Kamp: vs Charlton Athletic @ The Valley, lørdag 18/4 2015, kl 16.00

Started by Promotion 2010, April 15, 2015, 21:53:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lowfields

Quote from: eddie84 on April 18, 2015, 11:03:19
Hei.

Er også over på øya i dag.

To spørsmål:

- Møtested før?

- Har en ekstra billett, langside bak benken. Noen som er interessert?

tlf: +47 90045342
The Antigallican ligger på Woolwich Rd 5 min fra stadion.
Var på The Valley forrige sesong. Fullt med Leeds supportere der
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Promotion 2010

Silvestri (back), Antenucci (hip), Doukara (groin), Del Fabro (swollen knee), Bellusci (quad/hamstring), Cani (tendinitis in knee).
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Flottdet

Husker tidligere iår når NR gikk hardt ut mot Austin siden han var "lettere" skadet og ikke gav beskjed før kampen skulle starte. Kan det faktisk være at dette bare er en ren tilfeldighet og at disse spillerene faktisk snakker sant og ikke er 100%. Kanskje de er profesjonelle og ikke vil spille hvis ikke alt er bra??

HåvardK

Quote from: Kato on April 18, 2015, 07:02:05
Er vel noen fortvilte reserver som ikke får sjansen, uansett hvor dårlige vi er.

Denne gruppa trenger en sterk leder.

Og nå forsvinner supporterne her inne også.

Last man standing.
Du er fortsatt mest opptatt av å påpeke hvor elendig Redfearn er. Tror vi skal være fornøyd med at noen i det hele tatt gidder å være manager - unnskyld, trener - for klubben vår. Det tyder på et STORT Leeds-hjerte.

speedy g

Quote from: Flottdet on April 18, 2015, 11:39:31
Husker tidligere iår når NR gikk hardt ut mot Austin siden han var "lettere" skadet og ikke gav beskjed før kampen skulle starte. Kan det faktisk være at dette bare er en ren tilfeldighet og at disse spillerene faktisk snakker sant og ikke er 100%. Kanskje de er profesjonelle og ikke vil spille hvis ikke alt er bra??

Kanskje litt for mange tilfeldigheter på en gang, med tanke på hvilke spillere vi snakker om? Men, selvfølgelig, folk har jo vunnet i Lotto før også, sjansen er jo ikke stor for at det skal skje. ...

HåvardK

Ja, der sa du noe! Men vent! Er det rosa elefanter det regner her ute? Og oppover?

Kato

Quote from: HåvardK on April 18, 2015, 12:24:03
Er vel noen fortvilte reserver som ikke får sjansen, uansett hvor dårlige vi er.

Last man standing.
Du er fortsatt mest opptatt av å påpeke hvor elendig Redfearn er. Tror vi skal være fornøyd med at noen i det hele tatt gidder å være manager - unnskyld, trener - for klubben vår. Det tyder på et STORT Leeds-hjerte.

Ikke elendig. Og klager ikke på Leeds-hjertet. Dog er det noen flere faktorer i en trenergjerning, og det er dessverre der det skorter. Har sett det før, gode spillerutviklere er ikke nødvendigvis gode med lagbiten. Selvsagt gjør alt bråket det vanskeligere for Redfearn. Men jeg har lenge nok sett på at vi ikke forbedrer det defensive kaoset, og da tror jeg det er kompetansen som mangler. Uavhengig av om reservene streiker, og direktørene er apekatter.

sportcarl1

Last man standing.
att vara ägare, coach eller manager är bland det tuffaste jobb man kan ta, är bara att kolla i backspegeln de sista 10-15 åren

Flottdet

Quote from: HåvardK on April 18, 2015, 12:26:44
Ja, der sa du noe! Men vent! Er det rosa elefanter det regner her ute? Og oppover?

Godt poeng. hehe. Det blir for mange dette her. Kan ikke være en tilfeldighet.

samadhi

Virker veldig påfallende at 6 av de utenlandske blir skadet på samme tid,
men nå har klubben gått ut og sagt at de faktisk er skadet.
Både Ante og Silvestri har jo benektet hardnakket at det er snakk om faking av skader,
så kan faktisk være at dette er storm i ett vannglass.

Får ingenting å si for laget uansett. Kun Silvestri som blir savnet i førsteellever.
Mulig Antenucci og Bellusci hadde startet. De tre andre hadde i beste fall vært ubenyttede reserver.
marching on together,
derudaf forever...

Runar

Quote from: Cherry on April 18, 2015, 10:47:15
Quote from: Gufrias on April 18, 2015, 08:24:31
Ok, så vi har skader, eller muligens "skader", på seks spillere. Det er strengt tatt bare Silvestri som volder meg problemer. Antenucci og Bellusci kan lett erstattes med den formen de har vist i det siste, og de tre siste ville vel ikke ha spilt mye uansett. Vil tro at de som vikarierer er ivrig på å vise at de kan være mer enn vikarer.

Så denne vinner vi!

Helt enig, kun Silvestri som er tap- men historie bak er mer interessant da.
Salerno er jo i  klubben ennå og er Cellino' s forlengede arm etter d jeg kan skjønne, det må være noe de har kokt sammen dette her- eller så er jo rett og slett en demonstrasjon fra denne gruppa her!

Da får jo Adryan sjansen da, og det blir flere unggutter i troppen- slett ikke dumt.

Lurer på hva resten av troppen tenker om dette ???

Redfearn har sendt Adryan på ferie, så han er ikke med.

HåvardK

Quote from: Kato on April 18, 2015, 12:47:02

Last man standing.

Ikke elendig. Og klager ikke på Leeds-hjertet. Dog er det noen flere faktorer i en trenergjerning, og det er dessverre der det skorter. Har sett det før, gode spillerutviklere er ikke nødvendigvis gode med lagbiten. Selvsagt gjør alt bråket det vanskeligere for Redfearn. Men jeg har lenge nok sett på at vi ikke forbedrer det defensive kaoset, og da tror jeg det er kompetansen som mangler. Uavhengig av om reservene streiker, og direktørene er apekatter.
Isolert sett har du langt på vei rett. Men jeg, i likhet med mange, greier ikke å la harmen gå ut over Redders i den situsjonen vi tilsynelatende er i. Det er åpenbart ikke grenser for kaos denne klubben greier å komme opp i.

flynn

Quote from: lowfields on April 18, 2015, 11:11:58
Quote from: eddie84 on April 18, 2015, 11:03:19
Hei.

Er også over på øya i dag.

To spørsmål:

- Møtested før?

- Har en ekstra billett, langside bak benken. Noen som er interessert?

tlf: +47 90045342
The Antigallican ligger på Woolwich Rd 5 min fra stadion.
Var på The Valley forrige sesong. Fullt med Leeds supportere der

Kan rapportere om stinn brakke og stor stemning!

flynn

Frode

S Taylor, Wootton, Bamba, Cooper, C Taylor, Byram, Murphy, Austin, Mowatt, Sharp, Morison

lojosang

Quote from: Promotion 2010 on April 18, 2015, 11:23:36
Silvestri (back), Antenucci (hip), Doukara (groin), Del Fabro (swollen knee), Bellusci (quad/hamstring), Cani (tendinitis in knee).

Hovent kne er lett å sjekke, Bellusci har vært ute med samme skade før, og at en keeper før trøbbel med ryggen har jeg som FKH-fan vært borti før i hvert fall.
Antenucci har skjegg, som i hvert fall HAR vært hipt i det siste, så er vel den reell også.
Senebetennelse burde være enkelt å diagnostisere for en lege eller fysioterapaut.
Da er det ikke mange igjen som kan drive flygelederstreiking av disse seks, er det?
- Leif Olav

Cannavaro

Uansett er det merkelig med disse "skadene", det ble ikke nevnt på Redfearns pressekonferanse torsdag.  Merkelig at det ikke ble nevnt at Silvestri ikke var klar da, dersom han er det klareste skadetilfellet iflg. flere på Twitter.
Jeg håper virkelig de som representerer oss på The Valley virkelig blør for drakta idag, og overrasker !!

Blir det 4-4-2 som Redders har snakket om ?  Sharp-Morison på topp ?  og er det idag Morison får hull på byllen ??????!!!!!!  Da svimer jeg av......

****Dæven !!   Ble borte her noen minutter.......good news !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Ardbeg

Redfearn har vel uttalt tidligere i uka at Silvestri fikk en "knock in the back" i sist kamp.
Så hvis det er tilfelle er det vel ingen idé å la han stå i mål.

Vil ikke spekulere i de andre ettersom jeg har ingen mulighet for å sjekke det. Blir bare synsing i så tilfelle, og ser ingen grunn til å spekulere.

Plassen i divisjonen er uansett klar. Se heller frem mot neste sesong.
At innsatsen er så som så når sesongen er over og man ligger i mellomland er ikke noe nytt.
Har skjedd før og vil skje igjen.

Ser ingen grunn for å se spøkelser ved høylys dag......

raggen

spekulere gjør vi jo hele tida ;D ;D :P :P

MEN er jo utrolig merkelig at plutselig er det 6 stk som melder forfall, og aller er vel cellinos menn
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

26 innloggede (med navn) og 44 gjester ved kampstart sier vel mye om interessen akkurat nå.  :(
Super Leeds since 1968

HåvardK

Gufrias

Og et helt annet sted scorer Matt Smith igjen for Fulham. Men han er jo for dårlig for oss...
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Høres ut som om vi har ganske mye ballbesittelse, dog uten å skape noe særlig. Charlton hadde vel et par  sjanser tidlig i kampen.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

MOT

Asbjørn

Jonathan Hill ‏@JontyHill14  · 2m2 minutes ago 
Rudy Austin outstanding, Byrom not far behind. Still 0-0. #Lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go