Skrevet av Emne: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!  (Lest 3641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« på: Juni 08, 2015, 22:14:52 »
Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig etter nye spillere. Allerede har endel av dem vi har blitt linket til forsvunnet til andre lag på Championship nivå.

Hva venter Leeds United på?

Finnes det ikke penger?

Kommer ikke spillere pga Cellinos rykte?

Blir det nok en gang en kamp mot nedrykk?


I fjor kom det et dryss med nye spillere i juni, mens dette året er det helt stille!

Hvorfor?

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #1 på: Juni 08, 2015, 22:45:22 »
Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig etter nye spillere. Allerede har endel av dem vi har blitt linket til forsvunnet til andre lag på Championship nivå.

Hva venter Leeds United på?

Finnes det ikke penger?

Kommer ikke spillere pga Cellinos rykte?

Blir det nok en gang en kamp mot nedrykk?


I fjor kom det et dryss med nye spillere i juni, mens dette året er det helt stille!

Hvorfor?

 ::)

Det kom helt riktig en drøss spillere i fjor,men altfor få med den kvaliteten vi håpet....håper i år at vi gjør tre fire veloverveide kjøp/lån som kan heve laget,og ikke 8 hodeløse.
LIFE IS LEEDS

p0ndus

  • Gjest
Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #2 på: Juni 08, 2015, 22:46:54 »
Kjøper du gråstein mottar du gråstein.

Woody

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #3 på: Juni 08, 2015, 23:02:41 »
Kjøper du gråstein mottar du gråstein.

Så da håper vi det er det Røssler prøver å unngå i år ;) er garantert mye bra folk på utgående kontrakter o.l,men helt enig,litt må vi regne med å blø
LIFE IS LEEDS

Blank_File

Sv: Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #4 på: Juni 09, 2015, 00:42:17 »
Kjenner på det samme selv. Skjønner ikke at vi ikke har signert en eneste spiller enda. Men som alle sier, mye bedre med kvalitet enn kvantitet i år.

Leedsfan

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #5 på: Juni 09, 2015, 08:11:59 »
De som har signert for andre klubber er vel free-transfers? Derby satser hardt i år også, Bent og Pearce er to solide signeringer.

Ã…pner ikke overgangsvinduet 1. juli?

Jeg hadde også satt pris på en sommer hvor jeg var fornøyd med signeringene før pre-season starter, men det er vel en utopi?!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #6 på: Juni 09, 2015, 09:26:19 »
Jo lengre vi venter. Jo dårliger spillere får vi. De gode signerer for andre klubber. Blir som Rema 1000 taktikken. Når varene er omtrent utgått på datoen. Ja da settes prisen ned.
Er man på byen og vil ha med seg den fineste dama hjem. Ja da må man sette inn støtet tidlig. De ingen vil ha , ja de blir igjen tilslutt

ollan

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #7 på: Juni 09, 2015, 09:32:24 »
Jo lengre vi venter. Jo dårliger spillere får vi. De gode signerer for andre klubber. Blir som Rema 1000 taktikken. Når varene er omtrent utgått på datoen. Ja da settes prisen ned.
Er man på byen og vil ha med seg den fineste dama hjem. Ja da må man sette inn støtet tidlig. De ingen vil ha , ja de blir igjen tilslutt
du verden Håkon ;)
Ollan

Bjorn

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #8 på: Juni 09, 2015, 10:06:21 »
Jo lengre vi venter. Jo dårliger spillere får vi. De gode signerer for andre klubber. Blir som Rema 1000 taktikken. Når varene er omtrent utgått på datoen. Ja da settes prisen ned.
Er man på byen og vil ha med seg den fineste dama hjem. Ja da må man sette inn støtet tidlig. De ingen vil ha , ja de blir igjen tilslutt

Dette er karen som har vært på byen en vinternatt før skjønner jeg.. Hva med at de smarteste (beste) ikke selger seg så lett da?  ::)
Marching On! 4276

Annesj

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #9 på: Juni 09, 2015, 10:09:42 »
Jo lengre vi venter. Jo dårliger spillere får vi. De gode signerer for andre klubber. Blir som Rema 1000 taktikken. Når varene er omtrent utgått på datoen. Ja da settes prisen ned.
Er man på byen og vil ha med seg den fineste dama hjem. Ja da må man sette inn støtet tidlig. De ingen vil ha , ja de blir igjen tilslutt

Dette er karen som har vært på byen en vinternatt før skjønner jeg.. Hva med at de smarteste (beste) ikke selger seg så lett da?  ::)

Enig. Ofte er det de som alle vil ha som presterer dårligst. De som sjelden blir tatt gir mest innsats når de først får muligheten....tror jeg  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dennis

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #10 på: Juni 09, 2015, 11:38:01 »
Handler nok mest om ferieavviklinger.

Selv blant de større klubbene i Europa er det ikke flust med overganger akkurat nå. Noen er det selvsagt, men de har nok vært mer eller mindre klare for lenge siden. Leeds proklamerte at det viktigste var først og fremst å få staben på plass, samt manglende stillinger i administrasjonen. Forhåpentligvis vil treneren til dette laget også ha noe å si i forhold til hvem klubben skal hente.

For øvrig håper jeg ikke det blir signert spillere i tilsvarende hyppighet som i fjor. Fire-fem av de riktige typene i riktige posisjoner, så er stallen slagkraftig. Januar er et vindu som også kan supplere til en stall som begynner å bli sliten eller mangler det lille ekstra.


Marching on together!

AndyMathie

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #11 på: Juni 09, 2015, 12:33:13 »
Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig etter nye spillere. Allerede har endel av dem vi har blitt linket til forsvunnet til andre lag på Championship nivå.

Hva venter Leeds United på?

Finnes det ikke penger?

Kommer ikke spillere pga Cellinos rykte?

Blir det nok en gang en kamp mot nedrykk?


I fjor kom det et dryss med nye spillere i juni, mens dette året er det helt stille!

Hvorfor?

 ::)

Det kom helt riktig en drøss spillere i fjor,men altfor få med den kvaliteten vi håpet....håper i år at vi gjør tre fire veloverveide kjøp/lån som kan heve laget,og ikke 8 hodeløse.

For få for være dine ord, vi traff vel blink på 1/3 av signeringene og det er slettes ikke ille når man signerer så mange på engang.
We are Leeds and we are proud of it!

Woody

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #12 på: Juni 09, 2015, 12:51:24 »
Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig etter nye spillere. Allerede har endel av dem vi har blitt linket til forsvunnet til andre lag på Championship nivå.

Hva venter Leeds United på?

Finnes det ikke penger?

Kommer ikke spillere pga Cellinos rykte?

Blir det nok en gang en kamp mot nedrykk?


I fjor kom det et dryss med nye spillere i juni, mens dette året er det helt stille!

Hvorfor?

 ::)

Det kom helt riktig en drøss spillere i fjor,men altfor få med den kvaliteten vi håpet....håper i år at vi gjør tre fire veloverveide kjøp/lån som kan heve laget,og ikke 8 hodeløse.

For få for være dine ord, vi traff vel blink på 1/3 av signeringene og det er slettes ikke ille når man signerer så mange på engang.

De spillerne som kom var ikke av den kvaliteten som JEG håpet på,når vi signerer spillere så håper jeg selvfølgelig at laget/spillergruppa skal prestere bedre enn det som var i perioden før,og det skjedde vel IKKE? mener personlig at kun keeper bidro i den retnig.Dette er selvfølgelig min personlige mening,om du var happy med sesongen så er det greit for meg,men om vi skulle signere spiller foran denne sesongen så håper jeg det er for å heve laget og ikke stallfyll
LIFE IS LEEDS

Runar

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #13 på: Juni 09, 2015, 13:14:43 »
Største problemet i fjor var at vi mistet spillere som vi hadde blitt enig om da de kom å så på treningsleir eller treningskamper. Fredrik Sørensen og Viviani valgte bort Leeds etter å ha blitt enig da det ikke så veldig profesjonelt ut på denne tiden i fjor under Hockaday...


Kanskje vi kan treffe på de kvalitetsspillerne vi er på jakt etter i år, da de kanskje vil takke ja.
 

baste

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #14 på: Juni 09, 2015, 13:17:46 »
Leeds United are refusing to admit defeat in their quest to sign defender Sol Bamba and HITC Sport are reporting that an improved contract offer has been offered to the player.

Bamba rejected Leeds’ initial offer last month to turn his loan move from Palermo into a permanent deal and the club have now made a second move, as they look to persuade the 30-year-old into a decision.

Bamba became a fans’ favourite during his time at Elland Road having initially joined the club on loan back in January.

Promotion 2010

Sv: Mangelen på kjøp / lån av nye spillere!
« Svar #15 på: Juni 11, 2015, 22:14:59 »
Noen av spillerne som kanskje har signert kontrakt og fremdeles ikke har klubbens offisielle bekreftelse  grunnet ferieavvikling.

Det er mulig at eksempelvis Sol Bamba er på stranda, mens fotografen på Thorp Arch må vente.  :)


Kanskje kanskje er det fler? 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973