Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23  (Lest 541795 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1410 på: Januar 29, 2016, 09:18:08 »
Fraizer Campbell er en spiller jeg kunne tenkt meg i denne divisjonen.
Pontus ❤

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1411 på: Januar 29, 2016, 09:19:16 »
Fraizer Campbell er en spiller jeg kunne tenkt meg i denne divisjonen.

Ikke på lån.
Vil være bortkastede penger i den situasjonen vi er i nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1412 på: Januar 29, 2016, 09:50:59 »
Enig. Må isåfall være med opsjon på kjøp om vi skal låne nå. Det er en gull avtale. Da kan man teste å se om de er verdt å signere etter ses.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1413 på: Januar 29, 2016, 11:51:41 »
Cellino nekter for at dette er PÃ…......men han hører vi vel ikke på :-)
Campell hadde vært gull, men med opsjon for kjøp etter lån ja....er vel slik vi  låner uansett.

Stort sprang fra PL lønninger og "ned" til oss..spørs hvor MYE Frazier VIL da...
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1414 på: Januar 29, 2016, 12:08:42 »
Synd vi gikk glipp av Lee Tomlin (BC snappet ham opp)....han er en målgarantist i denne divisjonen...
Vi har budt 300 000£ for Sam Winnall....og fått nei.

Vi kan utmerket godt se utenlands også....
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1415 på: Januar 29, 2016, 13:08:14 »
Synd vi gikk glipp av Lee Tomlin (BC snappet ham opp)....han er en målgarantist i denne divisjonen...
Vi har budt 300 000£ for Sam Winnall....og fått nei.

Vi kan utmerket godt se utenlands også....

Tja målgarantist. Vell vell.   56 kamper og 11 mål i Championship for Middlesbjørg. Tror vi bør legge lista høyere enn dette

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1416 på: Januar 29, 2016, 13:33:46 »
Synd vi gikk glipp av Lee Tomlin (BC snappet ham opp)....han er en målgarantist i denne divisjonen...
Vi har budt 300 000£ for Sam Winnall....og fått nei.

Vi kan utmerket godt se utenlands også....

Tja målgarantist. Vell vell.   56 kamper og 11 mål i Championship for Middlesbjørg. Tror vi bør legge lista høyere enn dette

Du bør se på statistics Bournemouth tiden også da......det jeg skal frem til er at han VET om nivået, og er en erfaren målfarlig spiller som jobber sokkene av seg i kamper.
Grei med ungsauer fra League 1 også, men vi må ha spillere som har erfaring og kan føre an...det mener jeg Lee Tomlin står for.

Bradley Deck, Sam Winnall, Marcus Henderson...sikkert goe` spillere de...men det var Luke Murphy i L1 også for Crewe....det ER kvalitetsforskjell på disse 2 divisjonene og ikke alle klarer og prestere på neste nivå bestandig.
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1417 på: Januar 29, 2016, 14:53:12 »
Synd vi gikk glipp av Lee Tomlin (BC snappet ham opp)....han er en målgarantist i denne divisjonen...
Vi har budt 300 000£ for Sam Winnall....og fått nei.

Vi kan utmerket godt se utenlands også....

Tja målgarantist. Vell vell.   56 kamper og 11 mål i Championship for Middlesbjørg. Tror vi bør legge lista høyere enn dette

Du bør se på statistics Bournemouth tiden også da......det jeg skal frem til er at han VET om nivået, og er en erfaren målfarlig spiller som jobber sokkene av seg i kamper.
Grei med ungsauer fra League 1 også, men vi må ha spillere som har erfaring og kan føre an...det mener jeg Lee Tomlin står for.

Bradley Deck, Sam Winnall, Marcus Henderson...sikkert goe` spillere de...men det var Luke Murphy i L1 også for Crewe....det ER kvalitetsforskjell på disse 2 divisjonene og ikke alle klarer og prestere på neste nivå bestandig.

Bournemouth er 6 kamper og null mål.vel en i cupen tror jeg det er

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1418 på: Januar 29, 2016, 16:10:13 »
Synd vi gikk glipp av Lee Tomlin (BC snappet ham opp)....han er en målgarantist i denne divisjonen...
Vi har budt 300 000£ for Sam Winnall....og fått nei.

Vi kan utmerket godt se utenlands også....

Tja målgarantist. Vell vell.   56 kamper og 11 mål i Championship for Middlesbjørg. Tror vi bør legge lista høyere enn dette

Du bør se på statistics Bournemouth tiden også da......det jeg skal frem til er at han VET om nivået, og er en erfaren målfarlig spiller som jobber sokkene av seg i kamper.
Grei med ungsauer fra League 1 også, men vi må ha spillere som har erfaring og kan føre an...det mener jeg Lee Tomlin står for.

Bradley Deck, Sam Winnall, Marcus Henderson...sikkert goe` spillere de...men det var Luke Murphy i L1 også for Crewe....det ER kvalitetsforskjell på disse 2 divisjonene og ikke alle klarer og prestere på neste nivå bestandig.

Kjøper ikke argumentrekken basert på hvor god eller ikke god Luke Murphy er. Det stikk motsatte argumentet finner du både i Dele Alli og Jamie Vardy, de lux. At det er spillere i league one som umiddelbart takler championship, garantert. Bare å se hvor godt lagene som kommer opp ofte gjør det. En annen sak er at jeg innbiller meg sulten er større når man kommer nedenfra.
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1419 på: Januar 29, 2016, 17:42:08 »
Synd vi gikk glipp av Lee Tomlin (BC snappet ham opp)....han er en målgarantist i denne divisjonen...
Vi har budt 300 000£ for Sam Winnall....og fått nei.

Vi kan utmerket godt se utenlands også....

Tja målgarantist. Vell vell.   56 kamper og 11 mål i Championship for Middlesbjørg. Tror vi bør legge lista høyere enn dette

Du bør se på statistics Bournemouth tiden også da......det jeg skal frem til er at han VET om nivået, og er en erfaren målfarlig spiller som jobber sokkene av seg i kamper.
Grei med ungsauer fra League 1 også, men vi må ha spillere som har erfaring og kan føre an...det mener jeg Lee Tomlin står for.

Bradley Deck, Sam Winnall, Marcus Henderson...sikkert goe` spillere de...men det var Luke Murphy i L1 også for Crewe....det ER kvalitetsforskjell på disse 2 divisjonene og ikke alle klarer og prestere på neste nivå bestandig.

Kjøper ikke argumentrekken basert på hvor god eller ikke god Luke Murphy er. Det stikk motsatte argumentet finner du både i Dele Alli og Jamie Vardy, de lux. At det er spillere i league one som umiddelbart takler championship, garantert. Bare å se hvor godt lagene som kommer opp ofte gjør det. En annen sak er at jeg innbiller meg sulten er større når man kommer nedenfra.

Vi må bare velge de MEST sultne.... ;)
 

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1420 på: Januar 29, 2016, 20:09:44 »
Ser at Tony Watt er klar for Blackburn, vi var vel linket til han en stund. Vittig og se at "alle" de vi er blitt linket til i dette vinduet har funnet seg klubber

Leeds96

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1421 på: Januar 29, 2016, 20:51:05 »
Leeds United are remaining active in the transfer window and are rumoured to have made a £1 million bid for NEC winger Anthony Limbombe, a player the Whites have been heavily linked with for a while.


http://the72.co.uk/46592/leeds-united-table-1million-bid-for-belgian-winger/

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1422 på: Januar 30, 2016, 10:29:26 »
Leeds United are remaining active in the transfer window and are rumoured to have made a £1 million bid for NEC winger Anthony Limbombe, a player the Whites have been heavily linked with for a while.


http://the72.co.uk/46592/leeds-united-table-1million-bid-for-belgian-winger/
Han var vel plan A før Botaka kom.
Hekta på Leeds siden 1974

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1423 på: Januar 30, 2016, 11:38:10 »

 Follow
 Darragh MacAnthony
✔  ‎@DMAC102 

That can't be true buddy... No way..

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1424 på: Januar 30, 2016, 11:39:45 »
Peterborough sin styreleder ler av budet vi kom med på Winnall.. Tror hele England ler av dette nisselaget sine bud. #cellinoout

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1425 på: Januar 30, 2016, 11:55:37 »
Peterborough sin styreleder ler av budet vi kom med på Winnall.. Tror hele England ler av dette nisselaget sine bud. #cellinoout

Har vi lagt inn bud på en Winnall i Peterborough? Trodde det var Sam Winnall i Barnsley.

Super Leeds since 1968

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1426 på: Januar 30, 2016, 12:11:49 »
Peterborough sin styreleder ler av budet vi kom med på Winnall.. Tror hele England ler av dette nisselaget sine bud. #cellinoout

Har vi lagt inn bud på en Winnall i Peterborough? Trodde det var Sam Winnall i Barnsley.


Sikkert noen som tror på alt de hører om i mediene... kan bli slitsomt i lengden
Marching On! 4276

lojosang

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1427 på: Januar 30, 2016, 12:13:12 »
Peterborough sin styreleder ler av budet vi kom med på Winnall.. Tror hele England ler av dette nisselaget sine bud. #cellinoout

Har vi lagt inn bud på en Winnall i Peterborough? Trodde det var Sam Winnall i Barnsley.
Er det rart de ler hvis vi har har bedt Peterborough om å få kjøpe en Barnsleyspiller?
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1428 på: Januar 30, 2016, 12:17:12 »
Vi burde forresten ha en Winn all på laget til enhver tid, spesielt når det går trått.  :P
Super Leeds since 1968

Smudge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1429 på: Januar 30, 2016, 13:00:14 »
Her snakker vi om at andre klubber/spillere/styreformenn får med seg hva vi driver på med i overgangsmarkedet og dette kommenterte han. Vi var vel interessert i noen spillere fra Peterborough med vi tilbydde kun peanøtter for deres spillere og dermed gikk de til andre klubber. Flaut hele dette overgangsvinduet

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1430 på: Januar 30, 2016, 14:35:37 »
Aiden McGeady havnet i Sheff Wed ut sesongen.
 

Kontakinte

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1431 på: Januar 30, 2016, 14:51:42 »
Peterborough sin styreleder ler av budet vi kom med på Winnall.. Tror hele England ler av dette nisselaget sine bud. #cellinoout

Har vi lagt inn bud på en Winnall i Peterborough? Trodde det var Sam Winnall i Barnsley.
Er det rart de ler hvis vi har har bedt Peterborough om å få kjøpe en Barnsleyspiller?
;D

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1432 på: Januar 30, 2016, 18:37:03 »
Adam Pope

Evans still hoping to bring in a player he has chased in the past from abroad.  #lufc





Det er vel Limbombe! Har er kjapp og teknisk god!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1433 på: Januar 30, 2016, 18:40:37 »
Hay
Transfers first - Evans confirmed that Leeds bid for Sam Winnall but won't bid again. Said he thought the offer (£300k) was a fair one
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1434 på: Januar 30, 2016, 20:05:59 »
Adam Pope

Evans still hoping to bring in a player he has chased in the past from abroad.  #lufc





Det er vel Limbombe! Har er kjapp og teknisk god!  :)

PSV, Feyenoord, Dortmund, Celtic m.fl., var på dagens kamp for (sannsynligvis) å se på Limbombe.

Dermed kan vi vel glemme han.
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1435 på: Januar 30, 2016, 20:57:34 »
Aiden McGeady havnet i Sheff Wed ut sesongen.


£££££.......
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1436 på: Januar 30, 2016, 23:02:09 »
Rhodes til Boro, Bamford til Norwich.......MC Cormack fikk ikke lov å gå av Fulham...

Får Evans Lafferty da eller?   
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1437 på: Januar 30, 2016, 23:04:36 »
Rhodes til Boro, Bamford til Norwich.......MC Cormack fikk ikke lov å gå av Fulham...

Får Evans Lafferty da eller?   

Det skjer vel noe! Tenker Limbombe er "smokescreen"!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

viking

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1438 på: Januar 31, 2016, 04:55:10 »
Peterborough sin styreleder ler av budet vi kom med på Winnall.. Tror hele England ler av dette nisselaget sine bud. #cellinoout

Har vi lagt inn bud på en Winnall i Peterborough? Trodde det var Sam Winnall i Barnsley.


[/quoteYou can`t have them all
 

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 23
« Svar #1439 på: Januar 31, 2016, 18:01:29 »
Peterborough sin styreleder ler av budet vi kom med på Winnall.. Tror hele England ler av dette nisselaget sine bud. #cellinoout

Faen at vi ikke kan få tak i bedre supportere!!!
We are Leeds and we are proud of it!