Skrevet av Emne: KOM TIL KLAGEMUREN !! Få utløp over frustrasjon og mismot her........  (Lest 11507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Kjenner på at interessen for klubben er på hell nå. Vi gir en manager ti - 10 - kamper, til å skape resultater. Det er så bortinatta latterlig, at jeg finner ikke ord. Vi skusler oss bort fra alle sjanser til noe som helst, og forrykker harmonien i spillergruppa. Mest sannsynlig forsvinner de fleste talentene våre sånn som klubben drives nå. Goodbye Cook, Mowatt, Taylor og Byram. Fyller vel opp med flere halvgode leiesoldater som forsvinner så fort pengekrana skrus til litt. Nei, det er vanskelig å være Leeds-fan for tida.

Det er ikke sånn at man slutter, for sånn funker ikke fotball og følelser, men det er så slitsomt å få forhåpninger før hver sesong, før det skjer noe tull, og så ender vi på 15.-17. plass. I år. Igjen. Det er ikke byen Leeds verdig, og supporterne fortjener så mye mer.

Likegyldigheten når stadig nye dybder. Men klarer man å slutte å følge med? Nei. Aldri. Selvpining er en dyd det òg, selv om jeg føler på det at vi burde få en skikkelig opptur snart.

MOT

Godt skrevet, skrev mer som en sa til dama si.

Jeg merker at jeg blir helt matt av dette jeg også. Startet dagen med å finne ut at Leeds spiller igjen allerede onsdag. Det er bra, aldri greit å ha et surt tap som det siste man husker, og i nye muligheter finnes det alltid ny optimisme.
Men så skjer det jeg faktisk hadde håpet at ikke ville skje på lang tid; Rösler ut. Det er selvsagt alt for tidlig! Ja, de siste kampene har vært under pari. Men nei, vi har ikke en spillerstall som vi kunne forvente skulle seile gjennom serien. Vi kunne vurdert Röslers egenskaper og suksess om han hadde fått fortsette ut sesongen kanskje, men selv en sesong er i minste laget for å bygge noe langsiktig og snu en kultur. 4 måneder og 11 seriekamper er så lite at det blir bare dumt. Og til alt overmål, kampen på lørdag var faktisk ikke så ille, Vi hadde serielederen på gaffelen, og både kunne og burde vunnet. Vi taper primært fordi vi brenner et par feite muligheter (som vi før har klaget på at vi ikke kommer oss til), og fordi vi måtte avslutte med 10 mann (fordi Cooper ble skadd etter at vi hadde byttet tre mann, noe vi også har kritisert andre for ikke å gjøre tidligere).
Det ble altså Röslers bane. Stakkars mann. Jeg er hellig overbevist om at Rõsler var er person, en trener, en strateg og en inspirator som kunne fått det til i Leeds, og som holder et helt annet nivå enn de som tør å takke ja til denne jobben framover.

Jeg skal fortsette å følge med selvsagt, men herved lover jeg meg selv at jeg ikke skal la meg lure til å tro at prosjekt (aka lekegrinda) Cellino noen gang vil produsere det jeg vil se i Leeds; en stabil, veldrevet klubb som år for år forbedrer spillerstall, prestasjoner og resultater.

Derimot vil vi nok fortsette å oppleve at spillere og trenere kommer og går i et hårreisende tempo, og at den ene filosofien erstatter den andre før den rekker å bli mer enn bokstaver på en jobbsøknad.

Gud bedre.

Håper nesten Taylor blir kjøpt opp av Man.Utd, og spiller EM til sommeren. Og at Cook skjønner at han kaster bort talentet sitt her, og finner annet sted å videreutvikle sitt åpenbare potensiale. Disse gutta fortjener ikke det som nå skjer. Så får vi heller håpe at det finnes nok middelmådige vagabonder der ute til at de sammen klarer å holde status quo, som et lag på nedre halvdel av Championsship.

Dette tror jeg er det kjipeste jeg har opplevd som Leeds-supporter, og det mine venner, sier ikke så rent lite!

flynn

Dylan

Sikkert godt å få ut frustrasjon, men så ille var ikke kampen i går.
Vi spiller i Championship, har championship spillere og championship manager.
Tar gjerne i mot en tråd med oppmuntrende/positive innlegg.

Denne tråden skal være en motvekt til denne tråden : http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5810.0.html
Da skaper vi balanse i regnskapet.  Som langtids supporter vet jeg veldig godt at det er mye opp- og nedturer i denne klubben, og mest av sistnevnte.  Derfor er DENNE tråden ment for å få utløp for frustrasjon bare....skriftlig sådan.  Da vet du det.

Takk!
Hadde ikke fått med meg den positive tråden.

Dylan

Sikkert godt å få ut frustrasjon, men så ille var ikke kampen i går.
Vi spiller i Championship, har championship spillere og championship manager.
Tar gjerne i mot en tråd med oppmuntrende/positive innlegg.

Denne tråden skal være en motvekt til denne tråden : http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5810.0.html
Da skaper vi balanse i regnskapet.  Som langtids supporter vet jeg veldig godt at det er mye opp- og nedturer i denne klubben, og mest av sistnevnte.  Derfor er DENNE tråden ment for å få utløp for frustrasjon bare....skriftlig sådan.  Da vet du det.

Takk!
Hadde ikke fått med meg den positive tråden.

Og for orden skyld; drittkamp på lørdag, Rosler stinker, Go Leeds!

p0ndus

  • Gjest
Cellino out

Joensen

Det er bare rot og frustrerende å holde med denne klubben >:(

h.b

  • Gjest

Kontakinte

Et lite tips i disse dager
http://www.psykologiforum.com/angst.html
Takk! Nå ligger jeg i fosterstilling heeeelt innerst i grovkjellern, og banker hode mot grundmuren.

berlin

Et lite tips i disse dager
http://www.psykologiforum.com/angst.html
Takk! Nå ligger jeg i fosterstilling heeeelt innerst i grovkjellern, og banker hode mot grundmuren.

Lykkepille-bruken har økt i Norge de siste 10 år. Ikke det minste rart det, det er VELDIG mange norske Leeds supportere. Klubbtilhørighet er ikke kommet med på analysene,  så leger og psykiatere, vet foreløpig ikke noe den korrelasjonen.

Cannavaro

Dette er en pyton dag som Leeds-supporter !  Cellino dikterer og gjør som han vil med klubben igjen.  Han påvirker laguttak og bestemmer hvem som skal fryses ut dersom noe ikke går etter hans pipe. Hvilke managere vil jobbe under ham ??  Evans er en ansettelse som setter klubben tilbake.  Vi må kjempe om å unngå nedrykk iår.  Jeg kan ikke se at det blir noen suksess med Evans, og Cellino vil trekke i trådene uansett.  Føler meg likegyldig om Cellino får utestengelse fra styret i Football League.  Vi kommer til å miste flere av talentene våre, januar-vinduet er første exit.  Innerst inne har jeg følelse av at Evans vil miste garderoben, og det blir misnøye i spillergruppa, det vil gi dårlige resultater og spillerflukt. Nå svartmaler jeg og er destruktiv i tankegang, men dette er den virkeligheten jeg ser for meg.  Cellino har ikke klart å skape noen som helst entusiasme i klubben.  De som holder liv i dette er blodfansen som reiser rundt på alle bortebanene i England, og som lager lyd på ER.  Jeg har også følelse av at interessen rundt klubben vil svekkes med konstellasjonen Cellino/Evans.  Jeg sliter BIG TIME følelsesmessig etter denne dagen.....
MFLU - Miracles For Leeds United

lojosang

Dette er en pyton dag som Leeds-supporter !  Cellino dikterer og gjør som han vil med klubben igjen.  Han påvirker laguttak og bestemmer hvem som skal fryses ut dersom noe ikke går etter hans pipe. Hvilke managere vil jobbe under ham ??  Evans er en ansettelse som setter klubben tilbake.  Vi må kjempe om å unngå nedrykk iår.  Jeg kan ikke se at det blir noen suksess med Evans, og Cellino vil trekke i trådene uansett.  Føler meg likegyldig om Cellino får utestengelse fra styret i Football League.  Vi kommer til å miste flere av talentene våre, januar-vinduet er første exit.  Innerst inne har jeg følelse av at Evans vil miste garderoben, og det blir misnøye i spillergruppa, det vil gi dårlige resultater og spillerflukt. Nå svartmaler jeg og er destruktiv i tankegang, men dette er den virkeligheten jeg ser for meg.  Cellino har ikke klart å skape noen som helst entusiasme i klubben.  De som holder liv i dette er blodfansen som reiser rundt på alle bortebanene i England, og som lager lyd på ER.  Jeg har også følelse av at interessen rundt klubben vil svekkes med konstellasjonen Cellino/Evans.  Jeg sliter BIG TIME følelsesmessig etter denne dagen.....

Ogog de som reiser på bortekamper gjør han jo også sitt ytterste for å redusere i antall.
- Leif Olav

leedslife

VI ER SÅ RÆVVA!!!!!!!!!!!!

DEILIG AT CITY KNUSER DE RØD!!!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
VI ER SÅ RÆVVA!!!!!!!!!!!!

DEILIG AT CITY KNUSER DE RØD!!!!!!!!!!

Hva sa du. Knuser

leedslife

haha. jeg gir opp