KAMP: vs Brentford @ Elland Road, lørdag 7/2 2015, kl 16.00

Started by Promotion 2010, February 05, 2015, 17:30:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Phil Hay ‏
Can't deny that Brentford were the better side but the ref hasn't made any friends. Press conference will be FA fine territory for Redfearn
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

moffen

sportcarl1

Quote from: testo on February 07, 2015, 17:43:50
Millwall 1-3 Huddersfield  ;D
otroligt starkt av Huddersfield då de fick en man utvisad i början av andra halvlek, Blackpool, Wigan och Millwall känns som de tre favoriterna till degration

Jon R

Quote from: Rudi G. on February 07, 2015, 17:56:36
Quote from: Annesj on February 07, 2015, 17:55:35
Denne taper vi pga taktikkendring og feildisposisjon av mannskap er min påstand.

Har ikke sett kampen, men tror du har helt rett.

Den nye formasjonen ( 4-4-2) fungerte ikke sier de på LUTV...
Brentford vant meget fortjent selv om dommeravgjørelsene ikke gikk vår vei for å si det pent...
Jon R.

Annesj

Quote from: Jon R on February 07, 2015, 18:00:16
Brentford vant meget fortjent selv om dommeravgjørelsene gikk i mot oss i denne kampen.

Det var en åpenbar skivebom. Sjelden jeg blir mer oppgitt av en taktisk endring som denne her.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Quote from: Jon R on February 07, 2015, 18:01:10
Quote from: Rudi G. on February 07, 2015, 17:56:36
Quote from: Annesj on February 07, 2015, 17:55:35
Denne taper vi pga taktikkendring og feildisposisjon av mannskap er min påstand.

Har ikke sett kampen, men tror du har helt rett.

Brentford vant meget fortjent selv om dommeravgjørelsene
Det er jo også noe spesielt å vrake en formasjon som har medført manager of the month-nominasjon.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Quote from: Annesj on February 07, 2015, 18:01:51
Brentford vant meget fortjent selv om dommeravgjørelsene gikk i mot oss i denne kampen.

Det var en åpenbar skivebom. Sjelden jeg blir mer oppgitt av en taktisk endring som denne her.

Burde bytta 5 da som en eller annen foreslo.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Er det noe dette laget kan, så er det å skuffe oss.

13 - tretten - TAP i ligaen!

Ute mot BRADFORD i ligacupen!

Ute etter en kamp i FA- cupen!

Fryktelig etter første kamp i februar! 
Min første Leeds-kamp:

Annesj

Kan noen få tak i redders sin forklaring på taktikkendringen. Meeeget spent på den..
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ziganda

Quote from: Promotion 2010 on February 07, 2015, 18:05:44
Er det noe dette laget kan, så er det å skuffe oss.

13 - tretten - TAP i ligaen!

Ute mot BRADFORD i ligacupen!

Ute etter en kamp i FA- cupen!

Fryktelig etter første kamp i februar! 

Kriminell eier

Manager uten erfaring

Ungt lag (give you relegation)

Aldri kjedelig å være Leeds fan!

Promotion 2010

Redfearn med litt kjeft til angriperne. Vi MÃ... skåre mål.

Ã... spille noe nær 4-4-2 var en "gamble"!

Skuffet etter noe han mente var jevnspilt.

Og så til Tirsdagskamp i Reading!   ::)
Min første Leeds-kamp:

Barba

Kriminell eier - I godt selskap der
Ungt lag - heldigvis tror jeg det er 3 lag som er dårligere - proves good for the future
Cuper har vi egentlig aldri fikset
Managersituasjonen er bekymringsfull. Helt uten kontinuitet ( vår eier har aldri hørt ordet) og en helt fersk er vårt beste kort så langt i år.
Det siste er det som bekymrer meg mest, tabellsituasjonen kommer så, men kjedelig? Aldri!

Barba - neste kamp så....
Barba - MOT

Runar

Quote from: Promotion 2010 on February 07, 2015, 18:03:07
Quote from: Annesj on February 07, 2015, 18:01:51

Burde bytta 5 da som en eller annen foreslo.  ;)

Bør alltid følge mine råd ;-)

Runar

Spår at Doukara og Adryan er i troppen på tirsdag og en av de i start 11´n...

Etter at Neil nå "slakter" at spissene ikke scorer, antar jeg at Antenucci er tilbake på tirsdag siden han scorer flest mål pr. minutt.

Morison har 7 starter og 5 innhopp uten et eneste mål.

Billy Sharp har startet 11 og kommet inn 9 og har tre mål, ett på straffe.

Antenucci har startet 22 kamper og kommet inn 2 og har 8 mål

Doukara har 17 fra start og 4 fra benken og scoret 5 mål i NPC...

Som Neil sier, spissene våre scorer ikke nok mål, de får sikkert ikke mange sjanser hver kamp heller, men som angrepsspiller mål du kunne skape og omsette sjanser.

eros

Promotion 2010

Cellino said refs used to be appointed by league in Italy but he pushed through change to them being independent
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Endelig: HER ER SVARET!

@royceylufc: @TheSquareBall @sport_simon It's a higher authority than that. God hates us.

:o
Min første Leeds-kamp:

Cherry

Quote from: Runar on February 07, 2015, 18:39:37
Spår at Doukara og Adryan er i troppen på tirsdag og en av de i start 11´n...

Etter at Neil nå "slakter" at spissene ikke scorer, antar jeg at Antenucci er tilbake på tirsdag siden han scorer flest mål pr. minutt.

Morison har 7 starter og 5 innhopp uten et eneste mål.

Billy Sharp har startet 11 og kommet inn 9 og har tre mål, ett på straffe.

Antenucci har startet 22 kamper og kommet inn 2 og har 8 mål

Doukara har 17 fra start og 4 fra benken og scoret 5 mål i NPC...

Som Neil sier, spissene våre scorer ikke nok mål, de får sikkert ikke mange sjanser hver kamp heller, men som angrepsspiller mål du kunne skape og omsette sjanser.

Ikke glem Cani.... 1. Innhopp- 0 mål  ;D

Josch

Jeg så ikke kampen men hører det det IKKE var urettferdig at  Brentford  vant. De er tross alt nr 4. Tapet kom til slutt i 2015  etter at vi var litt heldige mot  Bournemouth og  Huddersfield. Vi kunne fort  ha tapt de kampene også. Som vanlig er det fremover det skorter mest.
Med  første målet idag så KUNNE vi vunnet denne også  (hvis, dersom osv...) Alt i alt så mener jeg det er fremgang i de siste  fem kampene der vi har fortjent  de 8 poengene på fem kamper. Hvis vi forstsetter med  fire gode og EN dårlig dag så er jeg sånn passe fornøyd slik sesongen har blitt. Men egentilg går jeg bare  og venter  på bedre spill og  neste sesong nå.... :(

whitelocks

Hvorfor gikk Redfearn vekk fra formasjonen som funket? Var det ikke 4-2-3-1 som blei benyttet i de foregående kampene? Må ikke la 'sure' spillere styre laguttaket. Bedre å la noen vente på benken og heller kjøre de inn hvis mål ikke kommer, som fekk på slutten mot Hudds hvor det var tre reine spisser inne. Viktig å holde nullen og det tror jeg nevnte formasjon er med på å gjøre. 1-0 seire holder i massevis.

whitelocks

sportcarl1

Quote from: whitelocks on February 08, 2015, 09:41:45
Hvorfor gikk Redfearn vekk fra formasjonen som funket? Var det ikke 4-2-3-1 som blei benyttet i de foregående kampene? Må ikke la 'sure' spillere styre laguttaket. Bedre å la noen vente på benken og heller kjøre de inn hvis mål ikke kommer, som fekk på slutten mot Hudds hvor det var tre reine spisser inne. Viktig å holde nullen og det tror jeg nevnte formasjon er med på å gjøre. 1-0 seire holder i massevis.
spelar ingen roll vilken formation spelar med, kommer perioder med vinster perioder med förluster, positiva med denna säsongen är att vi är stabilare bakåt, minns förra året vid denna tiden debaclena mot Michelle och SheffieldW, vi är lite för uddlösa framåt

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Med Brentfordkommentator:

http://www.brentfordfc.co.uk/news/article/video-highlights-from-our-1-0-win-over-leeds-united-2255589.aspx?

Ser ut til at vi blir kontret i senk. Ikke en defensiv midtbanespiller i syne.

Wooton på bærtur med markeringen på 0-1.

Austin ble vel neppe felt.

Fortjent?
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Quote from: testo on February 07, 2015, 17:59:10
Phil Hay ‏
Can't deny that Brentford were the better side but the ref hasn't made any friends. Press conference will be FA fine territory for Redfearn

@grahamsalisbury: Thanks to all the @LUFC fans for your lovely messages on my refereeing of the Brentford match yesterday. Wrong Graham Salisbury I'm afraid!

;D
Min første Leeds-kamp:

nord

Trist at ikke at få poeng på hjemmebane.  >:(

Taper med 1 mål mod et bedre hold

- bedre på tirsdag : ;D - Tror på mindst 1 poeng !

Rudi G.

Quote from: sportcarl1 on February 08, 2015, 09:51:34
spelar ingen roll vilken formation spelar med, kommer perioder med vinster perioder med förluster, positiva med denna säsongen är att vi är stabilare bakåt, minns förra året vid denna tiden debaclena mot Michelle och SheffieldW, vi är lite för uddlösa framåt

Hvilke system vi spiller har jo klart noe å si, det gjenspeiles jo ganske greit i resultatene vi har, mer stabil bakover? 40 i mot etter 29 kamper denne sesongen, 38 i mot etter like mange kamper forrige sesong, stabil sil da?

sportcarl1

Quote from: Rudi G. on February 08, 2015, 14:32:33
Quote from: sportcarl1 on February 08, 2015, 09:51:34
spelar ingen roll vilken formation spelar med, kommer perioder med vinster perioder med förluster, positiva med denna säsongen är att vi är stabilare bakåt, minns förra året vid denna tiden debaclena mot Rochdale och SheffieldW, vi är lite för uddlösa framåt

Hvilke system vi spiller har jo klart noe å si, det gjenspeiles jo ganske greit i resultatene vi har, mer stabil bakover? 40 i mot etter 29 kamper denne sesongen, 38 i mot etter like mange kamper forrige sesong, stabil sil da?
men då kan vi ändra på det och säga tur vi körde med 2 anfallare på slutet mot Huddersfield annars hade vi aldrig vunnit den matchen annars och vem vet kanske fått ett mål emot oss