Skrevet av Emne: Kamp: vs Rotherham United @ Elland Road, lørdag 2/5 2015 kl 13.15  (Lest 23653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Tabell før siste kamp:




Tabell etter siste kamp:



Play-off datoene:
8.mai: Brentford - Middlesbrough (20.45)
9.mai: Ipswich Town - Norwich City (13.15)
15.mai: Middlesbrough - Brentford (20.45)
16.mai: Norwich City - Ipswich Town (13.15)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Bradley Johnson med hattrick i dag  :o
Jaja nå kommer en nervepirrende tid frem mot neste sesong. Lykke til ....

Hvis et hat-trick innebærer et selvmål så har du helt rett!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ØBS

Da var enda en likegyldig sesong over.   De 4 siste sesongene har vi endt som 14 (61p), 13 (61p), 15 (57p) og nå altså 15 (56p).   Negativ målforskjell hver sesong.   Som vanlig ups and downs, og som vanlig er troen stor på at neste sesong går alt så meget bedre.   Noen lærer aldri!   Onononon.    MOT

Trodde du var over med Farsund gjengen jeg, Arne...

Vi snakkes...
LUSCOS-hilsen
ØBS

raggen

En haug med forbanna historieløse drittsekker!

@PhilHayYEP: Players coming back out for a lap of the pitch. Cook's with them but the 'injured six' aren't.


FÃ… DEM UT ALLE SAMMEN! 

Sånn oppførsel biter fansen seg merke i, ja.

Jeg skulle gjerne beholdt Silvestri og kanskje Antenucci, men oppførselen til denne gjengen står ikke høyt i kurs.

ikke populær oppførsel nei!!

spennende dager,uker måneder fremover nå og ting er like uvisse som alltid i klubben vår
Forever Leeds United!!!!!!!!

ØBS

Ja.  Flere her som takker for sesongen, og jeg slutter meg til.  Verken laget eller resultatene har vært noe å bli imponert av, heller skremt.

Men jeg må jo si at vi må være det mest trassige folkefæret i verden, vi Leeds supportere.  Laget imponerer sjelden om dagen, og har ei heller gjort det de siste ti årene med unntak av halvannent år rundt siste tiårsskifte med Beckford som spiss...  Vi har fortsatt lokale julebord rundt i det ganske land, og det med MEGET bra oppslutning.  LFC supportere hever bare øyebryna når jeg spør dem om hvordan DE ordner seg mot julefeiring.  De er jo tross alt bare nærmere 30.000 medlemmer i Norge mot våre drøyt 4000.  Bare i Farsund var det rundt 25 stykker som sluttet seg til sist desember, og jeg skulle tatt turen selv av REN respekt om det ikke var for at jeg var på spillejobb i akkurat Leeds.

Ã… være Leeds supporter er et PRIVILEGIUM, til tross for hvordan laget tidvis opptrer.  Det er ikke LAGET som bestemmer det lenger, det er supporterne selv.  Hvorfor i all verden er alle bortekampene utsolgt ellers...?

Ikke noe annet sosialt treffpunkt har skaffet meg flere opplevelser og venner enn dette laget.  Tenk på det dere andre også, når det ikke går vår vei resultatmessig på banen...  De fleste andre lags supportere i Norge misunner oss dette.  

Tro meg...

Måtte det bli en god sommer for alle medsupportere...

MOT.........
LUSCOS-hilsen
ØBS

eros

God sommer folkens!

Promotion 2010

Kanskje dette blir en ny trend på Elland Road i siste seriekamp fremover:

http://www.dailymotion.com/video/x2ou3gh


@KatherineLeeds: Thanks for all your support this season, despite the craziness of #Lufc it's been a blast!!! @APOPEY @NoelDavidWhelan http://t.co/5H4MVuc16H


 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Bradley Johnson med hattrick i dag  :o
Jaja nå kommer en nervepirrende tid frem mot neste sesong. Lykke til ....

Hvis et hat-trick innebærer et selvmål så har du helt rett!   ;)
den var bra, riktigt bra ;D
 

Sølvreven

Bradley Johnson med hattrick i dag  :o
Jaja nå kommer en nervepirrende tid frem mot neste sesong. Lykke til ....

Hvis et hat-trick innebærer et selvmål så har du helt rett!   ;)
den var bra, riktigt bra ;D
Mål er mål  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Fotobevis: VI VANT DENNE KAMPEN!

@WALMOT3: Morison's offside goal v Rotherham #LUFC http://t.co/ThFwF4PNvK

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973