Skrevet av Emne: Rykter: Managere inn  (Lest 59928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #90 på: Mai 18, 2015, 22:07:01 »
det viktigaste är kanske inte vd managern/coachen  heter utan att vi förstärker spelartruppen
Siste sesong viste vel tydelig at det er viktig å ha riktig manager.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #91 på: Mai 19, 2015, 10:38:10 »
Simon Grayson blir vår nye headcoach.
tips eller et rykte???

Magefølelse.
Tipper Simon er  sugen på revansje, samt at han var kontaktet av Cellino i høst da Milanic gjekk ut i betalt permisjon.
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #92 på: Mai 19, 2015, 11:58:03 »
Simon Grayson blir vår nye headcoach.
tips eller et rykte???

Magefølelse.
Tipper Simon er  sugen på revansje, samt at han var kontaktet av Cellino i høst da Milanic gjekk ut i betalt permisjon.

Under andre forhold ville jeg sagt...HELL YEAH  :D..men institusjonen Leeds United er ikke noe friskere nå enn sist han var her..så for SGs skyld får vi tro han hygger seg videre med opprykk i Preston.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #93 på: Mai 19, 2015, 12:12:32 »
Tja.
Facebook rykte . Lee Clarke innen en uke presenteres som ny manager

Frode

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #94 på: Mai 19, 2015, 12:42:12 »
Tja.
Facebook rykte . Lee Clarke innen en uke presenteres som ny manager
Nei og nei ...
 

Kontakinte

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #95 på: Mai 19, 2015, 14:00:20 »
huff og huff! han er mer lik Henning Berg enn Henning Berg!

Sydhagen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #96 på: Mai 19, 2015, 14:24:49 »

huff og huff! han er mer lik Henning Berg enn Henning Berg!
Berg er vel den norske treneren med mest suksess i utlandet utenom Sollied.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #97 på: Mai 19, 2015, 15:06:57 »
Uwe Røsler er vel det heteste ryktet nå
 

Trond90

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #98 på: Mai 19, 2015, 15:39:25 »
BREAKING: Former Brentford and Wigan boss Uwe Rosler is reportedly set to replace Neil Redfearn as Leeds Utd manager. #LUFC
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #99 på: Mai 19, 2015, 16:22:36 »
BREAKING: Former Brentford and Wigan boss Uwe Rosler is reportedly set to replace Neil Redfearn as Leeds Utd manager. #LUFC

Uten å ha lest meg opp om troverdigheten i dette ryktet liker jeg at han er en selvstendig herremann som tåler en trøkk, og heller ikke er en ja-mann som lar seg herse med (Torgeir og andre med Uwe-knowhow må GJERNE tilføye noe her!!!).
Av realistiske alternativ tror jeg han kan være bra. Han har dessuten erfaring med nivået, og suksess fra L1 i alle fall.

Men Missimo, er han så 'sint' da (jaja, vet han har temperament men...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dylan

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #100 på: Mai 19, 2015, 16:58:43 »
Er Daily Mail en vanligvis seriøs avis?

Sydhagen

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #101 på: Mai 19, 2015, 17:07:29 »
Harde rykter om Røsler nå
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #102 på: Mai 19, 2015, 17:09:11 »
Er Daily Mail en vanligvis seriøs avis?
Tenker mer på Svend Anders og slike enn Daily Mail :)


Svend Anders K-M @svendanders 
  ·  57m 57 minutes ago   
Uwe Rossler blir neste Leeds-manager etter det jeg forstår. Var nær da de valgte McDermott også.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #103 på: Mai 19, 2015, 17:12:12 »
Er Daily Mail en vanligvis seriøs avis?
Tenker mer på Svend Anders og slike enn Daily Mail :)


Svend Anders K-M @svendanders 
  ·  57m 57 minutes ago   
Uwe Rossler blir neste Leeds-manager etter det jeg forstår. Var nær da de valgte McDermott også.


intressant men oväntat om det skulle stämma, kollade på wikipedia och inget klubb han tränat har han haft lägre än 40% vinstratio i
 

auren

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #104 på: Mai 19, 2015, 18:56:15 »
Phil Hay @PhilHayYEP  ·  36 min 36 minutter siden
Meetings involving Massimo Cellino and Uwe Rosler going on this afternoon. Appointment as #lufc head coach not finalised yet.

Phil Hay @PhilHayYEP  ·  12 sek 13 sekunder siden
Barring any problems tonight, would expect Rosler to be officially appointed as head coach tomorrow. Clearly first choice. #lufc

Phil Hay @PhilHayYEP  ·  nå for 3 sekunder siden
Redfearn remains under contract as head coach until June 30 but is being replaced. It's likely that he'll leave the club altogether. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #105 på: Mai 19, 2015, 19:03:49 »
Tror man Røsler aksepter et slikt nutcase av et lederregime , som MC representerer.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #106 på: Mai 19, 2015, 19:08:51 »
Tror man Røsler aksepter et slikt nutcase av et lederregime , som MC representerer.
...at han i det hele tatt er i forhandlinger, svarer vel på det spørsmålet. OG, han kjenner garantert til Cellinos 'særegenheter'...

Men håpet om å være den som lykkes skinner vel over alle fare-skilt   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johrnino

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #107 på: Mai 19, 2015, 19:10:27 »
Uwe røsler inn som coach/manager, Mark Warburton inn som sportsdirektør (tidligere sportsdirektør i Brentford) og eks Leeds- spiller Gunnar Halle inn som assisterende manager, må da være noe som enhver sutrende Leeds- fan kunne godta?

Ikke for at Warburton eller Halle ryktes inn, men det kan jo være lov å håpe. Når du i tillegg har Pearson som direktør, så hadde det vært gode  fotballfolk å ha i en klubb.

Med litt cash fra vår eksentriske eier, så trenger ikke neste sesong bli noen dårlig opplevelse.

Jeg har fortsatt trua!  :)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #108 på: Mai 19, 2015, 19:16:21 »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #109 på: Mai 19, 2015, 19:32:25 »
Soleklar favoritt i dag:

@WALMOT3: Paddy Power - Next permanent Leeds United manager #LUFC http://t.co/y3FRanRiG1

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond90

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #110 på: Mai 19, 2015, 19:39:13 »
Har sansen for Uwe Røsler jeg, men måten Cellino behandler Redfearn på er helt forferdelig!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sportcarl1

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #111 på: Mai 19, 2015, 19:45:35 »
Har sansen for Uwe Røsler jeg, men måten Cellino behandler Redfearn på er helt forferdelig!
instämmer
 

nord

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #112 på: Mai 19, 2015, 19:46:15 »
Redfearn har ikke fortjent denne behandling  >:(
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #113 på: Mai 19, 2015, 19:53:46 »
Phil Hay @PhilHayYEP  ·  36 min 36 minutter siden
Meetings involving Massimo Cellino and Uwe Rosler going on this afternoon. Appointment as #lufc head coach not finalised yet.

Phil Hay @PhilHayYEP  ·  12 sek 13 sekunder siden
Barring any problems tonight, would expect Rosler to be officially appointed as head coach tomorrow. Clearly first choice. #lufc

Phil Hay @PhilHayYEP  ·  nå for 3 sekunder siden
Redfearn remains under contract as head coach until June 30 but is being replaced. It's likely that he'll leave the club altogether. #lufc


auren

Hva er Røslers force? Kan han organisere eller er han en skrike-hyle type.

Han kom vel langt i cup'ene, var det pga hans motiverende evner?

Han gjorde en grei jobb i Brentford, men klarte ikke rykke opp fra 3.div. Wigan var vel i finalen i FA-cupen, men var det med ham?

 ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #114 på: Mai 19, 2015, 19:57:51 »
Jeg har litt troa på Røsler. Han er profesjonell og stiller krav til de rundt seg. Han fikk veldig skryt av spillere i Brentford. Tror Leeds nå behøver en tøffing med relativ høy vinnerrate.
Så får vi se hvor lenge det varer...
MOT

Josch

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #115 på: Mai 19, 2015, 20:01:15 »
Har trua på Uwe Rösler, absolutt. Selv om han har vært kort tid som trener i England så har han rukket å vise mye bra i Wigan og Brentford. (og Norge).
Tror  Rösler er like bra valg som mange andre. Jeg kjøper den! Et godt valg av Cellino.

En tysker med jerndisiplin og en "gal" italiensk eier blir vel en fin blanding?? ;D

Jeg ser for meg de to omfavne hverandre når opprykket er sikret neste år, med jublende fans rundt seg!! 8)
« Siste redigering: Mai 19, 2015, 20:23:49 av Josch »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #116 på: Mai 19, 2015, 20:05:02 »
Litt info om typen:

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Uwe_Rösler

Rösler has a Norwegian wife, with whom he has had two sons. His eldest is named Colin after Colin Bell, and is a member of Manchester City's academy, while his younger son is named Tony after Tony Book[39] – both Bell and Book are former Manchester City players, both considered club legends.[40]


Er vel også kjent fra TV2 studio fra Premier League som en sympatisk kar!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #117 på: Mai 19, 2015, 20:10:00 »
@sport_simon: Phoned Rosler at midday and his wife answered/ said he was in a meeting. No more to offer than that at the moment.

@sport_simon: Rosler is strong minded/ you'd imagine he would want total control of team affairs, so...

@simon_orourke: Leeds United will name Uwe Rosler as the new Head Coach of #LUFC tomorrow, so I'm told by a source close to the club.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #118 på: Mai 19, 2015, 20:12:48 »
Leeds United: BREAKING: Rosler closing in on United post

FORMER BRENTFORD and Wigan Athletic boss Uwe Rosler is understood to be close to being appointed as the head coach of Leeds United.

Despite being under contract until June 30, Neil Redfearn is on the verge of the sack at United and owner Massimo Cellino has been scrutinising a number of potential replacements.

Manchester-based Rosler has now leapt ahead of ex-Whites number two Gus Poyet, Mark Warburton and Nigel Adkins in the bid to be the club’s new head coach.

He is understood to have met Cellino this afternoon, although his appointment has not been finalised yet.

The German was sacked by Wigan last year after just 11 months in charge last November after failing to preside over an upturn in fortunes at the club, who were ultimately relegated last term.

The ex-Manchester City striker had previously managed Brentford and took them to the League One play-off final in 2012-13 and in a strong position to be promoted the following season before leaving for Wigan in December 2013.

Rosler, 46, has since turned down an approach from 1860 Munich due to his desire to remain in England and was linked with the vacant Barnsley post earlier this year.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Rykter: Managere inn
« Svar #119 på: Mai 19, 2015, 20:29:09 »
Nå vet man ikke hvordan ting blir behandlet internt, men fra utsiden virker det utvilsomt som at Neil Redfearn blir behandlet fryktelig dårlig. Om han ikke skal være med videre er det vel bare å sette seg ned i et møte og avtale at partene går hver sin vei, også offentligjøre dette i en vennlig tone.

Når det gjelde Uwe Rosler så synes jeg det er spennende. En ung manager med erfaring fra engelsk fotball.
Stort sett gode resultater frem til årets sesong med Wigan som strengt tatt var litt krise. Førte en klar opprykkskandidat ned i L1.
marching on together,
derudaf forever...