Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298110 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1110 på: August 14, 2017, 11:16:10 »
Får vi 20 millioner pund for Wood så gir jeg tommelen opp for salg.

auren
Helt enig!

sportcarl1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1111 på: August 14, 2017, 13:02:01 »
jag med
 

Allanclarke

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1112 på: August 14, 2017, 13:08:46 »
Dere som vil selge Wood for 20 mill pund, dere vil tydeligvis ikke rykke opp dere. Blir han solgt rykker vi garantert ikke opp. Beholder vi han har vi en sjans. Hva er ikke ett evt opprykk verdt.

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1113 på: August 14, 2017, 13:17:55 »
Dere som vil selge Wood for 20 mill pund, dere vil tydeligvis ikke rykke opp dere. Blir han solgt rykker vi garantert ikke opp. Beholder vi han har vi en sjans. Hva er ikke ett evt opprykk verdt.

Vi har ingen garantier for opprykk. Verken med eller uten Wood. Saken er at 20 millioner for Wood er hinsides mye penger i et overhypa engelsk transfermarked. Jeg er rimelig sikker på at vi totalt sett blir styrket om 10-15 millioner blir brukt til reinvestering av spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1114 på: August 14, 2017, 13:35:09 »
Dere som vil selge Wood for 20 mill pund, dere vil tydeligvis ikke rykke opp dere. Blir han solgt rykker vi garantert ikke opp. Beholder vi han har vi en sjans. Hva er ikke ett evt opprykk verdt.

Vi har ingen garantier for opprykk. Verken med eller uten Wood. Saken er at 20 millioner for Wood er hinsides mye penger i et overhypa engelsk transfermarked. Jeg er rimelig sikker på at vi totalt sett blir styrket om 10-15 millioner blir brukt til reinvestering av spillere.

auren

Vi har større sjanse for opprykk med Wood enn uten han, toppscoreren i championship i fjor.

At markedet er overhypa er jeg enig i. At vi klarer å finne den spilleren som erstatter Wood er jeg langt fra like sikker på, om han koster 15 mill eller 20 mill.
 

Allanclarke

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1115 på: August 14, 2017, 14:20:14 »
Dere som vil selge Wood for 20 mill pund, dere vil tydeligvis ikke rykke opp dere. Blir han solgt rykker vi garantert ikke opp. Beholder vi han har vi en sjans. Hva er ikke ett evt opprykk verdt.

Vi har ingen garantier for opprykk. Verken med eller uten Wood. Saken er at 20 millioner for Wood er hinsides mye penger i et overhypa engelsk transfermarked. Jeg er rimelig sikker på at vi totalt sett blir styrket om 10-15 millioner blir brukt til reinvestering av spillere.

auren

Vi har større sjanse for opprykk med Wood enn uten han, toppscoreren i championship i fjor.

At markedet er overhypa er jeg enig i. At vi klarer å finne den spilleren som erstatter Wood er jeg langt fra like sikker på, om han koster 15 mill eller 20 mill.
Det finnes ingen garantier for opprykk selvfølgelig. Men sjansen er mye mye større med Wood i laget. Vet at det er mye penger for han. Problemet med å finne en erstatter er at ikke sikkert han slår til, uansett så må han læres inn i vår spillestil og bli kjent med nye lagkamerater. Det kan ta tid. Wood er etablert i laget vårt. Kjenner Leeds inn og ut nå. Men vis vi kan finne en erstatter som slår til med en gang og ikke svekker oss, så er det greit. Men det vet jo alle at ikke kommer til å skje. Nei, avslå alle bud uansett pris.

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1116 på: August 14, 2017, 14:20:24 »
Dere som vil selge Wood for 20 mill pund, dere vil tydeligvis ikke rykke opp dere. Blir han solgt rykker vi garantert ikke opp. Beholder vi han har vi en sjans. Hva er ikke ett evt opprykk verdt.

Vi har ingen garantier for opprykk. Verken med eller uten Wood. Saken er at 20 millioner for Wood er hinsides mye penger i et overhypa engelsk transfermarked. Jeg er rimelig sikker på at vi totalt sett blir styrket om 10-15 millioner blir brukt til reinvestering av spillere.

auren

Vi har større sjanse for opprykk med Wood enn uten han, toppscoreren i championship i fjor.

At markedet er overhypa er jeg enig i. At vi klarer å finne den spilleren som erstatter Wood er jeg langt fra like sikker på, om han koster 15 mill eller 20 mill.

HVIS han fortsetter å score så selvfølgelig enig i det.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1117 på: August 14, 2017, 14:38:48 »
Litt usikker på om Wood passer i systemet til Leeds under TC. For slik jeg har sett det hittil, så er vi enda lenger oppe på banen. Det betyr at det blir andre muligheter for spissen. Dm sammenligning da jeg sammenligner skoda og Ferrari her. Men en spilletype alla Costa eller Aguero hadde putta på den sjansen Wood fikk i kampen i helga. Og vi er nok mere trengende i det med en slik spilletype som disse to enn en som er rimelig statisk i spillestilen som Wood, under TC. I dag har vi flere som kan ta gjennomstikkere enn i fjor

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1118 på: August 14, 2017, 14:53:55 »
Litt usikker på om Wood passer i systemet til Leeds under TC. For slik jeg har sett det hittil, så er vi enda lenger oppe på banen. Det betyr at det blir andre muligheter for spissen. Dm sammenligning da jeg sammenligner skoda og Ferrari her. Men en spilletype alla Costa eller Aguero hadde putta på den sjansen Wood fikk i kampen i helga. Og vi er nok mere trengende i det med en slik spilletype som disse to enn en som er rimelig statisk i spillestilen som Wood, under TC. I dag har vi flere som kan ta gjennomstikkere enn i fjor

Ser helt klart poengene her å også litt a grunnen til at jeg også er usikker på Wood i årets leeds utgave. Men time will show. Samtidig iom Wood er statisk så bør det være muligheter for andre roller til å ta disse stikkerne.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1119 på: August 14, 2017, 14:54:54 »
Lasogga som stort sett er klar for Leeds er jo av samme ulla. Statisk, treig men god på hodet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1120 på: August 14, 2017, 15:08:34 »
Lasogga som stort sett er klar for Leeds er jo av samme ulla. Statisk, treig men god på hodet.

auren

syns ikke dette passer helt på CW..
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1121 på: August 14, 2017, 15:35:01 »
Lasogga som stort sett er klar for Leeds er jo av samme ulla. Statisk, treig men god på hodet.

auren
Hvis vi er interresert i han, er det altså den foretrukne spillestilen til TC å spille med en ukreativ, stor, tung spiss. Det går tydeligvis an i Championship.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1122 på: August 14, 2017, 17:12:19 »
For noe sprøyt!! Håper han ikke er garantert spilletid hos oss heller, hvis han ikke leverer opp mot forrige sesong :o.

http://www.insidefutbol.com/2017/08/14/you-might-not-be-first-choice-leeds-boss-issues-warning-over-move-danger-to-chris-wood/346897/


RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1123 på: August 14, 2017, 17:16:53 »
Vel, så vil vi ikke selge Wood, med mindre budet er bortimot £20 millioner. Kontrakten hans går ut sommeren 2019. Hva sies om å forlenge den, med la oss si 2 år allerede nå?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1124 på: August 15, 2017, 07:08:59 »
Ikke fornøyd med første kampen til Wood! Kanskje han skal ta med seg rådet til denne ishockeyspilleren!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1125 på: August 15, 2017, 09:07:02 »
Vel, så vil vi ikke selge Wood, med mindre budet er bortimot £20 millioner. Kontrakten hans går ut sommeren 2019. Hva sies om å forlenge den, med la oss si 2 år allerede nå?

Tipper at de prøver hardt, men tviler på at Wood er interessert


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1126 på: August 15, 2017, 09:25:03 »
Vel, så vil vi ikke selge Wood, med mindre budet er bortimot £20 millioner. Kontrakten hans går ut sommeren 2019. Hva sies om å forlenge den, med la oss si 2 år allerede nå?

Tipper at de prøver hardt, men tviler på at Wood er interessert


Sent from my iPhone using Tapatalk

Her har vi også litt av kjernen. Hvis ikke Wood ønsker å forlenge, så går han for langt mindre enn 20 mill til neste sommer. Vi kan fort ende opp med en umotivert spiss, som egentlig ønsker seg til PL. Dette er noe av grunnen til at jeg ønsker å selge for en så høy pris. Imidlertid blir jo dette bare spekulasjoner.. Kan godt hende Chris er meget tilfreds med å spille i Leeds.

auren
« Siste redigering: August 15, 2017, 10:16:35 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1127 på: August 15, 2017, 10:07:29 »
Uansett vanskelig å forvente en voldsom lojalitet fra Chris Wood, etter nærmest å ha blitt trakassert og sjikanert av fansen i 1. del av sin Leeds-karriere. Håper han blir, men har full forståelse om han ønsker å gå..

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1128 på: August 15, 2017, 10:20:54 »
Uansett vanskelig å forvente en voldsom lojalitet fra Chris Wood, etter nærmest å ha blitt trakassert og sjikanert av fansen i 1. del av sin Leeds-karriere. Håper han blir, men har full forståelse om han ønsker å gå..

Høyst relevant poeng. What goes around comes around. Men slapp av folkens vi får Mccontract tilbake  :o ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dylan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1129 på: August 15, 2017, 10:55:34 »
20 mill er mye penger, og jeg tenker en spiss som scorer 15-20 mål i championship bør det være mulig på hente under den prisen. Tror ikke opprykk står og faller på Wood denne sesongen. Er redd en umotivert Wood (av mulige overgangsgrunner) ikke vil være så veldig verdifull for Leeds med tanke på mål og poeng. Så jeg tenker; selg for 20 mill, men gjør det raskt så en får inn noe nytt i august.

Kato

 

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1131 på: August 15, 2017, 11:06:43 »
Med 20 mill mener jeg det er gode muligheter for å oppgradere Wood. Selg!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1132 på: August 15, 2017, 12:20:06 »
Tror ikke vi kommer i PO i denne sæson, men uden Woody er der ingen chance.
20 millioner er dog svært at sige nej til  8)

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1133 på: August 15, 2017, 12:41:12 »
Selg for £20 mill!
Stoler på at Orta og Company finner en utmerket spiss i utlandet til £15mill!
Ã…rnær sæ detta :)

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1134 på: August 15, 2017, 12:51:15 »
Selg for £20 mill!
Stoler på at Orta og Company finner en utmerket spiss i utlandet til £15mill!
Ã…rnær sæ detta :)

Jeg tror faktisk de klarer å finne en utmerket spiss til 5-10 millioner pund også  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1135 på: August 15, 2017, 13:29:57 »
Selg for £20 mill!
Stoler på at Orta og Company finner en utmerket spiss i utlandet til £15mill!
Ã…rnær sæ detta :)

Jeg tror faktisk de klarer å finne en utmerket spiss til 5-10 millioner pund også  ;)

auren

Crouch

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1136 på: August 15, 2017, 13:32:13 »
Selg for £20 mill!
Stoler på at Orta og Company finner en utmerket spiss i utlandet til £15mill!
Ã…rnær sæ detta :)

Jeg tror faktisk de klarer å finne en utmerket spiss til 5-10 millioner pund også  ;)

auren

Crouch

36 år.......
 

Budda

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1137 på: August 15, 2017, 13:33:40 »
Begynner dessverre å lukte en overgang dette.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1138 på: August 15, 2017, 13:33:45 »
Selg for £20 mill!
Stoler på at Orta og Company finner en utmerket spiss i utlandet til £15mill!
Ã…rnær sæ detta :)

Jeg tror faktisk de klarer å finne en utmerket spiss til 5-10 millioner pund også  ;)

auren

Crouch

36 år.......

Fullstendig klar over det. Men skal vi rykke opp, så må vi bygge nytt uansett. Og da vil kanskje Crouch holde til akkurat det. Ã… rykke opp, så leggern opp

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1139 på: August 15, 2017, 13:34:21 »
Er det helt opplagt at Wood vil til Burnley da?