Skrevet av Emne: Play off 2015, endres til sikker plass 2015  (Lest 13840 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Play off 2015, endres til sikker plass 2015
« på: Februar 14, 2015, 18:59:43 »
Oppretter denne i lys av siste 5 kampers resultat. Vinner vi 4 av 5 ut sesongen blir det play off.

15 kamper og 12 seire igjen!
« Siste redigering: Mars 01, 2015, 18:59:50 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

Andersen

Sv: Play off 2015
« Svar #1 på: Februar 14, 2015, 19:06:45 »
Tror dessverre er for langt opp til 6. plassen nå , tror nok vi dessverre kommer til å fortsette å tape kamper resten av sesongen .

testo

Sv: Play off 2015
« Svar #2 på: Februar 14, 2015, 19:18:59 »
Tror nok det blir vanskelig men understreker at det ikke er umulig.
På en annen side så virker det som at vi har lukket døren for baklengs mål, men et entydig problem har oppstått etter salg av gode spisser er at de vi sitter igjen med scorer lite eller ingenting. Blir ikke dette ordnet opp i så kan vi se langt etter PO, vi vil måtte fortsette å se oss over skulderen å passe oss for nedrykk spøkelse i stedet dessverre.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #3 på: Februar 14, 2015, 19:23:23 »
Bare et tidsspørsmål før jeg visste dette kom opp igjen.
Vi er 15 poeng bak Norwich pr i dag på 6 plass. Det er altså 15 kamper igjen. Vi har mye dårligere målforskjell enn Norwich på 6 plassen. Altså kan ikke Norwich ta mere enn 29 poeng a 45 mulige på de siste 15 kampene. Og da innebærer det at vi vinner alle de resterende kampene. Og dette skjer ikke. Selv med seier i alle de siste 15 kampene vil vi ikke greie playoff

testo

Sv: Play off 2015
« Svar #4 på: Februar 14, 2015, 20:35:42 »
Bare et tidsspørsmål før jeg visste dette kom opp igjen.
Vi er 15 poeng bak Norwich pr i dag på 6 plass. Det er altså 15 kamper igjen. Vi har mye dårligere målforskjell enn Norwich på 6 plassen. Altså kan ikke Norwich ta mere enn 29 poeng a 45 mulige på de siste 15 kampene. Og da innebærer det at vi vinner alle de resterende kampene. Og dette skjer ikke. Selv med seier i alle de siste 15 kampene vil vi ikke greie playoff

Norwich tok kun 11 av 39 poeng på 13 kamper fra september til november(2 seiere og 5 uavgjorte)
Med et lignende seinarie så ville Norwich hatt 64 poeng og 2 kamper igjen.
Samtidig så måtte Leeds ta 26 av 39 poeng på de 13 kamper. (8 seiere 3 uavgjorte 2 tap) + 2 kamper igjen.
Mao, vi trenger ikke vinne resten av kampene men veldig mange av de.
Jeg tror nok de fleste skjønner at vi er avhengige av et sammenbrudd fra flere lag som ligger foran oss for å få til denne heksekunsten vi her snakker om.
Regnestykket er både enkelt og samtidig umulig å forutsi så den som lever får se  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Carl Fisker

Sv: Play off 2015
« Svar #5 på: Februar 14, 2015, 20:44:29 »
Det er lov å håpe..

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #6 på: Februar 14, 2015, 21:01:13 »
Hva sier du Jon, spiser du hatten din om dette går?   ;D ;)

Hallgeir *

Sv: Play off 2015
« Svar #7 på: Februar 14, 2015, 21:27:21 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)
Super Leeds since 1968

testo

Sv: Play off 2015
« Svar #8 på: Februar 14, 2015, 21:39:51 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)

Går ut i fra at dette var ironi og at du kjenner tråd starter når du avslutter slik du gjør  ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Play off 2015
« Svar #9 på: Februar 14, 2015, 21:40:49 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)
Enig! Vi er verdens dårligste cuplag >:( Vi blir skuffet hver jævla gang >:( >:(
 Håper vi slipper å spille noen opprykksfinale, men heller komme på en av de to første plassene. Opprykksfinalen mot Watford sitter i fortsatt  :(

samadhi

Sv: Play off 2015
« Svar #10 på: Februar 14, 2015, 21:52:30 »
Vi er alt for langt bak til å klare PO.
Etter seierene mot Bournmouth og Huddersfield var vi 15 poeng bak playoff.
3 kamper etter med 2 seiere og 1 tap så er vi fortsatt 15 poeng bak.

Vi er avhengig av at vi får en seiersrekke uten like,
samtidig som at Norwich, Brentford, Wolves, Blackburn, N Forest og Sheff Wed må gå på en smell.

Neste år folkens  :)
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: Play off 2015
« Svar #11 på: Februar 14, 2015, 22:04:24 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)

Går ut i fra at dette var ironi og at du kjenner tråd starter når du avslutter slik du gjør  ???

Det er langt mellom det å kalle en tråd for en dustetråd, og det å kalle noen for en dust, noe du aldri vil oppleve fra undertegnede.

Selvfølgelig ligger det noe ironi under, men hvis du følger med på forumet uke etter uke, når det har kommet tap på tap med medfølgende svartmaling av situasjonen, før vi så plutselig får oppleve en seier. Ja da (!) er det ikke måte på hva vi kan klare.

Men så kommer det uunngåelige tapet, og mange av de samme personene som hauset opp situasjonen etter forrige kamp, beskriver oss som møkkalag og det som verre er.

Again and again and again.
Super Leeds since 1968

testo

Sv: Play off 2015
« Svar #12 på: Februar 14, 2015, 22:47:11 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)

Går ut i fra at dette var ironi og at du kjenner tråd starter når du avslutter slik du gjør  ???

Det er langt mellom det å kalle en tråd for en dustetråd, og det å kalle noen for en dust, noe du aldri vil oppleve fra undertegnede.

Selvfølgelig ligger det noe ironi under, men hvis du følger med på forumet uke etter uke, når det har kommet tap på tap med medfølgende svartmaling av situasjonen, før vi så plutselig får oppleve en seier. Ja da (!) er det ikke måte på hva vi kan klare.

Men så kommer det uunngåelige tapet, og mange av de samme personene som hauset opp situasjonen etter forrige kamp, beskriver oss som møkkalag og det som verre er.

Again and again and again.
"Dust" har vel aldri vært nevnt her før du nevner det så det er ikke noe tema, nok om det.
Jeg skjønner hva du skriver og mener, men jeg forstår også at noen er og skal få lov til å være litt oppe i skyene de få gangene de øyner et lite håp. Jeg ser absolutt ikke noe galt i det og synes at man skal få glede seg og leke seg evnt med div tall kombinasjoner for hvordan en tabell kan ende.
Vis ikke forumet kan brukes til å diskutere alt fra såkalte "dusteting" til saker som kanskje er mere interessant for en annen så blir det vanskelig å drive et forum for alle.
Jeg vet ikke hvem og hva du sverger til når du nevner "hauset opp situasjonen" men når følelser og adrenalin løper løpsk så kan mye rart bli skrevet her, har egentlig bare et råd for det og det er rett og slett å skru av pc for en stund.

Det jeg forsøker å utdype her er at alle skal kunne ha sine meninger fritt her på forumet, (selvfølgelig innenfor forumets regler) uten at noen skal fortelle personen at dette ikke er noe tema.

Ytringsfriheten lenge leve!  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: Play off 2015
« Svar #13 på: Februar 14, 2015, 23:27:14 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)

Går ut i fra at dette var ironi og at du kjenner tråd starter når du avslutter slik du gjør  ???

Det er langt mellom det å kalle en tråd for en dustetråd, og det å kalle noen for en dust, noe du aldri vil oppleve fra undertegnede.

Selvfølgelig ligger det noe ironi under, men hvis du følger med på forumet uke etter uke, når det har kommet tap på tap med medfølgende svartmaling av situasjonen, før vi så plutselig får oppleve en seier. Ja da (!) er det ikke måte på hva vi kan klare.

Men så kommer det uunngåelige tapet, og mange av de samme personene som hauset opp situasjonen etter forrige kamp, beskriver oss som møkkalag og det som verre er.

Again and again and again.
"Dust" har vel aldri vært nevnt her før du nevner det så det er ikke noe tema, nok om det.
Jeg skjønner hva du skriver og mener, men jeg forstår også at noen er og skal få lov til å være litt oppe i skyene de få gangene de øyner et lite håp. Jeg ser absolutt ikke noe galt i det og synes at man skal få glede seg og leke seg evnt med div tall kombinasjoner for hvordan en tabell kan ende.
Vis ikke forumet kan brukes til å diskutere alt fra såkalte "dusteting" til saker som kanskje er mere interessant for en annen så blir det vanskelig å drive et forum for alle.
Jeg vet ikke hvem og hva du sverger til når du nevner "hauset opp situasjonen" men når følelser og adrenalin løper løpsk så kan mye rart bli skrevet her, har egentlig bare et råd for det og det er rett og slett å skru av pc for en stund.

Det jeg forsøker å utdype her er at alle skal kunne ha sine meninger fritt her på forumet, (selvfølgelig innenfor forumets regler) uten at noen skal fortelle personen at dette ikke er noe tema.

Ytringsfriheten lenge leve!  ;)

Hvis du tror at jeg ønsker å forhindre noen fra å uttale seg her inne, har du fullstendig misforstått mitt poeng. Kanskje jeg er litt gammeldags, men jeg skifter faktisk ikke mening hver uke.

Du slår et slag for ytringsfriheten. Kjempebra! Da trenger jeg vel ikke slå av pc'en når jeg skriver noe som du ikke liker.

Jeg tror jeg har fått fram mitt poeng, så jeg kommer ikke til å fortsette denne diskusjonen.

Nå håper jeg bare at vi klatrer opp til sikker plass på tabellen, ut av faresonen. Selv om vi skulle tape neste kamp mot Middlesbrough.

Marching on together.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Play off 2015
« Svar #14 på: Februar 14, 2015, 23:58:17 »
For meg er fotball håp!

Jeg lar meg lure av dette håpet hver gang Leeds spiller!

I 1972 da det hele startet - for meg - så spilte Leeds som vi ønsker. Smart, kreativt og som regel med seier som resultat. I Champions League sesongen vant laget uansett motstander og det var som å følge med på Championship manager. Seier som jeg ønsket.

Dette har selvsagt skapt et håp. Vi elsker Estil som alltid lå bakpå og vant til slutt. Nå er det vel Nortug som står for dette uten å ha noen connection forøvrig!

Poenget at disse idrettsutøverne gir oss håp med sin innsats! Og det ligner mistenkelig på Leeds-laget på 60 og 70 tallet. De ga alt og de vant. Mer en. De tapte. Mye mer, pga enorm innsats og at de selv mobiliserte et håp. Et håp om å vinne. Og vi, vi supportere, vi arvet dette.....dette håpet om å vinne noe, skape en vinnerkultur eller om å rykke opp!

Jeg har dette håpet hver gang FF-cupen drar igang, selv om vi bare har vunnet turneringen 1 gang på rundt 100 års forsøk.

Så fyr ivei. Lag tråder som uttrykker håp. La oss se litt "Roy of the Rovers"-Stuff og se et lag som vinner og skaper spenning rundt opprykksplassene!




Så til denne tråden: JA, FRA MEG!!!!!!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Play off 2015
« Svar #15 på: Februar 15, 2015, 00:08:49 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)

Går ut i fra at dette var ironi og at du kjenner tråd starter når du avslutter slik du gjør  ???

Det er langt mellom det å kalle en tråd for en dustetråd, og det å kalle noen for en dust, noe du aldri vil oppleve fra undertegnede.

Selvfølgelig ligger det noe ironi under, men hvis du følger med på forumet uke etter uke, når det har kommet tap på tap med medfølgende svartmaling av situasjonen, før vi så plutselig får oppleve en seier. Ja da (!) er det ikke måte på hva vi kan klare.

Men så kommer det uunngåelige tapet, og mange av de samme personene som hauset opp situasjonen etter forrige kamp, beskriver oss som møkkalag og det som verre er.

Again and again and again.
"Dust" har vel aldri vært nevnt her før du nevner det så det er ikke noe tema, nok om det.
Jeg skjønner hva du skriver og mener, men jeg forstår også at noen er og skal få lov til å være litt oppe i skyene de få gangene de øyner et lite håp. Jeg ser absolutt ikke noe galt i det og synes at man skal få glede seg og leke seg evnt med div tall kombinasjoner for hvordan en tabell kan ende.
Vis ikke forumet kan brukes til å diskutere alt fra såkalte "dusteting" til saker som kanskje er mere interessant for en annen så blir det vanskelig å drive et forum for alle.
Jeg vet ikke hvem og hva du sverger til når du nevner "hauset opp situasjonen" men når følelser og adrenalin løper løpsk så kan mye rart bli skrevet her, har egentlig bare et råd for det og det er rett og slett å skru av pc for en stund.

Det jeg forsøker å utdype her er at alle skal kunne ha sine meninger fritt her på forumet, (selvfølgelig innenfor forumets regler) uten at noen skal fortelle personen at dette ikke er noe tema.

Ytringsfriheten lenge leve!  ;)

Hvis du tror at jeg ønsker å forhindre noen fra å uttale seg her inne, har du fullstendig misforstått mitt poeng. Kanskje jeg er litt gammeldags, men jeg skifter faktisk ikke mening hver uke.

Du slår et slag for ytringsfriheten. Kjempebra! Da trenger jeg vel ikke slå av pc'en når jeg skriver noe som du ikke liker.

Jeg tror jeg har fått fram mitt poeng, så jeg kommer ikke til å fortsette denne diskusjonen.

Nå håper jeg bare at vi klatrer opp til sikker plass på tabellen, ut av faresonen. Selv om vi skulle tape neste kamp mot Middlesbrough.

Marching on together.

Tror ikke du tar poenget her dessverre, det handler vel ikke om å forhindre uttalelser men at du kommer med en slibrig kommentar om at denne tråden er en dustetråd i dine øyne, noe jeg oppfatter som arrogant og frekt ovenfor trådstarter.

Hvordan du avslutter denne diskusjonen er selvfølgelig opp til deg, jeg synes du bare sporer helt av i forklaringen og rører rundt grøten.
Jeg for min del er ferdig med denne diskusjonen nå og tar du ikke poenget så er det beklagelig.

MOT

 

 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Play off 2015
« Svar #16 på: Februar 15, 2015, 00:34:11 »
For meg er fotball håp!

Jeg lar meg lure av dette håpet hver gang Leeds spiller!

I 1972 da det hele startet - for meg - så spilte Leeds som vi ønsker. Smart, kreativt og som regel med seier som resultat. I Champions League sesongen vant laget uansett motstander og det var som å følge med på Championship manager. Seier som jeg ønsket.

Dette har selvsagt skapt et håp. Vi elsker Estil som alltid lå bakpå og vant til slutt. Nå er det vel Nortug som står for dette uten å ha noen connection forøvrig!

Poenget at disse idrettsutøverne gir oss håp med sin innsats! Og det ligner mistenkelig på Leeds-laget på 60 og 70 tallet. De ga alt og de vant. Mer en. De tapte. Mye mer, pga enorm innsats og at de selv mobiliserte et håp. Et håp om å vinne. Og vi, vi supportere, vi arvet dette.....dette håpet om å vinne noe, skape en vinnerkultur eller om å rykke opp!

Jeg har dette håpet hver gang FF-cupen drar igang, selv om vi bare har vunnet turneringen 1 gang på rundt 100 års forsøk.

Så fyr ivei. Lag tråder som uttrykker håp. La oss se litt "Roy of the Rovers"-Stuff og se et lag som vinner og skaper spenning rundt opprykksplassene!




Så til denne tråden: JA, FRA MEG!!!!!!   :)

Godt fortalt.

-Uten tro mister vi noe å orientere oss etter.
-Uten håp mister vi livets horisont.
-Uten kjærlighet så dør vi rett og slett.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

rd1

Sv: Play off 2015
« Svar #17 på: Februar 15, 2015, 01:21:24 »
There is hope in a henging snøre. Sitat Nils Arne eggen. Lå oss nå bruke denne tråden til å telle ned. Bli vanskelig allerede neste kamp, men tenk; 11 seire på siste 14 osv..

Og til de som maser om at Norwich har så og så mye poeng; plukker vi 12 av 15 rekker vi play off!

Og til de som ikke ønsker et syltynt håp; en supporter uten håp er ikke en supporter, realister har vi nok av...
« Siste redigering: Februar 15, 2015, 01:23:51 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

Cannavaro

Sv: Play off 2015
« Svar #18 på: Februar 15, 2015, 01:42:53 »
Håp : enig !

Hadde vi kjempet helt nede i gjørma ville vi fortsatt fylt hjertene våre med håp........
Hvorfor skal vi ikke gjøre det nå ? og rette blikket oppover og frem med lengsel, forventning og håp ; om at noe godt kan skje !

Jeg liker også å håpe og tro for klubben min ; helt til realismen innhenter meg.  Men, jeg får meg aldri til å si at vi er et nøkkalag heller selv om vi sliter til tider.  Så lenge spillemateriell er bra og manageren har hodet på rett plass, og vi VINNER kamper så fyller det meg med håp......

Ja til håp og drømmer !
MFLU - Miracles For Leeds United

Jon R

Sv: Play off 2015
« Svar #19 på: Februar 15, 2015, 02:18:20 »
Hva sier du Jon, spiser du hatten din om dette går?   ;D ;)

Gladelig, Rudi og det uten marinade!  ;D
Jon R.

Kato

Sv: Play off 2015
« Svar #20 på: Februar 15, 2015, 07:34:28 »
De som ønsker, og vil det, må gjerne håpe. Er kanskje disse håpene vi lever av.

Ofte er det kollisjon mellom håp og fakta, også her.

Det er dobbelt så langt opp til play-off, som det er ned til nedrykk.

Play-off denne sesongen? Aldri i verden.

Vi skal nå fremdeles konsentrere oss om å få noen og femti poeng ombord.
« Siste redigering: Februar 15, 2015, 07:36:01 av Kato »
 

asLeeds

Sv: Play off 2015
« Svar #21 på: Februar 15, 2015, 09:23:21 »
Eg e i full gang med å planlegge reise til playoff kampene  :) :)   MOT
DALHEIM WHITES

Gufrias

Sv: Play off 2015
« Svar #22 på: Februar 15, 2015, 09:47:03 »
Jeg for min del gidder ikke å ha så langt perspektiv på hårene mine. Jeg håper en kamp av gangen, gleder meg over hver seier og depper over hvert tap. Så gleder jeg meg ekstra over at vi får litt avstand til bunnstriden. Hvis vi får LOs på 6.plassen (det har vi ikke ennå), skal jeg begynne å håpe på playoff.

Men for all del, drøm om playoff den som vil.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Play off 2015
« Svar #23 på: Februar 15, 2015, 11:06:01 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)

Jeg har ikke fått med meg at rd1 har malt fanden på veggen når det har gått dårlig. Som tidligere sagt; så tror jeg det er de samme som er konstant negative og de samme som stort sett er positive. Jeg tror ikke det er mange (hvis det er noen) som går fra å være supernegativ til superpositiv i løpet av få kamper. Hvem er så dette, i tilfellet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Play off 2015
« Svar #24 på: Februar 15, 2015, 11:46:05 »
Det slår aldri feil.....

Den ene uka maler vi fanden på veggen, mens vi uka etter kan gå på vannet uten problemer.

Det skal ikke mer enn noen få gode resultater etter hverandre før vi omtrent slår Real Madrid med ene handa på ryggen.

Vi kommer aldri til å lære.....

Dustetråd....  ;)

Jeg har ikke fått med meg at rd1 har malt fanden på veggen når det har gått dårlig. Som tidligere sagt; så tror jeg det er de samme som er konstant negative og de samme som stort sett er positive. Jeg tror ikke det er mange (hvis det er noen) som går fra å være supernegativ til superpositiv i løpet av få kamper. Hvem er så dette, i tilfellet?

auren

Jeg skrev dustetråd med  ;) etter. Det trodde jeg skulle være tydelig nok, men jeg burde vel heller skrevet tulletråd med samme  ;) deretter. Når det er sagt, har jeg mer enn en gang sett andre bruke ordet dustetråd uten å få kjeft for det. Men av testo blir min kommentar betegnet for "slibrig". Han får slå opp definisjonen på hva ordet slibrig betyr.  ;)

Og la det være helt klart: Jeg er slett ikke ute etter trådstarter spesielt.

Ellers er jeg sikker på at folket forstår hva mitt budskap er. Vær enig eller uenig. No problem. Jeg kommer ikke til å navngi noen som jeg har merket meg skriker høyt ved to påfølgende tap, og deretter går "i fistel" når seieren kommer. De vet det best selv.

Folk må mer enn gjerne ha drømmer om playoff. Ikke noe negativt i det. Skulle bare mangle! Men det må også tåles at andre, deriblant undertegnede, betegner det som naivt o.l.

Jeg er ingen pessimist av natur, heller realist. Forresten er det visstnok for mange av oss her inne, leste jeg nylig.  ;)


Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #25 på: Februar 15, 2015, 12:23:25 »
Helt usannsynlig med play off , men muligheten for og beholde plassen i divisjonen er noe bedret.

Erik M

Sv: Play off 2015
« Svar #26 på: Februar 15, 2015, 12:41:09 »
Usannsynlig.  15 poeng på 15 runder.  Likevel, så lenge MC holder seg unna så har man  endelig muligheten til å få et lag og en spillestil til å sette seg.  Planen er å rykke opp neste år, men det tror jeg hadde blitt meget vanskelig uten å få lukte på suksess i inneværende.  Alt kan skje og det kan snu igjen.  Men får vi en vårsesong det gnistrer av er det et fantastisk utgangspunkt for neste år.  Kankjse bedre å ende på 7. eller 8. enn å snuble i en playoff.

Optimismen på vei tilbake. Er det Steve Thompson som er vendepunktet?

 

h.b

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #27 på: Februar 15, 2015, 13:39:13 »
Usannsynlig.  15 poeng på 15 runder.  Likevel, så lenge MC holder seg unna så har man  endelig muligheten til å få et lag og en spillestil til å sette seg.  Planen er å rykke opp neste år, men det tror jeg hadde blitt meget vanskelig uten å få lukte på suksess i inneværende.  Alt kan skje og det kan snu igjen.  Men får vi en vårsesong det gnistrer av er det et fantastisk utgangspunkt for neste år.  Kankjse bedre å ende på 7. eller 8. enn å snuble i en playoff.

Optimismen på vei tilbake. Er det Steve Thompson som er vendepunktet?



Steve Thompson kan ha mye å si. Sett at vi får en glimrende avslutning på sesongen, en fin sommer med tanke på utgangspunkt for neste sesong. Da kan vi bare glemme direkte opprykk, hvis vi ikke har en toppspiss som bøtter inn mål. Man sier at det ikke spiller noen rolle hvem som scorer målene. Tildels enig. Men en toppspiss er ofte forskjellen på jevne kamper. Og for å vinne divisjonen neste sesong. Ja da må vi avgjøre jevne kamper

nord

Sv: Play off 2015
« Svar #28 på: Februar 15, 2015, 13:59:19 »
Alt er muligt. Også det som vi ikke tror på  ;D
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Play off 2015
« Svar #29 på: Februar 15, 2015, 14:49:11 »
Positivt med den beste  poengfangsten i januar/ februar på mange sesonger, hold Cellino i styrerommet og Redders på treningsfeltet så kan 2015/2016 sesongen bli en opptur.