Leeds må opp, koste hva det koste vil

Started by h.b, February 11, 2015, 14:37:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Selvsagt en utopi denne sesongen. Men til neste sesong , må klubben opp i Premier League. Da får det heller gå på bekostning at klubben spiller i røde drakter, flytter til et nytt stadion utenfor selve byen. Klubben må opp okke som. Grunnn er enkel. Den nye tv avtalen. Rykker ikke Leeds opp mai 2016. Ja da er til og med de svakeste lagene i Premer League så økonomisk styrka at de da vil hente klubbens beste spillere. Leeds er og vil da for alltid forbli et has been lag.
Så skal klubben som sportslig klubb overleve. Ja da må klubben opp i Premier League uansett hva dette medfører.
http://www.vg.no/sport/fotball/alsaker-en-gavepakke-til-premier-league-klubbene/a/23393438/

Runar

Quote from: h.b on February 11, 2015, 14:37:20
Selvsagt en utopi denne sesongen. Men til neste sesong , må klubben opp i Premier League. Da får det heller gå på bekostning at klubben spiller i røde drakter, flytter til et nytt stadion utenfor selve byen. Klubben må opp okke som. Grunnn er enkel. Den nye tv avtalen. Rykker ikke Leeds opp mai 2016. Ja da er til og med de svakeste lagene i Premer League så økonomisk styrka at de da vil hente klubbens beste spillere. Leeds er og vil da for alltid forbli et has been lag.
Så skal klubben som sportslig klubb overleve. Ja da må klubben opp i Premier League uansett hva dette medfører.
http://www.vg.no/sport/fotball/alsaker-en-gavepakke-til-premier-league-klubbene/a/23393438/

De svakeste lagene i PL har alltid kunne hente Leeds sine beste spillere (Norwich), akkurat nå har vi ikke noen som de svakeste lagene vil ha uavhengig av TV-avtale eller ei.

h.b

Mye på grunnat spillere som f.eks Cook blir for dyr for de svakere lagene i Premier League. Men med denne tv-avtalen. Ja da har de økonomiske muskler til å hente spillere som f.eks Cook

Annesj

Quote from: h.b on February 11, 2015, 14:43:12
Mye på grunnat spillere som f.eks Cook blir for dyr for de svakere lagene i Premier League. Men med denne tv-avtalen. Ja da har de økonomiske muskler til å hente spillere som f.eks Cook

Dette er ikke noe nytt. Tror ikke dette blir noe værre enn det har vært annet enn at de får noe mer penger. De har allerede hatt myyye mer penger enn lag i CC(bortsett fra de med rike eiere). Leeds MÃ... ikke gå opp neste ses i mine øyne. Ã... jeg vil aldri se et leeds lag i røde drakter. Da ser jeg heller leeds i CC resten av levetida mi.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cannavaro

Skillet blir sterkere, og muligens mer likt det vi ser i Norge.  Vi vil få såkalte heis-lag som bytter om å rykke ned og opp igjen i PL, fordi det er så lønnsomt å være PL-lag, og at man står desto sterkere i overgangsmarkedet.
Et halvt norsk statsbudsjett skal deles på aktørene rundt Premier League, det betyr at gulroten er større og at viktigheten med å komme seg inn i det gode selskap så snart som mulig blir utrolig viktig.   Det sies at det skal dryppe på klubbene nedover i systemet også, men det er vel snakk om kompensasjon for akademi-spillere som går til PL-klubber m.m.
Derfor enig med overskriften i tråden her, vi MÃ... opp neste år !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Annesj

Quote from: Cannavaro on February 11, 2015, 15:04:09
Skillet blir sterkere, og muligens mer likt det vi ser i Norge.  Vi vil få såkalte heis-lag som bytter om å rykke ned og opp igjen i PL, fordi det er så lønnsomt å være PL-lag, og at man står desto sterkere i overgangsmarkedet.
Et halvt norsk statsbudsjett skal deles på aktørene rundt Premier League, det betyr at gulroten er større og at viktigheten med å komme seg inn i det gode selskap så snart som mulig blir utrolig viktig.   Det sies at det skal dryppe på klubbene nedover i systemet også, men det er vel snakk om kompensasjon for akademi-spillere som går til PL-klubber m.m.

Ikke med RØDE drakter!!!!  >:(
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

Cannavaro

Quote from: Annesj on February 11, 2015, 15:07:28
Skillet blir sterkere, og muligens mer likt det vi ser i Norge.  Vi vil få såkalte heis-lag som bytter om å rykke ned og opp igjen i PL, fordi det er så lønnsomt å være PL-lag, og at man står desto sterkere i overgangsmarkedet.
Et halvt norsk statsbudsjett skal deles på aktørene rundt Premier League, det betyr at gulroten er større og at viktigheten med å komme seg inn i det gode selskap så snart som mulig blir utrolig viktig.   Det sies at det skal dryppe på klubbene nedover i systemet også, men det er vel snakk om kompensasjon for akademi-spillere som går til PL-klubber m.m.

Nei absolutt ikke, men det skjer neppe heller !!
MFLU - Miracles For Leeds United

h.b

Den sportsligfe utviklinga er viktigere enn fargen på draktene. Leeds var før i tiden synonymt med mHvite, eller Gule drakter. De bortedraktene vi spiller med når , er ikke Leeds i utgangspunktet. Så hvis det å oppnå suksess betyr en eier,  som forlanger røde drakter. Ja da spiller vi i røde drakter

Annesj

NEI! Det fjerner for mye av leeds sin identitet syns jeg. Men da tenker jeg i hovedsak på primærdraktene. De MÃ... være hvite. Leeds har vel tidligere stilt i røde bortedrakter. Selg heller navnet på stadion og kall det hva pokker man vil. Men de hvite primærdraktene er hellige for meg.
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

Runar

Quote from: h.b on February 11, 2015, 14:43:12

De svakere lagene vil fortsatt ikke prioritere å hente Cook for å holde seg i PL, med mindre de tror at han kan klare nettopp det, det vil være helt uavhengig av TV-avtalen. Fulham kjøpte McCormack med fallskjermpenger vi hadde solgt han for halvparten 6 mnd før til det samme dårlige PL laget

Runar

Quote from: Annesj on February 11, 2015, 15:40:12
NEI! Det fjerner for mye av leeds sin identitet syns jeg. Men da tenker jeg i hovedsak på primærdraktene. De MÃ... være hvite. Leeds har vel tidligere stilt i røde bortedrakter. Selg heller navnet på stadion og kall det hva pokker man vil. Men de hvite primærdraktene er hellige for meg.

Nå er jo fotball først og fremst identiteten til Leeds United.

Hvorfor debattere fargen, det er jo ikke et aktuelt tema. Leeds har en sterk merkevare enn så lenge, i motsetning til Cardiff og Hull...

Andersen

Tror mye av jobben må klubben gjøre selv ! dyktige folk i ledelsen, mere sponsormidler inn, vi har 2-3 unggutter som premier leag lag allerede sikler på ! Vi må tørre å si nei til de større klubbene i div over oss , når de kommer med henvendelser ! Cellino har vel gått bort fra noen løfter allerede , ang kjøp av Elland Road, og treningsanlegget, når det er så mye usikkerhet på eiersiden, ang Cellino og GFH så tror jeg vi må klare å rykke opp sportslig sett ! Røde drakter ! blir vondt å svelge hvis så skjer ! For meg er Leeds laget med hvite drakter i spedt noe gult og blått den flotteste drakta i England ! kom gjerne med helt hvite drakter også ! Cardiff ville bytte til gamle fargen igjen, da de føler at identiteten til klubben vil komme tilbake . Nytt navn på Stadion, hvis en hovedaksjonær kommer inn er lettere for meg å svelge , en å begynne å tukle med draktfargene til vårt kjære Leeds ! Vi står i fare for å rykke ned pr dags dato, med seier over Millwall på lørdag , kan vi senke skuldrene litte granne ! Rykker vi ned , blir veien opp til Premier leag  desto lengre og mere bratt. MOT !

Promotion 2010

Quote from: Annesj on February 11, 2015, 15:07:28

Blue and Gold - det er Leeds det, eller som de startet i 1920 - med vertikale striper!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jostein.

Vi må opp neste sesong, ferdig arbeid. Men man tuller ikke med drakter eller klubbnavn, slik er det bare. Da vil heller jeg også se Leeds i Championship resten av min levetid.
Leeds Carajo!

Asbjørn

Hei Håkon.
Jeg heter Peter Ridsdale. Jeg har en plan for å få Leeds opp - koste hva det koste vil  ;D

::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Quote from: Asbjørn on February 11, 2015, 18:09:07
Hei Håkon.
Jeg heter Peter Ridsdale. Jeg har en plan for å få Leeds opp - koste hva det koste vil  ;D

::)
Komme til pappa

asLeeds

DALHEIM WHITES

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

Helt enig , neste sesong må det bli direkte opprykk. Det er herved bestemt.  Andre alternativer eksisterer ikke.

h.b

Faren er også at på grunn av de store pengene. Ja da vil spillere som Cook kunne få 5-6 ganger pengene i lønn i en premier klubb. Og da skjønner jeg godt spilleren

Runar

Quote from: h.b on February 11, 2015, 20:07:44
Faren er også at på grunn av de store pengene. Ja da vil spillere som Cook kunne få 5-6 ganger pengene i lønn i en premier klubb. Og da skjønner jeg godt spilleren

Cook ville i dag kunne få 5-6 ganger pengene i PL. hans 3-6 tusen pund ville vårt 20 +tusen i 18 av 20 PL klubber i dag.

Men du har rett h.b vi må opp og etterhvert må vi det ganske så fort dersom vi skal ha et ønske om å etablere oss på øvre halvdel igjen.

Men med mindre du kommer over City penger så er det ingen quick fix i fotball, det er bedre ledelse i alle ledd som vil gi suksess spesielt om du ikke skal bli et heislag.

Så må vi og slutte å slenge dritt om Peter Ridsdale, beste styreformannen vi har hatt de siste 15 årene og ikke i nærheten av all skyld for problemene fram til skylden mot nedrykket i 04 og defenitivt lite han skal kunne betalstes for nedrykk fra CCC i 07.

Promotion 2010

Quote from: Runar on February 11, 2015, 20:26:08

Cook ville i dag kunne få 5-6 ganger pengene i PL. hans 3-6 tusen pund ville vårt 20 +tusen i 18 av 20 PL klubber i dag.

Men du har rett h.b vi må opp og etterhvert må vi det ganske så fort dersom vi skal ha et ønske om å etablere oss på øvre halvdel igjen.

Men med mindre du kommer over City penger så er det ingen quick fix i fotball, det er bedre ledelse i alle ledd som vil gi suksess spesielt om du ikke skal bli et heislag.

Så må vi og slutte å slenge dritt om Peter Ridsdale, beste styreformannen vi har hatt de siste 15 årene og ikke i nærheten av all skyld for problemene fram til skylden mot nedrykket i 04 og defenitivt lite han skal kunne betalstes for nedrykk fra CCC i 07.

Søren også!

Og jeg som har hatet ham for alt som han stelte i stand for oss før vi gikk fullstendig bakrupt!   ::)
Min første Leeds-kamp:

sportcarl1

Cook lär kunna få 40000 pund dvs 10 mer än vad han har i Leeds, ridsdale finns det ingen anledning att prata skit om, men han kan ju aldrig aldrig komma ifrån ansvaret att vi 2003 gick med förlust på 50 miljoner pund och total skuld på 127 miljoner pund och att vi därfr är där vi är nu,rent ekonomiskt är han den sämste styreförman vi någonsin haft, klubben var förstörd när krasner/bates, gfh/cellino tog över, man kan ju bara hoppas att cellino kan få oss tbx till PL men det kommer inte bli lätt, men börjar se bra ut nu 2015

Runar

Quote from: Promotion 2010 on February 11, 2015, 20:40:51

Søren også!

Og jeg som har hatet ham for alt som han stelte i stand for oss før vi gikk fullstendig bakrupt!   ::)

Viktig å rette hatet der det hører hjemme

Promotion 2010

Quote from: Runar on February 11, 2015, 20:43:17
Quote from: Promotion 2010 on February 11, 2015, 20:40:51

Søren også!

Viktig å rette hatet der det hører hjemme

Ridsdale eller Scumchester? Valget mitt er enkelt!   ;)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Når jeg holder på. Ser det er midtuke PL i dag. Det er sjelden. Hvis vi holde på her i Championship så har vi jo midtukekamper an mass.

Gøy for oss så lenge tirsdagsspøkelset er borte!

Flere kamper å glede (grue) seg til!   ;D
Min første Leeds-kamp:

baste

Ingen tvil om at vi MÃ... opp neste sesong. Mye penger står på spill, og vi må være med i det gode selskap.
Har som alltid, litt trua på at "neste år" rykk vi opp.
Vi har så langt i år prestert veldig bra, så med litt forsterkninger i sommer, så kan vi plutselig være ett lag å regne med

Marching on together

DenHviteYeboah

Quote from: baste on February 12, 2015, 11:08:37
Ingen tvil om at vi MÃ... opp neste sesong. Mye penger står på spill, og vi må være med i det gode selskap.
Vi har så langt i år prestert veldig bra, så med litt forsterkninger i sommer, så kan vi plutselig være ett lag å regne med

Marching on together
Med litt forsterkninger rykker vi ikke opp-ALDRI >:( da blir vi nr.10 istedenfor nr.17.
Sats £20 mill på å styrke stallen- da rykker vi opp. Gulrota er inntekter i milliardklassen ;)

Nørgaard

Quote from: DenHviteYeboah on February 12, 2015, 13:05:47

Marching on together
Med litt forsterkninger rykker vi ikke opp-ALDRI >:( da blir vi nr.10 istedenfor nr.17.
Sats £20 mill på å styrke stallen- da rykker vi opp. Gulrota er inntekter i milliardklassen ;)

Helt enig med DHY! De indkøb af second rate italienere får os ikke i nærheden af Premier League og det m Cellino forstå.

Sydhagen

Quote from: DenHviteYeboah on February 12, 2015, 13:05:47

Marching on together
Og viss vi ikke rykker opp etter å ha øst ut 20 mill pund..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."