Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, 14/3 2015, kl: 16:00!

Started by Leedsfan, March 09, 2015, 19:51:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

0-0 og ett poeng.

Greit, men det hadde smakt med full pott.
Super Leeds since 1968

auren

Slutt. 0-0. Forest best, men uavgjort er vel greit nok..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

@PhilHayYEP: FT: 0-0. A lot of people would have called that result early on. Two sides who are staying in this league.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Nottingham har 6-1-1 på de siste 8 kampene så uavgjort er ikke så ille i dag. Ser på stats og ser at vi har spilt en jevn kamp mot et godt lag. Ikke misfornøyd med dette resultatet. MOT !

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cannavaro

Lenge siden det var en uavgjort - så det måtte jo komme....

Eddie : no teams deserved really to win the game....

MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

En ny spiss bør stå på lista til sommeren. Ship avgårde Antenucci og Morison

Rudi G.

Quote from: Kato on March 14, 2015, 17:53:46
En ny spiss bør stå på lista til sommeren. Ship avgårde Antenucci og Morison

og Sharp.

Promotion 2010

MATCH STATS
Possession
49% - 51%
90mins
Leeds United
Nottingham Forest
Shots
11 - 11
On target
3 - 6
Corners
3 - 6
Fouls
14 - 13

Jevn kamp!  Greit resultat!
Min første Leeds-kamp:

Andersen

Selv om det ble bare uavgjort hjemme i dag, var det egentlig mange kamper som gikk vår vei i dag, da tenker jeg på lagene under oss !  :) MOT !

Promotion 2010

Xscores ute å sykle:

Information   
Sidelined Players : NOTTM FOREST - Sam Byram (knee) is a doubt.

;D
Min første Leeds-kamp:

Kato

Med en McCormack i fjorårsform hadde vi vunnet denne 1-0. Akkurat slike kamper vi trenger en spiss som kan avgjøre på egen hånd.

Rudi G.

Quote from: Kato on March 14, 2015, 18:23:29
Med en McCormack i fjorårsform hadde vi vunnet denne 1-0. Akkurat slike kamper vi trenger en spiss som kan avgjøre på egen hånd.

Mulig, men den formen finner han aldri igjen,  med Matt Smith hadde vi garantert vunnet 1-0.

Promotion 2010

@LUFC: WATCH: Neil Redfearn's post-match reaction with Eddie Gray following the 0-0 draw against Nottingham Forest. #lufc https://t.co/ZTk5TkTqHF

Hele intervjuet!   :)
Min første Leeds-kamp:

Cherry

Smith er jo tilbake fra låneopphold i Bristol City, og joda.... Scoret i dag han! ;)

ØBS

Virker som et greit og rettferdig resultat, og er fornøyd med uavgjort.

Jeg var selv til stede under oppgjøret motsatt vei for snart tre måneder siden da vi virkelig STJAL et poeng.  Helt ufortjent men du verden så viktig.

Dog fryktelig skuffa over vårt spill som ikke fungerte i noen faser av kampen eller lagdeler.  To heldige annuleringer som burde vært godkjente Forest-scoringer forærte oss poenget.

Virker som kampen i dag var langt jevnere, og det er etter min mening det aller viktigste etter poengsanking.  Få orden på spillet, gutter...

MOT og fortsatt god helg...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Promotion 2010

Charles Taylors sjanse, ikke rart bedre plasserte Sharp blir forbannet:

@WALMOT3: Charlie Taylor chance and Silvestri save. Not the best video source but I'll post the highlights tomorrow #LUFC #MOT http://t.co/h8gjuPte2c

::)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

sportcarl1

godkännt resultat med tanke på motståndet, vi verkar solida bakåt men har förtvivlat svårt att göra mål,

Milou

Eg var på Elland Road i dag, og sat sammen med ein Nottingham-supporter på toget etterpå. Vi var einige om at det var eit rettferdig resultat, og ingen av laga virka å satse altfor mykje for å vinne. Syns Leeds spelar litt vel defensivt på heimebane. På enkelte dødballar la dei ikkje igjen ein spelar på topp ein gang. Glimrande forsvarsspel i første omgang, stort sett bra i andre også, men Bamba holdt på å rote det til ved eit par anledningar. Framover var det ikkje så veldig mykje å skrive heim om, men Antenucci gjer eit friskt innhopp og fortener å starte neste kamp.

GeirO

Tror heller vi hadde tapt 1-2. McCormack hadde scoret men fjorårets forsvar hadde tabbet seg ut to ganger.
MOT

sportcarl1

Quote from: GeirO on March 15, 2015, 00:16:51
Tror heller vi hadde tapt 1-2. McCormack hadde scoret men fjorårets forsvar hadde tabbet seg ut to ganger.
sedan är det väl en annan sak att den målformen hade han bara då och inte nu, plus att han hade Smith som banade,väg

auren

Quote from: Promotion 2010 on March 14, 2015, 20:16:26

@WALMOT3: Charlie Taylor chance and Silvestri save. Not the best video source but I'll post the highlights tomorrow #LUFC #MOT http://t.co/h8gjuPte2c

Etterpåklokskap. Synes det er helt riktig å skyte i den posisjonen Taylor er i.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

Quote from: auren on March 15, 2015, 07:32:07
Quote from: Promotion 2010 on March 14, 2015, 20:16:26

Etterpåklokskap. Synes det er helt riktig å skyte i den posisjonen Taylor er i.

auren

Klart Taylor skal prøve seg...Sharp må bare roe seg ned, mener å huske han også ble forbannet på Mowatt som snappet opp den dårlig pasning tiltenkt Morison i forrige kamp.

Blank_File

Jeg synes i det hele tatt at Billy Sharp virker som et godt gammeldags rauhål når han er på banen.

Josch

Prøver å se denne kampen i sammenheng med de andre  siste lamper. 7 poeng på 3 siste kamper er ikke dårlig. Kun to tap i år. Stabiliteten er inne nå. Vi slipper inn null  eller ett mål som regel. Hvis vi lager en tabell kun for 2015 så tror jeg vi ligger meget høyt. En 0-0 kamp mot Nottingham er til å leve med, før vi tar noen nye seire. Nå er det bare tabellposisjonen og æren å spille for til mai. Evt prøve noen unge spillere. Jeg håper Redfearn topper laget mest mulig i alle gjenværende kampene  :( :( Vi bør gå inn i sommmeren med en god avslutning på sesongen, gjerne topp 10.

Kontakinte

Synes han burde løftet blikket, og sett bedre plasserte Sharp! Ellers litt feigt av Reddes og ikke sjanse på 3p i den situasjonen vi er i. 1p er som en "fis i o-dalen".

sportcarl1

Quote from: Kontakinte on March 16, 2015, 11:24:07
Synes han burde løftet blikket, og sett bedre plasserte Sharp! Ellers litt feigt av Reddes og ikke sjanse på 3p i den situasjonen vi er i. 1p er som en "fis i o-dalen".
instämmer att det var lite fegt av redfearn att inte gå för 3 poäng, sista tåget gick och vi tog inte chansen när brentford förlorade hemma mot Cardiff,  nu är det bara att segla i ingenmansland

Promotion 2010

Som du ser så var det bare flaks som gjorde at Forest-keeperen reddet skuddet til Taylor:

@WALMOT3: Charlie Taylor chance v Forest #LUFC https://t.co/IXmbJVrUFA

Wow for en sjanse!   :)
Min første Leeds-kamp:

Rudi G.

Quote from: Promotion 2010 on March 16, 2015, 20:40:23

Som du ser så var det bare flaks som gjorde at Forest-keeperen reddet skuddet til Taylor:

Flaks? Glimrene jobbet av keeper spør du meg.

testo

Quote from: Promotion 2010 on March 16, 2015, 20:40:23

Flaks eller dårlig skudd er en ting, at han ikke dytter ballen på direkten til Sharp eller skyter direkte i åpent mål  overrasker meg stort. Dette er et eksempel på hvorfor vi ligger der vi ligger.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje