Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541564 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #840 på: August 24, 2015, 22:22:29 »
som ventet dette.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #841 på: August 24, 2015, 22:23:37 »
Blir neppe noen deal for argentineren fra Watford, men kanskje er Cellino villig til å punge mer ut for Limbombe?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-leeds-close-to-admitting-defeat-with-forestieri-deal-1-7426420


auren
NEC avslo Leeds' første bud, men med Forestieri værende i sør-England kan vi øke budet betraktelig. Limbombe vil tydeligvis til Leeds. Håper vi kan lande den dealen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #842 på: August 24, 2015, 23:11:18 »
Ema sier at vi jobber med Forestieri, Limbombe og Moore! Kommer alle tre så eksploderer jeg!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #843 på: August 24, 2015, 23:26:28 »
Må si det er en del spennende rykter, og det virker jo som om Cellino vil satse litt. Lurer litt på hvordan Simon Grayson hadde gjort det med denne stallen...? Han må jo tenke sitt...i hans dager var det jo ikke snakk om å bruke noen pund i det hele tatt...bestemt av Papa Smurf :(

Det verste er jo at hvis Grayson hadde skjønt hvilket godt lag vi hadde og samtidig brukt pengene på noen "riktige" forsvarere så hadde vi kanskje vært i PL med Bates som eier.

Med det som ser ut som et av Championships beste forsvar er det for uforståelig med denne ropingen etter forsvarspillere. Har du ikke fått med deg kampene som nå har gått på tv?!
Faktisk enig. Fireren har fungert godt uansett hvem som har spilt der, noe som klart indikerer at vi har bar med alternativer også. Både Byram (h back) og Wootooooooon (stopperf)kan trå til. Når det er sagt så vil Liam Moore heve kvaliteten på hvilket som helst Championship lag. En spiller som han sier man rett og slett ikke nei til...
Jon R.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #844 på: August 25, 2015, 00:44:38 »
Vi trenger sårt forsterkninger for og kjempe om play off. Vil gjerne se en midtstopper som er bedre enn bellusci og cooper. En ving til for og konkurere med dallas og byram . Også en forestieri hadde vært bra .
Pontus ❤

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #845 på: August 25, 2015, 08:22:32 »
Vil gjerne ha en stopper som er bedre enn Bamba jeg. I utgangspunktet, så bør alle spilere som hentes inn, være bedre enn de vi allerede har

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #846 på: August 25, 2015, 08:38:55 »
Vil gjerne ha en stopper som er bedre enn Bamba jeg. I utgangspunktet, så bør alle spilere som hentes inn, være bedre enn de vi allerede har

Enig. Alle kjøp bør i utgangspunktet forsterke laget.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #847 på: August 25, 2015, 08:45:40 »
 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #849 på: August 25, 2015, 12:47:43 »
Bellusci til Serie A klubb?

http://the72.co.uk/35249/italian-clubs-line-up-move-for-leeds-giuseppe-bellusci/

auren

Om Cellino får ut et siv-sifret beløp for ham, i pund, må da dette være noe å vurdere..? Dersom det ikke blir kastet silly money etter Bellusci, bør han beholdes.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #850 på: August 25, 2015, 13:03:00 »
Bellusci til Serie A klubb?

http://the72.co.uk/35249/italian-clubs-line-up-move-for-leeds-giuseppe-bellusci/

auren

Jeg liker Bellusci, men får vi en grei sum så sier jeg selg! Det er for mye kontroverser rundt hans person til at det er lurt å beholde han. Som fotballspiller tror jeg vi kunne hatt bruke for han i en opprykkskamp.

Bellusci ut og Moore inn er helt greit for meg.

Slik det ser ut så kan han ta med seg Doukara og Limbombe inn!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #851 på: August 25, 2015, 14:50:53 »
Vi trenger sårt forsterkninger for og kjempe om play off. Vil gjerne se en midtstopper som er bedre enn bellusci og cooper. En ving til for og konkurere med dallas og byram . Også en forestieri hadde vært bra .


Ok, nevn en spiller vi kan hente som er bedre en Bellusci?! Den oppgaven klarer ikke jeg. Kommer bare på stoppere vi kan hente som er dårligere enn Bellusci!
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #852 på: August 25, 2015, 14:52:34 »
Bellusci til Serie A klubb?

http://the72.co.uk/35249/italian-clubs-line-up-move-for-leeds-giuseppe-bellusci/

auren

Om Cellino får ut et siv-sifret beløp for ham, i pund, må da dette være noe å vurdere..? Dersom det ikke blir kastet silly money etter Bellusci, bør han beholdes.

Helt enig! Klarer ikke å se at vi skulle klare å få tak i en bedre stopper, da må vi i så fall bruke samme sum som vi ga for Wood!
We are Leeds and we are proud of it!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #853 på: August 25, 2015, 16:14:21 »
Vi trenger sårt forsterkninger for og kjempe om play off. Vil gjerne se en midtstopper som er bedre enn bellusci og cooper. En ving til for og konkurere med dallas og byram . Også en forestieri hadde vært bra .


Ok, nevn en spiller vi kan hente som er bedre en Bellusci?! Den oppgaven klarer ikke jeg. Kommer bare på stoppere vi kan hente som er dårligere enn Bellusci!


Giuseppe Bellusci er for meg en tikkende bombe , alt for lett og få han ut av kampen med bare enkle ord. Mer intrersert i og kjempe inn en tøff takling enn og forsvare oss.
Ser på Sol Bamba som er milevis bedre og har hode på rett plass alltid.
Pontus ❤

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #854 på: August 25, 2015, 16:45:44 »
Bellusci kan gjerne selges om man får godt betalt, Røsler bør ha gode forutsetninger for og finne en fullgod erstatter+ for han.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #855 på: August 25, 2015, 17:18:54 »
Bellusci til Serie A klubb?

http://the72.co.uk/35249/italian-clubs-line-up-move-for-leeds-giuseppe-bellusci/

auren

Jeg liker Bellusci, men får vi en grei sum så sier jeg selg! Det er for mye kontroverser rundt hans person til at det er lurt å beholde han. Som fotballspiller tror jeg vi kunne hatt bruke for han i en opprykkskamp.

Bellusci ut og Moore inn er helt greit for meg.

Slik det ser ut så kan han ta med seg Doukara og Limbombe inn!
moore omponerade inte på mig i U21em i somras, och är ju mil ifrån att platsa i Leicester, svårt att se honom bli ett luft i Leeds, möjligtvis squad
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #856 på: August 25, 2015, 17:58:27 »

Bellusci til Serie A klubb?

http://the72.co.uk/35249/italian-clubs-line-up-move-for-leeds-giuseppe-bellusci/

auren

Jeg liker Bellusci, men får vi en grei sum så sier jeg selg! Det er for mye kontroverser rundt hans person til at det er lurt å beholde han. Som fotballspiller tror jeg vi kunne hatt bruke for han i en opprykkskamp.

Bellusci ut og Moore inn er helt greit for meg.

Slik det ser ut så kan han ta med seg Doukara og Limbombe inn!
moore omponerade inte på mig i U21em i somras, och är ju mil ifrån att platsa i Leicester, svårt att se honom bli ett luft i Leeds, möjligtvis squad
Nå imponerte vel ikke Kane heller der. Men han puttet over 20 mål i PL forrige sesong.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #857 på: August 25, 2015, 18:17:53 »
Bellusci kan gjerne selges om man får godt betalt, Røsler bør ha gode forutsetninger for og finne en fullgod erstatter+ for han.
Har bare 3 midtstoppere igjen hvis Bellusci drar: Bamba, Cooper og Wooton. Blir f.eks. Bamba skadd, må vi lite på Wooton. Bør faktisk ha inn minst en midtstopper til.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #858 på: August 25, 2015, 18:39:12 »

Bellusci til Serie A klubb?

http://the72.co.uk/35249/italian-clubs-line-up-move-for-leeds-giuseppe-bellusci/

auren

Jeg liker Bellusci, men får vi en grei sum så sier jeg selg! Det er for mye kontroverser rundt hans person til at det er lurt å beholde han. Som fotballspiller tror jeg vi kunne hatt bruke for han i en opprykkskamp.

Bellusci ut og Moore inn er helt greit for meg.

Slik det ser ut så kan han ta med seg Doukara og Limbombe inn!
moore omponerade inte på mig i U21em i somras, och är ju mil ifrån att platsa i Leicester, svårt att se honom bli ett luft i Leeds, möjligtvis squad
Nå imponerte vel ikke Kane heller der. Men han puttet over 20 mål i PL forrige sesong.
skillnden med Kane är ju att han imponerat i PL med i ett bra lag , det har väl inte Moore, kollat på Leicesters matcher denna säsongen och han är ju inte ens med på bänken.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #859 på: August 25, 2015, 18:55:48 »
Lite rykter de siste postene…jaja…

På Waccoe så skriver KBEES, en relativt troverdig kilde, at noe er i gjære. Så får vi se de kommende dager. Kanskje kjøper vi ER tilbake? Kanskje drar Byram?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #860 på: August 25, 2015, 21:28:54 »
Ema sier at vi jobber med Forestieri, Limbombe og Moore! Kommer alle tre så eksploderer jeg!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel ikke så gode spillere. To av de er vel reserver på nedrykkstippede PL-lag. Tror ikke de er bedre enn de vi har.
MOT

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #861 på: August 25, 2015, 21:54:45 »
Ema sier at vi jobber med Forestieri, Limbombe og Moore! Kommer alle tre så eksploderer jeg!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forestieri spiller for Watford i cupen i dag, så han er nok tapt!

Har bidratt med et direkte frispark langt over.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #862 på: August 25, 2015, 22:03:37 »
Ema sier at vi jobber med Forestieri, Limbombe og Moore! Kommer alle tre så eksploderer jeg!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forestieri spiller for Watford i cupen i dag, så han er nok tapt!

Har bidratt med et direkte frispark langt over.  ::)

Styr unna  ;)
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #863 på: August 25, 2015, 22:40:02 »
Om Forestieri ikke er motivert til og flotte til Yorkshire heller så ingen grunn til og bruke 3mp på han, kanskje han kan være noe for Forest  ;) ;)??

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #864 på: August 25, 2015, 22:49:26 »
Ema sier at vi jobber med Forestieri, Limbombe og Moore! Kommer alle tre så eksploderer jeg!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forestieri spiller for Watford i cupen i dag, så han er nok tapt!

Har bidratt med et direkte frispark langt over.  ::)

Styr unna  ;)
Preston slog ut Watford?
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #865 på: August 25, 2015, 23:01:36 »
Ema sier at vi jobber med Forestieri, Limbombe og Moore! Kommer alle tre så eksploderer jeg!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forestieri spiller for Watford i cupen i dag, så han er nok tapt!

Har bidratt med et direkte frispark langt over.  ::)

Styr unna  ;)
Preston slog ut Watford?

Jepp, og på kampoppdateringene er Forestieri nevn to ganger. Et frispark over og et vunnet frispark på venstre kant.    :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #866 på: August 25, 2015, 23:25:31 »
@PhilHayYEP: Rosler's been at Bury-Leicester tonight. Lufc have had interest in Liam Moore right thru summer but are still to properly push for that deal

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #868 på: August 26, 2015, 09:31:00 »
Bellusci til Serie A klubb?

http://the72.co.uk/35249/italian-clubs-line-up-move-for-leeds-giuseppe-bellusci/

auren

Jeg liker Bellusci, men får vi en grei sum så sier jeg selg! Det er for mye kontroverser rundt hans person til at det er lurt å beholde han. Som fotballspiller tror jeg vi kunne hatt bruke for han i en opprykkskamp.

Bellusci ut og Moore inn er helt greit for meg.

Slik det ser ut så kan han ta med seg Doukara og Limbombe inn!

Veldig enig her, Bellusci er en løs kanon på dekk- og kommer seg i gjennom kamper med nød og neppe.
Dårlig mann mot mann, går ikke i hodedueller, og rygger konstant ....får vi penger for han - så selg og få inn en engelsk midtstipper som forstår fotballen på øya ;D
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #869 på: August 26, 2015, 10:12:41 »
Bellusci til Serie A klubb?

http://the72.co.uk/35249/italian-clubs-line-up-move-for-leeds-giuseppe-bellusci/

auren

Jeg liker Bellusci, men får vi en grei sum så sier jeg selg! Det er for mye kontroverser rundt hans person til at det er lurt å beholde han. Som fotballspiller tror jeg vi kunne hatt bruke for han i en opprykkskamp.

Bellusci ut og Moore inn er helt greit for meg.

Slik det ser ut så kan han ta med seg Doukara og Limbombe inn!

Veldig enig her, Bellusci er en løs kanon på dekk- og kommer seg i gjennom kamper med nød og neppe.
Dårlig mann mot mann, går ikke i hodedueller, og rygger konstant ....får vi penger for han - så selg og få inn en engelsk midtstipper som forstår fotballen på øya ;D
  9 av 10 innerbackar från england har varit floppar,  Cooper är undantaget