Skrevet av Emne: Billetter  (Lest 4956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Billetter
« på: Januar 30, 2015, 14:25:22 »
Er det vanskeleg å få seg gode billetter på kampdagen på ER?
Viss man tar en tur på sparket?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Billetter
« Svar #1 på: Januar 30, 2015, 17:45:06 »
Er det vanskeleg å få seg gode billetter på kampdagen på ER?
Viss man tar en tur på sparket?
Nei. Gjorde det sist selv mot Doncaster i fjor. Var alene da så klart hadde noe å si.

Sydhagen

Sv: Billetter
« Svar #2 på: Januar 30, 2015, 18:38:24 »
Flott!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Billetter
« Svar #3 på: Februar 19, 2015, 13:25:00 »
Hvor er det best å sitte for en familie?
Og hvor er det best å sitte om man reiser alene? (god stemning)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: Billetter
« Svar #4 på: Februar 19, 2015, 13:48:27 »
Hvor er det best å sitte for en familie?
Og hvor er det best å sitte om man reiser alene? (god stemning)

Eg liker best East Stand med familien, bedre fasiliteter.
Når aleine/guttetur velger eg 50/50 mellom West Stand D12 og North Stand (the kop). Har ikkje stått på SS, men det ryktes at det er der det er mest "trøkk" i desse dager.
COME ON LEEDS !!

timmey78

Sv: Billetter
« Svar #5 på: Februar 23, 2015, 12:32:44 »
Hvor er det best å sitte for en familie?
Og hvor er det best å sitte om man reiser alene? (god stemning)

Eg liker best East Stand med familien, bedre fasiliteter.
Når aleine/guttetur velger eg 50/50 mellom West Stand D12 og North Stand (the kop). Har ikkje stått på SS, men det ryktes at det er der det er mest "trøkk" i desse dager.

Får man bestilt herifra? Skal endelig bortover å se min første seriekamp der borte:) ( VS Nottingham)
 

Bjorn

Sv: Billetter
« Svar #6 på: Februar 26, 2015, 10:42:56 »
Hvor er det best å sitte for en familie?
Og hvor er det best å sitte om man reiser alene? (god stemning)


Eg liker best East Stand med familien, bedre fasiliteter.
Når aleine/guttetur velger eg 50/50 mellom West Stand D12 og North Stand (the kop). Har ikkje stått på SS, men det ryktes at det er der det er mest "trøkk" i desse dager.

Får man bestilt herifra? Skal endelig bortover å se min første seriekamp der borte:) ( VS Nottingham)

Hei! Om du ikke er registrert med medlemskap i England må du vente til General sale 2 Mars, men det skal nok gå fint. Bestill via den offisielle sida til Leeds. Du må nok registrere deg med navn og adresse, hvor du får tilsendt pr post som funker kjempebra. Ellers kan du velge opphenting ved stadion. Har selv brukt begge deler.

https://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/UserControlled/UserDefined.aspx?page=latestTicketNews&soalready=5kNizIDj5A25R1zWXPDuxjjXzuKf6MfREplH1YR6p8c=

Marching On! 4276

timmey78

Sv: Billetter
« Svar #7 på: Mars 02, 2015, 12:31:55 »
Da bestiller vi i dag:) Takk Bjørn!
 

Promotion 2010

Sv: Billetter
« Svar #8 på: September 22, 2017, 20:41:20 »
TICKETS: NEW CALL CENTRE NUMBER

TICKETS: NEW CALL CENTRE NUMBER
Following consultation with supporters, we have changed our Ticket Office number to an 0371 number to save supporters money.

Our previous Ticket Office line was an 0871 number which cost fans 9p per minute plus their network charges and this charge was higher for calls made from mobile numbers.

By changing to an 0371 number we happy to inform supporters that the cost to call us will be no more than their UK inland call charge from landlines and mobiles, and will be included in any inclusive minute packages they may have from their landline or mobile operator.

From today our Ticket Office number will be 0371 334 1992.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Billetter
« Svar #9 på: September 23, 2017, 19:42:52 »
Priser? Var inne på hjemmesidene deres, men der må man registrere seg? Tenker da på hjemmekampen i påskeferien mot Bolton.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Sv: Billetter
« Svar #10 på: September 24, 2017, 19:48:41 »
Priser? Var inne på hjemmesidene deres, men der må man registrere seg? Tenker da på hjemmekampen i påskeferien mot Bolton.
Blir lagt ut for salg ca 3 uker før kampstart

RoarG

Sv: Billetter
« Svar #11 på: September 30, 2017, 20:17:28 »
Priser? Var inne på hjemmesidene deres, men der må man registrere seg? Tenker da på hjemmekampen i påskeferien mot Bolton.
Blir lagt ut for salg ca 3 uker før kampstart
OK, men prisnivået sånn generelt?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020