Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541581 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1260 på: Januar 18, 2016, 17:06:56 »
Nå ser jeg også at Frazier Campell er free to go...hadde vært no det i CC!

Gir oss kanskje noe annet enn hva vi har. Han er vel en mer typisk bakromsspiss enn hva vi allerede har?
Ellers er Dwight Gayle en spiller som burde overvåkes nøye (mtp lån ut sesongen). I alle fall dersom scoringsvaksinerte Crystal Palace velger å hente en spiss eller to i dette vinduet.



Eller ta det enkleste. La de som er i stallen få prøve seg ut sesongen. Da kan vi til sommern se om de er noe å satse på. Husker ikke i farta hvem som spiller spiss av akademispillerne. Men la nå de få sjansen ut året da. Kanskje treffer vi innertier med en derfra

Dette er vel en ryktetråd, men uten å vite hvem som spiller der hvordan kan du egentlig si noe sånt? De som fortjener det må få spille, vi kan ikke begynne slippe til gud og hvermann.

Jeg vet heller ikke hvem som spiller i angrep på U18/21 lagene våre, unntatt Erwin og Botaka innimellom.
Uansett tror jeg ikke Evans går igjennom sesongen med veldig mange tap fremover, og kommer til og kjøre på kjære og kjente...HVIS ikke da Cellino " åpner lommeboka" og legger til Byram penger for spillere i dette vinduet.

Vi hadde 8 kamper uten tap for 2 kamper siden, spiller ganske lik fotball i 4-5-1 - men har for mange gråstein som ikke presterer jevnt over tid, derfor er vi for ustabile.
Gode spillere koster penger, hvis de er free agents så koster de allikevel sign on fee og en ganske fet ukelønn.

Om det er riktig eller galt og hente de nå vet jeg ikke, kommer an på hvem som " er ledig" - men det er klinkende klart at vi trenger ner kvalitet .... Gjerne først som sist.


Her er en kar som var god i fjor, men litt borte i år:

Frank Mulhearn var kanskje det største unge angrepstalentet i klubben i 2014-15:

Under 18s:
13 kamper og 10 mål!

Developement squad:
2 (3) kamper og 2 mål!


Du må ned på U-16 laget for å finne gutta som er gode foran mål!

Emmanuel Amissah er rå foran mål. Max McMillan er også en man bør merke seg. U-15 laget har matchet de beste med bl.a. seier over Man Utd i tillegg til å vinne med store sifre i de fleste kampene denne sesongen.



Nohan Kenneh kan ligne på Yaya Toure (Man City) i spillestilen. Stadig vekk kåret til turneringens beste spiller i de han har vært med på.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1261 på: Januar 18, 2016, 17:08:58 »
ingen som linkes til klubben lenger?

Følg med på Skysport, Leeds News now og teamtalk..

Nå kjøper Nårwitsj jo Naismith fra Everton , åpner muligens opp for Lafferty dette da... Som virker og være Evans 1. Valg inn som spiss.
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1262 på: Januar 18, 2016, 19:25:55 »
ingen som linkes til klubben lenger?

Følg med på Skysport, Leeds News now og teamtalk..

Nå kjøper Nårwitsj jo Naismith fra Everton , åpner muligens opp for Lafferty dette da... Som virker og være Evans 1. Valg inn som spiss.

Er championship borte fra Teamtalk?
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1263 på: Januar 18, 2016, 19:32:41 »
http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/18/20000-a-week-for-lafferty-loan-would-be-leeds-uniteds-smartest-b/?

Bortkasta bruk av penger, og setter det med ingen Byram kotrakt i et enda rarere lys

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1264 på: Januar 18, 2016, 19:40:41 »
Merker at eg er lei hele denne Lafferty før han eventuelt kommer. At vi skal bruke så forbanna mye tid på en spiller som det ikke er interesse for virker totalt god natt

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1265 på: Januar 18, 2016, 19:53:11 »
Merker at eg er lei hele denne Lafferty før han eventuelt kommer. At vi skal bruke så forbanna mye tid på en spiller som det ikke er interesse for virker totalt god natt

Ikke interesse?

Evans er i alle fall interessert. At andre eventuelt ikke er det, er vel et fett for han.

Ikke dermed sagt at undertegnede ønsker en spiss til £ 20.000 i uka.
Super Leeds since 1968

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1266 på: Januar 18, 2016, 20:01:02 »
Hvor god kan denne fyren være når ingen andre har snappet han opp ennå. Han er jo til salgs for en billig penge, men ingen vil betale.. så da er vel konklusjonen..?

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1267 på: Januar 18, 2016, 20:06:29 »
Merker at eg er lei hele denne Lafferty før han eventuelt kommer. At vi skal bruke så forbanna mye tid på en spiller som det ikke er interesse for virker totalt god natt

Litt enig!

Men er det egentlig Peter Crouch med litt mer muskler?

https://www.youtube.com/watch?v=cn5BRo4NQlk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1268 på: Januar 18, 2016, 20:43:23 »
ingen som linkes til klubben lenger?

Følg med på Skysport, Leeds News now og teamtalk..

Nå kjøper Nårwitsj jo Naismith fra Everton , åpner muligens opp for Lafferty dette da... Som virker og være Evans 1. Valg inn som spiss.

Er championship borte fra Teamtalk?

Ja, kun transfeervindu som omhandler spillere/ lag fra CC.
SkySports har blitt bedre da...
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1269 på: Januar 18, 2016, 20:50:40 »
Danny Graham fra Sunderland linket. Han har vi da hatt på lån før ???
Tja... Stor, tung... Lik Wood vel?
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1270 på: Januar 18, 2016, 21:06:39 »
Det er bare å sjekke statistikken til Lafferty....skremmende dårlig!
Middelmådig rask ;)

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1271 på: Januar 18, 2016, 21:07:02 »
http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/18/20000-a-week-for-lafferty-loan-would-be-leeds-uniteds-smartest-b/?

Bortkasta bruk av penger, og setter det med ingen Byram kotrakt i et enda rarere lys

Interresant regnestykke da, HVIS han leverer mål!  
Byram VIL jo bort, vi får brukbart med £££ for ham ( West Ham / Everton) - men sesongen er NESTEN over
Og eventuelle nysigneringer i dette vinduet må jo levere fra dag 1 ::)

Det tar seg nok opp både med rykter og transfers og lån nå siste 12 dager... Spent på hva Evans vil og kan få tak i ?? 8
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1272 på: Januar 18, 2016, 21:39:33 »
Jeg er faktisk ikke spent i det hele tatt ;) Siden vi ligger på 17. plass så gidder ikke Cellino å bruke noe penger, og dessuten så vil vel denne klubben slik den er drevet kun tiltrekke seg enten avdanka rask eller noen fra L1/L2 som kanskje klarer nivået i championship.
Det eneste som er spennende nå er hvor mange som blir solgt :(
Herregud så lei jeg er av skuffelser ::)

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1273 på: Januar 18, 2016, 23:29:44 »
Merker at eg er lei hele denne Lafferty før han eventuelt kommer. At vi skal bruke så forbanna mye tid på en spiller som det ikke er interesse for virker totalt god natt
Tenker det samme :D

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974


samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1276 på: Januar 20, 2016, 08:12:40 »
Har ikke Watt blitt linket til oss før i år??

Ikke en veldig høy scoringsrate på denne karen. 2 mål på 9 kamper på lån i Cardiff før i år.
Er visstnok kommet på kant med de fleste i Charlton som ønsker han bort.
Ser på Cardiffforum at de ønsker han tilbake.

Har ferdigheter som vi sårt trenger. Rask og skillful. Var i utgangspunktet skeptisk men fikk litt mer trua.
Heller han enn Lafferty.

Tweet fra 4.januar i år;

WhoScored.com  ï‚™
‏Demarai Gray: Only Tony Watt (54) has completed more successful dribbles in the Championship this season than @Demarai7 (47) #BCFC #LCFC









marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1277 på: Januar 20, 2016, 08:18:31 »
Dette er litt off topic,. men hva de andre klubbene i vår divisjon "driver med":

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday-look-to-sign-both-jordan-rhodes-and-gary-hooper-as-boro-target-ross-mccormack-1-7684973?

Jordan Rhodes hadde vært konge.....scorer jo alltid!

Sheff W bygger jo nå for fremtiden, og kan med forsterkninger som dette gå opp alt denne sesongen..
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1278 på: Januar 20, 2016, 09:27:56 »
Tony Watt var vel engang et stort Celtic-prospekt med scoring i seier mot Barca blant annet.

Edit: Leser han ble hentet tidlig fra Airdrie. Ingen stor målrate verken i Celtic, Lierse (lån), Standard Liege og Charlton, men ser at han har fått en del skryt i Charlton.

Vet ytterst lite om spilleren (utover at han på FM13 senka Scum på Old Toilet på Wolves-saven min 8) ::)) men jeg har følelsen av at dette er en type som trenger å restarte karrieren. Som samadhi skriver: Rask og skillful. Om dette stemmer, bør han utfylle Wood.
Marching on together!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1279 på: Januar 20, 2016, 09:32:17 »
Har ikke Watt blitt linket til oss før i år??

Ikke en veldig høy scoringsrate på denne karen. 2 mål på 9 kamper på lån i Cardiff før i år.
Er visstnok kommet på kant med de fleste i Charlton som ønsker han bort.
Ser på Cardiffforum at de ønsker han tilbake.

Har ferdigheter som vi sårt trenger. Rask og skillful. Var i utgangspunktet skeptisk men fikk litt mer trua.
Heller han enn Lafferty.

Tweet fra 4.januar i år;

WhoScored.com  ï‚™
‏Demarai Gray: Only Tony Watt (54) has completed more successful dribbles in the Championship this season than @Demarai7 (47) #BCFC #LCFC



Tenker vi lar være å signere istedenfor å signere haugevis med middels championship-spillere. Vi kommer oss aldri noen vei om vi fortsetter med 10 nye i året, hvor 6 er medium, 1 er god, og 3 elendige. Bedre å signere 2 gode. Innbiller meg Watt ikke er en av de. Se på Wednesday, de er i ferd med å løse championship-gåten.
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1280 på: Januar 20, 2016, 09:38:51 »
Dette er litt off topic,. men hva de andre klubbene i vår divisjon "driver med":

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday-look-to-sign-both-jordan-rhodes-and-gary-hooper-as-boro-target-ross-mccormack-1-7684973?

Jordan Rhodes hadde vært konge.....scorer jo alltid!

Sheff W bygger jo nå for fremtiden, og kan med forsterkninger som dette gå opp alt denne sesongen..

jojo, men vi har noe de ikke har  ;)
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1281 på: Januar 20, 2016, 10:26:49 »
Cook selges mot sin vilje sier twitter idag. Får man bud på 10mill så selg sier jeg. Lukter ny Byram situasjon  av Cook lang vei.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1282 på: Januar 20, 2016, 10:33:59 »
Cook selges mot sin vilje sier twitter idag. Får man bud på 10mill så selg sier jeg. Lukter ny Byram situasjon  av Cook lang vei.

Frykter det samme. Iflg Phil Hay er Bournmouth fremdeles veldig interessert, men mener kravet fra Leeds er for høyt. Stemmer det så har vi satt en pris på han og da skal det ikke mere til at noen oppfyller dette ??
Boutnmouth har brukt nesten £20 mill på spillere som Grabben og Afobe så penger har de.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 12 t12 timer siden 
@LinusMork @reluctantnicko they are mad keen on him. As it was told to me earlier this week though, they think Leeds' valuation is too high

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 12 t12 timer siden 
@sport_simon contact of mine told me yesterday that Bournemouth think Leeds' valuation is too high



marching on together,
derudaf forever...

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1283 på: Januar 20, 2016, 10:44:05 »
Cook selges mot sin vilje sier twitter idag. Får man bud på 10mill så selg sier jeg. Lukter ny Byram situasjon  av Cook lang vei.

Frykter det samme. Iflg Phil Hay er Bournmouth fremdeles veldig interessert, men mener kravet fra Leeds er for høyt. Stemmer det så har vi satt en pris på han og da skal det ikke mere til at noen oppfyller dette ??
Boutnmouth har brukt nesten £20 mill på spillere som Grabben og Afobe så penger har de.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 12 t12 timer siden 
@LinusMork @reluctantnicko they are mad keen on him. As it was told to me earlier this week though, they think Leeds' valuation is too high

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 12 t12 timer siden 
@sport_simon contact of mine told me yesterday that Bournemouth think Leeds' valuation is too high





Rykter om Lee Tomlin i retur + cash
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1284 på: Januar 20, 2016, 11:04:42 »
Blir ekstremt skuffet om Cook blir solgt nå. Om han blir solgt så må det være for minst 20 mill pund.
Tror ikke Cook er den som drar laget til PL, men han kan bli en viktig faktor om vi kommer oss til PL om 2-3 år slik at han kan fortsette utviklingen i Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1285 på: Januar 20, 2016, 11:33:55 »
Lee Tomlin kunne vært en meget god signering, men ikke i bytte mot Lewis Cook.

Hadde Cellino ment alvor, hadde han gått ut og forsøkt å hente slike type spillere uten å eventuelt pantsette sølvtøyet først. Om klubben hadde ønsket å satse, hadde handlene allerede vært gjort.

Som det nevnes til stadighet: Når nivået klubben ligger på er lån av Kyle Lafferty o.l., så er det et klart tegn på at Cellino ikke har tenkt å investere i stallen.
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1286 på: Januar 20, 2016, 11:45:20 »
Lee Tomlin kunne vært en meget god signering, men ikke i bytte mot Lewis Cook.

Hadde Cellino ment alvor, hadde han gått ut og forsøkt å hente slike type spillere uten å eventuelt pantsette sølvtøyet først. Om klubben hadde ønsket å satse, hadde handlene allerede vært gjort.

Som det nevnes til stadighet: Når nivået klubben ligger på er lån av Kyle Lafferty o.l., så er det et klart tegn på at Cellino ikke har tenkt å investere i stallen.


 enig!  Cellino hoster ikke opp cash nå, selv om ett par nye RIKTIGE spillere kunne ha revitalisert troppen vår.

Graham nå på vei til Blackburn, da forsvinner nok Rhodes i dette vinduet...
Sheff W gjør mye riktig om dagen, har en stabil eier , god manager i Carvahal og bruker cash på det som kan bli ett meget bra lag.

Irriterende selvsagt.
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1287 på: Januar 20, 2016, 12:15:06 »
http://www.sevenoakschronicle.co.uk/Leeds-United-swoop-Charlton-Athletic-ace/story-28568763-detail/story.html?

Sier bare hvor dypt vi har synki i gjørmehullet. Nei desverre dette her, hvis dette er ønsket til Evans. Ja da gleder jeg meg til jeg våkner opp fra denne komaen. For dette her kan umulig være standarden vi skal sette med Leeds United

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1288 på: Januar 20, 2016, 12:58:42 »
Dette er litt off topic,. men hva de andre klubbene i vår divisjon "driver med":

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday-look-to-sign-both-jordan-rhodes-and-gary-hooper-as-boro-target-ross-mccormack-1-7684973?

Jordan Rhodes hadde vært konge.....scorer jo alltid!

Sheff W bygger jo nå for fremtiden, og kan med forsterkninger som dette gå opp alt denne sesongen..

jojo, men vi har noe de ikke har  ;)

En gal Italiener!  ;D
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1289 på: Januar 20, 2016, 13:11:24 »
Dette er litt off topic,. men hva de andre klubbene i vår divisjon "driver med":

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday-look-to-sign-both-jordan-rhodes-and-gary-hooper-as-boro-target-ross-mccormack-1-7684973?

Jordan Rhodes hadde vært konge.....scorer jo alltid!

Sheff W bygger jo nå for fremtiden, og kan med forsterkninger som dette gå opp alt denne sesongen..

jojo, men vi har noe de ikke har  ;)

En gal Italiener!  ;D

Jepp  :D
Ups & Ups!!