Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV  (Lest 42410 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #180 på: Februar 21, 2015, 16:42:25 »
Sol Bamba er virkelig en massiv spiller.
Minner meg om navnebror Campbell.

Minner meg mer om Lucas Radebe. Han hadde en "i siste liten-klarering" som The Chief ville ha nikket gjenkjennende til.

Han dirigerte forsvaret glimrende i dag, en snakkende kaptein, og den beste kapteinen Leeds har hatt på årevis.

Han MÃ… vi bare kjøpe etter sesongslutt.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #181 på: Februar 21, 2015, 16:48:19 »
Sterkt.
-Nå har vi 6 poeng både mot  Boro og  Bournemouth, som er nr 1 og 2 på tabellen.
-Holder på en ledelse i 87 min på bortebane mot serielederen. Det er "nye Leeds".
-Litt flaks i  1. omg men vi  skaper  3-4  målsjanser ellers i kampen også
-Tvinger  Boro til å gjøre feil, lagmoralen er på topp til tross for en svart høst. Bra.
-Vi har banens enere: Silvestri og  Bamba. Mange andre er også bra.

Jeg ser ikke bort fra at vi kan får ferten av play off om ca 7-8 kamper, dvs 5-6 poeng bak tetgruppen.
Ingen tvil om at Redfearn har truffet blink med taktikk og  lag etter nyttår. Helt ok at Morison ikke scorer.
Jeg godtar gjerene slike  1-0 seire.! 8)

En ting til: Forsvaret er markant bedre nå. Har en følelse av at  assistant  Taylor , som kom før jul, har noe med dette å gjøre. Noen som vet? 8)

Du glipper med assistent Steve Thompson, men ellers er det lite å protestere mot.  :)
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #182 på: Februar 21, 2015, 17:31:20 »
Hadde gjort seg med en rask spiss her nå! Vil nok bli noen overganger :)
Rask har vi nok av ;D ;D
ingen ide att ta in fler anfallare, de får ju inte chansen ändå, inte en endaste minut, visar ju vilken tillit redfearn har till Morison
 

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #183 på: Februar 21, 2015, 17:34:18 »
Deilig at kamper som dette, og marginer går i vår favør nå om dagen. Utrolig sterk seier, selv om det var ett ran- så er de 3 poengene våre... Fantastisk!

Silvestri, Bamba og Cook for meg de beste- og selv om vi har nå har vunnet så er det skremmende at Austin får spille hele kampen for oss mener jeg... IQ'n / fotballforståelsen på den mannen i dag....uff! 2 bytter på slutten , så hadde jeg vært mer betrygget.... Det er lov åog sette inn friske bein- særlig med 11 mot 10 siste 10 minutter.
Bellusci gjør mye rart også, og vi er heldige 1 mot 1 mange ganger... MEN bevares vi vant!

MOT
Synes Austin var best av de på midten.
instämmer, Murphy var nog den svagaste utan att vara dålig, mboro var bra och vi har haft flax som tagit 6 poäng mot detta lag
 

Kato

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #184 på: Februar 21, 2015, 17:39:54 »
Ja, hva skal man si. Smash and grab, de deiligste seirene.

Dukker vi ned bak tallene, så tipper jeg vi tapte 20-1 i cornerstatistikk, 15-3 i skudd på mål, og 70-30 i possession.

Vi fortjente selvsagt ingenting. Vi kan glede oss over en fantastisk keeper, en voldsom oppofring og blokkering av skudd ( spesielt stopperne, og da spesielt Bamba), og tre pinner i sekken.

Utover det er prestasjonen skremmende. Boro ser ut som de spiller tre divisjoner over oss. Vi er elendig organiserte, altfor lite kompakte, totalt ute av struktur, og vi evner knapt å gjøre noe for å endre kampbildet.

Ikke ett eneste bytte, bare tut og kjør og håp på det beste. Positivt at Mowatt scorer igjen, som vanlig like imponert over Lewis Cook. Bamba dirigerer og står på, men Silvestri bar hele greia i dag.

En Silvestri på en litt dårligere dag, kombinert med litt mer marginer mot, og vi hadde tapt 10-2.

Kanskje litt vel negativ etter seier, men vi ble rett og slett herja med. Karanka kan vel aldri i verden skjønne hvordan de klarte å tape dette.
 

auren

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #185 på: Februar 21, 2015, 17:40:30 »
Synes midtbanen var svak i dag, spesielt Mowatt. Han er jo en rundingsbøye x antall ganger. Kan ikke mannen takle? Mboro fikk gå forbi midtbaneleddet alt for ofte og for enkelt. Avstandene var for store. Rart at dette ikke ble rettet på, selv om trykket fra Boro var mindre stort i andre omgang. Børs:

Silvestri 9, Wootton 6, Bamba 9, Bellusci 7, Taylor 7, Byram 6, Murphy 6, Cook 7, Mowatt 5, Austin 7, Morison 7


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #186 på: Februar 21, 2015, 18:10:00 »
Ja, hva skal man si. Smash and grab, de deiligste seirene.

Dukker vi ned bak tallene, så tipper jeg vi tapte 20-1 i cornerstatistikk, 15-3 i skudd på mål, og 70-30 i possession.

Vi fortjente selvsagt ingenting. Vi kan glede oss over en fantastisk keeper, en voldsom oppofring og blokkering av skudd ( spesielt stopperne, og da spesielt Bamba), og tre pinner i sekken.

Utover det er prestasjonen skremmende. Boro ser ut som de spiller tre divisjoner over oss. Vi er elendig organiserte, altfor lite kompakte, totalt ute av struktur, og vi evner knapt å gjøre noe for å endre kampbildet.

Ikke ett eneste bytte, bare tut og kjør og håp på det beste. Positivt at Mowatt scorer igjen, som vanlig like imponert over Lewis Cook. Bamba dirigerer og står på, men Silvestri bar hele greia i dag.

En Silvestri på en litt dårligere dag, kombinert med litt mer marginer mot, og vi hadde tapt 10-2.

Kanskje litt vel negativ etter seier, men vi ble rett og slett herja med. Karanka kan vel aldri i verden skjønne hvordan de klarte å tape dette.


Vi er langt dårligere enn M'boro. Det visste vi før kampstart. At laget ofrer seg sånn som i dag er et resultat av økt selvtillit. Det er viktig i kampene videre i sesongen.

Vi matcher toppen på innsats, ble utspilt, men det er på sånne dager at det skapes helter!

Ikke mange lag som er like gode som M heldigvis.

Vi manglet helt klart den forløsende pasningen og ro i spillet. Mowatt var igjen skuffende. Murphy var av og på. Utrolig at vi ikke tar ut dybde på midtbanen på Ms overganger. En enkel pasning blottstilte oss gang på gang.

Men som du sier: Smash and grab, de deiligste seirene.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #187 på: Februar 21, 2015, 18:36:16 »
Hadde Leeds gjort dette så hadde det blitt STORE overskrifter. Smakløst av M'boro-klubb og fans:

@PhilHayYEP: Trying to imagine something like this ever happening at Elland Road http://t.co/n2IZQCofon


Se det røde banneret som dekker en hel tribuneseksjon.
Hva står det?



Det er et gigantisk banner med bilde av Gibson som er eier av Middlesbrough med undertittel: Fit and Proper.

Ikke greit! Godt vi vant!

Hva er det som er galt med det? Et lite stikk til Leeds må være tillat når vi er på bortebane. Og de har jo et poeng…

auren
Feil
De tok faktisk ingen poeng.
Vi tok alle tre :)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Cherry

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #188 på: Februar 21, 2015, 18:37:50 »
Ja, hva skal man si. Smash and grab, de deiligste seirene.

Dukker vi ned bak tallene, så tipper jeg vi tapte 20-1 i cornerstatistikk, 15-3 i skudd på mål, og 70-30 i possession.

Vi fortjente selvsagt ingenting. Vi kan glede oss over en fantastisk keeper, en voldsom oppofring og blokkering av skudd ( spesielt stopperne, og da spesielt Bamba), og tre pinner i sekken.

Utover det er prestasjonen skremmende. Boro ser ut som de spiller tre divisjoner over oss. Vi er elendig organiserte, altfor lite kompakte, totalt ute av struktur, og vi evner knapt å gjøre noe for å endre kampbildet.

Ikke ett eneste bytte, bare tut og kjør og håp på det beste. Positivt at Mowatt scorer igjen, som vanlig like imponert over Lewis Cook. Bamba dirigerer og står på, men Silvestri bar hele greia i dag.

En Silvestri på en litt dårligere dag, kombinert med litt mer marginer mot, og vi hadde tapt 10-2.

Kanskje litt vel negativ etter seier, men vi ble rett og slett herja med. Karanka kan vel aldri i verden skjønne hvordan de klarte å tape dette.

Det som kanskje er mest skremmende er som du insuinerer, kanskje Redfearn mener at vi har spilt en god kamp!?
Vi blir avkledd etter scoringen, evner ikke å holde på ball- og er UTROLIG heldige i dag.
Tut og kjør er også ett bra inntrykk, flat midtbane - og ikke bytte før Bellusci blir skadet.
Med 11 mot 10 og 10 minutter igjen er det jo greit og satse på friske bein og faktisk få den avgjørende spikeren...

MEN igjen, vi vinner .... Har dritflax, god innsats, oppoffring foran vårt mål....1-0 seier står som resultat men her MÃ… det sees bak resultatet etter hvordan vi kan få til eget spill bedre.
 

testo

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #189 på: Februar 21, 2015, 19:00:01 »
tippar på ett bakslag idag och en förlust med 2-1, blev oerhört imponerad av mboro i hemmapremiären och tyckte vi hade tur som vann med 1-0(Sharp), efter den matchen så trodde man att man sett 2 blivande topplag men hösten lämnade mycket övrigt att önska, är väl först sedan i mitten av december början på januari man kan se den jämnhet man vill ha 90 minuter  och även att nu så är laget verkligen ihopspelat. och då kommer poängen,

Synes du skal konsentrere deg om Leeds og ikke motstanderen jeg  ;), tur eller ikke tur, 3 p er 3 poeng ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #190 på: Februar 21, 2015, 19:25:07 »
Gult til Bellusci...

Bra at Cooper er klar igjen. Bellusci ute i to kamper.
skönt, vill inte se bellusci i leedströjan och Cooper är bättre, fulspel och mest prat med munnen
Synes Bellusci var go i dag, spiller på grensen men det må du også hvis du har noen begrensninger.

Fryktelig uenig. Middlesbroughs desidert farligste angriper. Noe han vanligvis er for vår motstander.

Viser definitivt prov på å være en akseptabel fotballspiller, men taktisk hjernedød. Livsfarlig. Får vi mer enn to pence for ham i sommer er det bare å selge.
- Leif Olav

Josch

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #191 på: Februar 21, 2015, 19:37:31 »
Det ble  18-3 i cornere, men jeg synes  Leeds ryddet greit opp på disse. Boro gikk over til å slå ballen ut (corner) og innlegg fra skrått hold. Det gikk ikke noe bedre. Evnen til å rydde unna i lufta er forbedret radikalt etter at Bamba og Morison står foran vårt mål. I tillegg til de andre som han heade.  8)

Cornere og dødball var en stor svakhet før jul. Offensivt fikk vi idag en heading i tverrliggeren  (Wotton) etter frispark, og  Bamba rett utenfor etter corner (1 omg). Det er veldig betryggende! Leeds MÃ… kunne score på forskjellige  måter, og fra forskjellige lagdeler. 8)

Det kjennetegner store lag.

Buddy

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #192 på: Februar 21, 2015, 19:41:05 »
Hvor gigantiske var egentlig sjansene til Boro, sånn i det store og hele? Et par av dem lukta mål. Ellers var de stort sett så pressa av de fabelaktige stopperne at det ble enkelt for Silvestri å plukke ballen hvis en traff mål. Først og fremst var det Bamba og Bellusci som gjorde keeperen god.

Fortsatt er det noe som sutrer etter en kjempekamp hvor mange av spillerne våre kjempa som løver. God keeper, stoppere på Super-Leedsnivå, en Cook på midtbanen som er gull verdt for framtida og en Morrison som spilte slik at vi bør forstå hvorfor Redfearn velger han. Skal noe sutres over, er den uforståelige mangelen på bytter når midtbanen bare fungerer sånn delvis. I det minste for å trekke ut tida.

Nei, det er sikkert og visst at mange Leedsfans er masochister. All grunn til å glede seg over en viktig seier i stedet for å klage over å bli overkjørt. Nå er vi ferdig med nedrykkingsspøkelset, trenger ikke å tenke på opprykk og kan bare spille inn et godt lag for neste sesong.

Andersen

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #193 på: Februar 21, 2015, 20:01:42 »
+1. MOT

Josch

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #194 på: Februar 21, 2015, 20:03:30 »
Jeg ganske enig i at forsvaret gjorde Silvestri god. Silvestri hadde NOEN meget gode redninger, men mange av skuddene SKAL han ta. Og presset fra forvarere gjorde skuddene dårligere. I en slik kamp ser det ut som keeperen gjør mange redninger, selv om det er både klasseredninger og "keepermat" . Men helt greit at han ble Man of the match. 8) Han er god på streken og en mot en.

Runar

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #195 på: Februar 21, 2015, 20:09:18 »
Hvor gigantiske var egentlig sjansene til Boro, sånn i det store og hele? Et par av dem lukta mål. Ellers var de stort sett så pressa av de fabelaktige stopperne at det ble enkelt for Silvestri å plukke ballen hvis en traff mål. Først og fremst var det Bamba og Bellusci som gjorde keeperen god.

Fortsatt er det noe som sutrer etter en kjempekamp hvor mange av spillerne våre kjempa som løver. God keeper, stoppere på Super-Leedsnivå, en Cook på midtbanen som er gull verdt for framtida og en Morrison som spilte slik at vi bør forstå hvorfor Redfearn velger han. Skal noe sutres over, er den uforståelige mangelen på bytter når midtbanen bare fungerer sånn delvis. I det minste for å trekke ut tida.

Nei, det er sikkert og visst at mange Leedsfans er masochister. All grunn til å glede seg over en viktig seier i stedet for å klage over å bli overkjørt. Nå er vi ferdig med nedrykkingsspøkelset, trenger ikke å tenke på opprykk og kan bare spille inn et godt lag for neste sesong.

Ok, utdyb gjerne for oss som bare så kampen, men ikke så at Morison gjorde noe som skulle tilsi at han måtte spille neste kamp og må spille 90 minutter helg etter helg?
 

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #196 på: Februar 21, 2015, 20:14:51 »
Må si jeg er litt forundret over å enda lese massiv kritikk på laget, manglende bytter osv.
Her gjør Leeds en mer eller mindre glimrende kamp.
Det tidlige målet hjelper på.

Jeg vil si at Leeds spiller en glimrende kamp. Hvor mange clear-cut chances har Middlesbrough. Forsvaret rydder unna unna i stor stil.
Leeds spiller en meget bra forsvarskamp, og har etter min mening de beste scorings-sjansene i 2. omgang.
Prøv heller å se på de positive tingene enn bare å se svart..........

Kato

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #197 på: Februar 21, 2015, 20:18:53 »
Må si jeg er litt forundret over å enda lese massiv kritikk på laget, manglende bytter osv.
Her gjør Leeds en mer eller mindre glimrende kamp.
Det tidlige målet hjelper på.

Jeg vil si at Leeds spiller en glimrende kamp. Hvor mange clear-cut chances har Middlesbrough. Forsvaret rydder unna unna i stor stil.
Leeds spiller en meget bra forsvarskamp, og har etter min mening de beste scorings-sjansene i 2. omgang.
Prøv heller å se på de positive tingene enn bare å se svart..........


Glimrende kamp?

En kamp kan vurderes basert på mer enn resultat. Fakta er at vi ble rundspilt, og burde tapt med 5-6.
 

lojosang

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #198 på: Februar 21, 2015, 20:35:26 »
Må si jeg er litt forundret over å enda lese massiv kritikk på laget, manglende bytter osv.
Her gjør Leeds en mer eller mindre glimrende kamp.
Det tidlige målet hjelper på.

Jeg vil si at Leeds spiller en glimrende kamp. Hvor mange clear-cut chances har Middlesbrough. Forsvaret rydder unna unna i stor stil.
Leeds spiller en meget bra forsvarskamp, og har etter min mening de beste scorings-sjansene i 2. omgang.
Prøv heller å se på de positive tingene enn bare å se svart..........



Glimrende kamp?

En kamp kan vurderes basert på mer enn resultat. Fakta er at vi ble rundspilt, og burde tapt med 5-6.


Til dels enig. Fantastisk innsats, patetisk defansive markeringer, spesielt i første omgang. Middelsbjørg har tre mann umarkert i vår sekstenmeter gang på gang i første omgang.

Føler vi har bedre kontroll bakover i andre omgang, og vi har nok sjanser til at jeg ikke vil kalle tre poeng et ran, men jeg ville absolutt kobla inn økokrim i hvert fall. Vi snakker hvitsnippforbrytelse eller simpelt tyveri i det minste.
- Leif Olav

testo

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #199 på: Februar 21, 2015, 20:36:39 »
Ikke helt enig med deg der Kato.
Boro har riktignok ballen mye på vår banehalvdel og forsøker å avslutte x antall ganger uten mye luck, en kombinasjon av dårlig avslutninger og ikke minst pga en god forsvarsjobb.

Når du sier at vi burde tapt med 5-6 mål så lurer jeg virkelig på om vi har sett den samme kampen.
Legger du da alle nesten sjanser og avslutningene til Boro på mål til grunn så må du også legge til Leeds sine sjanser, ikke det at Leeds hadde flere sjanser men jeg vil påstå at vi var nærmere 2 og kanskje tom 3 i overgangene enn Boro var utligning.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #200 på: Februar 21, 2015, 20:43:14 »
Må si jeg er litt forundret over å enda lese massiv kritikk på laget, manglende bytter osv.
Her gjør Leeds en mer eller mindre glimrende kamp.
Det tidlige målet hjelper på.

Jeg vil si at Leeds spiller en glimrende kamp. Hvor mange clear-cut chances har Middlesbrough. Forsvaret rydder unna unna i stor stil.
Leeds spiller en meget bra forsvarskamp, og har etter min mening de beste scorings-sjansene i 2. omgang.
Prøv heller å se på de positive tingene enn bare å se svart..........


Glimrende kamp?

En kamp kan vurderes basert på mer enn resultat. Fakta er at vi ble rundspilt, og burde tapt med 5-6.
tycker också leeds gjorde en glimrande match med tanke på att vi vann och mötte seriens bästa lag på bortaplan, silvestri var mom  och gjorde många räddningar men ingen idioträddning så att säga att vi borde tappat med 5-6 mål är att undervärdera detta laget, närmast ytterligare mål var ändå leeds med wottons  ribbträff
 

baste

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #201 på: Februar 21, 2015, 20:46:57 »
3p, og Leeds viser at de hører hjemme i play off sonen. Synd halve sesongen gikk, før vi fikk skikk på laget.
Små justeringer til neste års sesong, og vi burde satse på direkte opprykk. Det er hva Cellino har sagt fra dag en. Så får vi eksperter bare vente å se.
Playoff er langt opp, men ikke umulig


Marching on together

RoarG

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #202 på: Februar 21, 2015, 20:48:30 »
Sol Bamba er virkelig en massiv spiller.
Minner meg om navnebror Campbell.

Minner meg mer om Lucas Radebe. Han hadde en "i siste liten-klarering" som The Chief ville ha nikket gjenkjennende til.

Han dirigerte forsvaret glimrende i dag, en snakkende kaptein, og den beste kapteinen Leeds har hatt på årevis.

Han MÃ… vi bare kjøpe etter sesongslutt.
Løp og kjøp, ja.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #203 på: Februar 21, 2015, 20:57:00 »
Må si jeg er litt forundret over å enda lese massiv kritikk på laget, manglende bytter osv.
Her gjør Leeds en mer eller mindre glimrende kamp.
Det tidlige målet hjelper på.

Jeg vil si at Leeds spiller en glimrende kamp. Hvor mange clear-cut chances har Middlesbrough. Forsvaret rydder unna unna i stor stil.
Leeds spiller en meget bra forsvarskamp, og har etter min mening de beste scorings-sjansene i 2. omgang.
Prøv heller å se på de positive tingene enn bare å se svart..........


Glimrende kamp?

En kamp kan vurderes basert på mer enn resultat. Fakta er at vi ble rundspilt, og burde tapt med 5-6.
Vi spilte en glimrende forsvarskamp. At vi burde ha tapt, er bare sludder, all den tid keeperen er en del av laget, og det er motstandernes jobb å overliste han. Der sugde de. Det hjelper ikke være 99% best i alt, når man er for dårlige i det som teller: score mål. Leeds ble nok presset litt vel mye bakover etter min smak, men det gjør ingenting så lenge man kan blokkere skuddene. Leeds har nå 3 strake seire, 3 kamper uten innslupne mål. Ingen dårlige prestasjoner klarer å produsere disse resultatene, og det er resultatene som tabellen er bygd opp på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #204 på: Februar 21, 2015, 21:00:06 »
Hvor gigantiske var egentlig sjansene til Boro, sånn i det store og hele? Et par av dem lukta mål. Ellers var de stort sett så pressa av de fabelaktige stopperne at det ble enkelt for Silvestri å plukke ballen hvis en traff mål. Først og fremst var det Bamba og Bellusci som gjorde keeperen god.

Fortsatt er det noe som sutrer etter en kjempekamp hvor mange av spillerne våre kjempa som løver. God keeper, stoppere på Super-Leedsnivå, en Cook på midtbanen som er gull verdt for framtida og en Morrison som spilte slik at vi bør forstå hvorfor Redfearn velger han. Skal noe sutres over, er den uforståelige mangelen på bytter når midtbanen bare fungerer sånn delvis. I det minste for å trekke ut tida.

Nei, det er sikkert og visst at mange Leedsfans er masochister. All grunn til å glede seg over en viktig seier i stedet for å klage over å bli overkjørt. Nå er vi ferdig med nedrykkingsspøkelset, trenger ikke å tenke på opprykk og kan bare spille inn et godt lag for neste sesong.
Kan bare si meg enig med innlegget dit.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #205 på: Februar 21, 2015, 21:17:23 »
firar detta med att beställa flyg till leeds avslutningsmatch mot Rotherham 2:a maj
 

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #206 på: Februar 21, 2015, 21:38:00 »
någon som vet när vi sist hade en segersvit på 3 matcher eller mer innan denna februari?
 

Bellini

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #207 på: Februar 21, 2015, 22:03:56 »
Enig med alle lovprisingene av Silvestri og Bamba de var i ei klasse for seg selv her, ikke så imponerende av laget kan ikke regne med slik tur vær gang med hei 3 poeng er velkommne og neste kamp  kan vi heller spille som konger og ta nye 3 poeng. Jeg synes også at Austin gjorde en god kamp og Cook viste at han har noe ekstra. Ville absolutt ha BYTTET ut Murphy synes han er alt for dårlig uten ball, og det hadde ikke gjort noe å byttet Morison på slutten heller

Silvestri 9, Wootton 6, Bamba 9, Bellusci 6, Taylor 6, Byram 6, Murphy 5, Cook 7, Mowatt 6, Austin 7, Morison 6

Gufrias

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #208 på: Februar 21, 2015, 23:13:34 »
någon som vet när vi sist hade en segersvit på 3 matcher eller mer innan denna februari?
Da vi rykket opp fra League 1
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 21/2 2015, kl 13:15 på TV
« Svar #209 på: Februar 21, 2015, 23:32:29 »
någon som vet när vi sist hade en segersvit på 3 matcher eller mer innan denna februari?
Da vi rykket opp fra League 1
å herregud kan det verkligen vara så länge sedan?