Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541596 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1140 på: November 30, 2015, 17:58:43 »
Med en bedre eier enn Cellino (som ikke skal mye til) så tror jeg vi kan komme tilbake til PL selv med et nedrykk. Vi kommer aldri til PL med Cellino bak spakene. Det er vel bevist nå?

Det snakkes om langsiktighet vs kortsiktighet og at sistnevnte er det beste. Cellino kjører jo kun kortsigtighet med sine manager-ansettelser, og se hvor det har ført oss!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1141 på: November 30, 2015, 18:48:06 »
Med en bedre eier enn Cellino (som ikke skal mye til) så tror jeg vi kan komme tilbake til PL selv med et nedrykk. Vi kommer aldri til PL med Cellino bak spakene. Det er vel bevist nå?

Det snakkes om langsiktighet vs kortsiktighet og at sistnevnte er det beste. Cellino kjører jo kun kortsigtighet med sine manager-ansettelser, og se hvor det har ført oss!

auren
Kan egentlig ikke se at Cellino er noe verre enn Bates, GFH eller Krasner. De har alle tatt avgjørelser som har vist seg å være stort sett feil. Vi er lengre unna PL nå enn i 2005. En gjeng med idioter hele gjengen >:(
Enig at klubben må selges, men det er jo håpløst. Det er jo ingen seriøse med penger som gidder >:(
Orker snart ikke å følge med lengre, apatien tar fullstendig overhånd >:( >:( >:(

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1142 på: November 30, 2015, 21:21:53 »
DISSE FRA 2011 ER LITT MORSOMME DA:

6.DESEMBER 2011:
@SDO_8: Apparently #lufc scouts have been watching Fleetwoods Jamie Vardy

14.DESEMBER 2011:
@_Pablo_89: Jamie Vardy could be a player #LUFC


.....eller litt tragiske!   ::)
« Siste redigering: November 30, 2015, 21:27:53 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1143 på: November 30, 2015, 21:39:47 »
Med en bedre eier enn Cellino (som ikke skal mye til) så tror jeg vi kan komme tilbake til PL selv med et nedrykk. Vi kommer aldri til PL med Cellino bak spakene. Det er vel bevist nå?

Det snakkes om langsiktighet vs kortsiktighet og at sistnevnte er det beste. Cellino kjører jo kun kortsigtighet med sine manager-ansettelser, og se hvor det har ført oss!

auren
Kan egentlig ikke se at Cellino er noe verre enn Bates, GFH eller Krasner. De har alle tatt avgjørelser som har vist seg å være stort sett feil. Vi er lengre unna PL nå enn i 2005. En gjeng med idioter hele gjengen >:(
Enig at klubben må selges, men det er jo håpløst. Det er jo ingen seriøse med penger som gidder >:(
Orker snart ikke å følge med lengre, apatien tar fullstendig overhånd >:( >:( >:(
kanhända situationen var ohållbar efter ridsdale och i princip mission impossible, ett ögonblicksverk att förstöra en klubb, känns som en evighet att få ordning på det, har inget emot en ny ägare men osäker på att det kommer bli bättre, kan tänka mig att byta ägarere ungefär som att byta tränare eller byta spelare man tror att det skall bli så mycket bättre men ger endast marginella skillnader, just nu tror jag enda garanterade vägen framåt  är med ekonomisk dopning att, en rik oljeshejk eller oligark köper klubben och slänger in typ 20 miljoner pund på spelarköp och dessutom köper tbx TA och ER, men tror aldrig det kommer hända,
 

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1144 på: November 30, 2015, 22:16:29 »

Leeds United chase Hibs striker Jason Cummings

LEEDS United are considering a January move for in-form Hibs striker Jason Cummings.

The 20-year-old has netted 14 goals already this season and his proficiency in front of goal attracted the attention of Leeds boss Steve Evans.

Cummings still has 18 months left on his deal at Easter Road and the club will likely have to fend off a January bid for his services.



Read more: http://www.scotsman.com/sport/football/competitions/premiership/rumour-mill-leeds-chase-cummings-hearts-duo-to-sign-warburton-wants-hampden-1-3961603#ixzz3stPGFnst
Follow us: @TheScotsman on Twitter | TheScotsmanNewspaper on Facebook

Herreminhatt. Styr unna. Ã… gå for en spiss på andre nivå i Scotland. Hvis det er der Evans vil legge lista. Ja da er det nok et tegn på udugelighet.

Mange kommende stjerner har blitt hentet fra klubber i non league-sjiktet/lavere ligaer rundt om i verden.

Vi vet vel ikke hvilken tanke som ligger bak dette eventuelle kjøpet. Dersom det er for å sikre seg et talent, er det jo forståelig.

At det skal løse vårt scoringsproblem omgående, er neppe sannsynlig.

Problemet er at i den situasjonen Leeds befinner seg nå. Ja da må det handles noe som forsterker laget omgående. Og en tyveåring går ikke under lovende lenger. Er man tyve. Ja da skal man slå direkte gjennom
Jamie Vardy...

Vardy er et unntak ja Guffen. Men slik situasjonen er i Leeds. Ja da må vi satse på unge spillere fra egen stall. De som skal kjøpes inn. Ja de må være spillere som går rett inn på laget. Leeds har ikke hverken råd eller tid til å tenke langsiktig om dagen

Hvorfor ikke?
Fordi et nedrykk sannsynligvis vil føre til at vi aldri vil komme til PL. Da har det økonomiske toget gått og vår stasjon permanent nedlagt >:( Et evig liv i foppallens bakgård :(

Hvor mange år har vi sagt dette nå. Vi sa det vel garantert da vi gikk ned sist. Fullstendig uenig. Vi kan fint komme til PL igjen selvom vi går ned i år. Alt handler om å få en fornuftig organisasjon med forniftig drift. Ingen grunn til at ikke vi også kan ta en bournemouth. Kan dem kan vi. Men det ser grusomt ut i øyeblikket med dagens eiersituasjon.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds


AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1146 på: Desember 03, 2015, 14:45:02 »
Med en bedre eier enn Cellino (som ikke skal mye til) så tror jeg vi kan komme tilbake til PL selv med et nedrykk. Vi kommer aldri til PL med Cellino bak spakene. Det er vel bevist nå?

Det snakkes om langsiktighet vs kortsiktighet og at sistnevnte er det beste. Cellino kjører jo kun kortsigtighet med sine manager-ansettelser, og se hvor det har ført oss!

auren

Jeg vil gjerne ha en bedre eier enn Cellino, men da bør eieren ha like mye penger og i tillegg være bedre på å plukke managere. Finnes denne potensielle oppkjøperen?! Jeg tror ikke denne oppkjøreren finnes og pga min gode hukommelse så husker jeg hva vi har vært igjennom de siste 10-15 årene og slike tilstander med poengtrekk og faenskap vil jeg ikke ha tilbake og derfor støtter jeg Cellino i tykt og tynt!
We are Leeds and we are proud of it!

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1147 på: Desember 03, 2015, 14:56:58 »
Med en bedre eier enn Cellino (som ikke skal mye til) så tror jeg vi kan komme tilbake til PL selv med et nedrykk. Vi kommer aldri til PL med Cellino bak spakene. Det er vel bevist nå?

Det snakkes om langsiktighet vs kortsiktighet og at sistnevnte er det beste. Cellino kjører jo kun kortsigtighet med sine manager-ansettelser, og se hvor det har ført oss!

auren

Jeg vil gjerne ha en bedre eier enn Cellino, men da bør eieren ha like mye penger og i tillegg være bedre på å plukke managere. Finnes denne potensielle oppkjøperen?! Jeg tror ikke denne oppkjøreren finnes og pga min gode hukommelse så husker jeg hva vi har vært igjennom de siste 10-15 årene og slike tilstander med poengtrekk og faenskap vil jeg ikke ha tilbake og derfor støtter jeg Cellino i tykt og tynt!


Vil du ha samme mening i februar, etter å ha sett Cellino selge det som selges kan

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1148 på: Desember 17, 2015, 14:56:37 »
LUFC Griffin:
I wonder how many more #lufc followers this account will gain in the next few days with messages like this! Welcome!

@dallas_stuart
I've a spare room waiting for you in my house with your name on it @LaffK

@LaffK  (Kyle Lafferty)
Sitat
@dallas_stuart post code. Might take me couple weeks tho. But keep it warm for me
« Siste redigering: Desember 17, 2015, 15:04:04 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1149 på: Desember 21, 2015, 08:46:57 »
LUFC Griffin:
I wonder how many more #lufc followers this account will gain in the next few days with messages like this! Welcome!

@dallas_stuart
I've a spare room waiting for you in my house with your name on it @LaffK

@LaffK  (Kyle Lafferty)
Sitat
@dallas_stuart post code. Might take me couple weeks tho. But keep it warm for me

Lafferty tar jeg gjerne inn i troppen. En ny midtstopper også...er ikke sikker på at vi trenger særlig mer!
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1150 på: Desember 21, 2015, 08:56:26 »
Med en bedre eier enn Cellino (som ikke skal mye til) så tror jeg vi kan komme tilbake til PL selv med et nedrykk. Vi kommer aldri til PL med Cellino bak spakene. Det er vel bevist nå?

Det snakkes om langsiktighet vs kortsiktighet og at sistnevnte er det beste. Cellino kjører jo kun kortsigtighet med sine manager-ansettelser, og se hvor det har ført oss!

auren

Jeg vil gjerne ha en bedre eier enn Cellino, men da bør eieren ha like mye penger og i tillegg være bedre på å plukke managere. Finnes denne potensielle oppkjøperen?! Jeg tror ikke denne oppkjøreren finnes og pga min gode hukommelse så husker jeg hva vi har vært igjennom de siste 10-15 årene og slike tilstander med poengtrekk og faenskap vil jeg ikke ha tilbake og derfor støtter jeg Cellino i tykt og tynt!


Vil du ha samme mening i februar, etter å ha sett Cellino selge det som selges kan
detta återstår att se, vi får se om det stämmer, oron för att vi skall åka ur kan du koppla bort :)
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1151 på: Desember 23, 2015, 13:50:52 »
#Lufc SE on Jan transfer window targets "we've earmarked 3 players we'd like to bring in, possibly 4."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1152 på: Desember 23, 2015, 13:53:34 »
#Lufc SE on Jan transfer window targets "we've earmarked 3 players we'd like to bring in, possibly 4."

Var ikke det samme meldinga i lånevinduet da

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1153 på: Desember 27, 2015, 20:54:46 »
Sam Byram ryktes til Liverpool for £5mill pund igjen.

Hvor mye får vi hvis han går gratis i sommer? Jo høyere lønn man har jo dyrere blir man?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1154 på: Desember 27, 2015, 21:22:39 »
Sam Byram ryktes til Liverpool for £5mill pund igjen.

Hvor mye får vi hvis han går gratis i sommer? Jo høyere lønn man har jo dyrere blir man?

Får vi 5 så bør Cellino kjøre ham dit selv.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1155 på: Desember 27, 2015, 22:14:38 »
Sam Byram ryktes til Liverpool for £5mill pund igjen.

Hvor mye får vi hvis han går gratis i sommer? Jo høyere lønn man har jo dyrere blir man?

Får vi 5 så bør Cellino kjøre ham dit selv.

ENIG!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1156 på: Desember 27, 2015, 22:32:33 »

Sam Byram ryktes til Liverpool for £5mill pund igjen.

Hvor mye får vi hvis han går gratis i sommer? Jo høyere lønn man har jo dyrere blir man?
Evans sier ca 2 mill til sommeren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1157 på: Desember 28, 2015, 12:04:13 »
På Leeds Rumours nevnes det :

James Chester (?!), Frazier Campell, Tommy Hoban (hvem er det?)  og Lafferty (igjen)......
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1158 på: Desember 28, 2015, 12:26:06 »
På Leeds Rumours nevnes det :

James Chester (?!), Frazier Campell, Tommy Hoban (hvem er det?)  og Lafferty (igjen)......


 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Triste saker

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1159 på: Desember 28, 2015, 13:24:35 »
På Leeds Rumours nevnes det :

James Chester (?!), Frazier Campell, Tommy Hoban (hvem er det?)  og Lafferty (igjen)......


 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Triste saker

Hva slags spillere forventer du at vi skal være linket til?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1160 på: Desember 28, 2015, 13:24:47 »
På Leeds Rumours nevnes det :

James Chester (?!), Frazier Campell, Tommy Hoban (hvem er det?)  og Lafferty (igjen)......


 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Triste saker
Alt ved det gamle altså >:(
Rask og middelmådigheter >:( og en eller annen som man mener skal slå til og som ikke gjør det ::)

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1161 på: Desember 28, 2015, 13:26:06 »
På Leeds Rumours nevnes det :

James Chester (?!), Frazier Campell, Tommy Hoban (hvem er det?)  og Lafferty (igjen)......


 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Triste saker

Hva slags spillere forventer du at vi skal være linket til?
En spiss som har vist klasse på dette nivået! Så enkelt, så vanskelig....

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1162 på: Desember 28, 2015, 13:27:30 »
På Leeds Rumours nevnes det :

James Chester (?!), Frazier Campell, Tommy Hoban (hvem er det?)  og Lafferty (igjen)......


 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Triste saker

Hva slags spillere forventer du at vi skal være linket til?
En spiss som har vist klasse på dette nivået! Så enkelt, så vanskelig....

Nevn en spiss, en som du hadde vært fornøyd med?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1163 på: Desember 28, 2015, 14:12:46 »
Sælg Byram i januar og brug Lewis Coyle. For pengene kan man købe en god højre back og en spiss

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1164 på: Desember 28, 2015, 14:55:56 »
På Leeds Rumours nevnes det :

James Chester (?!), Frazier Campell, Tommy Hoban (hvem er det?)  og Lafferty (igjen)......

Januar er ett vindu der ingen er villig til å selge sine beste spillere.
Spillere som sliter benken i PL er kanskje det beste vi kan håpe på.
De spillerne som er nevnt over er i den puljen vi må gå etter, også kan vi selvsagt spørre oss selv om spillere som er ute av kampform på benken i nedre halvdel av PL vil heve oss.
Det viktigieste blir å beholde våre beste spillere (Byram, Cook, Taylor) og håpe at vi får inn 1-3 spillere som vil heve oss. Kanskje klarer vi å kvitte oss med noe rask også - Sloth, Bianch f.eks.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1165 på: Desember 28, 2015, 15:40:30 »
Sælg Byram i januar og brug Lewis Coyle. For pengene kan man købe en god højre back og en spiss

Viss Byram ikke vil skrive kontrakt, så er jeg enig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1166 på: Desember 28, 2015, 16:05:18 »
På Leeds Rumours nevnes det :

James Chester (?!), Frazier Campell, Tommy Hoban (hvem er det?)  og Lafferty (igjen)......

Januar er ett vindu der ingen er villig til å selge sine beste spillere.
Spillere som sliter benken i PL er kanskje det beste vi kan håpe på.
De spillerne som er nevnt over er i den puljen vi må gå etter, også kan vi selvsagt spørre oss selv om spillere som er ute av kampform på benken i nedre halvdel av PL vil heve oss.
Det viktigieste blir å beholde våre beste spillere (Byram, Cook, Taylor) og håpe at vi får inn 1-3 spillere som vil heve oss. Kanskje klarer vi å kvitte oss med noe rask også - Sloth, Bianch f.eks.


De vil heve oss! Se bare på Bridcutt som var ute i kulden. Etter at han kom inn så begynte vi å plukke poeng!
We are Leeds and we are proud of it!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1167 på: Desember 28, 2015, 16:17:53 »
Må vel være mulig å se utanfor grensene..?
Men sjelden det skjer med en erke-engelsk trener.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1168 på: Desember 28, 2015, 17:13:54 »
Vi trenger ikke flere utenfor  UK. Vi ser at spillere som Sloth, Botaka, Berardi  og Bianchi  ikke fikser engelsk fotball.
Erfaring fra ch.ship pluss hode/ tacklingsstyrke er essensielt. Og helst med litt målteft / kreativ legning.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1169 på: Desember 28, 2015, 17:31:27 »
Vi trenger ikke flere utenfor  UK. Vi ser at spillere som Sloth, Botaka, Berardi  og Bianchi  ikke fikser engelsk fotball.
Erfaring fra ch.ship pluss hode/ tacklingsstyrke er essensielt. Og helst med litt målteft / kreativ legning.

Berardi har vært meget god i år, men er enig i at div italienere og andre enten ikke har fått muligheten eller er bra nok. Dagens coach er ute etter guts og passion....