Skrevet av Emne: Rykter: Managere inn  (Lest 59927 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Rykter: Managere inn
« på: Mai 03, 2015, 10:06:14 »
Synes kanskje det er like greit å legge en egen tråd for rykter om managere inn til Leeds. For det er relativt mange som blir linka.
Her er ihvertfall en jeg ikke helt ser negativt på, hvis dette skulle skje
Brentford Manageren Mark Warburton som står uten jobb nå. Er vist god på det med unge spillere. Og det betyr endel.


http://hereisthecity.com/en-gb/2015/05/02/report-cellino-admires-championship-boss-as-next-potential-leeds/?

« Siste redigering: Mai 03, 2015, 10:13:18 av h.b »

Sydhagen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #1 på: Mai 03, 2015, 10:12:19 »
Positiv til både han her og Poyet.
Veldig usikker på hva jeg mener om NR. Han har hjertet i klubben, men er det nok?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #2 på: Mai 03, 2015, 10:14:02 »
Ønsker en up and coming manager, Warburton er 52 år, og har vel ikke utrettet stort foruten dette med Brentford. Det er nok en grunn til at han ikke ønskes med videre neste sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #3 på: Mai 03, 2015, 10:19:51 »
Problemet med up and coming managere. Ja da må Leeds satse på en som aldri har bevist noe som helst. Greit nok at han her ikke har bevist noe annet enn et opprykk. Men dette er et opprykk fra denne divisjonen vi prøver å komme oss opp fra. Redders har derimot ikke vist til noe som helst.
Og som Sydhagen skriver. Er det nok med at en har sitt hjerte i klubben. Nei det er det ikke.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #4 på: Mai 03, 2015, 12:23:34 »
Det største problemet er vel at vi ikke har eller kommer til å få noen manager under Cellino.

Det andre problemet er vel at vi har en headcoach!

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #5 på: Mai 03, 2015, 19:57:51 »
Ingen nye seriøse managere med ambisjoner som ønsker et turbulent korttidsopphold på E.R under MC vanstyre.(håper vi beholder Redders (som jeg mener er seriøs)og at MCs vanstyre tar slutt)

raggen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #6 på: Mai 03, 2015, 20:53:19 »
skal redders fortsette(jeg har vært fan av redders og liker ikke sparke managere i hytt og gevær) MEN da må han opp mange hakk fo makan til resignert på sidelinja de siste månedene.. helt utrolig!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

4ever arcticwhite

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #7 på: Mai 03, 2015, 22:57:23 »
Skal vi prøve å diskutere Redders i Redderstråden, Cellino i Cellino-tråden, og så diskuterer vi rykter og ønsker om ny manager her?
The future's so White I've got to wear shades 8)

enur

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #8 på: Mai 04, 2015, 07:31:19 »
Ikke et rykte, men har selv lekt litt med tanken om Brian Deane kunne vært noe for oss.
Synes i hvert fall at at han gjorde en bra jobb med Sarpsborg.
____________
enur

Marching on together

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #9 på: Mai 04, 2015, 07:41:26 »
Ikke et rykte, men har selv lekt litt med tanken om Brian Deane kunne vært noe for oss.
Synes i hvert fall at at han gjorde en bra jobb med Sarpsborg.


Fydda. Nei takke meg til Deane. Grei jobb med Sarp. Men ikke bevist noe som helst. Og helst ingen gammel spiller

Bjorn

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #10 på: Mai 04, 2015, 08:45:49 »
Ikke et rykte, men har selv lekt litt med tanken om Brian Deane kunne vært noe for oss.
Synes i hvert fall at at han gjorde en bra jobb med Sarpsborg.


Fydda. Nei takke meg til Deane. Grei jobb med Sarp. Men ikke bevist noe som helst. Og helst ingen gammel spiller

Han er ingen gammel spiller.. Han er en ung manager!  ;D
Marching On! 4276

AndyMathie

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #11 på: Mai 04, 2015, 09:35:39 »
Ikke et rykte, men har selv lekt litt med tanken om Brian Deane kunne vært noe for oss.
Synes i hvert fall at at han gjorde en bra jobb med Sarpsborg.


Beste forslaget jeg har hørt på år og dag. Ja få inn Deano! :)
We are Leeds and we are proud of it!

flynn

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #12 på: Mai 04, 2015, 11:56:52 »
Brian Deane,- er ikke han farget da?

flynn

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #13 på: Mai 04, 2015, 13:07:35 »
Skal vi prøve å diskutere Redders i Redderstråden, Cellino i Cellino-tråden, og så diskuterer vi rykter og ønsker om ny manager her?
Tror det er nærmest umulig å ikke nevne Redders eller Cellino i denne tråden hvor rykter om ny manager diskuteres. Blir en usedvanlig kjedelig tråd hvis man kun skal skrive at man har hørt et rykte om en eller annen manager, og samtidig huske på at man ikke skal nevne tidligere managere eller eiere......
Ellers virker det som om det er en stor sport blant enkelte i miljøet rundt klubben å komme med "seriøse rykter fra en sikker kilde". Det er opptil flere på waccoe, teamtalk og kommentarfelter i YEP som gjør seg selv viktige med å påstå at de har førstehåndskunnskap om alt fra Redders og Cellino innerste tanker til hvem som neste uke skal klippe plenen på ER ;D
Silly season har startet kjære venner ;D ;D ;D

AndyMathie

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #14 på: Mai 04, 2015, 13:33:08 »
Skal vi prøve å diskutere Redders i Redderstråden, Cellino i Cellino-tråden, og så diskuterer vi rykter og ønsker om ny manager her?
Tror det er nærmest umulig å ikke nevne Redders eller Cellino i denne tråden hvor rykter om ny manager diskuteres. Blir en usedvanlig kjedelig tråd hvis man kun skal skrive at man har hørt et rykte om en eller annen manager, og samtidig huske på at man ikke skal nevne tidligere managere eller eiere......
Ellers virker det som om det er en stor sport blant enkelte i miljøet rundt klubben å komme med "seriøse rykter fra en sikker kilde". Det er opptil flere på waccoe, teamtalk og kommentarfelter i YEP som gjør seg selv viktige med å påstå at de har førstehåndskunnskap om alt fra Redders og Cellino innerste tanker til hvem som neste uke skal klippe plenen på ER ;D
Silly season har startet kjære venner ;D ;D ;D

Igjen kloke ord fra deg Yeboah ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

ibster

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #15 på: Mai 04, 2015, 14:24:58 »
Ønsker en up and coming manager, Warburton er 52 år, og har vel ikke utrettet stort foruten dette med Brentford. Det er nok en grunn til at han ikke ønskes med videre neste sesong.

auren

Han har etter sigende vært veldig populær i Brentford og at hovedgrunnen til at han ikke fortsetter er pga. endringer i visjoner i klubben / småkrangling med styret. Han er tidligere London-banker og kjører litt sånn "moneyball" stil. Så med en kort trenerkarriere i Bford er han fortsatt up-and-coming. Jeg tror han ville vært bra for Leeds men jeg kan ikke se for meg at han vil jobbe under MC.

http://www.bbc.com/sport/0/football/31527831

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #16 på: Mai 04, 2015, 21:11:30 »
Ønsker en up and coming manager, Warburton er 52 år, og har vel ikke utrettet stort foruten dette med Brentford. Det er nok en grunn til at han ikke ønskes med videre neste sesong.

auren

Han har etter sigende vært veldig populær i Brentford og at hovedgrunnen til at han ikke fortsetter er pga. endringer i visjoner i klubben / småkrangling med styret. Han er tidligere London-banker og kjører litt sånn "moneyball" stil. Så med en kort trenerkarriere i Bford er han fortsatt up-and-coming. Jeg tror han ville vært bra for Leeds men jeg kan ikke se for meg at han vil jobbe under MC.

http://www.bbc.com/sport/0/football/31527831

Småkrangling med styret er nok et sjakktrekk i Leeds!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #17 på: Mai 05, 2015, 00:06:15 »
Ønsker en up and coming manager, Warburton er 52 år, og har vel ikke utrettet stort foruten dette med Brentford. Det er nok en grunn til at han ikke ønskes med videre neste sesong.

auren

Han har etter sigende vært veldig populær i Brentford og at hovedgrunnen til at han ikke fortsetter er pga. endringer i visjoner i klubben / småkrangling med styret. Han er tidligere London-banker og kjører litt sånn "moneyball" stil. Så med en kort trenerkarriere i Bford er han fortsatt up-and-coming. Jeg tror han ville vært bra for Leeds men jeg kan ikke se for meg at han vil jobbe under MC.

http://www.bbc.com/sport/0/football/31527831

"Moneyball"-taktikk er vel dog noe Cellino kunne sette pris på, skulle jeg tro.

Johrnino

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #18 på: Mai 10, 2015, 12:57:59 »
Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #19 på: Mai 10, 2015, 13:45:29 »
Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
En internasjonal kapasitet. Han hadde jeg tatt imot med åpne armer, selv om vi skal satse alt.

Kontakinte

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #20 på: Mai 10, 2015, 15:09:51 »
Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
Han har jeg nevnt tidligere, her bør vi hvis ingen andre er på banen (lite sannsynlig). Agere raskt! Ingen som har nummeret til MC. Har hørt flere intervjuer med han og du kan jo bli relliøs av mindre, en kar med klare meninger. Stabæk har ett tap i år, og det var et noe ufortjent mot RBK på lerkendal.

Leedsgutt

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #21 på: Mai 10, 2015, 16:06:24 »
Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
Han har jeg nevnt tidligere, her bør vi hvis ingen andre er på banen (lite sannsynlig). Agere raskt! Ingen som har nummeret til MC. Har hørt flere intervjuer med han og du kan jo bli relliøs av mindre, en kar med klare meninger. Stabæk har ett tap i år, og det var et noe ufortjent mot RBK på lerkendal.


Jeg liker han virkelig som manager, FÃ… HAN HIT, CELLINO !!

Er rosenborg supporter, så jeg skulle likt å se han der istedenfor Ingebrigtsen. Men ser ut som det går bra uansett ! ;)

Annesj

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #22 på: Mai 11, 2015, 09:36:47 »
Er det en trener som nesten garantert klarer å skape resultater, så må det vel være denne karen:

http://www.dagbladet.no/2015/05/09/sport/bob_bradley/stabek/valerenga/tippeligaen/39105276/
Han har jeg nevnt tidligere, her bør vi hvis ingen andre er på banen (lite sannsynlig). Agere raskt! Ingen som har nummeret til MC. Har hørt flere intervjuer med han og du kan jo bli relliøs av mindre, en kar med klare meninger. Stabæk har ett tap i år, og det var et noe ufortjent mot RBK på lerkendal.


Jeg liker han virkelig som manager, FÃ… HAN HIT, CELLINO !!

Er rosenborg supporter, så jeg skulle likt å se han der istedenfor Ingebrigtsen. Men ser ut som det går bra uansett ! ;)

Hadde ikke vært meg imot med Bradley. Men noe sier meg at han å Cellino ville endt opp i en barfight etter et par dager...  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #23 på: Mai 11, 2015, 13:22:38 »
Dette er et rykte jeg gjerne skulle sett blitt noe ut av. Har stor tro på Jokanovic! http://sportwitness.ning.com/forum/topics/top-journalist-in-surprise-leeds-united-revelation
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #24 på: Mai 11, 2015, 13:29:24 »
Dette er et rykte jeg gjerne skulle sett blitt noe ut av. Har stor tro på Jokanovic! http://sportwitness.ning.com/forum/topics/top-journalist-in-surprise-leeds-united-revelation

Se for deg at vi hadde ansatt en manager med denne historien (før Watford vel å merke):

Managerial career

Jokanović was living in Madrid when, in September 2007, he joined the technical staff of third division team Club Atlético de Pinto. However, three months later, he became the head coach of Partizan, replacing Miroslav Đukić, who left to take the reins of the national side. His family (wife and three children: Stasa, Sara and Mijail) remained in the Spanish capital.[4]

In May 2008, under Jokanović's management, Partizan won the double (league and cup). He was also selected as the year's "Best Coach in Serbia" by the Football Association of Serbia, but refused to receive this award due to Partizan's poor results in the group stage of the UEFA Cup.

In his first full season Jokanović led Partizan to another double, winning the league by a margin of 19 points over his former club Vojvodina; thus, he became the first coach in the club's history to successfully defend the double. On 5 September 2009, however, he left the post, by mutual consent, bidding farewell to the club through an open letter.[5]

On 28 February 2012, Muangthong United F.C. introduced Jokanović as their new head coach, and he signed a one-year contract with an option for a further two years.[6] In his first and only season he led the club to the third Thai Premier League title in its history, being undefeated throughout the whole campaign.[7]

In mid-July 2013, Jokanović replaced Nikolay Mitov as manager of Bulgarian team PFC Levski Sofia.[8] He was relieved of his duties in October, due to poor results. However, Levski supporters argued Jokanović should have been given time to change things around.[9]

On 5 May 2014, Spain's Hércules CF confirmed Jokanović as coach until the end of the season, replacing Quique Hernández, who had been sacked with the team in last place in the Segunda División table;[10] the season ended with relegation.

Jokanović was appointed as head coach of English Championship side Watford on 7 October 2014, their fourth coach in five weeks.[11] Under his leadership, the Hornets were promoted to the Premier League with one game to spare, sealing it with a 2–0 win at Brighton on 25 April, their 15th win in 20 games.[12] Watford were also minutes away from winning the league title in their final match but conceded an injury-time equaliser to Sheffield Wednesday that allowed Bournemouth to overtake them.[13]
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #25 på: Mai 11, 2015, 13:35:40 »
Dette er et rykte jeg gjerne skulle sett blitt noe ut av. Har stor tro på Jokanovic! http://sportwitness.ning.com/forum/topics/top-journalist-in-surprise-leeds-united-revelation

Se for deg at vi hadde ansatt en manager med denne historien (før Watford vel å merke):

Managerial career

Jokanović was living in Madrid when, in September 2007, he joined the technical staff of third division team Club Atlético de Pinto. However, three months later, he became the head coach of Partizan, replacing Miroslav Đukić, who left to take the reins of the national side. His family (wife and three children: Stasa, Sara and Mijail) remained in the Spanish capital.[4]

In May 2008, under Jokanović's management, Partizan won the double (league and cup). He was also selected as the year's "Best Coach in Serbia" by the Football Association of Serbia, but refused to receive this award due to Partizan's poor results in the group stage of the UEFA Cup.

In his first full season Jokanović led Partizan to another double, winning the league by a margin of 19 points over his former club Vojvodina; thus, he became the first coach in the club's history to successfully defend the double. On 5 September 2009, however, he left the post, by mutual consent, bidding farewell to the club through an open letter.[5]

On 28 February 2012, Muangthong United F.C. introduced Jokanović as their new head coach, and he signed a one-year contract with an option for a further two years.[6] In his first and only season he led the club to the third Thai Premier League title in its history, being undefeated throughout the whole campaign.[7]

In mid-July 2013, Jokanović replaced Nikolay Mitov as manager of Bulgarian team PFC Levski Sofia.[8] He was relieved of his duties in October, due to poor results. However, Levski supporters argued Jokanović should have been given time to change things around.[9]

On 5 May 2014, Spain's Hércules CF confirmed Jokanović as coach until the end of the season, replacing Quique Hernández, who had been sacked with the team in last place in the Segunda División table;[10] the season ended with relegation.

Jokanović was appointed as head coach of English Championship side Watford on 7 October 2014, their fourth coach in five weeks.[11] Under his leadership, the Hornets were promoted to the Premier League with one game to spare, sealing it with a 2–0 win at Brighton on 25 April, their 15th win in 20 games.[12] Watford were also minutes away from winning the league title in their final match but conceded an injury-time equaliser to Sheffield Wednesday that allowed Bournemouth to overtake them.[13]

Uansett ikke alle ligaer man passer. Ser ut som han passser hånd i hanske i Championship så hadde blitt veldig glad om han hadde blitt ny sjef i Leeds :-)
We are Leeds and we are proud of it!

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #27 på: Mai 13, 2015, 00:07:09 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond90

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #28 på: Mai 13, 2015, 00:13:18 »
http://www.irishmirror.ie/sport/soccer/soccer-news/leeds-line-up-nigel-adkins-5687480

 :-\

Heller Adkins enn Mah Tran Woh. Men selv ville jeg helst beholdt Redders... :/

Synest Redders burde fått sjansen til og lede dette laget videre. Men vil managere som Adkins, Warburton være head-coach i Leeds United? Er vel derfor Warburton forlater Brentford etter sesongen, for han vil bestemme hvem han skal hente selv.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Woody

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #29 på: Mai 13, 2015, 09:10:55 »
http://www.irishmirror.ie/sport/soccer/soccer-news/leeds-line-up-nigel-adkins-5687480

 :-\

Heller Adkins enn Mah Tran Woh. Men selv ville jeg helst beholdt Redders... :/

Om det stemmer at Cellino har prata med Adams og kansje flere...,er det vel bare et tidspørsmål før Redders flagger ut.Uansett hva vi mener om Redfearn og Cellino så er det jo litt mer anerkjente og spennende navn enn det vi havna opp med i fjor...
LIFE IS LEEDS