Kamp: vs Millwall @ Elland Road, lørdag 14/2 2015, kl 16.00

Started by Promotion 2010, February 13, 2015, 23:58:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

auren

Leeds får gode overgangsmuligheter på slutten, men roter det til til slutt. Under minuttet igjen nå. Bør gå!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Vi har haugevis med sjanser, problemet er at vi ikke setter noen av de. Vi kunne ledet denne kampen med 2-3 mål om vi hadde satt 50% av de. Frustrerende!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

GeirO

MOT

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Morison får skryt fra Kirwin / Gray.

Og der var det slutt.  :D
Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Joshua King har ihvertfall ikke måltørke. Lenge igjen nå da?

Edit: Ferdig ja! 3 deilige nye poeng!

Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cannavaro

AAAAAhhhhh, deilig. 1-0, 3 poeng,  det er dritdeilig.

Grattis til alle !!   Er så viktig med poeng i denne divisjonen, 8 poeng ned til Millscum nå.

Skål !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Sølvreven

HERLIG  ;D Ã... så jævla viktig å klatre så mange plasser

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Siste 5; 4-0-1 (3 clean sheet på 5 kamper)
Siste 7; 4-2-1

Herlig  :)
marching on together,
derudaf forever...

testo

Terje

rd1

Da vi hadde 20 kamper igjen, måtte vi vinne 16 av dem får å nå play off. Nå må vi ha 12 på 15 siste. The hope is kicking and alive. Boing avslutning!
"Who needs Cantona??"

Runar

Quote from: Hallgeir * on February 14, 2015, 17:52:39

Det får han nesten hver uke, kan være han spiller så bra som de sier, selv om hver sløste sjanse er setningen "he did everthing right."

Har vanskelig for å se at det skal kunne være riktig, men 3 poeng er det viktisgte og han er ihvertfall på banen når poengene hentes.

Håvard

6 poeng i løpet av en uke... Kan like det, ja nesten vandt med det også..

Skål og grattis til alle sammen. Dette fortjener vi...

MOT

Kato

auren

Trondjo

gudme

Herlig uke... lenge siden vi har sanka så pass med poeng. Kan godt bli vant til dette. MOT
LEEDS 4 EVER

Runar

Deilig med ny seier, 4 seire på de 5 siste, men skulle ønske at vi kunne score litt fler mål og prestere bedre.

Vi møter ikke gode lag og når vi har fått selvtillit i laget med å hente så mye poeng skuffer det meg litt at vi ikke spiller spesielt imponerende basert på hva jeg kan høre og ikke se...

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Quote from: Runar on February 14, 2015, 17:55:46

Det får han nesten hver uke, kan være han spiller så bra som de sier, selv om hver sløste sjanse er setningen "he did everthing right."

Har vanskelig for å se at det skal kunne være riktig, men 3 poeng er det viktisgte og han er ihvertfall på banen når poengene hentes.
Samma hvem som ikke scorer bare vi vinner!
MOT

p0ndus

Tar med oss 3 poeng videre og da gir jeg egentlig f....i finspillet. Scumwall spiller forøvrig møkkafotball og da blir kampene deretter.

Ardbeg

Nei, d e jo helt klart at du som ikke ser kampene i motsetning til Gray/Kirwin har mye bedre fotballforståelse.
Og dermed har større kunnskap å dømme spillerene.

Etter de små snuttene på dailymotion ser det mer ut som at de sjansene Morrison har er veldig nær keeper. Muligheten for at de treffer keeper eller mål er tilfeldig.
Kan vel fort ende som en ketchup-effekt.
Men så lenge Morrison skaper sjanser for andre ser jeg ikke problemet.........

Runar

Quote from: Ardbeg on February 14, 2015, 18:07:57

Nei, d e jo helt klart at du som ikke ser kampene i motsetning til Gray/Kirwin har mye bedre fotballforståelse.
Og dermed har større kunnskap å dømme spillerene.

Etter de små snuttene på dailymotion ser det mer ut som at de sjansene Morrison har er veldig nær keeper. Muligheten for at de treffer keeper eller mål er tilfeldig.
Kan vel fort ende som en ketchup-effekt.
Men så lenge Morrison skaper sjanser for andre ser jeg ikke problemet.........

Nå ser jeg stortsett kampene i sin hehet når de legges ut på LUTV så helt grønn er jeg ikke på hvor godt han har spilt...

Han får mye mer skryt enn han fortjener, men han forsvarer plassen sin, men han dominerer ikke og ikke er han ikke noen konstant trussel.. Er veldig begrenset hvor mange sjanser han har skapt for andre de siste ukene, men han er spiss og klubbens best betalte spiller så må nesten forvente at han bidrar med noe offensivt.

Asbjørn

Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · 7m7 minutes ago 
All hail the Eskimo #MC #lufc

Hehe, har jeg ikke tenkt på før, men hun har et poeng  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Flott med seier !  M boro neste ? borte mot de kan bli vanskelig ! vi får bare nyte så lenge vi kan  :) :)

Tom S

Quote from: Asbjørn on February 14, 2015, 18:16:44
Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · 7m7 minutes ago 
All hail the Eskimo #MC #lufc

Hehe, har jeg ikke tenkt på før, men hun har et poeng  :D

Har tenkt, men ikkje tørt å sei... :)
COME ON LEEDS !!