Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Lee Erwin  (Lest 34751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #90 på: September 20, 2016, 13:48:40 »
Tidenes minst effektive spiss? Stortalent i emning eller et bomkjøp?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/19/oldham-boss-stephen-robinson-comments-on-leeds-loanee-lee-erwins/page/1/
22 år å problemer med å etablere seg i league one. Har ingen fremtid i Leeds!

22 år betyr at man skal væreklar for å spille på førstelaget, hvis man i utgangspunktet er god nok. Spillere som er talent er talent frem til de er 18 år. Etter det skal e være klar for førstelaget.
Fristill Erwin fra kontrakten.

Lee Erwin blir kanskje aldri noen stor spiller, men dette alderskravtullet er bare å legge bort. '

Jamie Vardy??
Marching on together!

Xern

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #91 på: September 20, 2016, 14:53:22 »
Gikk vel også litt tid før Beckford blomstret.
Vil si det er en glimrende taktikk å få inn unge spillere som har et potensiale, for så å låne de ut for å få dekt lønnskostnader. Plutselig har vi en ferdig utviklet spiller som vi ikke har betalt store summen for.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #92 på: September 20, 2016, 15:03:16 »
Tidenes minst effektive spiss? Stortalent i emning eller et bomkjøp?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/19/oldham-boss-stephen-robinson-comments-on-leeds-loanee-lee-erwins/page/1/
22 år å problemer med å etablere seg i league one. Har ingen fremtid i Leeds!

22 år betyr at man skal væreklar for å spille på førstelaget, hvis man i utgangspunktet er god nok. Spillere som er talent er talent frem til de er 18 år. Etter det skal e være klar for førstelaget.
Fristill Erwin fra kontrakten.

Lee Erwin blir kanskje aldri noen stor spiller, men dette alderskravtullet er bare å legge bort. '

Jamie Vardy??
Her sammenlikner du kaldblods med varmblods, stiller ikke i samme klasse ;)

RoarG

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #93 på: Mars 01, 2017, 07:19:46 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #94 på: Juni 27, 2017, 08:25:14 »
Ble toppscorer for Oldham forrige sesong. Et par fine her:

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ErWcuVRw

Håper han får en ordentlig sjanse i år.

Kickthemdown

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #95 på: Juni 27, 2017, 08:42:34 »
Ble toppscorer for Oldham forrige sesong. Et par fine her:

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ErWcuVRw

Håper han får en ordentlig sjanse i år.
Det håper virkelig ikke jeg. Vi holder på å lage et slagkraftig lag som kan rykke opp da er selvsagt ikke spillere som hører til i league one velkommen. Bør slippes fri.

ibster

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #96 på: Juni 27, 2017, 10:50:27 »
Ble toppscorer for Oldham forrige sesong. Et par fine her:

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ErWcuVRw

Håper han får en ordentlig sjanse i år.
Det håper virkelig ikke jeg. Vi holder på å lage et slagkraftig lag som kan rykke opp da er selvsagt ikke spillere som hører til i league one velkommen. Bør slippes fri.

Bør selvsagt selge han da han har en verdi for Oldham.

HåvardK

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #97 på: Juni 27, 2017, 10:56:56 »
Ble toppscorer for Oldham forrige sesong. Et par fine her:

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ErWcuVRw

Håper han får en ordentlig sjanse i år.
Det håper virkelig ikke jeg. Vi holder på å lage et slagkraftig lag som kan rykke opp da er selvsagt ikke spillere som hører til i league one velkommen. Bør slippes fri.
Ser poenget ditt, men vi trenger virkelig spillere som er i stand til å score mål.

TK20

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #98 på: Juni 27, 2017, 12:44:58 »
Ble toppscorer for Oldham forrige sesong. Et par fine her:

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ErWcuVRw

Håper han får en ordentlig sjanse i år.
Det håper virkelig ikke jeg. Vi holder på å lage et slagkraftig lag som kan rykke opp da er selvsagt ikke spillere som hører til i league one velkommen. Bør slippes fri.

Det der gir jo ingen mening. Det er jo ikke sånn at dersom man har spilt league one er man automatisk ikke god nok for Championship. Dele Alli gikk rett fra League One til landslaget.

Du mener kanskje at Erwin ikke er god nok for oss på generelt grunnlag? Det kan du umulig vite, og at han spilte League One i fjor er ikke noe argument. Charlie Taylor var på lån til League Two sesongen før han slo gjennom for oss i Championship.

Det som appellerer med Erwin er at han virker å likne på Wood i spisskompetansen sin. Han virker sterk, god på hodet og god feilvendt. Antonsson er så ulik Wood at vi må legge om hele det offensive spillet for å spille ham god. Sakho er et eksempel på en ving som virker å passe mye bedre med Wood og Erwin enn med Antonsson. Da kan han fortsette å sprinte til linja og prikke innlegg ikke i nærheten av spissen som kunne scoret med hodet.

Jeg håper ledelsen fokuserer på det primære behovet i stallen: midtstopper. Det kan godt hende vi har gode nok spisser allerede.

Xern

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #99 på: Juni 27, 2017, 12:46:35 »
Ble toppscorer for Oldham forrige sesong. Et par fine her:

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ErWcuVRw

Håper han får en ordentlig sjanse i år.
Det håper virkelig ikke jeg. Vi holder på å lage et slagkraftig lag som kan rykke opp da er selvsagt ikke spillere som hører til i league one velkommen. Bør slippes fri.
Ser poenget ditt, men vi trenger virkelig spillere som er i stand til å score mål.
Ser ingen grunn til å sende fyren på dør ihvertfall. Er tross alt ikke dårligere nivå enn at vi kjøpte Roofe fra League One, hvor han spilte en del kamper for oss forrige sesong. Erwin er ett år yngre enn Roofe og har et helt tydelig potensiale, og er trolig billig ha på kontrakt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #100 på: Juni 27, 2017, 12:49:40 »
Ble toppscorer for Oldham forrige sesong. Et par fine her:

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ErWcuVRw

Håper han får en ordentlig sjanse i år.
Det håper virkelig ikke jeg. Vi holder på å lage et slagkraftig lag som kan rykke opp da er selvsagt ikke spillere som hører til i league one velkommen. Bør slippes fri.
Ser poenget ditt, men vi trenger virkelig spillere som er i stand til å score mål.
Ser ingen grunn til å sende fyren på dør ihvertfall. Er tross alt ikke dårligere nivå enn at vi kjøpte Roofe fra League One, hvor han spilte en del kamper for oss forrige sesong. Erwin er ett år yngre enn Roofe og har et helt tydelig potensiale, og er trolig billig ha på kontrakt.

Roofe kom vel fra L2..?
Tror Oxford rykket opp fra L2 og så ble Roofe kjøpt av Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #101 på: Juni 27, 2017, 13:00:45 »
Ble toppscorer for Oldham forrige sesong. Et par fine her:

https://www.youtube.com/watch?v=yU2ErWcuVRw

Håper han får en ordentlig sjanse i år.
Det håper virkelig ikke jeg. Vi holder på å lage et slagkraftig lag som kan rykke opp da er selvsagt ikke spillere som hører til i league one velkommen. Bør slippes fri.
Ser poenget ditt, men vi trenger virkelig spillere som er i stand til å score mål.
Ser ingen grunn til å sende fyren på dør ihvertfall. Er tross alt ikke dårligere nivå enn at vi kjøpte Roofe fra League One, hvor han spilte en del kamper for oss forrige sesong. Erwin er ett år yngre enn Roofe og har et helt tydelig potensiale, og er trolig billig ha på kontrakt.

Roofe kom vel fra L2..?
Tror Oxford rykket opp fra L2 og så ble Roofe kjøpt av Leeds.
;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

baste

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #102 på: Juni 27, 2017, 17:08:23 »
Vi trenger en manager, som gir spillere på ett "run" , sjansen til å vise seg fram.
Sist sesong hadde vel Antonssen mange mål ( 6-7 ) på 4-5 kamper, og befant seg plutselig på tribuna ?? Og Monk byttet inn en midbanespiller, når vi lå under. Det er ødeleggende for selvtilitten til en spiss ?!


Runar

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #103 på: Juni 27, 2017, 17:15:21 »
Vi trenger en manager, som gir spillere på ett "run" , sjansen til å vise seg fram.
Sist sesong hadde vel Antonssen mange mål ( 6-7 ) på 4-5 kamper, og befant seg plutselig på tribuna ?? Og Monk byttet inn en midbanespiller, når vi lå under. Det er ødeleggende for selvtilitten til en spiss ?!

Hadde vel 2 mål hele sesongen, så neppe "mange" mål på 4-5 kamper. Var på banen og som innbytter mange ganger før han ble sendt på tribunen mot slutten av sesongen også.
 

stian

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #104 på: Juni 27, 2017, 18:23:46 »
Fin skuddfinte begge veier, scorer med begge bein og på hodet. Kanskje han har en Championship-spiller i seg likevel? Skeptisk, men tar gjerne feil!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #105 på: Juli 13, 2017, 10:58:54 »
Exclusive: Five L1 clubs contact #LUFC over Lee Erwin as Whites make striker available for transfer.
teamtalk.com/news/exclusive…

http://www.teamtalk.com/news/exclusive-league-1-quintet-scrap-it-out-over-leeds-striker-erwin

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #106 på: Juli 13, 2017, 14:13:30 »
Hay

More squad decisions at Leeds: Lee Erwin's been told he can find another club. Toumani Diagouraga won't be travelling to Austria. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #107 på: Juli 13, 2017, 19:00:34 »
Litt synd det synes jeg. Erwin har litt x-faktor, og jeg tror han kan blomstre opp til en habil spiss, minst på championsship-nivå. Det blir da altså et annet sted.

flynn

Dennis

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #108 på: Juli 13, 2017, 19:01:40 »
Vet lite om hvordan ting har gått på trening, men Erwin har vist målteft i sommer - motstander tatt i betraktning. Dog har han sett litt tung ut, som også ble påpekt av noen supportere med humoristisk tilsvar.

Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #109 på: Juli 13, 2017, 19:04:06 »
Vet lite om hvordan ting har gått på trening, men Erwin har vist målteft i sommer - motstander tatt i betraktning. Dog har han sett litt tung ut, som også ble påpekt av noen supportere med humoristisk tilsvar.


Veeeldig tung ja!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973



Kickthemdown

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #112 på: Juli 27, 2017, 23:58:58 »
Flott. Ikke i nærheten av å være noe å satse på.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lee Erwin
« Svar #113 på: Juli 28, 2017, 14:40:32 »
Kilmarnock FC is delighted to announce the signing of Lee Erwin

 bit.ly/2v3tuoo


Player Announcement | Lee Erwin

Player Announcement | Lee Erwin
The Kilmarnock Football Club is delighted to announce the signing of Lee Erwin on a two-year contract (subject to clearance).


The 22-year-old started his career at Fir Park, where he was a product of the Motherwell Academy. At the start of his ‘Well career, Erwin was sent on a short loan to Arbroath, where he scored eight goals in eleven appearances for the Gayfield side.

The young Scot, who has been capped up to U19 level, made 34 appearances for the Steelmen before joining Leeds United in June 2015. During his time at Elland Road, Erwin was sent on loan to both Bury and Oldham Athletic. Lee made 40 appearances at Boundary Park and finished the Latics’ top goalscorer for season 2016/17.

Everyone at Kilmarnock FC extends a warm welcome to Lee and wishes him the best of luck for the 2017/18 season.

Click on the video below to watch our first interview with Lee!

http://kilmarnockfc.co.uk/Article?id=6025

« Siste redigering: Juli 28, 2017, 14:42:26 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ex-Spiller: Lee Erwin
« Svar #114 på: Juli 28, 2017, 15:06:25 »
Da takker vi Lee for innsatsen. Synd du ikke fikk det til i Leeds, Lee. Lykke til videre med karrieren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller: Lee Erwin
« Svar #115 på: Juli 28, 2017, 16:10:12 »
Da takker vi Lee for innsatsen. Synd du ikke fikk det til i Leeds, Lee. Lykke til videre med karrieren.

Han lyktes vel i denne Preseason! Toppskårer med 3 mål!

 :o :o :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973