Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541651 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #660 på: Juli 30, 2015, 18:23:01 »
Buckley er ut fra det jeg ser på youtube veldig bra! Teknikk, bra fart, kan spille på begge vinger, målfarlig og bra crossere... Løp å kjøp!
"Who needs Cantona??"

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #661 på: Juli 30, 2015, 18:28:55 »
På skrytevideo på youtube ser han som en spiller med fart, teknikk, skuddbein og målteft.
Helt klart en spiller vi trenger.

https://www.youtube.com/watch?v=KWC1XaaPeQ4
det här ser riktigt bra ut, påminner lite om Adam Johnson
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #662 på: Juli 30, 2015, 19:01:35 »
På skrytevideo på youtube ser han som en spiller med fart, teknikk, skuddbein og målteft.
Helt klart en spiller vi trenger.

https://www.youtube.com/watch?v=KWC1XaaPeQ4
det här ser riktigt bra ut, påminner lite om Adam Johnson

Adam Johnson kaller jeg en "gådribler", vet ikke helt hva det er på svensk. God i noen kamper elendig i andre.

Håper Cellino bruker Gradel++ pengene på denne Buckley!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #663 på: Juli 30, 2015, 19:25:20 »
Få inn Buckley og 1 ving til så er vi klar? Kanskje en midstopper til også? MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #664 på: Juli 30, 2015, 19:34:02 »
Buckley er ut fra det jeg ser på youtube veldig bra! Teknikk, bra fart, kan spille på begge vinger, målfarlig og bra crossere... Løp å kjøp!

Har vi noen spillere per dato med et slikt nivå som Buckley viser her?

Ser ut til å være verdt £ 1,5 mill - altså ca. halvparten så god som Chris Wood....  8)
Super Leeds since 1968

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #665 på: Juli 30, 2015, 20:00:07 »
Buckley er ut fra det jeg ser på youtube veldig bra! Teknikk, bra fart, kan spille på begge vinger, målfarlig og bra crossere... Løp å kjøp!

Har vi noen spillere per dato med et slikt nivå som Buckley viser her?

Ser ut til å være verdt £ 1,5 mill - altså ca. halvparten så god som Chris Wood....  8)

Enig !

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #666 på: Juli 30, 2015, 20:02:26 »
Litt mer offisielt:

@PhilHayYEP: Have asked the question about Will Buckley and he's a player who Leeds are looking at. Sunderland want £1.5m though. Reluctant to loan.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #667 på: Juli 30, 2015, 20:06:56 »
Strengt tatt ikke et rykte, men deler likevel (sårt tiltrengt kantspiller)
http://www.hitc.com/en-gb/2015/07/30/leeds-united-should-move-for-free-agent-australian-international/?
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #668 på: Juli 30, 2015, 20:09:07 »
Leeds United: Sunderland’s Buckley on Whites radar

Sunderland winger Will Buckley
17:54Thursday 30 July 2015

Sunderland winger Will Buckley is on Leeds United’s list of transfer targets - but the Premier League club are holding out for a fee of £1.5m.

Sunderland are ready to sell Buckley this summer, a year after signing him from Brighton, but they have already rejected offers to take the 25-year-old on loan and will look to pull in a seven-figure fee for him.

Buckley is interesting a number of Championship clubs and Leeds have included him on a shortlist of options as they fight to secure a winger in time for the start of the season.

Head coach Uwe Rosler is looking for a player to fill the left side of his three-man attack and has been focusing on that position throughout the summer.

Leeds were close to landing Catania’s Raphael Martinho last week but ended their interest after speaking with the Brazilian and they are working to what Rosler called a “restricted” budget after invested more than £2m in striker Chris Wood.

United are currently attempting to remove strikers Steve Morison and Nicky Ajose from the wage bill at Elland Road.

Sunderland paid a reported £2.5m for Buckley last August but did not use him regularly in the second half of last season and are ready to cut their losses.

The cost of a full-time deal might force Leeds to look elsewhere unless Sunderland agree to loan Buckley with a view to a permanent transfer.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Henning

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #669 på: Juli 30, 2015, 21:07:25 »
Såg han nokre kampar førre sesong og han gjorde sine saker bra då.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #670 på: Juli 30, 2015, 21:34:48 »
Buckley og Pål Andre Helland så ... Rykker vi opp. Hører du Uwe ?

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #671 på: Juli 30, 2015, 22:06:28 »
Få inn Buckley og 1 ving til så er vi klar? Kanskje en midstopper til også? MOT

Buckley og Thomas (1 års kontrakt) hadde vært spennende. Da hadde vi hatt gode alternativer på kant med de to + Byram og Doukara, og kunne variert med Byram på back.
marching on together,
derudaf forever...

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #672 på: Juli 30, 2015, 22:21:50 »
Det hadde vært spennende med Buckley men har ikke klubben bestemt at vi ikke skal ha inn flere nå? Dessuten er Birmingham også ute etter Buckley, så jeg tror ikke denne overgangen går i orden dessverre  >:(
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #673 på: Juli 31, 2015, 00:43:38 »
Jeg leser av dette siste innlegget fra YEP at vi IKKE HAR cash til flere spillere, om ikke også Morison og Ajose ( peanøttlønn)!også går ut porten.
Forklar meg gjerne anderledes.

Vi skriker etter ving(er) , men har ikke midler til og hente inn ... Ligger d i ordene til Røsler.
Svært skuffende.

Dette er jo/ skal jo være vår " opprykkssesong" - uttalt mål av Cellino i fjor....

Det skal visst satses på scoop i lånemarkedet.

Ikke du også Jon....!!

Cellino låner ingen han ikke kan kjøpe. Så det blir ikke noen Bamford's i Leeds.
Det er riktig. Det er også riktig at vi hadde mange spillere på lån med opsjon på kjøp sist sesong. Det er derfor svært sannsynlig at Cellino prøver seg på noen slike dealer på nytt!
Jon R.

Budda

Sv:
« Svar #674 på: Juli 31, 2015, 01:09:26 »
Buckley ser bra ut, men det er lett å bli lurt av YouTube-videoer
Endre

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #675 på: Juli 31, 2015, 01:40:12 »

Sources close to both clubs are indicating that Leeds United and Sunderland have agreed a deal for the transfer of former Brighton winger Will Buckley to Elland Road. If true, the signing would represent success for United Head Coach Uwe Rosler, who has made no secret of the fact that he has considered his squad short of vital width.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #676 på: Juli 31, 2015, 10:53:05 »

Sources close to both clubs are indicating that Leeds United and Sunderland have agreed a deal for the transfer of former Brighton winger Will Buckley to Elland Road. If true, the signing would represent success for United Head Coach Uwe Rosler, who has made no secret of the fact that he has considered his squad short of vital width.

http://roblufc.org/2015/07/30/leeds-reach-agreement-with-sunderland-for-winger-buckley-by-rob-atkinson/?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #677 på: Juli 31, 2015, 11:42:30 »
Buckley er allerede klar for £1.5 mill. (sier min kilde) Dette blir sannsynligvis offentliggjort, senest mandag...Så får vi se om dette stemmer da. Hvis ja, mener jeg dette er en bra signering. Buckley er en god kantspiller :)
Heia Uwe :)

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #678 på: Juli 31, 2015, 11:43:31 »
Positivitet fra DHY.  :o

Dette blir opprykk!  :D

Men enig, dette er en bra signering viss det blir noe av.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #679 på: Juli 31, 2015, 13:29:26 »
Positivitet fra DHY.  :o

Dette blir opprykk!  :D

Men enig, dette er en bra signering viss det blir noe av.

Hehe, opprykk er å ta i ;)
Tror vi fortsatt bør beholde bakkekontakt... :)

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #680 på: Juli 31, 2015, 13:43:19 »
Positivitet fra DHY.  :o

Dette blir opprykk!  :D

Men enig, dette er en bra signering viss det blir noe av.

Hehe, opprykk er å ta i ;)
Tror vi fortsatt bør beholde bakkekontakt... :)
derfor du ikke var noen stor fan av Matt Smith?  ::)
Ups & Ups!!

moty

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #681 på: Juli 31, 2015, 13:46:33 »
Hvem er dine kilder Hvite Yeboah? Jeg har akkurat hvert på telefonen til mine og de har ikke hørt noe?
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #682 på: Juli 31, 2015, 14:40:13 »
Få inn Buckley og 1 ving til så er vi klar? Kanskje en midstopper til også? MOT

Buckley og Thomas (1 års kontrakt) hadde vært spennende. Da hadde vi hatt gode alternativer på kant med de to + Byram og Doukara, og kunne variert med Byram på back.

Enig!! Thomas på pay as/ If you play....og Buckley.... Da har vi alternativ fremover!
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #683 på: Juli 31, 2015, 14:46:18 »
Rykte:
Stuart Dallas fra Brentford. (Nord-Irsk ving)

https://en.wikipedia.org/wiki/Stuart_Dallas
« Siste redigering: Juli 31, 2015, 15:01:44 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #684 på: Juli 31, 2015, 14:51:38 »
Positivitet fra DHY.  :o

Dette blir opprykk!  :D

Men enig, dette er en bra signering viss det blir noe av.

Hehe, opprykk er å ta i ;)
Tror vi fortsatt bør beholde bakkekontakt... :)
derfor du ikke var noen stor fan av Matt Smith?  ::)
Jeg likte Matt Smith godt. Hadde et lengre innlegg om hvor oppgitt jeg var fordi vi solgte ham. I mitt hode var det komplett uforståelig å selge Matt Smith  ;)

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #685 på: Juli 31, 2015, 14:54:40 »
Hvem er dine kilder Hvite Yeboah? Jeg har akkurat hvert på telefonen til mine og de har ikke hørt noe?
Har en engelsk kompis som har kontakter inn i klubben. Han har stort sett gitt tidlige og riktige opplysninger de siste årene, men det har jo hendt at han har hørt feil også- men ikke ofte  :)
Det er vel slik for de aller fleste av oss, at vi kjenner noen i Leeds som sender ut opplysninger i tide og utide...
Time vill sjåvv :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #686 på: Juli 31, 2015, 15:14:42 »
Etter hvert som vi blir kjent med Uwes måte å uttrykke seg på, er vel dette ganske lovende? :)
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  Â· 13m13 minutes ago  
Rosler: "As far as I know Will (Buckley) is a winger and we're looking for a winger." #lufc

...og der var visst flere spr fra Phil :)
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 18m18 minutes ago 
Rosler on his search for a winger: "I'm quite relaxed because I think we will get that job sorted." #lufc

« Siste redigering: Juli 31, 2015, 15:17:41 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #687 på: Juli 31, 2015, 16:08:31 »
Rykte:
Stuart Dallas fra Brentford. (Nord-Irsk ving)

https://en.wikipedia.org/wiki/Stuart_Dallas

Blues and Leeds Targeting Dallas
Friday, 31st Jul 2015 14:02
Ipswich Town are battling Leeds United to land Brentford’s Northern Irish international winger Stuart Dallas.

According to well-connected Brentford site Beesotted, the 24-year-old, who was linked with a £1.5 million move to Scottish giants Rangers earlier in the summer, is now the subject of interest from the Blues and former Bees boss Uwe Rosler’s current club Leeds.

Cookstown-born Dallas started his career with Northern Irish side Crusaders before joining Brentford in the summer of 2012.

Having spent two months on loan at Northampton late in 2013, Dallas has gone on to make 38 starts and 37 sub appearances for the Bees, scoring eight goals. He is contracted for another two years.

Capped by Northern Ireland at full, U23, U21 and U17 levels, last season he made 25 starts and 18 sub appearances, scoring eight goals as the Bees finished the Championship season in fifth, one place ahead of the Blues, who they face on the opening day of 2015/16 at Griffin Park.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #688 på: Juli 31, 2015, 17:41:28 »
YEP:

Numerous clubs including Leeds have expressed an interest in taking Buckley on a long-term loan but Sunderland are holding out for a permanent deal as they attempt to cut their losses.

Their valuation and Buckley’s current wage - thought to be in excess of £20,000 a week - could turn United’s attention elsewhere but Rosler said he was optimistic of finding a suitable answer to the problem on the left side of his three-man attack.

Rosler said: “We’re always working. I’m calm because I see the work that (Massimo) Cellino, Martyn Glover and Adam Pearson are putting in.

“That’s why I’m quite relaxed. I think we’ll get that job sorted.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #689 på: Juli 31, 2015, 17:43:31 »
Hay sier at Leeds er på nippet til å signere Dallas på en 3-års kontrakt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."