Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Uwe Røsler  (Lest 121226 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #210 på: Oktober 04, 2015, 07:41:56 »
Overraska over at Røsler ikke tidlig så at vi måtte ha inn en ny kvalitetsstopper. Bamba var greit nok, men da var vi avhengige av en trygghetsfaktor ved siden av han.

Det lille jeg har sett av Røslers lag opp gjennom, har vært robuste lag, relativt fantasiløse uten en solid offensiv struktur. Frykter vi er godt på vei inn der.

Vi skal selvsagt ikke sparke nå, men med vår sterkeste tropp på mange år, må vi stille krav.

Hva skjer med skjermen foran fireren vår, Adeyemi? Ikke god nok? I så fall har vi bommet med signeringen i en svært viktig posisjon.
« Siste redigering: Oktober 04, 2015, 07:44:38 av Kato »
 

Leedsfan

Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #211 på: Oktober 04, 2015, 08:10:06 »
Adeyemi er god nok, men tror Uwe prøvde å spille de kreative. Alle lag har bruk for en ryddegutt på midtbanen som gjør ting enkelt. Tror midtstopperne våre hadde satt pris på om Tom hadde spilt. Problemet er mer de andre to, hvem skal spille?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #212 på: Oktober 04, 2015, 09:16:28 »
Enig med Kato, Adeyemi er ikke the missing link. Ble litt blendet av han mot Everton og Burnley, men så har det vært stopp.

Kato

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #213 på: Oktober 04, 2015, 09:35:20 »
Adeyemi er god nok, men tror Uwe prøvde å spille de kreative. Alle lag har bruk for en ryddegutt på midtbanen som gjør ting enkelt. Tror midtstopperne våre hadde satt pris på om Tom hadde spilt. Problemet er mer de andre to, hvem skal spille?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da må du i så fall si "en av de andre to".

Cook er selvskreven, god nok selv med bind for øya.
 

Gufrias

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #214 på: Oktober 04, 2015, 09:55:52 »
Adeyemi er god nok, men tror Uwe prøvde å spille de kreative. Alle lag har bruk for en ryddegutt på midtbanen som gjør ting enkelt. Tror midtstopperne våre hadde satt pris på om Tom hadde spilt. Problemet er mer de andre to, hvem skal spille?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da må du i så fall si "en av de andre to".

Cook er selvskreven, god nok selv med bind for øya.
Og den andre må være hvem som helst som gidder å løpe uten ball. Vi trenger sårt en type som kan gå i rom for å skape ubalanse hos motstanderen, og plukke opp nedfallsfrukten rundt vår enslige spiss.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #215 på: Oktober 04, 2015, 10:01:07 »
Adeyemi er god nok, men tror Uwe prøvde å spille de kreative. Alle lag har bruk for en ryddegutt på midtbanen som gjør ting enkelt. Tror midtstopperne våre hadde satt pris på om Tom hadde spilt. Problemet er mer de andre to, hvem skal spille?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da må du i så fall si "en av de andre to".

Cook er selvskreven, god nok selv med bind for øya.
På midten så ser jeg kun Cook som selvskrevet på laget. Hvis Botaka viser like mye fremover i kampene som kommer. Ja da er han selvskreven. Mowatt har mista mye i år og er ikke selvskreven. Men skal vi ta utgangspunkt i laget slik jeg rangerer spillerne pr dags dato. Ja da er midtbanen inntil vi får en ny midtbanespiller følgende
Dallas/Buckley - Cook - Adeyemi/ny spiller trengs sårt - Mowatt under tvil/Ny spiller - Botaka

sportcarl1

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #216 på: Oktober 04, 2015, 11:02:05 »
Adeyemi er god nok, men tror Uwe prøvde å spille de kreative. Alle lag har bruk for en ryddegutt på midtbanen som gjør ting enkelt. Tror midtstopperne våre hadde satt pris på om Tom hadde spilt. Problemet er mer de andre to, hvem skal spille?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da må du i så fall si "en av de andre to".

Cook er selvskreven, god nok selv med bind for øya.
På midten så ser jeg kun Cook som selvskrevet på laget. Hvis Botaka viser like mye fremover i kampene som kommer. Ja da er han selvskreven. Mowatt har mista mye i år og er ikke selvskreven. Men skal vi ta utgangspunkt i laget slik jeg rangerer spillerne pr dags dato. Ja da er midtbanen inntil vi får en ny midtbanespiller følgende
Dallas/Buckley - Cook - Adeyemi/ny spiller trengs sårt - Mowatt under tvil/Ny spiller - Botaka
[/quote är väl ungefär som tidigare säsonger, vi är bra tills vi kommer till straffområdet, vill se yttrar och mittfältsspelare som vågar utmana och kanske kan få med sig straffar våga ta smällar acceptera att fotboll kan göra ont våga lämna bevämlighetszonen
 

Kato

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #217 på: Oktober 04, 2015, 11:22:39 »
Godt poeng av de som ser mangelen på bevegelse uten ball. Statisk, slår lite medløpspasninger, stort sett på fot. Hvis vi da ikke bare meier den opp uten mål og mening.
 

baste

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #218 på: Oktober 04, 2015, 11:44:03 »
Tror vi må over til en 4-4-2 formasjon, noe MÃ… Uwe gjør.
Midtbanen var fryktelig svak i går. Ingen bevegelse foran ballfører.

Men LEEDS, er laget over alle lag <3

Jon R

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #219 på: Oktober 04, 2015, 11:46:38 »
Jeg er i utgangspunktet i mot å sparke managere etter bare måneder i stolen. Min store bekymring er den totale mangel på gjennombruddskraft i kombinasjon med et forsvar som lugger kraftig.  Hjemmeformen er historisk dårlig og det har vist seg utrolig enkelt for mostanderne å forsvare seg mot oss på Elland Road, samtidig som vi kontres i senk igjen og igjen, Hvor blir det av mottrekket til Røsler & co? Legger til at 8 scorede mål på 9 kamper og 4 i negativ målforskjell forteller om et lag på full fart mot nedrykkstriden.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #220 på: Oktober 04, 2015, 12:07:35 »
Jeg er i utgangspunktet i mot å sparke managere etter bare måneder i stolen. Min store bekymring er den totale mangel på gjennombruddskraft i kombinasjon med et forsvar som lugger kraftig.  Hjemmeformen er historisk dårlig og det har vist seg utrolig enkelt for mostanderne å forsvare seg mot oss på Elland Road, samtidig som vi kontres i senk igjen og igjen, Hvor blir det av mottrekket til Røsler & co? Legger til at 8 scorede mål på 9 kamper og 4 i negativ målforskjell forteller om et lag på full fart mot nedrykkstriden.


Desverre en realitet. Vet ikke hvor mye mere tålmodighet Cellino har. men fortsetter dette. ja da sliter virkelig laget fremover. Selvsagt bør man ha tålmodighet med Røsler. Men hvis man ser på realitetene. Har egentlig Røsler bevist noe som helst i Championship tidligere. Han fikk fyken i Wigan. Og hvor mye tålmodighet skal man gi en evt ny manager.
Ideelt sett burde Røsler få ihvertfall frem til jul, men sett at Røsler erstattes nå. Da vil en ny manager automatisk  få mulighet til å forsterke med lånespillere nå, og forsterke i januar, etter å ha leda laget i noen måneder. Da kan en ny manager lettere se hvor problemet ligger, og dermed ha muligheten til å ha livsviktig erfaring med laget, når neste sesong skal planlegges. Og dermed igjen ha muligheten til å få på plass en tropp som skal kjempe om opprykk esongen 2016/17

Josch

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #221 på: Oktober 04, 2015, 12:16:39 »
Jeg savner et hjemmelag som går ut i hundre!!. Tempoet er for svakt og  pasningene går mye på  tvers og tilbake. Jeg tror desseverre dette er Roslers spillestil, selv om vi tar kontringene når vi har sjansen. Men flere lag vet nå om  dette. Et hjemmelag bør skape minst 3-4 sjanser i de første 20 minuttene. Hjemmelaget bør "gløde" når de spiller foran 24000 hjemmfans!! 8)
En forsiktig tankegang preger laget under Rosler, dessverre.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #222 på: Oktober 04, 2015, 17:58:49 »
Bevegelse uten ball er mangelvare, da blir også poeng mangelvare >:( :(.

Leedsfan

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #223 på: Oktober 04, 2015, 19:09:31 »
Bevegelse uten ball er mangelvare, da blir også poeng mangelvare >:( :(.

Helt riktig, det er null bevegelse og ingen som spiller hverandre gode.

Noen ganger så må det være lov å spille hoofball på Wood og plukke ned nedfallsfrukten, det kan ikke være slik at det er Bamba eller Cooper som skal være våre kreative hjerner mens de spiller ballen frem og tilbake mellom seg selv.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #224 på: Oktober 04, 2015, 19:36:57 »
Jeg er i utgangspunktet i mot å sparke managere etter bare måneder i stolen. Min store bekymring er den totale mangel på gjennombruddskraft i kombinasjon med et forsvar som lugger kraftig.  Hjemmeformen er historisk dårlig og det har vist seg utrolig enkelt for mostanderne å forsvare seg mot oss på Elland Road, samtidig som vi kontres i senk igjen og igjen, Hvor blir det av mottrekket til Røsler & co? Legger til at 8 scorede mål på 9 kamper og 4 i negativ målforskjell forteller om et lag på full fart mot nedrykkstriden.


Desverre en realitet. Vet ikke hvor mye mere tålmodighet Cellino har. men fortsetter dette. ja da sliter virkelig laget fremover. Selvsagt bør man ha tålmodighet med Røsler. Men hvis man ser på realitetene. Har egentlig Røsler bevist noe som helst i Championship tidligere. Han fikk fyken i Wigan. Og hvor mye tålmodighet skal man gi en evt ny manager.
Ideelt sett burde Røsler få ihvertfall frem til jul, men sett at Røsler erstattes nå. Da vil en ny manager automatisk  få mulighet til å forsterke med lånespillere nå, og forsterke i januar, etter å ha leda laget i noen måneder. Da kan en ny manager lettere se hvor problemet ligger, og dermed ha muligheten til å ha livsviktig erfaring med laget, når neste sesong skal planlegges. Og dermed igjen ha muligheten til å få på plass en tropp som skal kjempe om opprykk esongen 2016/17
Hvis Røsler sparkes nå, vil dere kreve neste managers hode på et fat i desember en gang.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #225 på: Oktober 04, 2015, 19:48:37 »
Bevegelse uten ball er mangelvare, da blir også poeng mangelvare >:( :(.

Helt riktig, det er null bevegelse og ingen som spiller hverandre gode.

Noen ganger så må det være lov å spille hoofball på Wood og plukke ned nedfallsfrukten, det kan ikke være slik at det er Bamba eller Cooper som skal være våre kreative hjerner mens de spiller ballen frem og tilbake mellom seg selv.

Røsler fortalte at spillerne kom med forslag til mottrekk etter kampen i går. Da blir det mere HOOF og mindre tversover. Det vil si en aning Heavy Metall!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #226 på: Oktober 04, 2015, 19:58:48 »
Kanskje Rodgers vil starte et nytt eventyr ala Swansea  ;)

raggen

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #227 på: Oktober 04, 2015, 21:17:11 »
synes bare det er så lite forbedring i spillet/planen til Uwe... er jo entragisk start på sesong,spes hjemme og han må løfte seg flere hakk skal han få videre tillit hos cellino(tror jeg) MEN og sparke han nå blir steingalt og i samme bane som vi har holdt på
Forever Leeds United!!!!!!!!

nord

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #228 på: Oktober 04, 2015, 23:07:22 »
Rodgers  ???
 

Eriksen55

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #229 på: Oktober 05, 2015, 08:05:55 »
Rodgers  ???

Han kommer aldri til å takke ja til Leeds. Men om det hadde vært mulig så hadde jeg mer enn gjerne sett han hos oss.

auren

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #230 på: Oktober 05, 2015, 08:46:37 »
Rodgers  ???

Han er ikke god nok for Leeds. Vi er jo en storklubb som fint bør kunne sammenlignes med Liverpool, og vel så det. Og når Rodgers ikke klarte presset i Liverpool, klarer han det neppe i Leeds. Ikke sant hb?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #231 på: Oktober 05, 2015, 08:52:14 »
Mekanismene i fotball er enkle, når resultatene ikke kommer er det manageren som halshugges.

Som om alt i en fotballklubb henger på han. Er han god, er spillerne gode. Er han god, er ansvarlig for spillerlogistikk god.

Fakta viser vel at fint lite endrer seg med endring av manager.

Vi har nå prøvd stol-leken i noen sesonger, og er ikke blitt et fnugg bedre.

Kanskje på tide å se på noen av de andre momentene som påvirker resultatene på banen, nemlig alt annet i en fotballklubb.

Støtteapparat, kantinepersonale, direktør, scout (om vi har sånt), eier, skopusser, assistent, og ikke minst spillere.

Vi blir ikke bedre av å skifte manager, så la oss for en gangs skyld prøve å ikke bruke den quick-fix-løsninga.
 

TK20

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #232 på: Oktober 05, 2015, 09:13:36 »
Mekanismene i fotball er enkle, når resultatene ikke kommer er det manageren som halshugges.

Som om alt i en fotballklubb henger på han. Er han god, er spillerne gode. Er han god, er ansvarlig for spillerlogistikk god.

Fakta viser vel at fint lite endrer seg med endring av manager.

Vi har nå prøvd stol-leken i noen sesonger, og er ikke blitt et fnugg bedre.

Kanskje på tide å se på noen av de andre momentene som påvirker resultatene på banen, nemlig alt annet i en fotballklubb.

Støtteapparat, kantinepersonale, direktør, scout (om vi har sånt), eier, skopusser, assistent, og ikke minst spillere.

Vi blir ikke bedre av å skifte manager, så la oss for en gangs skyld prøve å ikke bruke den quick-fix-løsninga.

Halleluja!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #233 på: Oktober 05, 2015, 09:27:21 »
Rodgers  ???

Han er ikke god nok for Leeds. Vi er jo en storklubb som fint bør kunne sammenlignes med Liverpool, og vel så det. Og når Rodgers ikke klarte presset i Liverpool, klarer han det neppe i Leeds. Ikke sant hb?

auren

lol.
Rodgers ja. Jeg har faktisk troa på at han kunne fått orden på Leeds. Han gjorde det ihvertfall bedre med Looserpool, enn noen Leeds managere de siste 20 årene har gjort med Leeds.
Men problemet sitter på ledersiden. Manko på penger, og ikke minst stabilitet

Kato

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #234 på: Oktober 05, 2015, 09:31:18 »
Rodgers  ???

Han er ikke god nok for Leeds. Vi er jo en storklubb som fint bør kunne sammenlignes med Liverpool, og vel så det. Og når Rodgers ikke klarte presset i Liverpool, klarer han det neppe i Leeds. Ikke sant hb?

auren

lol.
Rodgers ja. Jeg har faktisk troa på at han kunne fått orden på Leeds. Han gjorde det ihvertfall bedre med Looserpool, enn noen Leeds managere de siste 20 årene har gjort med Leeds.
Men problemet sitter på ledersiden. Manko på penger, og ikke minst stabilitet

Rodgers hadde vært glimrende han, men det er utopi. Ledelsen i Liverpool hadde jeg dog ikke ville hatt. Etter en dårlig sesong gir de Rodgers fornyet tillit,  800 mill å handle for, så sparker de han etter 7-8 kamper. For å bekrefte amatørnivået, visstnok gjennom en telefonsamtale etter kampen.

Problemet der borte sitter nok andre plasser enn i managerstolen, uten at det akkurat har så mye med denne tråden å gjøre.
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #235 på: Oktober 05, 2015, 18:40:29 »
Rodgers  ???

Han er ikke god nok for Leeds. Vi er jo en storklubb som fint bør kunne sammenlignes med Liverpool, og vel så det. Og når Rodgers ikke klarte presset i Liverpool, klarer han det neppe i Leeds. Ikke sant hb?

auren

lol.
Rodgers ja. Jeg har faktisk troa på at han kunne fått orden på Leeds. Han gjorde det ihvertfall bedre med Looserpool, enn noen Leeds managere de siste 20 årene har gjort med Leeds.
Men problemet sitter på ledersiden. Manko på penger, og ikke minst stabilitet

Stabilitet, ja!

Og det er f.eks. å beholde manageren i mer enn 10 kamper.

Du motsier deg selv. Vinglepetter....  ;)


Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #236 på: Oktober 05, 2015, 18:43:00 »
Rodgers  ???

Han er ikke god nok for Leeds. Vi er jo en storklubb som fint bør kunne sammenlignes med Liverpool, og vel så det. Og når Rodgers ikke klarte presset i Liverpool, klarer han det neppe i Leeds. Ikke sant hb?

auren

lol.
Rodgers ja. Jeg har faktisk troa på at han kunne fått orden på Leeds. Han gjorde det ihvertfall bedre med Looserpool, enn noen Leeds managere de siste 20 årene har gjort med Leeds.
Men problemet sitter på ledersiden. Manko på penger, og ikke minst stabilitet

Stabilitet, ja!

Og det er f.eks. å beholde manageren i mer enn 10 kamper.

Du motsier deg selv. Vinglepetter....  ;)




Skal gjerne gi en manager 2 år jeg. Hvis jeg ser det er utvikling og at det er fremgang. Samt at jeg vet at manageren har fått det til før med et annet lag. Men desverre, Røsler har ikke vist noe som helst i det hele tatt. Hverken med Leeds, eller med andre lag

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #237 på: Oktober 05, 2015, 19:01:26 »
Rodgers  ???

Han er ikke god nok for Leeds. Vi er jo en storklubb som fint bør kunne sammenlignes med Liverpool, og vel så det. Og når Rodgers ikke klarte presset i Liverpool, klarer han det neppe i Leeds. Ikke sant hb?

auren

lol.
Rodgers ja. Jeg har faktisk troa på at han kunne fått orden på Leeds. Han gjorde det ihvertfall bedre med Looserpool, enn noen Leeds managere de siste 20 årene har gjort med Leeds.
Men problemet sitter på ledersiden. Manko på penger, og ikke minst stabilitet

Stabilitet, ja!

Og det er f.eks. å beholde manageren i mer enn 10 kamper.

Du motsier deg selv. Vinglepetter....  ;)




Skal gjerne gi en manager 2 år jeg. Hvis jeg ser det er utvikling og at det er fremgang. Samt at jeg vet at manageren har fått det til før med et annet lag. Men desverre, Røsler har ikke vist noe som helst i det hele tatt. Hverken med Leeds, eller med andre lag

Du er stort sett en av de første som ønsker managerens hode på et fat når det butter imot, med påfølgende opprettelse av "når får ........... sparken" - tråd, så dette var nye toner fra deg.

Etter det jeg husker ,gjorde Rösler Brentford til et topplag, rett nok i Div. 1, men dog.

I Wigan gikk det tålig bra flere måneder, så kom en tyngre periode som førte til avskjed. Der hadde de heller ikke tålmodighet.

At han ikke har vist noe som helst, får være dine ord.
« Siste redigering: Oktober 05, 2015, 19:04:03 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #238 på: Oktober 05, 2015, 19:30:56 »
Rodgers  ???

Han er ikke god nok for Leeds. Vi er jo en storklubb som fint bør kunne sammenlignes med Liverpool, og vel så det. Og når Rodgers ikke klarte presset i Liverpool, klarer han det neppe i Leeds. Ikke sant hb?

auren

lol.
Rodgers ja. Jeg har faktisk troa på at han kunne fått orden på Leeds. Han gjorde det ihvertfall bedre med Looserpool, enn noen Leeds managere de siste 20 årene har gjort med Leeds.
Men problemet sitter på ledersiden. Manko på penger, og ikke minst stabilitet

Stabilitet, ja!

Og det er f.eks. å beholde manageren i mer enn 10 kamper.

Du motsier deg selv. Vinglepetter....  ;)




Skal gjerne gi en manager 2 år jeg. Hvis jeg ser det er utvikling og at det er fremgang. Samt at jeg vet at manageren har fått det til før med et annet lag. Men desverre, Røsler har ikke vist noe som helst i det hele tatt. Hverken med Leeds, eller med andre lag

Du er stort sett en av de første som ønsker managerens hode på et fat når det butter imot, med påfølgende opprettelse av "når får ........... sparken" - tråd, så dette var nye toner fra deg.

Etter det jeg husker ,gjorde Rösler Brentford til et topplag, rett nok i Div. 1, men dog.

I Wigan gikk det tålig bra flere måneder, så kom en tyngre periode som førte til avskjed. Der hadde de heller ikke tålmodighet.

At han ikke har vist noe som helst, får være dine ord.

League one betyr nada. Spesielt nå han tross alt har vært manager/trener endel år, og ikke vært på høyere nivå enn league one.
Røsler gjorde det meget bra fra 11 feb 2014 til 22 mars 2014 med Wigan. Etter det var det bare sorgen med Røsler. Og ikke rart han fikk sparken

sportcarl1

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #239 på: Oktober 05, 2015, 19:36:09 »
Rodgers  ???

Han er ikke god nok for Leeds. Vi er jo en storklubb som fint bør kunne sammenlignes med Liverpool, og vel så det. Og når Rodgers ikke klarte presset i Liverpool, klarer han det neppe i Leeds. Ikke sant hb?

auren

lol.
Rodgers ja. Jeg har faktisk troa på at han kunne fått orden på Leeds. Han gjorde det ihvertfall bedre med Looserpool, enn noen Leeds managere de siste 20 årene har gjort med Leeds.
Men problemet sitter på ledersiden. Manko på penger, og ikke minst stabilitet

Stabilitet, ja!

Og det er f.eks. å beholde manageren i mer enn 10 kamper.

Du motsier deg selv. Vinglepetter....  ;)




Skal gjerne gi en manager 2 år jeg. Hvis jeg ser det er utvikling og at det er fremgang. Samt at jeg vet at manageren har fått det til før med et annet lag. Men desverre, Røsler har ikke vist noe som helst i det hele tatt. Hverken med Leeds, eller med andre lag

Du er stort sett en av de første som ønsker managerens hode på et fat når det butter imot, med påfølgende opprettelse av "når får ........... sparken" - tråd, så dette var nye toner fra deg.

Etter det jeg husker ,gjorde Rösler Brentford til et topplag, rett nok i Div. 1, men dog.

I Wigan gikk det tålig bra flere måneder, så kom en tyngre periode som førte til avskjed. Der hadde de heller ikke tålmodighet.

At han ikke har vist noe som helst, får være dine ord.

League one betyr nada. Spesielt nå han tross alt har vært manager/trener endel år, og ikke vært på høyere nivå enn league one.
Røsler gjorde det meget bra fra 11 feb 2014 til 22 mars 2014 med Wigan. Etter det var det bare sorgen med Røsler. Og ikke rart han fikk sparken
man får väl göra en utvärdering hur det gick med  honom i wigan och hur det gick efteråt, om det löste sig med tränarbyte och blev bättre eller om det gick helt käpprätt åt skogen efter 7:e november 2014
« Siste redigering: Oktober 05, 2015, 19:38:41 av sportcarl1 »