Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541662 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

GeirO

Sv: Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #990 på: September 02, 2015, 17:01:20 »
Bradley Johnson til Derby for 6 mill. Club record.

Det er galskap! De håper vel på 10-15 mål fra han!

Tenk at vi gav han bort. Og jeg har enig i valget...
Hehehe, han var ikke hèlt heldig med åpnings-intervjuet for sin nye klubb:  ;D ;D ;D
Bradley Johnson can't wait to give his all for 'Derby City'...
Han vil vel gi alt for byen.....?
MOT

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #992 på: September 11, 2015, 13:52:20 »
Styr unna
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #993 på: September 11, 2015, 14:48:16 »
Williamson eller Collins...... ??? Synes ikke noen av dem er noe å satse på....!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #994 på: September 11, 2015, 16:57:29 »
http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/11/james-collins-is-the-defender-leeds-united-should-sign-on-loan-n/

auren

Jeg har alltid likt James Collins, et råskinn og en som aldri viker i en duell. Bamba og han sammen er kanskje tregere enn andre, men rå muskelkraft og rutine er på topp.

Jeg sier ja til James Collins!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #995 på: September 11, 2015, 19:57:55 »
http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/11/james-collins-is-the-defender-leeds-united-should-sign-on-loan-n/

auren

Jeg har alltid likt James Collins, et råskinn og en som aldri viker i en duell. Bamba og han sammen er kanskje tregere enn andre, men rå muskelkraft og rutine er på topp.

Jeg sier ja til James Collins!

Og nei til Tom Collins, i alle fall i for store doser... ?   ;)
Super Leeds since 1968

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #996 på: September 11, 2015, 22:04:51 »
 Kyle Lafferty, striker fra Norwich. Har ikke hørt om denne karen før  ???

The Northern Ireland international is happy to be linked with Leeds, where he would team up with international buddy Stuart Dallas.

http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/11/kyle-lafferty-confirms-he-is-keen-on-move-to-leeds-united-if-nor/
« Siste redigering: September 11, 2015, 22:07:05 av Ove »
 

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #997 på: September 11, 2015, 22:17:58 »
http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/11/james-collins-is-the-defender-leeds-united-should-sign-on-loan-n/

auren

Jeg har alltid likt James Collins, et råskinn og en som aldri viker i en duell. Bamba og han sammen er kanskje tregere enn andre, men rå muskelkraft og rutine er på topp.

Jeg sier ja til James Collins!

Du sa vel ja til alle Warnock sine signering er og, så deg om det...

Spillere som kommer ned fra PL, spiller ikke opp Championshiplag i nevneverdig grad...


Det har vært slutt på å hente spillere som sin karriere er på hell, la oss forsette med det.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #998 på: September 11, 2015, 22:27:17 »

http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/11/james-collins-is-the-defender-leeds-united-should-sign-on-loan-n/

auren

Jeg har alltid likt James Collins, et råskinn og en som aldri viker i en duell. Bamba og han sammen er kanskje tregere enn andre, men rå muskelkraft og rutine er på topp.

Jeg sier ja til James Collins!

Du sa vel ja til alle Warnock sine signering er og, så deg om det...

Spillere som kommer ned fra PL, spiller ikke opp Championshiplag i nevneverdig grad...


Det har vært slutt på å hente spillere som sin karriere er på hell, la oss forsette med det.

Jeg prøver å holde meg positiv til nye signeringer, noe jeg alltid har gjort.

Denne karen er en ruvende figur og det er ikke lenge siden han var en krumtapp i et PL forsvar. Han gir oss fysikk, rutine og råskap.


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #999 på: September 12, 2015, 05:57:18 »
Jeg har minimal tro på rykter som kommer fra HITC.
Hekta på Leeds siden 1974

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1000 på: September 12, 2015, 09:51:49 »

http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/11/james-collins-is-the-defender-leeds-united-should-sign-on-loan-n/

auren

Jeg har alltid likt James Collins, et råskinn og en som aldri viker i en duell. Bamba og han sammen er kanskje tregere enn andre, men rå muskelkraft og rutine er på topp.

Jeg sier ja til James Collins!

Du sa vel ja til alle Warnock sine signering er og, så deg om det...

Spillere som kommer ned fra PL, spiller ikke opp Championshiplag i nevneverdig grad...


Det har vært slutt på å hente spillere som sin karriere er på hell, la oss forsette med det.

Jeg prøver å holde meg positiv til nye signeringer, noe jeg alltid har gjort.

Denne karen er en ruvende figur og det er ikke lenge siden han var en krumtapp i et PL forsvar. Han gir oss fysikk, rutine og råskap.


Sent from my iPhone using Tapatalk

At du er forutinntatt positiv gjør ikke spilleren bedre eller mer sannsynlig for å lykkes..

Men du skal få lov å synes at han er god og håpe han signerer, jeg forbeholder meg retten til å mene det motsatte.

Skulle han signere så for vi heller håpe at du har rett og jeg tar feil.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1001 på: September 12, 2015, 13:48:46 »


http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/11/james-collins-is-the-defender-leeds-united-should-sign-on-loan-n/

auren

Jeg har alltid likt James Collins, et råskinn og en som aldri viker i en duell. Bamba og han sammen er kanskje tregere enn andre, men rå muskelkraft og rutine er på topp.

Jeg sier ja til James Collins!

Du sa vel ja til alle Warnock sine signering er og, så deg om det...

Spillere som kommer ned fra PL, spiller ikke opp Championshiplag i nevneverdig grad...


Det har vært slutt på å hente spillere som sin karriere er på hell, la oss forsette med det.

Jeg prøver å holde meg positiv til nye signeringer, noe jeg alltid har gjort.

Denne karen er en ruvende figur og det er ikke lenge siden han var en krumtapp i et PL forsvar. Han gir oss fysikk, rutine og råskap.


Sent from my iPhone using Tapatalk

At du er forutinntatt positiv gjør ikke spilleren bedre eller mer sannsynlig for å lykkes..

Men du skal få lov å synes at han er god og håpe han signerer, jeg forbeholder meg retten til å mene det motsatte.

Skulle han signere så for vi heller håpe at du har rett og jeg tar feil.

Tror han kunne passe oss, ikke det at jeg tror alle våre nye signeringer vil være toppsigneringer. Stor, sterk og med rutine!

Nå er det vel slik at ingen av oss får rett eller feil, han kommer ikke!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1002 på: September 12, 2015, 14:17:04 »
Kyle Lafferty, striker fra Norwich. Har ikke hørt om denne karen før  ???

The Northern Ireland international is happy to be linked with Leeds, where he would team up with international buddy Stuart Dallas.

http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/11/kyle-lafferty-confirms-he-is-keen-on-move-to-leeds-united-if-nor/


Scoret i siste landskamp slik at NI antagelig går til EM. Vi trenger en midtstopper bedre :)
 

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1003 på: September 12, 2015, 18:47:36 »
Lafferty ville være fantastisk at få  ::)
 

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1004 på: September 16, 2015, 14:18:17 »
C. Taylor ryktes til Man. U for 4mp.
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1005 på: September 16, 2015, 15:14:45 »
C. Taylor ryktes til Man. U for 4mp.

Mangler en 0 der...for £40 million kunne det muligens bli aktuelt å selge til scum  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1006 på: September 16, 2015, 20:17:30 »
Frykter jo nå når Pearson/ filteret vårt er borte at Mr Agro kan bli svært fristet av store bunker med £ - sedler i januarvinduet- HVIS vi kun ligger midt på tabellen som nå.

Større sjanse til og beholde unggutta i neste vinduet hvis vi ligger på PO - plass ved juletider tror jeg.
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1007 på: September 16, 2015, 20:22:17 »
Cellino selger kun viss det kommer et sinnsykt bud. Mannen har spyttet inn ti-talls millioner inn i klubben og er ikke in it for the money.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1008 på: September 18, 2015, 08:09:06 »
Cellino selger kun viss det kommer et sinnsykt bud. Mannen har spyttet inn ti-talls millioner inn i klubben og er ikke in it for the money.

Tenker da mest ift Byram, som ikke har skrevet under ny kontrakt og eksisterende går ut til sommeren..
Han har fått "tilbud " om ny...det var og få en lang kontrakt med mindre lønn enn i dag...skjønner at det ikke fristet.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1009 på: September 18, 2015, 09:46:39 »
http://sportwitness.ning.com/forum/topics/everton-join-race-for-8m-leeds-united-star

Det er vel bare til å selge hvis vi skulle få hele 8 millioner pund 6 måneder før kontrakten går ut. Men vi får jo uansett utdanningskompensasjon om han går "gratis". Den er vel ikke mer enn 1-2 millioner pund eller noe...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1010 på: September 18, 2015, 10:22:25 »
http://sportwitness.ning.com/forum/topics/everton-join-race-for-8m-leeds-united-star

Det er vel bare til å selge hvis vi skulle få hele 8 millioner pund 6 måneder før kontrakten går ut. Men vi får jo uansett utdanningskompensasjon om han går "gratis". Den er vel ikke mer enn 1-2 millioner pund eller noe...?

auren
Dette er det store problemet til Leeds >:( Vi selger unna de beste, fordi vi ikke har råd til å beholde de, eller tilbyr de en kontrakt som gjør at de hopper på første tilbud fra en PL klubb. Selvfølgelig er det lurt å selge Byram for 8mill når det er et halvt år igjen av kontrakten. Problemet er at vi aldri skulle ha havnet i denne situasjonen :(  i flere år så innbilte mange seg at når vi solgte spillere for store summer så ble disse brukt på erstattere....realiteten er dessverre annerledes....
Så lenge vi holder på med denne tåpelige "bytteleken" med spillere i fra championship, så vil vi aldri rykke opp-aldri! Flaks har aldri denne klubben hatt, så vi kommer aldri til å rykke opp med middelmådig rask.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1011 på: September 18, 2015, 10:24:13 »
Jeg vil komme med den påstanden at Byram er middelmådig rask. Har ikke imponert meg siden debutsesongen.

Så 8 millioner pund for han er veldig bra, uansett om han har 100 år igjen av kontrakten sin.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1012 på: September 18, 2015, 10:26:40 »
Jeg vil komme med den påstanden at Byram er middelmådig rask. Har ikke imponert meg siden debutsesongen.

Så 8 millioner pund for han er veldig bra, uansett om han har 100 år igjen av kontrakten sin.
ja, de andre klubbene som er ute etter ham er sikkert idioter og amatører, vet garantert ikke hva de driver med ;D

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1013 på: September 18, 2015, 10:27:56 »
Stort sett det samme som du sier om Leeds sin innkjøpspolitikk  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1014 på: September 18, 2015, 10:46:42 »
Jeg vil komme med den påstanden at Byram er middelmådig rask. Har ikke imponert meg siden debutsesongen.

Så 8 millioner pund for han er veldig bra, uansett om han har 100 år igjen av kontrakten sin.

Helt enig her. Byram(Veik) er sammen med Mowatt(treg) den av våre unge jeg har minst tro på kommer så mye lenger enn CC. Dog er de unge og kan plutselig få et oppsving. Men blir ikke gretten om Byram selges jeg heller.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1015 på: September 18, 2015, 11:08:48 »
Stort sett det samme som du sier om Leeds sin innkjøpspolitikk  ;)
Ã…ssen har det gått med oss siden 2005....?
Sett utenfra så må vel folk tro at  9 av 10 avgjørelser har vært feil.... ;)

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1016 på: September 18, 2015, 11:15:42 »
Vel, Leeds har jo hatt etterdønninger i 10-12 år etter den katastrofale Ridsdale.
Men totalt sett så er det stort sett negativt det som har skjedd på den fronten.
Men hva med Everton? De er jo en evig middelhavsfarer i PL som ikke kommer seg noe lenger opp uansett hvor mye penger de bruker. Vil ikke akkurat klassifisere det som en gigantisk suksess det heller...

Anyway, mitt poeng er at jeg synes at Byram er oppskrytt. Og om Everton eller noen annen klubb er ute etter han endrer ikke på den oppfattelsen.
Hvis du mener at Byram har vært blendende god de siste 2-3 sesongene, så du om det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1017 på: September 18, 2015, 13:30:00 »
Vel, Leeds har jo hatt etterdønninger i 10-12 år etter den katastrofale Ridsdale.
Men totalt sett så er det stort sett negativt det som har skjedd på den fronten.
Men hva med Everton? De er jo en evig middelhavsfarer i PL som ikke kommer seg noe lenger opp uansett hvor mye penger de bruker. Vil ikke akkurat klassifisere det som en gigantisk suksess det heller...

Anyway, mitt poeng er at jeg synes at Byram er oppskrytt. Og om Everton eller noen annen klubb er ute etter han endrer ikke på den oppfattelsen.
Hvis du mener at Byram har vært blendende god de siste 2-3 sesongene, så du om det.

Enig med dere begge.
Byram har ikke vært veldig god siste 2 sesonger, altfor ustabil ...men ung.
Everton...vel de ER i Premier League...og der ER det £££

I januar er det kun 5 mnd igjen av kontrakten, og det trigger ikke like mange £££ ved salg...og får vi 5-8 £ så helt greit for meg.
 

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1018 på: September 18, 2015, 13:49:06 »
Vel, Leeds har jo hatt etterdønninger i 10-12 år etter den katastrofale Ridsdale.
Men totalt sett så er det stort sett negativt det som har skjedd på den fronten.
Men hva med Everton? De er jo en evig middelhavsfarer i PL som ikke kommer seg noe lenger opp uansett hvor mye penger de bruker. Vil ikke akkurat klassifisere det som en gigantisk suksess det heller...

Anyway, mitt poeng er at jeg synes at Byram er oppskrytt. Og om Everton eller noen annen klubb er ute etter han endrer ikke på den oppfattelsen.
Hvis du mener at Byram har vært blendende god de siste 2-3 sesongene, så du om det.

Enig med dere begge.
Byram har ikke vært veldig god siste 2 sesonger, altfor ustabil ...men ung.
Everton...vel de ER i Premier League...og der ER det £££

I januar er det kun 5 mnd igjen av kontrakten, og det trigger ikke like mange £££ ved salg...og får vi 5-8 £ så helt greit for meg.

For da har vi nok til smågodt?  ;D
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1019 på: September 18, 2015, 17:29:31 »
Han har nok stagnert , behøver kanskje (dessverre) nye utfordringer, ønsker kanskje det selv også og da er det beste og selge unna.