KAMP: vs Norwich City @ Elland Road, tirsdag 14/4 2015, kl 20.45

Started by Promotion 2010, April 14, 2015, 16:28:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Silvestri veldig bra. Utover det Cook og Mowatt. Byram og Taylor ok.

Selg unna resten.

Cherry

Quote from: Kato on April 14, 2015, 22:27:52

Selg unna resten.

Ut med 11-12 og inn med 15 nye... Sikkert tegn på stabilitet. Og ny Coach da.

Jostein.

Vi klarer ikke å spille oss til noen ting! Vi er helt avhengige av langskudd av mowatt å murphy
Leeds Carajo!

Kontakinte

Quote from: Cherry on April 14, 2015, 22:31:09

Selg unna resten.

Heller ustabilt go, enn stabilt dårlig ;)

Kato

Quote from: Cherry on April 14, 2015, 22:31:09

Selg unna resten.

Stabilt dårlig er jo også en form for stabilitet.

Jostein.

Leeds Carajo!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

gulle

Divisjonen vi spiller i er etter min mening jevn og åpen.
Det er ikke noen som skiller seg ut med vanvittig høyt nivå.
Vi hadde en periode med litt stabilitet og progresjon, endel ungdom fikk sjansen og tok den, folk begynte å få trua og jobbet sammen mot noe som lignet lagbygging.
Så kommer suspensjonen av  asistenttreneren som var et viktig tannhjul i maskineriet, ingen ser ut til å skjønne noe av det, mange virker å miste trua, samtidig mister vi den beste ungdommen av i år, Cook ut med skade.

Vips, så er framtidstru erstattet med usikkerhet, divisjonen er så jevn at mere skal det ikke til.
Alle som har en jobb som vi har trua på jobber bedre , enn vi gjør  hvis vi ikke tror vi er en del av noe bra
I år rykker vi opp!

Kato

B_Ød

Quote from: gulle on April 14, 2015, 22:35:44
Vi hadde en periode med litt stabilitet og progresjon, endel ungdom fikk sjansen og tok den, folk begynte å få trua og jobbet sammen mot noe som lignet lagbygging.
Så kommer suspensjonen av  asistenttreneren som var et viktig tannhjul i maskineriet, ingen ser ut til å skjønne noe av det, mange virker å miste trua, samtidig mister vi den beste ungdommen av i år, Cook ut med skade.

Vips, så er framtidstru erstattet med usikkerhet, divisjonen er så jevn at mere skal det ikke til.
Alle som har en jobb som vi har trua på jobber bedre , enn vi gjør  hvis vi ikke tror vi er en del av noe bra

Virker fornuftig på meg dette...
Ups & Ups!!

testo

Problemet er at vi ikke er noe samlet lag lenger som Leeds var tidligere, der de yngre spillerne så opp til og respekterte den eldre garde, den finnes ikke lenger fordi de ikke har noen ledsagere og noen å se opp til. Alt går bare på måfå. Vi blir pissa på av samtlige vis de bare vil.

Skal det bli noe PL spill så må vi slutte å tro at vi klarer å komme oss opp dit med tilfeldige trenere og spillere som har putta masse mål i ligaen under eller kjøpe oppsop som ingen andre vil ha.
Jeg er så lei av å høre alle unnskyldningene til trenere og såkalte eksperter på øya at jeg spyr.
Her må masse penger inn og et styre som kan få oss opp på beina igjen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Quote from: gulle on April 14, 2015, 22:35:44

Bra resyme'

samadhi

0-2 tap i dag og vi står med 8-5-9 hjemme på ER. 22-24 i målforskjell.
Dvs snitt på 1 scoret mål pr kamp, og seier ca hver 3 kamp. Fort my ass!
marching on together,
derudaf forever...

Kontakinte

Quote from: testo on April 14, 2015, 22:38:32
Problemet er at vi ikke er noe samlet lag lenger som Leeds var tidligere, der de yngre spillerne så opp til og respekterte den eldre garde, den finnes ikke lenger fordi de ikke har noen ledsagere og noen å se opp til. Alt går bare på måfå. Vi blir pissa på av samtlige vis de bare vil.

Skal det bli noe PL spill så må vi slutte å tro at vi klarer å komme oss opp dit med tilfeldige trenere og spillere som har putta masse mål i ligaen under eller kjøpe oppsop som ingen andre vil ha.
Jeg er så lei av å høre alle unnskyldningene til trenere og såkalte eksperter på øya at jeg spyr.
Her må masse penger inn og et styre som kan få oss opp på beina igjen.
RED BULL!!!!!

p0ndus

Husker den tida hvor kamptrådene var 12-13 sider, engasjerte og supportere fulle av entusiasme. Nå er det som om at et sorgtungt spaghettilokk har lagt seg over oss alle og at  all entusiasme er forduftet. Tror jeg blir og ta en tidlig sommerferie fra forumet i år. MOT

testo

Det vil overraske meg om ikke NR eller EG synes dette var ok kamp, og det hjelper ikke om to tre spillere gjør det bra når 7-8 gjør det RÆVA i hver kamp.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Jeg blir irritert når skylda skal legges på at Thompson ble borte.

Vi har vært defensivt fullstendig HJELPELØSE i månedsvise. Ikke et snev av bedring. Ikke et snev av struktur.

Vi har vel sluppet til mellom 10 og 20 målsjanser i hver eneste forbannade kamp.

Vi har snart 60 baklengs. Inkompetanse kalles det. En head-Coach som ikke har peiling på hva han driver med. Harde ord, men jeg tror ikke han har det som kreves. Vi er ikke blitt noe bedre.

Mer tap enn seire på Elland Road, altfor dårlig.

Hallgeir *

Quote from: testo on April 14, 2015, 22:47:20
Det vil overraske meg om ikke NR eller EG synes dette var ok kamp, og det hjelper ikke om to tre spillere gjør det bra når 7-8 gjør det RÆVA i hver kamp.

Da har Eddie Gray allerede overrasket deg.
Super Leeds since 1968

testo

Terje

Cherry

.. Og signalet han sender til de på benken er jo depressivt: " d går ikke bra utpå der, men dere er jo ikke noe bedre"- så derfor bytter jeg ikke...

Manglet/ unnlot å gjøre siste byttet i dag.... Og meget sjelde at Neil bruker alle 3.  Skjønner det ikke.

Kontakinte

Her sitter vi middelaldrende, (jeg værtfall). Ã... bruker tid på og høre på et lag som i dag hadde spilt jevnt med Mjøndalen :-\ Gi meg styrke! Gi meg Red Bull!! f**k!!!!!!!!

testo

Neil Redfearn: "The performance was a lot better than Saturday. The difference is at the business end of the pitch." #lufc

Norges beste bedriftlag hadde slått Leeds på lørdag, kan ikke tenke meg at noen av spillerne er fornøyd med det de presterer og Redfearn hjelper ikke akkurat til med slike unnskyldninger kamp etter kamp heller.
Redfearn! pack your things and go and take Cellino with you! I want my Leeds back!
Terje

Kato

Quote from: testo on April 14, 2015, 23:08:11
Neil Redfearn: "The performance was a lot better than Saturday. The difference is at the business end of the pitch." #lufc

Norges beste bedriftlag hadde slått Leeds på lørdag, kan ikke tenke meg at noen av spillerne er fornøyd med det de presterer og Redfearn hjelper ikke akkurat til med slike unnskyldninger kamp etter kamp heller.
Redfearn! pack your things and go and take Cellino with you! I want my Leeds back!

Prater piss, leverer NULL. Klarer ikke en gang å bytte.

Ned på akademiet og lek der, ingenting blant de store gutta å gjøre. Driv spillerutvikling.

testo

Trodde ikke det var mulig jeg men, mannen kan ikke være ved sine fulle fem.
Redfearn: "I've told the lads to get their heads up, we've got to go again. Norwich are up there for a reason." #lufc

BULLSHIT sier alle på forumet
Redfearn felt Ngoyi "looked the part" on his debut: "He broke play up. I thought the midfield did well tonight." #lufc
Terje

TK20

Bedre enn på lørdag. Ngoyi god. Berardi god. Murphy god igjen.

Vi skaper ikke mye. Sharp dårlig.

Trulsaren

Dette er vel standard Leeds? Sesongen er så godt som over (for flere kamper siden..). Plassen er (så godt som) sikret, og toget til Wembley/PL har forlatt stasjonen uten Leeds ombord - igjen.

I bunn og grunn er jeg lite overrasket over at vi taper i dag. Norwich har alt å spille for (les: PL), mens vi kjemper spiller om en "respektabel" plassering på tabellen.

Ut i fra det jeg har lest om de siste kampene har vi levert nada, og jeg er styggredd for at det fortsetter slik de siste fem(?) matchene vi har igjen.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

testo

Terje