Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541554 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1230 på: Januar 14, 2016, 19:59:29 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 1m1 minute ago 
Right, being told value of bid is close to £4m, plus incentives. #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1231 på: Januar 14, 2016, 21:51:33 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 1m1 minute ago 
Right, being told value of bid is close to £4m, plus incentives. #lufc



For den prisen er det bare å takke og bukke. MC får bra pris når han selger, det skal han ha  :)

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1232 på: Januar 14, 2016, 22:05:46 »
Jeg skal kjøpe, deretter spise, en hatt dersom Sam får mer enn 20 kamper for Everton. Godt betalt for Leeds, for en spiller jeg aldri har sett som mer enn middels talentfull.

flynn

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1233 på: Januar 14, 2016, 22:09:32 »
Jeg skal kjøpe, deretter spise, en hatt dersom Sam får mer enn 20 kamper for Everton. Godt betalt for Leeds, for en spiller jeg aldri har sett som mer enn middels talentfull.

flynn

Hatt bestilt. Kanskje Jon har en ekstra. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1234 på: Januar 15, 2016, 22:46:29 »
Bournemouth have made an enquiry regarding the availability of Leeds United midfielder Lewis Cook, according to sources at Sky

Gammelt nytt, men fra dagens rykter..

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1237 på: Januar 16, 2016, 10:19:49 »
Jeg skal kjøpe, deretter spise, en hatt dersom Sam får mer enn 20 kamper for Everton. Godt betalt for Leeds, for en spiller jeg aldri har sett som mer enn middels talentfull.

flynn

Hatt bestilt. Kanskje Jon har en ekstra. ☺
Bare å bestille. Har et stort restlager fra 2005 som jeg ikke har fått spist av.  :-*
Jon R.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1238 på: Januar 16, 2016, 11:44:20 »
Kemar Roofe fra Oxford

http://www.kickoff.co.uk/62227/leeds-united-set-to-move-for-incredible-young-no-10/?


Ja takk. Sånne spillere vi burde kjøpe. Herjet mot Swansea sist helg ! Veldig driblesterk og kjapp. Meget spennende.

Pettersen97

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1239 på: Januar 16, 2016, 13:51:31 »
Kemar Roofe fra Oxford

http://www.kickoff.co.uk/62227/leeds-united-set-to-move-for-incredible-young-no-10/?



Kan ta oss f... at noen andre snapper opp denne spilleren nå når det er kommet ut offentlig at Leeds har han på radaren...
The Mighty Whites

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1240 på: Januar 16, 2016, 16:00:59 »
Kemar Roofe fra Oxford

http://www.kickoff.co.uk/62227/leeds-united-set-to-move-for-incredible-young-no-10/?



Kan ta oss f... at noen andre snapper opp denne spilleren nå når det er kommet ut offentlig at Leeds har han på radaren...
Fordi vi har blitt en referanseklubb når det kommer til vellykkede transfers?  ::)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1241 på: Januar 16, 2016, 16:06:54 »
Kemar Roofe fra Oxford

http://www.kickoff.co.uk/62227/leeds-united-set-to-move-for-incredible-young-no-10/?



Kan ta oss f... at noen andre snapper opp denne spilleren nå når det er kommet ut offentlig at Leeds har han på radaren...
Fordi vi har blitt en referanseklubb når det kommer til vellykkede transfers?  ::)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TallyHo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1242 på: Januar 16, 2016, 16:31:17 »
 :D ;D :D.   LOL

Kemar Roofe fra Oxford

http://www.kickoff.co.uk/62227/leeds-united-set-to-move-for-incredible-young-no-10/?



Kan ta oss f... at noen andre snapper opp denne spilleren nå når det er kommet ut offentlig at Leeds har han på radaren...
Fordi vi har blitt en referanseklubb når det kommer til vellykkede transfers?  ::)
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1243 på: Januar 16, 2016, 16:54:14 »
Rykter om bud på Wood iflg Hay i dag;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 29 min29 minutter siden 
Bit of talk today about bids for Chris Wood. Evans says he not aware of any offer for him. #lufclive

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 28 min28 minutter siden 
Only side I've heard mentioned as having an interest in Wood are Wolves. They've obviously got the Afobe money to play with. #lufclive



marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1244 på: Januar 16, 2016, 17:25:21 »
Rykter om bud på Wood iflg Hay i dag;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 29 min29 minutter siden 
Bit of talk today about bids for Chris Wood. Evans says he not aware of any offer for him. #lufclive

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 28 min28 minutter siden 
Only side I've heard mentioned as having an interest in Wood are Wolves. They've obviously got the Afobe money to play with. #lufclive

Fint. Selg hvis vi får igjen d vi ga- 3 mill £.
Vi trenger uansett 2 inn.

Vi " har" : Erwin, Doukara, Wood , Antenucci og Dallas fremover....tynt, men jeg klarer ikke og se på Wood særlig lenger...altfor stasjonær.




 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1245 på: Januar 16, 2016, 17:55:25 »
Rykter om bud på Wood iflg Hay i dag;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 29 min29 minutter siden 
Bit of talk today about bids for Chris Wood. Evans says he not aware of any offer for him. #lufclive

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 28 min28 minutter siden 
Only side I've heard mentioned as having an interest in Wood are Wolves. They've obviously got the Afobe money to play with. #lufclive

Fint. Selg hvis vi får igjen d vi ga- 3 mill £.
Vi trenger uansett 2 inn.

Vi " har" : Erwin, Doukara, Wood , Antenucci og Dallas fremover....tynt, men jeg klarer ikke og se på Wood særlig lenger...altfor stasjonær.





Evans " lovte " ny spiller ved kampslutt i dag.... Noen som har hørt no"?
( håper ikke han/ denne spilleren så kampen)
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1246 på: Januar 17, 2016, 21:22:43 »
Rykter om bud på Wood iflg Hay i dag;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 29 min29 minutter siden 
Bit of talk today about bids for Chris Wood. Evans says he not aware of any offer for him. #lufclive

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 28 min28 minutter siden 
Only side I've heard mentioned as having an interest in Wood are Wolves. They've obviously got the Afobe money to play with. #lufclive

Fint. Selg hvis vi får igjen d vi ga- 3 mill £.
Vi trenger uansett 2 inn.

Vi " har" : Erwin, Doukara, Wood , Antenucci og Dallas fremover....tynt, men jeg klarer ikke og se på Wood særlig lenger...altfor stasjonær.





Evans " lovte " ny spiller ved kampslutt i dag.... Noen som har hørt no"?
( håper ikke han/ denne spilleren så kampen)
hurra....
http://www.exeterexpressandecho.co.uk/Transfer-rumour-Leeds-United-join-race-sign/story-28539251-detail/story.html#ixzz3xOolAOzB

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1247 på: Januar 18, 2016, 09:29:48 »
Nå har QPR omsider solgt Austin til Soton`.   De kommer til og handle spiss , og vips så er de ute etter Patrick Bamford som er ledig på markedet.

Proven goalscorer i CC.  Der bør vi prøve oss også.
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1248 på: Januar 18, 2016, 09:38:12 »
Etterlyser igjen en playmaker på midten - som et bindeledd mellom midtbane og angrep - fremfor en ren spiss. Tar gjerne begge to, men førstepri bør være en som kan holde på ballen og skape sjanser på motstanders banehalvdel. Dette mangler vi i dagens stall.

Liker heller ikke måten det uttales at vi trenger nye spillere på. Jeg er helt enig i at dagens stall har mangler, men jeg kan ikke forstå annet enn at Evans desperate jakt på nye spillere vil være demotiverende på de som allerede er der.

Han åpnet jo i den klassiske stilen om at han ikke er en kjøpende manager og at han ville "make do" med de han allerede hadde. Det gikk ikke mange ukene før vi trengte "fem-seks" i januar. Og forøvrig; så langt har vi solgt en og lånt en (Carayol), om man ikke regner Bridcutt som en ny signering.
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1249 på: Januar 18, 2016, 11:51:19 »
Etterlyser igjen en playmaker på midten - som et bindeledd mellom midtbane og angrep - fremfor en ren spiss. Tar gjerne begge to, men førstepri bør være en som kan holde på ballen og skape sjanser på motstanders banehalvdel. Dette mangler vi i dagens stall.

Liker heller ikke måten det uttales at vi trenger nye spillere på. Jeg er helt enig i at dagens stall har mangler, men jeg kan ikke forstå annet enn at Evans desperate jakt på nye spillere vil være demotiverende på de som allerede er der.

Han åpnet jo i den klassiske stilen om at han ikke er en kjøpende manager og at han ville "make do" med de han allerede hadde. Det gikk ikke mange ukene før vi trengte "fem-seks" i januar. Og forøvrig; så langt har vi solgt en og lånt en (Carayol), om man ikke regner Bridcutt som en ny signering.

Enig.  Det man omtaler som "no 10" spiller, offensiv connecting midtbane - som kan fungere som limet mellom
midtbane og angrep.....
Eneste ryktet på Rumours nå er HB Callum Patterson fra Hearts..

mener forøvrig, stadig - at vi trenger en ny god spiller i hvert ledd...fra keeper og opp...
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1250 på: Januar 18, 2016, 12:17:26 »
Sesongen er kjørt nå, og jeg ser heller at vi investerer i gode spiller i neste vindu, som tross alt er et enklere vindu å få inn kvalitetsspillere på. Gode spillere prises gjerne ekstra høyt i dette vinduet. Bruk Coyle på høyrebacken fremover og eksperimenter litt. Selvsagt  ikke for mye eksperimentering, slik at vi igjen ender nede i nedrykksgjørma igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1251 på: Januar 18, 2016, 12:19:30 »
Hva med å kjøre Mowatt som "no 10" ut sesongen?
Et alternativ kan jo også være å kjøre Dallas i denne rollen. Tror han har det som skal til.
« Siste redigering: Januar 18, 2016, 12:24:36 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1252 på: Januar 18, 2016, 12:34:16 »
Enig.  Det man omtaler som "no 10" spiller, offensiv connecting midtbane - som kan fungere som limet mellom
midtbane og angrep.....
Eneste ryktet på Rumours nå er HB Callum Patterson fra Hearts..

mener forøvrig, stadig - at vi trenger en ny god spiller i hvert ledd...fra keeper og opp...

Hva med å kjøre Mowatt som "no 10" ut sesongen?
Et alternativ kan jo også være å kjøre Dallas i denne rollen. Tror han har det som skal til.

Cherry: Langt ifra uenig i dette! Vi trenger kvalitet over hele fjøla, men jeg liker ikke helt hvordan dette til stadighet kommenteres fra Evans. Som om en til to nye spillere vil gjøre alt perfekt evt at det er en flust med nye spillere som må til for å redde stumpene. Joda, kanskje  en type spiller (helst en nummer ti) gjøre at vi hever oss betraktelig, men per i dag er vi ekstremt svake offensivt. Og defensivt er det stadig mangel på lederen(e).

Sydhagen: Ikke dumt! For meg er Dallas en ny Snodgrass. Også han hadde kvaliteter til å være playmaker. Problemet blir kanskje at vi vil mangle de kvalitetene enda mer på kant, særlig nå som Byram forsvinner og Botaka virker langt unna plass i laget. Jeg er også av den klare oppfatning at Wood/Doukara vil være langt bedre med tidlige innlegg fra kant, kontra feilvendt i oppspillsfasen.

Ellers er jeg fullstendig enig med Auren at det må planlegges og handles for langsiktighet.

« Siste redigering: Januar 18, 2016, 12:36:10 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1253 på: Januar 18, 2016, 13:12:45 »
Tror vi er ganske samstemte . auren, sydhagen og Mr kaizer!

Uansett vi trenger spillere , og helst nå for og "redde sesongen". Vi er svært sårbare for skader (ref Wood nå) og har minimalt med alternativer.

Mowatt kommer liksom ikke " i gang igjen"....han virker for tung og treg, og blir faretruende fort sliten.
Dallas /Snodgrass : Stuart trenger "mere biff" , og spiller jo nesten aldri 90 minutter han heller - men jeg liker type spiller men om han klarer en 10^` er rolle gjenstår å se. Så lenge Evans bruker han kun som kant , så er det vanskelig og avgjøre. Liker tanken.

Sloth og Bianchi virker avskrevet av Evans. Botaka har visstnok ikke "end product" dvs legger ikke bra nok inn? ???  Hvor er Dawson? 

Nå ser jeg også at Frazier Campell er free to go...hadde vært no det i CC!
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1254 på: Januar 18, 2016, 13:26:22 »
Nå ser jeg også at Frazier Campell er free to go...hadde vært no det i CC!

Gir oss kanskje noe annet enn hva vi har. Han er vel en mer typisk bakromsspiss enn hva vi allerede har?
Ellers er Dwight Gayle en spiller som burde overvåkes nøye (mtp lån ut sesongen). I alle fall dersom scoringsvaksinerte Crystal Palace velger å hente en spiss eller to i dette vinduet.

Marching on together!

Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1255 på: Januar 18, 2016, 15:49:21 »
Hvis vi spiller 4-5-1/ 4-3-3/ 4-2-3-1 så burde det se sånn ut..

                Bridcutt                    Cook

Botaka/                 Dallas/                Colargoal/
Dallas                     Mowatt                Dallas

                  
                        Doukara/Wood

Ikke sikkert nr 10 er veeldig langt unna... Men som jeg har påpekt mye i det siste, hvis ikke alle de 4 fremste  får lov å bli med frem og være desperate inne i boksen og vi fyller etter med Bridecutt eller Cook og evt en back så spiller det liten rolle hvem som spiller og hvem vi henter. Vi må tørre å våge mye mer offensivt.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1256 på: Januar 18, 2016, 15:49:34 »
Nå ser jeg også at Frazier Campell er free to go...hadde vært no det i CC!

Gir oss kanskje noe annet enn hva vi har. Han er vel en mer typisk bakromsspiss enn hva vi allerede har?
Ellers er Dwight Gayle en spiller som burde overvåkes nøye (mtp lån ut sesongen). I alle fall dersom scoringsvaksinerte Crystal Palace velger å hente en spiss eller to i dette vinduet.



Eller ta det enkleste. La de som er i stallen få prøve seg ut sesongen. Da kan vi til sommern se om de er noe å satse på. Husker ikke i farta hvem som spiller spiss av akademispillerne. Men la nå de få sjansen ut året da. Kanskje treffer vi innertier med en derfra

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1257 på: Januar 18, 2016, 16:02:58 »
Nå ser jeg også at Frazier Campell er free to go...hadde vært no det i CC!

Gir oss kanskje noe annet enn hva vi har. Han er vel en mer typisk bakromsspiss enn hva vi allerede har?
Ellers er Dwight Gayle en spiller som burde overvåkes nøye (mtp lån ut sesongen). I alle fall dersom scoringsvaksinerte Crystal Palace velger å hente en spiss eller to i dette vinduet.



Eller ta det enkleste. La de som er i stallen få prøve seg ut sesongen. Da kan vi til sommern se om de er noe å satse på. Husker ikke i farta hvem som spiller spiss av akademispillerne. Men la nå de få sjansen ut året da. Kanskje treffer vi innertier med en derfra

Dette er vel en ryktetråd, men uten å vite hvem som spiller der hvordan kan du egentlig si noe sånt? De som fortjener det må få spille, vi kan ikke begynne slippe til gud og hvermann.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1258 på: Januar 18, 2016, 16:52:53 »
Nå ser jeg også at Frazier Campell er free to go...hadde vært no det i CC!

Gir oss kanskje noe annet enn hva vi har. Han er vel en mer typisk bakromsspiss enn hva vi allerede har?
Ellers er Dwight Gayle en spiller som burde overvåkes nøye (mtp lån ut sesongen). I alle fall dersom scoringsvaksinerte Crystal Palace velger å hente en spiss eller to i dette vinduet.



Eller ta det enkleste. La de som er i stallen få prøve seg ut sesongen. Da kan vi til sommern se om de er noe å satse på. Husker ikke i farta hvem som spiller spiss av akademispillerne. Men la nå de få sjansen ut året da. Kanskje treffer vi innertier med en derfra

Dette er vel en ryktetråd, men uten å vite hvem som spiller der hvordan kan du egentlig si noe sånt? De som fortjener det må få spille, vi kan ikke begynne slippe til gud og hvermann.

Jeg vet heller ikke hvem som spiller i angrep på U18/21 lagene våre, unntatt Erwin og Botaka innimellom.
Uansett tror jeg ikke Evans går igjennom sesongen med veldig mange tap fremover, og kommer til og kjøre på kjære og kjente...HVIS ikke da Cellino " åpner lommeboka" og legger til Byram penger for spillere i dette vinduet.

Vi hadde 8 kamper uten tap for 2 kamper siden, spiller ganske lik fotball i 4-5-1 - men har for mange gråstein som ikke presterer jevnt over tid, derfor er vi for ustabile.
Gode spillere koster penger, hvis de er free agents så koster de allikevel sign on fee og en ganske fet ukelønn.

Om det er riktig eller galt og hente de nå vet jeg ikke, kommer an på hvem som " er ledig" - men det er klinkende klart at vi trenger ner kvalitet .... Gjerne først som sist.
 

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1259 på: Januar 18, 2016, 16:55:29 »
ingen som linkes til klubben lenger?