Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Uwe Røsler  (Lest 121287 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Carl Fisker

Sv: Røsler sparket
« Svar #360 på: Oktober 19, 2015, 11:33:31 »
Inn med Brendan Rogers. Ut med Cellino.

auren

Sv: Røsler sparket
« Svar #361 på: Oktober 19, 2015, 11:42:46 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 58m58 minutes ago 
Being told that Rob Kelly (Rosler's assistant) and first-team coach Julian Darby have also left the club. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Røsler sparket
« Svar #362 på: Oktober 19, 2015, 11:43:55 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 46m46 minutes ago 
Rosler would only say this morning that the decision to replace him was "definitely not mutual." #lufc

Leeds United FCVerified account ï‚™ ‏@LUFC  Â· 21m21 minutes ago  
#lufc can confirm that Uwe Rosler has parted company with the club. A full statement will be released later today.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Einar

Sv: Røsler sparket
« Svar #363 på: Oktober 19, 2015, 12:06:37 »
Såpeoperaen fortsetter  :-\, med den takten det byttes managere (eller hva man nå kaller det) er det umulig å bygge et dugelig fotballag. I det hele tatt å snakke om et framtidig opprykk med en slik total mangel på kontinuitet framstår ikke som annet enn latterlig.
 

Kickthemdown

Sv: Røsler sparket
« Svar #364 på: Oktober 19, 2015, 12:16:06 »
Flott at Uwe er ute av døren, makan til underprestering. Men... Ansett nå for guds skyld ikke Evans. En rutinert ringrev med et stort navn trenger vi nå, samme hva det koster.

Skjønner for øvrig godt at klubbeieren vil ha et ord med i laget på hvem som spiller, all den tid Woothon fremdeles får spilletid hos oss.  ::)

Joe Jordan

Sv: Røsler sparket
« Svar #365 på: Oktober 19, 2015, 12:27:15 »
For et evigvarende sirkus. Noen som har tlf.nr. til Ken Bates?  ;)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

willum

Sv: Røsler sparket
« Svar #366 på: Oktober 19, 2015, 12:33:35 »
Flott at Uwe er ute av døren, makan til underprestering. Men... Ansett nå for guds skyld ikke Evans. En rutinert ringrev med et stort navn trenger vi nå, samme hva det koster.

Skjønner for øvrig godt at klubbeieren vil ha et ord med i laget på hvem som spiller, all den tid Woothon fremdeles får spilletid hos oss.  ::)

Hahaha. Mulig du var ironisk og at jeg misforstår deg, men du tror kanskje ikke det nettopp var slik at Cellino ville holde Byram ute av laget? Jeg tipper det var slik: Da Taylor ble sjuk ville Rösler ha inn Byram, men Cellino sa nei. Og da ble det Wootton. Ryktene på twitter antyder at det var slik.

baatman

Sv: Røsler sparket
« Svar #367 på: Oktober 19, 2015, 13:26:57 »
For en vits. Jeg kan ikke fatte at noen jubler for sparkingen. Det tar tid å implementere egen filosofi og spillestil, noe man aldri vil få under Cellino. Ikke vet jeg om Røler var riktig mann, men man må klare å holde ut mer enn to tap for å finne ut av det. Jeg syntes jeg så noe positivt i måten det ble spilt fotball på som jeg ikke har sett på mange år i Leeds, selv om resultatene uteble. 

Nå krymper poolen av potensielle managere for hver manager om går. Snart begynner  resirkuleringen Cellino var kjent for fra Italia. Hocaday runde 2. Grøss. 

Dennis

Sv: Røsler sparket
« Svar #368 på: Oktober 19, 2015, 13:32:45 »
For en vits. Jeg kan ikke fatte at noen jubler for sparkingen. Det tar tid å implementere egen filosofi og spillestil, noe man aldri vil få under Cellino. Ikke vet jeg om Røler var riktig mann, men man må klare å holde ut mer enn to tap for å finne ut av det. Jeg syntes jeg så noe positivt i måten det ble spilt fotball på som jeg ikke har sett på mange år i Leeds, selv om resultatene uteble.  

Nå krymper poolen av potensielle managere for hver manager om går. Snart begynner  resirkuleringen Cellino var kjent for fra Italia. Hocaday runde 2. Grøss.  

Noen ytterst få mener jo at laget og treneren skal levere resultater uansett arbeidsforhold. Noen tror også at det er bare å male huset når plankene er tvers gjennom råtne.

Et lag er ikke bedre enn sitt svakeste ledd. I klubbens tilfelle er den daglige leder det svakeste ledd. Der har du problemet og ettersom han også eier og har et ego på størrelse med Hedmark, blir det neppe bedre med det første.

Totalt irrelevant om det er Steve Evans, Marcelo Lippi eller Don Revie som tar over. Når vi pønter kransekaka er både han og erstatteren borte for lengst.

Marching on together!

Kato

Sv: Røsler sparket
« Svar #369 på: Oktober 19, 2015, 13:39:30 »
Ser en del halshugger Røsler for laguttak og endringer underveis.

1. I hvilken grad har Røsler tatt ut lagene uten innblanding?

2. Vis meg hvor uttakene har vært elendige. (Bortsett fra Wooton i helga som aldri var Rsølers verk).
 

Sydhagen

Sv: Røsler sparket
« Svar #370 på: Oktober 19, 2015, 13:44:12 »
Ser en del halshugger Røsler for laguttak og endringer underveis.

1. I hvilken grad har Røsler tatt ut lagene uten innblanding?

2. Vis meg hvor uttakene har vært elendige. (Bortsett fra Wooton i helga som aldri var Rsølers verk).

Problemet, etter min mening, er ikke laguttaket. Men den veldig ineffektive spillestilen som vi har hatt under Røsler.
Virker som om spillerne ikke har hatt peiling på hvordan Røsler vil de skal spille. Var ivertfall veldig langt fra hvordan Røsler sa vi skulle spille når han ble ansatt ..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Røsler sparket
« Svar #371 på: Oktober 19, 2015, 13:48:38 »
Ser en del halshugger Røsler for laguttak og endringer underveis.

1. I hvilken grad har Røsler tatt ut lagene uten innblanding?

2. Vis meg hvor uttakene har vært elendige. (Bortsett fra Wooton i helga som aldri var Rsølers verk).

Problemet, etter min mening, er ikke laguttaket. Men den veldig ineffektive spillestilen som vi har hatt under Røsler.
Virker som om spillerne ikke har hatt peiling på hvordan Røsler vil de skal spille. Var ivertfall veldig langt fra hvordan Røsler sa vi skulle spille når han ble ansatt ..

Det er en annen diskusjon. Enig i at vi offensivt mangler en tydelig stil, men jeg kan ikke med hånden på hjertet se noen kamper der laguttak har ført til tap.
 

Cherry

Sv: Røsler sparket
« Svar #372 på: Oktober 19, 2015, 13:51:20 »
For et evigvarende sirkus. Noen som har tlf.nr. til Ken Bates?  ;)

666.....
 

ziganda

Sv: Røsler sparket
« Svar #373 på: Oktober 19, 2015, 14:16:55 »
Ser en del halshugger Røsler for laguttak og endringer underveis.

1. I hvilken grad har Røsler tatt ut lagene uten innblanding?

2. Vis meg hvor uttakene har vært elendige. (Bortsett fra Wooton i helga som aldri var Rsølers verk).

Problemet, etter min mening, er ikke laguttaket. Men den veldig ineffektive spillestilen som vi har hatt under Røsler.
Virker som om spillerne ikke har hatt peiling på hvordan Røsler vil de skal spille. Var ivertfall veldig langt fra hvordan Røsler sa vi skulle spille når han ble ansatt ..

Litt som prosjekt Høgmo i starten kanskje? For hver manager/trener som sparkes desto lengre ned synker vi som klubb. Her er det helt andre som må forsvinne før det kan bli bra.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Røsler sparket
« Svar #374 på: Oktober 19, 2015, 14:18:00 »
Rösler var feil mann!

Dette sa enkelte av oss allerede da seieren mot Bristol City glapp tidlig i sesongen pga. taktiske brølere.
Og lignende bommerter har blitt gjort i hopetall også etter den matchen...senest nå i helgen med mystisk laguttak, bytter osv.

Så kan man selvsagt diskutere om hvor mye av dette som er Röslers skyld, og hvor mye som er Cellino - som sannsynligvis liker å ha et ord med i det meste.

Ã…kke som; jeg kommer ikke til å savne Uwe Rösler...jeg har alltid ment den mannen er oppskrytt.
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: Røsler sparket
« Svar #375 på: Oktober 19, 2015, 14:22:02 »
Rösler var feil mann!

Dette sa enkelte av oss allerede da seieren mot Bristol City glapp tidlig i sesongen pga. taktiske brølere.
Og lignende bommerter har blitt gjort i hopetall også etter den matchen...senest nå i helgen med mystisk laguttak, bytter osv.

Så kan man selvsagt diskutere om hvor mye av dette som er Röslers skyld, og hvor mye som er Cellino - som sannsynligvis liker å ha et ord med i det meste.

Ã…kke som; jeg kommer ikke til å savne Uwe Rösler...jeg har alltid ment den mannen er oppskrytt.
Jeg hadde klokketro på Rösler, men tok grundig feil ;)
Synes jeg så mye bra i preseason, men etter Bristol City kampen og ikke minst mot Middelsbjørg så ble jeg mildt sagt sjokkert....

Blank_File

Sv: Sv: Røsler sparket
« Svar #376 på: Oktober 19, 2015, 14:24:44 »
Evans? Den eneste personen i landet som er en større skurk en mafiabossen selv? Jeg blir seriøst nødt til å legge bort fotball en stund. Dette er langt verre en Giftdvergen.


AndyMathie

Sv: Røsler sparket
« Svar #378 på: Oktober 19, 2015, 14:51:05 »
Helt rett å sparke han, og så lenge vi begynner å vinne fotballkamper er det riktig å ansette Evans. Ikke så nøye hvem så lenge ikke de dårlige resultatene fortsetter!

Jeg synes det er helt uvirkelig å skulle fortsette å la være å bruke 2 på topp så lenge vi har 2 så gode spisser som Ante og Wood!
We are Leeds and we are proud of it!

h.b

  • Gjest
Sv: Røsler sparket
« Svar #379 på: Oktober 19, 2015, 15:24:09 »
Helt rett å sparke han, og så lenge vi begynner å vinne fotballkamper er det riktig å ansette Evans. Ikke så nøye hvem så lenge ikke de dårlige resultatene fortsetter!

Jeg synes det er helt uvirkelig å skulle fortsette å la være å bruke 2 på topp så lenge vi har 2 så gode spisser som Ante og Wood!

Wood god. jaja. Wood er ikke god nok for et lag som skal kjempe om å vinne divisjonen. Til det er Wood for statisk og altfor ugiftig. Skal Leeds vinne divisjonen. Ja da trengs det en bevegelig spiss som putter når han skal putte. Hva har Wood på 60 metern. Kanskje 11 blank. Det er for dårlig

Henning

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #380 på: Oktober 19, 2015, 16:19:54 »
CELLINO OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annesj

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #381 på: Oktober 19, 2015, 16:31:15 »
Henger meg på siste kommentar her nå. Cellino OUT!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #382 på: Oktober 19, 2015, 16:34:59 »
Lite overraskende med tanke på vår eier.

Men Owe gjør det vanskelig for seg sjøl når man starter Wooton på HB og gjør de byttene han gjør ila kampen mot Brighton.
Den kampen ble tapt på særdeles naiv coaching. Ã… bruke alle byttene og ikke minst å ta ut Botaka ble møtt med vanntro på Elland Road.

Satt på fly hjem igår og tenkte at det faktist er litt greit at han ryker... Trist men sant  :(

Kun han i verden forstår hvorfor Wooton kan få starte på dette laget, en spiller som er treig som en snegle og har teknikk som et lass ved.

Bra vi har skaffet oss manageren som i fjor hadde Wooton på lån og ønsker å kjøpe han i januar da.
Takket være de 7 kampen han spilte i Rotherham ble han belønnet med nye 2,5 år i Leeds.
marching on together,
derudaf forever...

p0ndus

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #383 på: Oktober 19, 2015, 16:48:01 »
Cellino out

gulle

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #384 på: Oktober 19, 2015, 17:11:55 »
Cellino er en klovn
Finnes det ikke seriøse rikinger som kan kjøpe Englands største mulige opptur?
Nå rykker vi opp! Jasederja

Smudge

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #385 på: Oktober 19, 2015, 17:30:28 »
Ingen lyspunkt med Røsler, INGEN!!! Spillere har han, ubrukelig fyr. Tror det kan bli bra med Steve! MOT

Pettersen97

Sv: Røsler sparket
« Svar #386 på: Oktober 19, 2015, 17:44:28 »
Jeg er enig i sparkingen av Rösler, selv etter at jeg var en av de som jublet da han ble ansatt i sommer. Men jeg må si på bakgrunn av de kampene jeg har sett av Leeds denne sesongen, så har ikke Uwe innfridd mine forventninger til ham å hans selvuttalte fotballfilosofi. Jeg har ikke klart å se noe av det han snakket så sterkt om i pre-season. Rösler har desverre ikke bevist at han var rett mann for Leeds.
Bare se på hva pressen sa etter Tottenham vs. Liverpool: Dær så journalistene og fotballekspertene klare tegn til Jürgen Klopps fotballfilosofi og system. Og han har vært manager for Liverpool i drøye 2 uker.
Men når det er sakt, så er jeg sjokkert over at Steve Evans er ansatt som ny Head Coach. Tror dette er nokk en skivebom av Cellino. Prove us wrong Evans!!

MOT alle med supportere :) Leeds4Life :)
The Mighty Whites

gulle

Sv: Røsler sparket
« Svar #387 på: Oktober 19, 2015, 17:47:12 »
Utrulig mye kompetanse her på forumet.
Jeg tror personlig at ingen av oss her inne er kompetente nok til å avgjøre om Røsler var rett mann, relasjoner tar tid å bygge opp.
 at spillerene våre har underprestert, Serlig offensivt kan ha med manglende relasjoner å gjøre.
Det skal ikke mye nøling til i denne divisjonen før det ser dumt ut, det kunne kommet seg med mere samkjøring.
Hvem vet?
Dessverre tror jeg ikke vi får oppleve at noen tester ut relasjonsbygging i denne klubben før Cellno tar sin hatt og går.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Eriksen55

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #388 på: Oktober 19, 2015, 18:04:48 »
Lite overraskende med tanke på vår eier.

Men Owe gjør det vanskelig for seg sjøl når man starter Wooton på HB og gjør de byttene han gjør ila kampen mot Brighton.
Den kampen ble tapt på særdeles naiv coaching. Ã… bruke alle byttene og ikke minst å ta ut Botaka ble møtt med vanntro på Elland Road.

Satt på fly hjem igår og tenkte at det faktist er litt greit at han ryker... Trist men sant  :(

Kun han i verden forstår hvorfor Wooton kan få starte på dette laget, en spiller som er treig som en snegle og har teknikk som et lass ved.

Bra vi har skaffet oss manageren som i fjor hadde Wooton på lån og ønsker å kjøpe han i januar da.
Takket være de 7 kampen han spilte i Rotherham ble han belønnet med nye 2,5 år i Leeds.

Snu det andre veien... Klarer han å få Wootton god så kan han klare hva som helst  :)

sportcarl1

Sv: Røsler sparket
« Svar #389 på: Oktober 19, 2015, 18:05:30 »
otroligt tråkigt att vi inte kan få en tränare/manger som kan få tid att bygga upp och forma ett lag och det är inget man gör på några månader, och ersätta en sparkad tränare med en annan sparkad tränare, tycker evans och rösler påminner om varandra och hur de lyfte upp rotherham och brentford till championship för att där få sparken  i rotherham resp reading,  noterar att ingen av dessa 2 klubbar gick bättre efter att de fick sparken,