 24 appearances for the side. From there spells at Hartlepool, Sheffield United, Wolverhampton Wanderers and Preston soon followed. He joined Leeds in March 2010 initially on loan, making 32 appearances for the Whites.

Brian Deane – Deano joined Leeds in the summer of 1993 as a direct replacement for Lee Chapman. In his first spell at the club he scored 38 goals in 169 appearances. From their he rejoined Sheffield United and had spells at Benfica, Middlesbrough, Leicester City and West Ham before rejoining the Whites in the summer of 2004. In his second spell he scored seven goals in 33 games. He joined Sunderland in March 2005, making four substitute appearances.

Tore Andre Flo – Flo joined Sunderland in August 2002 from Glasgow Rangers but his spell lasted just under a year having scored six times in 33 appearances. From Sunderland, spells at Sienna and Valerenga, before Leeds came calling in January 2007. The Norwegian hit the back of the net four times in 24 appearances for the Whites.  

5 FA Cup 3rd Round Memories:
January 3rd remember the date...No fan inside Old Trafford will ever forget the date in 2010 as League One Leeds upset the odds against the Premiership Champions thanks to solitary strike from Jermaine Beckford.

Fast forward a year later and Leeds were at it again, this time at the Emirates Stadium as they were moments away from causing another cup upset. Having taken the lead from a Robert Snodgrass penalty in the 54th minute gave Leeds the lead but a last minute spot kick from Cesc Fabregas earned a replay for the Gunners.

In January 1996, Leeds travelled to the Baseball Ground to face First Division Derby County and found themselves 2-0 down in the second half, but goals from Gary Speed, Brian Deane, Gary McAllister and Tony Yeboah earned the Whites a trip to Bolton Wanderers in the 4th round.

January 2nd 1999 may not be a date this fondly remembered by many Leeds United fans, but it was the date they escaped from non league Rushden & Diamonds by the skin of the teeth. Having gone down to 10 men, following the sending off, of Jonathan Woodgate in the 76th minute, Leeds held on for a replay, despite Adrian Foster missing a glorious chance for the Conference side.

Did you know that Mark Viduka scored in every 3rd round game he played in for Leeds? In season 2000-01 he scored the winner at home to Barnsley, the following year he scored the opener in our 2-1 defeat away at Cardiff. In 2003 he scored from the spot away at Scunthorpe and a year later he scored our only goal in a 4-1 home defeat against Arsenal.

Leeds United’s Last Five FA Cup Third Round Games:
January 4th 2014 - Rochdale 2-0 Leeds United
January 5th 2013 - Leeds United 1-1 Birmingham City
January 9th 2012 - Arsenal 1-0 Leeds United
January 8th 2011 - Arsenal 1-1 Leeds United
January 3rd 2010 - Manchester United 0-1 Leeds United

Sunderland’s Last Five FA Cup Third Round Games:
January 5th 2014 - Sunderland 3-1 Carlisle United
January 5th 2013 - Bolton Wanderers 2-2 Sunderland
January 8th 2012 - Peterborough United 0-2 Sunderland
January 8th 2011 - Sunderland 1-2 Notts County
January 2nd 2010 - Sunderland 3-0 Barrow

All stats are provided courtesy of Andrew Dalton, give Andrew a follow on Twitter at @lufcstats

BACK TO NEWS
- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/k0pkdpdacfg0z4aejll4x4nd/title/sunderland-stat-pack#sthash.19uvhKGa.dpuf
« Siste redigering: Januar 04, 2015, 13:35:47 av Asbjørn »
COME ON LEEDS !!

Gufrias

Sv: FA cup 3.runde vs Sunderland, 04,01.2015
« Svar #1 på: Desember 31, 2014, 20:26:28 »
Men hva skal vi gjøre om de faktisk spiller bra?


Edit: Fat chance...
Hekta på Leeds siden 1974

Ove

Sv: FA cup 3.runde vs Sunderland, 04,01.2015
« Svar #2 på: Desember 31, 2014, 23:31:28 »
Spiller de bra mot et PL-lag, ja så fortjener de sjansen i Championship  ;)
 

baste

Sv: FA cup 3.runde vs Sunderland, 04.01.2015
« Svar #3 på: Januar 01, 2015, 14:28:43 »
Håper på en kamp med stor innsats og at de spille på seg littselvtillitt.
Alle kamper er viktige nå, laget må få tilbake den gode følelsen.

Gleder meg til 2015, kjedelig bli det ikke. Om enn noe frustrerende timer med å følge laget i sitt hjerte  ;)

Josch

Sv: KAMP: vs Sunderland @ Stadium of Light, 4/1 2015, FA cup 3.runde
« Svar #4 på: Januar 01, 2015, 18:17:06 »
Selv om det ser svart ut på tabellen så skylder Leeds å gi alt i denne cup-kampen. En laber cup-innsats blir ikke godt tatt i mot av fansen. Dette skal være underdog's sjans til å få noe ut av sesongen. Min hjerne sier at dette vinner  Sunderland, men man vet aldri i cup. Vi gjorde det bra borte mot  Man.U, Spurs og  Arsenal. Det blir vel TV-kamp siden dette er et "revansjeoppgjør"  fra finalen i 1973. ???

Jeg hadde håpet at denne "bomben" fra  1973 var glemt i media,  men det er den tydeligvis ikke. Det er sagt mye om finalen fra 73', men  både Liverpool (mot Wimbledon) og Arsenal og Man.C  har gått på store finale-blemmer  etter dette. Vi får håpe dette er siste gang 1973-finalen trekkes frem i søkelyset  siden de møtes i cupen nå,  og håpe at det er noe som heter revansje.

Det blir ca 45000  på Stadium of Light og en fin ramme. Dette er en drømmekamp for alle Leeds-spillere, så her må de gi alt. Her vil spillere, ledere og fansen  få smake på Premer League nivå og se hvor lista ligger.  8) 8)
« Siste redigering: Januar 01, 2015, 18:19:06 av Josch »

Cherry

Sv: KAMP: vs Sunderland @ Stadium of Light, 4/1 2015, FA cup 3.runde
« Svar #5 på: Januar 01, 2015, 18:28:52 »
Prøv noen spillere som man vet gir jernet i denne kampen, ingen regner med noe som helst fra Leeds United så bare klin til med endringer for å se om noen kan prestere mot ett godt Sunderland!!
 

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Sunderland @ Stadium of Light, 4/1 2015, FA cup 3.runde
« Svar #6 på: Januar 01, 2015, 18:47:57 »
Hvil de som skal spille mot Bolton og la noen nye få sjansen. Klarer noen av de nye å sette sitt preg på kampen på en positiv måte så la det forbli i laget.

Ã… spille inn den samme slitne 11'eren for så å tape tror jeg ikke er lurt.

Dette er FA-cup og da tror jeg Leeds stiller med sitt "beste" lag dessverre!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: KAMP: vs Sunderland @ Stadium of Light, 4/1 2015, FA cup 3.runde
« Svar #7 på: Januar 01, 2015, 21:00:29 »
Ã… hvile de som skal spille mot Bolton vil gi et signal om at Leeds ikke tar cupen seriøst. Det er IKKE bra. Tusenvis av fans reiser til Sunderland for å støtte   Leeds. Da kan man ikke stille med et  B-lag, når det koster 50-60 pund å se laget. Det har med respekt for fansen å gjøre, også  respekt for Sunderland. Leeds bør starte  med sitt sterkeste lag og heller bytte ut noen etter hvert. Det er 6 dager til neste kamp (Bolton) og kampen mot Sunderland bør være motiverende nok for alle fotballspillere. 8)

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Sunderland @ Stadium of Light, 4/1 2015, FA cup 3.runde
« Svar #8 på: Januar 01, 2015, 22:08:12 »
Ã… hvile de som skal spille mot Bolton vil gi et signal om at Leeds ikke tar cupen seriøst. Det er IKKE bra. Tusenvis av fans reiser til Sunderland for å støtte   Leeds. Da kan man ikke stille med et  B-lag, når det koster 50-60 pund å se laget. Det har med respekt for fansen å gjøre, også  respekt for Sunderland. Leeds bør starte  med sitt sterkeste lag og heller bytte ut noen etter hvert. Det er 6 dager til neste kamp (Bolton) og kampen mot Sunderland bør være motiverende nok for alle fotballspillere. 8)

Akkura det som er "problemet"! Hjelper ikke å satse alt i Sunderland, enten vi vinner eller taper, hvis vi taper i Bolton!

For å si det på en annen måte selv om det kanskje ikke blir sånn, ville du vunnet i Sunderland og tapt i Bolton, eller omvendt?

Her er vel også en grunn til at vi ikke kommer til å ta lett på denne kampen: http://youtu.be/KIFud3OO3C0
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: KAMP: vs Sunderland @ Stadium of Light, 4/1 2015, FA cup 3.runde
« Svar #9 på: Januar 01, 2015, 22:27:03 »
Ã… hvile de som skal spille mot Bolton vil gi et signal om at Leeds ikke tar cupen seriøst. Det er IKKE bra. Tusenvis av fans reiser til Sunderland for å støtte   Leeds. Da kan man ikke stille med et  B-lag, når det koster 50-60 pund å se laget. Det har med respekt for fansen å gjøre, også  respekt for Sunderland. Leeds bør starte  med sitt sterkeste lag og heller bytte ut noen etter hvert. Det er 6 dager til neste kamp (Bolton) og kampen mot Sunderland bør være motiverende nok for alle fotballspillere. 8)

Akkura det som er "problemet"! Hjelper ikke å satse alt i Sunderland, enten vi vinner eller taper, hvis vi taper i Bolton!

For å si det på en annen måte selv om det kanskje ikke blir sånn, ville du vunnet i Sunderland og tapt i Bolton, eller omvendt?

Her er vel også en grunn til at vi ikke kommer til å ta lett på denne kampen: http://youtu.be/KIFud3OO3C0

Bør vel komme en 5-6 endringer bare basert på alle de som spilte seg ut tirsdag. Bianchi, Austin, Doukara i særklasse.
 

Hobben

Jeg har prøvd å ta meg av Leeds-brillene i dette synes, men ikke sikker folk har samme syn..

MEN, jeg synes det er litt utrolig at de sender Dover - Palace på TV2 isteden for denne.. TV2 sier sikker at det er ikke de som har valgt ut kampen og bla bla bla, men uansett... litt utrolig synes jeg? Uansett om Dover møter PL-motstand osv så må da denne ha trukket flere seere?

Om kampen: Denne tror jeg vi taper, like greit, fult fokus på serien nå...
Rogaland Whites

Josch

Ja, jeg stusser også over at de viser Dover- Crystal Palace. TV-selskapene øyner kanskje en cup-bombe i Dover og ikke i Sunderland. Det er ikke umulig at Leeds-kampen sendes på en eller annen kanal og dermed på stream. Det er sannsynlig når den går kl  1300. I fjor (3. runde) tror jeg det var mulig å se på tre  cup-kamper som gikk samtidig  tidlig på søndag (på stream).  :) :)
« Siste redigering: Januar 02, 2015, 21:28:02 av Josch »

Josch

Denne cup-helgen marker 5 års jubileum for bragden på Old Trafford!

Etter den kampen gikk det ganske dårlig med Leeds i serien, og vi klarte opprykk med et nødskrik. I ch.ship gikk det brukbart i perioder i  2010/11, men det har har vært langt mellom oppturene etter akkurat DENNE kampen. Kun noen gode cup-kamper.

Nå, fem år etter, møter vi Sunderland i cupen og med kurs mot League One igjen. Hva har skjedd.?? ??? ???
Burde ikke Leeds ha kommet lenger nå?

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/8433901.stm
« Siste redigering: Januar 02, 2015, 22:05:06 av Josch »

Hallgeir *

Jeg har prøvd å ta meg av Leeds-brillene i dette synes, men ikke sikker folk har samme syn..

MEN, jeg synes det er litt utrolig at de sender Dover - Palace på TV2 isteden for denne.. TV2 sier sikker at det er ikke de som har valgt ut kampen og bla bla bla, men uansett... litt utrolig synes jeg? Uansett om Dover møter PL-motstand osv så må da denne ha trukket flere seere?

Om kampen: Denne tror jeg vi taper, like greit, fult fokus på serien nå...

Kanskje like greit at kampen unngår "offentlighetens største øye" - TV-skjermene.

Vi er jo evig pint.....
« Siste redigering: Januar 04, 2015, 14:09:16 av Jon R »
Super Leeds since 1968

testo

Neil Redfearn faces the media ahead of the trip to the Stadium of Light.

https://www.youtube.com/watch?v=h8LGaIb-xDY&feature=youtu.be&a
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

p0ndus

  • Gjest
Er vel egentlig mest spent på om vi får til et angrep eller to, og kanskje til og med et skudd PÃ… mål. Kanskje det til og med er trent litt på hjørnespark siden Derby kampen. Håper på det. MOT.

Cherry

Min beste anbefaling ift line up:

Taylor
Berardi, Austin, Cooper, Taylor C.
Byram Bellusci, Mowatt
Montenegro, Morison, Adryan.

Benk: Norris, Sharp, Antenucci, Cook & Tonge.
 

Per-Stian

Ønskjer 4-2-3-1/4-4-2:
     
                      Silvestri
Byram - Cooper - Bellusci - Taylor
                 Tonge - Cook
Montenegro - Adryan - Mowatt
                      Antenucci

TallyHo

Litt sånn derrane "Deja vu" her.
Sunderland er like store favoritter nå som vi var, da vi møtte dem i 1973 cupfinalen.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

sportcarl1

Jeg har prøvd å ta meg av Leeds-brillene i dette synes, men ikke sikker folk har samme syn..

MEN, jeg synes det er litt utrolig at de sender Dover - Palace på TV2 isteden for denne.. TV2 sier sikker at det er ikke de som har valgt ut kampen og bla bla bla, men uansett... litt utrolig synes jeg? Uansett om Dover møter PL-motstand osv så må da denne ha trukket flere seere?

Om kampen: Denne tror jeg vi taper, like greit, fult fokus på serien nå...
mycket kan du kräva av tv2, men du kan inte kräva det omöjligadet det vill säga att de skall tvsända en match som inte tvsänds ens i england
 

SOL

Dette er ein kamp me har alt å vinne.
Mitt lag mot Sunderland:

S. Taylor
Byram Bellusci Del Fabro C. Taylor
Austin
Dawson Sloth Tonge
Adryan
Montenegro
 

GeirO

Dette blir en fin kamp og alle blir fornøyd uansett hvordan det går. En oppsummering av siste dagers kommentarer:

Seier: Oii, et nytt cupeventyr i år?
Tap: Så bra, nå kan vi konsentrere oss om ligaen.
Uavgjort: Bra gjort, interessant omkamp og penger i kassa
MOT

auren

Skal vi tro Phil Hay så kan det se ut til at både Charlie Taylor og Del Fabro starter i morgen. Send gjerne reservelaget utpå for min del.

Phil Hay @PhilHayYEP  Â·  9 t 9 timer siden
Left-back Charlie Taylor set to start against Sunderland.

Phil Hay @PhilHayYEP  Â·  9 t 9 timer siden
Interested to see what part Dario Del Fabro plays at Sunderland tomorrow. Been suggested to me that he'll start.


Taylor - Berardi, Pearce, Del Fabro, Taylor - Bellusci, Sloth, Dawson, Adryan - Morrison og Montenegro

Tror faktisk ikke dette laget ville gjort seg bort, men er vel for veikt på midten… Ville selvsagt kjørt en annen formasjon enn diamanten, men det kommer ikke til å skje, så da blir det disse 4 på midten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Silvestri, Byram, Cook, Mowatt og Antenucci må få hvile fordi de har spilt mye og de spiller garantert mot Bolton!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

haak-d

Nå er ikke Sunderland noe topplag i PL, men de har spillt jevnt med de fleste med unntak av Soton der de røk 0-8. Blir overrasket om vi får med oss noe resultat som er positivt i denne kampen. Når vi så hvordan vi fremsto mot Derby, så lover ikke dette bra. Vi var et lag blottet for selvtillit, vi mangler bredde i angrep, vi mangler tempo og innsats både fremover og bakover på banen. Håper virkelig at noen av de som ikke har fått mange sjansen får muligheten i denne. Det kan strengt tatt ikke bli mye verre enn det vi så mot Derby. Jeg vil se disse 11 fra start. Taylor, Berardi, Bellusci, Del Fabro, Taylor, Byram, Cook, Dawson, Adryan, Sharp, Antenucci.
 

Woody

Blir det mulighet å streame kampen?
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Litt sånn derrane "Deja vu" her.
Sunderland er like store favoritter nå som vi var, da vi møtte dem i 1973 cupfinalen.

Litt historieløs kommentar, er jeg redd. Vi var DET laget i 1973. Sunderland er fortsatt nobody!    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ArneS

S U N D E R L A N D  T R I V I A

Sunderland ere n by med 175.000 innbyggere som ligger ved munningen av elva Wear.  Historisk var byen en del av County Durham, men er nå i Tyne & Wear.   I 674 er stedet Monkwearmouth  registrert .   Byen vokste på bakgrunn av havnen, der det var kull og salt som var hovedartiklene.  Det var i hovedsak den engelske borgerkrigen på midten av 1600-tallet som var årsaken.  En blokade ved elva Tyne gjorde at Newcastle ikke lenger kunne benyttes som havn, og Sunderland overtok.

En koleraepidemi rammet England i 1831, og kom først til Sunderland.  Byen ble satt i karantene, havna blokkert, men epidemien spredde seg videre til Gateshead og utover hele landet. 

I 1883 ble 183 barn klemt i hjel da det oppsto panikk under et varieteshow i Victoria Hall.  Dette teateret ble brukt fram ti l1941 da det ble ødelagt av en tysk bombe.

I dag er det en gigantisk Nissan-fabrikk som er største arbeidsgiver i byen.

Største attraksjoner i Sunderland er Hylton Castle, samt strendene Roker og Seaburn.

På fotballfronten kan byen også skilte med Sunderland AFC Women, Sunderland Nissan FC og Sunderland Ryhope Community Association FC.  Det har vært en del annen sport også i byen (Ishockey, Basketball og Speedway), men de ser ut til å være lagt ned pt.

Vennskapsbyer er Harbin (Kina), Saint-Nazaire (Frankrike), Washington DC og Essen.

En Sunderlandboer kalles ofte for en Mackem.

Sunderland Shorts Film Festival vil bli arrangert neste uke, melder Sunderland Echo


Sunderland AFC – The Black Cats – ble stiftet i 1879.  Ble valgt inn i Football League i 1890 på bekostning av Stoke, og var dermed første klubb som ble med utenom de originale fra 1888.
Stadium of Light ble tatt i bruk i 1997, og har kapasitet på 49.000 (etter påbygging i 2000).  Forgjengeren var Roker Park, kjent for «The Roker Roar!». 
Klubben er den siste som vant øverste divisjon med stripete drakter – det skjedde så langt tilbake som i 1936.
Hovedrivalen er selvsagt Newcastle, og det spilles Tyne-Wear Derby.  Klubbens største seier er 9-1 mot Newcastle i 1. divisjon så langt tilbake som i 1908.
Klubben har 6 ligamesterskap (siste gang i 1976) og 2 FA-cupseiere (Sist som vi vet i 1973).

På 90-tallet og første halvdel av 2000-tallet var klubben mye opp og ned mellom Division One og PL.  Nå har klubben vært i PL siden 2007, men har slitt de siste sesongene.
Har tapt  0-8 fire ganger, sist nå i høst mot Southampton.
I mars 1933 var det 75.200 innenfor portene på Roker Park mot Derby.

Fikk £24 mill av Aston Villa for Darren Bent i 2011 – en spiller de selv betalte £16 mill for til Tottenham i 2009.

Managere:   Bob Stokoe, Alan Durban, Lawrie McMenemy, Terry Butcher, Peter Reid, Howard Wilkinson, MickMcCarthy, Niall Quinn, Roy Keane, Steve Bruce, Paolo di Canio, Gus Poyet.

Spillere (et lite og kjapt utvalg…)
Sam Allardyce, Jozy Altidore, Phil Babb, Darren Bent, Joachim Björklund, Michael Bridges, Brian Clough, Terry Butcher, Niall Quinn, Michael Chopra, Brian Deane, El Hadji Diouf, Tore Andre Flo, Asamoah Gyan, Frank Gray, Mick Harford, Ian Harte, David Healy, Tobias Hysen, Kenwyne Jones, Dom Matteo, Matt Kilgallon, Thomas Myhre, John O’Shea, Steed Malbranque, Kevin Phillips, Louis Saha, Stefan Schwartz, Rade Prica, Chris Waddle, Don Revie, Claudio Reyna, Ian Snodin, Thomas Sørensen, Danny Rose, Chris Woods, Dwight Yorke, Boudewijn Zenden
Den 17. mann

GeirO

Står i overskriften at kampen starter kl. 15.00. Det riktige er vel at kampen starter nå snart, kl. 14.00!!
MOT

haak-d

Når kommer radiolink?