Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541710 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #810 på: August 22, 2015, 14:34:21 »
Cellino på sitt beste  8)

@PhilHayYEP: Forestieri - Leeds and Watford essentially have a deal in place for the transfer. Depends on the player now. #lufc

@PhilHayYEP: Leeds wanted Forestieri on loan at first but it'll be a permanent deal if he comes. Fee of between £3m and £4m. #lufc


@PhilHayYEP: Cellino's been negotiating this one personally. Looks like he's going to pay what Watford are asking for. #lufc

I går:
@EmaGiulianelli: "Forestieri? Too high target for us, I tried but in vane. We can't afford him, unfortunately ".Massimo Cellino told to me. #lufc #Leeds

I dag:
@EmaGiulianelli: Agreement found between Watford and Leeds for Forestieri, as told by @PhilHayYEP ? Massimo Cellino has just told me "Yes".

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #811 på: August 22, 2015, 15:43:08 »
Håper for Guds skyld at vi ikke betaler 3m£ for denne karen, er ikke litt verdt det. 17 mål på 70 kamper..


Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #813 på: August 22, 2015, 20:01:37 »
Håper for Guds skyld at vi ikke betaler 3m£ for denne karen, er ikke litt verdt det. 17 mål på 70 kamper..

Har du sett han spille eller ser du kun på antall mål? Klassespiller, viktig for Watford i fjor.

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #814 på: August 22, 2015, 20:05:40 »
Helt klart en bra spiller og god nok, men mener vi burde kjøpe litt lurere. Gjerne 2, kanskje 3 spillere for den summen. Hei

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #815 på: August 23, 2015, 00:12:02 »
En ung venstreving (nå har ikke jeg fått med meg den eventuelle overgangssummen, men jeg går ut ifra at det er mindre enn 3-4 mil pund) gir for meg mer mening enn en dyr, 25-årig spiss som ikke får spille på et nyopprykket PL-lag, med en heller laber scoringsstatistikk. Da må jo denne spilleren virkelig være en som gjør laget rundt seg sykt mye bedre?

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #816 på: August 23, 2015, 14:22:14 »
Forstieri nærmer seg Leeds? Det er opp til forestiere å akseptere overgangen. Cellino skal selv ha overtatt ansvaret for å dra handelen i havn.

http://www.insidefutbol.com/2015/08/23/no-personal-term-agreement-with-fernando-forestieri-yet-leeds-working-overtime-on-deal/231350/
« Siste redigering: August 23, 2015, 18:13:45 av Ove »
 

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #817 på: August 23, 2015, 14:25:04 »
Vet for lite om Forsteri, men en rask ving trenger vi

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #818 på: August 23, 2015, 20:16:19 »
Må si det er en del spennende rykter, og det virker jo som om Cellino vil satse litt. Lurer litt på hvordan Simon Grayson hadde gjort det med denne stallen...? Han må jo tenke sitt...i hans dager var det jo ikke snakk om å bruke noen pund i det hele tatt...bestemt av Papa Smurf :(

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #819 på: August 23, 2015, 20:34:07 »
Må si det er en del spennende rykter, og det virker jo som om Cellino vil satse litt. Lurer litt på hvordan Simon Grayson hadde gjort det med denne stallen...? Han må jo tenke sitt...i hans dager var det jo ikke snakk om å bruke noen pund i det hele tatt...bestemt av Papa Smurf :(

Det verste er jo at hvis Grayson hadde skjønt hvilket godt lag vi hadde og samtidig brukt pengene på noen "riktige" forsvarere så hadde vi kanskje vært i PL med Bates som eier.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #820 på: August 23, 2015, 20:38:40 »
Må si det er en del spennende rykter, og det virker jo som om Cellino vil satse litt. Lurer litt på hvordan Simon Grayson hadde gjort det med denne stallen...? Han må jo tenke sitt...i hans dager var det jo ikke snakk om å bruke noen pund i det hele tatt...bestemt av Papa Smurf :(

Bannan, Lihai, Liermoore, O´Brian vi brukte endel resurrsser på å ta play off i 10/11 men lykkes dessverre akkurat ikke..
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #823 på: August 23, 2015, 23:35:14 »
Må si jeg har vondt for se oss hente Forestieri asså. Dvs at Forestieri vil ned en divisjon selvom vi betaler nok penger til å kjøpe. Involvert i PL idag.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #824 på: August 23, 2015, 23:44:16 »
Må si jeg har vondt for se oss hente Forestieri asså. Dvs at Forestieri vil ned en divisjon selvom vi betaler nok penger til å kjøpe. Involvert i PL idag.

Kjedelig å sitte stort sett en hel sesong på benken hos en arbeidsgiver som i grunn ikke vil ha deg der..

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #826 på: August 24, 2015, 11:02:26 »
Må si det er en del spennende rykter, og det virker jo som om Cellino vil satse litt. Lurer litt på hvordan Simon Grayson hadde gjort det med denne stallen...? Han må jo tenke sitt...i hans dager var det jo ikke snakk om å bruke noen pund i det hele tatt...bestemt av Papa Smurf :(

Det verste er jo at hvis Grayson hadde skjønt hvilket godt lag vi hadde og samtidig brukt pengene på noen "riktige" forsvarere så hadde vi kanskje vært i PL med Bates som eier.

Med det som ser ut som et av Championships beste forsvar er det for uforståelig med denne ropingen etter forsvarspillere. Har du ikke fått med deg kampene som nå har gått på tv?!
We are Leeds and we are proud of it!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #827 på: August 24, 2015, 11:14:16 »
Må si det er en del spennende rykter, og det virker jo som om Cellino vil satse litt. Lurer litt på hvordan Simon Grayson hadde gjort det med denne stallen...? Han må jo tenke sitt...i hans dager var det jo ikke snakk om å bruke noen pund i det hele tatt...bestemt av Papa Smurf :(

Det verste er jo at hvis Grayson hadde skjønt hvilket godt lag vi hadde og samtidig brukt pengene på noen "riktige" forsvarere så hadde vi kanskje vært i PL med Bates som eier.

Med det som ser ut som et av Championships beste forsvar er det for uforståelig med denne ropingen etter forsvarspillere. Har du ikke fått med deg kampene som nå har gått på tv?!

Nå var det vel laget til Grayson han refererte til når det gjaldt "kjøp av riktige forsvarere".
Det laget manglet helt klart defensive kvaliteter.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #828 på: August 24, 2015, 11:30:44 »
Vi blir i dag linket til Forests midtstopper Jack Hobbs sammen med QPR. Solid stopper i championship.

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/24/forest-defender-jack-hobbs-targeted-by-rivals/?utm_medium=share%20service&utm_campaign=social%20media&utm_source=twitter&utm_content=HITCdeadlineday

Spørs om Forest vil selge i og med at de har transfer embargo, da kan de ikke kjøpe inn en erstatter.
« Siste redigering: August 24, 2015, 11:32:18 av Glenn K »

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #829 på: August 24, 2015, 11:50:48 »
Må si det er en del spennende rykter, og det virker jo som om Cellino vil satse litt. Lurer litt på hvordan Simon Grayson hadde gjort det med denne stallen...? Han må jo tenke sitt...i hans dager var det jo ikke snakk om å bruke noen pund i det hele tatt...bestemt av Papa Smurf :(

Det verste er jo at hvis Grayson hadde skjønt hvilket godt lag vi hadde og samtidig brukt pengene på noen "riktige" forsvarere så hadde vi kanskje vært i PL med Bates som eier.

Med det som ser ut som et av Championships beste forsvar er det for uforståelig med denne ropingen etter forsvarspillere. Har du ikke fått med deg kampene som nå har gått på tv?!

Nå var det vel laget til Grayson han refererte til når det gjaldt "kjøp av riktige forsvarere".
Det laget manglet helt klart defensive kvaliteter.

Samtidig er det laget det som har vært nærmest PL siden tidlig 2000-tall...rare greier gitt!
Ellers er jeg enig med Leedsfan, som mener at vi hadde vært i PL nå, hvis vi hadde beholdt SG.
Selv om det antydes at SG ikke skjønte hvor godt lag han hadde...sikkert ikke  ::)

 
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #830 på: August 24, 2015, 12:33:02 »
SG hadde et meget godt offensivt lag, men elendig defensiv organisering. Dette kostet oss opprykket.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #831 på: August 24, 2015, 12:41:21 »
SG hadde et meget godt offensivt lag, men elendig defensiv organisering. Dette kostet oss opprykket.


jobbet under Kenneth også....
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #832 på: August 24, 2015, 12:53:22 »
Det er riktig, men har ikke tall på hvor mange midtstoppere som SG kjøpte/lånte. Men tror ikke det var få.
Men forsvaret ble ikke noe bedre av den grunn.

SG stod for en underholdende stil, men samtidig naiv stil som kostet oss et opprykk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #833 på: August 24, 2015, 13:39:16 »
Det er riktig, men har ikke tall på hvor mange midtstoppere som SG kjøpte/lånte. Men tror ikke det var få.
Men forsvaret ble ikke noe bedre av den grunn.

SG stod for en underholdende stil, men samtidig naiv stil som kostet oss et opprykk.


Vi fikk ett opprykk under SG, og var meget tett ved å ende opp på playoff til PL.
Det er fakta..
..det du sier om naiv stil som "kostet oss et opprykk" blir i beste fall spekulasjon, så er ikke helt med på den.  

Ellers sorry til MODsa, da jeg ser vi er waaayyy off topic her ...skal gi meg nå  ;)
« Siste redigering: August 24, 2015, 13:41:10 av B_Ød »
Ups & Ups!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #835 på: August 24, 2015, 15:09:59 »
Forestieri
Thanks for the support today! Was nice to be in the pitch again feeling the love from the fans  Good point today!!!


Tja....... Later i hvert fall som ingenting!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #836 på: August 24, 2015, 16:31:44 »
Det er riktig, men har ikke tall på hvor mange midtstoppere som SG kjøpte/lånte. Men tror ikke det var få.
Men forsvaret ble ikke noe bedre av den grunn.

SG stod for en underholdende stil, men samtidig naiv stil som kostet oss et opprykk.


Vi fikk ett opprykk under SG, og var meget tett ved å ende opp på playoff til PL.
Det er fakta..
..det du sier om naiv stil som "kostet oss et opprykk" blir i beste fall spekulasjon, så er ikke helt med på den.  

Ellers sorry til MODsa, da jeg ser vi er waaayyy off topic her ...skal gi meg nå  ;)

Graysons resultater taler for seg

Opprykk med:
Blackpool
Leeds
Huddersfield
Preston

Faktisk alle lag han har trent (2005-2013), hvorav tre play off finaler. 8)

Det er ikke bare flaks .  Graysom mistet masse gode spillere da han var i Leeds, særlig  2010-2012.
jeg kjøper ikke at han ikke kan  forsvar. Høsten 2009 var leeds forsvar potte tett, også mot PL mostand 2010-2012 i cupen. :(

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #837 på: August 24, 2015, 18:26:59 »
Tror ikke Forestieri er den rette for oss. Han ønsker seg til en klubb i sør-england og er motvillig til å reise nordover. Da er det like greit å se etter spillere som ønsker å spille for Leeds.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-forestieri-reluctant-to-move-to-elland-road-1-7424610
 

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #838 på: August 24, 2015, 21:08:32 »
Det er riktig, men har ikke tall på hvor mange midtstoppere som SG kjøpte/lånte. Men tror ikke det var få.
Men forsvaret ble ikke noe bedre av den grunn.

SG stod for en underholdende stil, men samtidig naiv stil som kostet oss et opprykk.


Vi fikk ett opprykk under SG, og var meget tett ved å ende opp på playoff til PL.
Det er fakta..
..det du sier om naiv stil som "kostet oss et opprykk" blir i beste fall spekulasjon, så er ikke helt med på den. 

Ellers sorry til MODsa, da jeg ser vi er waaayyy off topic her ...skal gi meg nå  ;)

Graysons resultater taler for seg

Opprykk med:
Blackpool
Leeds
Huddersfield
Preston

Faktisk alle lag han har trent (2005-2013), hvorav tre play off finaler. 8)

Det er ikke bare flaks .  Graysom mistet masse gode spillere da han var i Leeds, særlig  2010-2012.
jeg kjøper ikke at han ikke kan  forsvar. Høsten 2009 var leeds forsvar potte tett, også mot PL mostand 2010-2012 i cupen. :(
Hva gjør denne Grayson-diskusjonen i en ryktetråd >:(. Grayson er historie.

Vi er visstnok interessert i denne lovende angriperen.
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-among-host-of-clubs-eyeing-loan-deal-for-chelsea-striker/
« Siste redigering: August 24, 2015, 21:20:44 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #839 på: August 24, 2015, 22:05:36 »
Blir neppe noen deal for argentineren fra Watford, men kanskje er Cellino villig til å punge mer ut for Limbombe?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-leeds-close-to-admitting-defeat-with-forestieri-deal-1-7426420


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.