Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1350 på: August 21, 2017, 14:44:45 »
Takk for denne gang, Wood. Lykke til i Burnley.

Tror du gjør karrieremessig en blunder da du hadde noe bra på gang i Leeds, men jeg forstår at du ønsker PL-spill før heller enn senere. Jeg tror også at Leeds kommer bra stilt ut av dette - noe avhengig av erstatter selvsagt.

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1351 på: August 21, 2017, 14:44:54 »
Following the departure of Chris Wood...
Leeds United are advising any fans who have ‘Wood 9’ printed on the back of a 2017/18 home or away replica shirt that they are able to return the item to our club shop and exchange it for a new blank replica shirt.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/22222/replica-shirt-exchange-for-fans

Synes dette er en fantastisk gest av klubben!  :)

auren

Veldig bra!
Radrizzani viser godt lederskap både når det gjelder draktene og med sitt statement.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1352 på: August 21, 2017, 14:46:13 »
Following the departure of Chris Wood...
Leeds United are advising any fans who have ‘Wood 9’ printed on the back of a 2017/18 home or away replica shirt that they are able to return the item to our club shop and exchange it for a new blank replica shirt.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/22222/replica-shirt-exchange-for-fans

Synes dette er en fantastisk gest av klubben!  :)

auren

Veldig bra!
Radrizzani viser godt lederskap både når det gjelder draktene og med sitt statement.

Helt enig. Dette er som natt og dag kontra tidligere eiere!!  8)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1353 på: August 21, 2017, 14:50:15 »
Following the departure of Chris Wood...
Leeds United are advising any fans who have ‘Wood 9’ printed on the back of a 2017/18 home or away replica shirt that they are able to return the item to our club shop and exchange it for a new blank replica shirt.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/22222/replica-shirt-exchange-for-fans

Synes dette er en fantastisk gest av klubben!  :)

auren


Wow!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1354 på: August 21, 2017, 14:51:31 »
Jack Gaughan

Think Chris Wood's got a four-year deal at Burnley. Worth almost £35k a week.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1355 på: August 21, 2017, 14:58:04 »
Jeg synes det er voksent av Wood å fortelle hvorfor han ikke spilte i går. Og ganske modig når han vet hvilke barnslige reaksjoner han må få i retur.
Det er vel omtrent så hel ved som du kan få i dagens fotball.

I studioet til Sky skrøt de av han. Ble med på bortekampen, fulgte laget kampdag osv.
Wood har oppført seg utmerket! Jeg har ingenting mot ham og har forståelse for at han har lyst til å spille PL og få dobbel lønn. Forskjellen mellom championship og PL er astronomisk når det gjelder økonomi. Det bør en del ta innover seg...Vi spiller ikke i PL og da kommer rikere klubber og kjøper. I PL er det akkurat det samme. De minste lagene er nødt til å selge til de store klubben når de absurde budene kommer....til og med Leeds United....

Da mente du vel det samme da Charlie Taylor bestemte seg for å forsvinne fra Leeds?
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1356 på: August 21, 2017, 15:00:56 »
Jaja. Sånn er fotballen blitt. Takk for det du gjorde i Leeds. Bra prestasjon i sesong to etter et trøblete første år. Et år  hvor han var hakkekylling for enkelte fans.

Helt sikker på at han ikke holder PL nivå,  bomkjøp av Burnley og økonomisk seier for Wood selv og Leeds. Neste år i CC så vil nok Wood komme til sin rett igjen. Heldigvis så slipper Wood å komme tilbake til ER da vi er i PL  :)

Føyer seg inn i rekken av en mengde spillere som har vært innom klubben.

« Siste redigering: August 21, 2017, 15:03:49 av eriksen55 »

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1357 på: August 21, 2017, 15:02:17 »
Pålitelige Phil Hay
Chris Wood to Burnley is complete. £15m potentially rising to £18m with add ons. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1358 på: August 21, 2017, 15:06:53 »
Jeg synes det er voksent av Wood å fortelle hvorfor han ikke spilte i går. Og ganske modig når han vet hvilke barnslige reaksjoner han må få i retur.
Det er vel omtrent så hel ved som du kan få i dagens fotball.

I studioet til Sky skrøt de av han. Ble med på bortekampen, fulgte laget kampdag osv.
Wood har oppført seg utmerket! Jeg har ingenting mot ham og har forståelse for at han har lyst til å spille PL og få dobbel lønn. Forskjellen mellom championship og PL er astronomisk når det gjelder økonomi. Det bør en del ta innover seg...Vi spiller ikke i PL og da kommer rikere klubber og kjøper. I PL er det akkurat det samme. De minste lagene er nødt til å selge til de store klubben når de absurde budene kommer....til og med Leeds United....

Da mente du vel det samme da Charlie Taylor bestemte seg for å forsvinne fra Leeds?

Vi slakta Taylor når han ikke ville spille kamp. Wood nekta å spille kamp som var av betydning, og Taylor nekta en kamp uten betydning

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1359 på: August 21, 2017, 15:22:21 »
Vi slakta Taylor når han ikke ville spille kamp. Wood nekta å spille kamp som var av betydning, og Taylor nekta en kamp uten betydning

Er dette helt korrekt?
Ups & Ups!!

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1360 på: August 21, 2017, 15:24:46 »
Jeg synes det er voksent av Wood å fortelle hvorfor han ikke spilte i går. Og ganske modig når han vet hvilke barnslige reaksjoner han må få i retur.
Det er vel omtrent så hel ved som du kan få i dagens fotball.

I studioet til Sky skrøt de av han. Ble med på bortekampen, fulgte laget kampdag osv.
Wood har oppført seg utmerket! Jeg har ingenting mot ham og har forståelse for at han har lyst til å spille PL og få dobbel lønn. Forskjellen mellom championship og PL er astronomisk når det gjelder økonomi. Det bør en del ta innover seg...Vi spiller ikke i PL og da kommer rikere klubber og kjøper. I PL er det akkurat det samme. De minste lagene er nødt til å selge til de store klubben når de absurde budene kommer....til og med Leeds United....

Da mente du vel det samme da Charlie Taylor bestemte seg for å forsvinne fra Leeds?

Vi slakta Taylor når han ikke ville spille kamp. Wood nekta å spille kamp som var av betydning, og Taylor nekta en kamp uten betydning

Vi vet ikke om Wood nektet.

Men spillere som ikke forholder seg til kontrakten eller ikke evner å være profesjonelle mister jeg respekt for. Taylor er defintivt i den kategorien. Wood likeså, så sant det ikke var Leeds som ville at han ikke skulle spille mot Sunderland. Om det er viktig eller uviktig kamp spiller ingen rolle.

Dennis

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1361 på: August 21, 2017, 15:24:58 »
Syns igjen Andrea Radrizzani fortjener skryt for å distansere seg fra forholdet til supporterne som de tre siste eierne hadde.

Gesten ved å tilby ny drakt til alle med Wood på ryggen er en billig måte å fri til fansen. Samtidig liker jeg følgende "Supporters can rest assured that monies generated from the sale of Chris Wood will be reinvested into adding to the 12 signings  we have made already.". Hvor stor forskjell er ikke dette fra feks Ken Bates?

Businessen Leeds har gjort på Wood er fantastisk. £3 mill har blitt til £15+ på to år. Samtidig må dette reinvesteres i riktig spiller før den sportslige avkastningen matcher den økonomiske.

Marching on together!

Sydhagen

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1362 på: August 21, 2017, 15:26:06 »
Vi vet 100% at Wood ikke ville spille kampen. Det sa han i sitt eget statement. Så der er det ingen tvil.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1363 på: August 21, 2017, 15:27:51 »
Vi vet 100% at Wood ikke ville spille kampen. Det sa han i sitt eget statement. Så der er det ingen tvil.

Da er han defintitivt i samme gate som Taylor i mine øyne. Dem for nyte sirkuset og telle penger i PL så lenge det varer. Vi møtes nok i heisen neste år  :)

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1364 på: August 21, 2017, 15:37:29 »
Vi vet 100% at Wood ikke ville spille kampen. Det sa han i sitt eget statement. Så der er det ingen tvil.

Da er han defintitivt i samme gate som Taylor i mine øyne. Dem for nyte sirkuset og telle penger i PL så lenge det varer. Vi møtes nok i heisen neste år  :)

Verre enn Taylor. Taylors kamp betød ingentig. Det gjorde kampen Wood ikke ville spille

jackbauer68

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1365 på: August 21, 2017, 15:38:34 »
Syns igjen Andrea Radrizzani fortjener skryt for å distansere seg fra forholdet til supporterne som de tre siste eierne hadde.

Gesten ved å tilby ny drakt til alle med Wood på ryggen er en billig måte å fri til fansen. Samtidig liker jeg følgende "Supporters can rest assured that monies generated from the sale of Chris Wood will be reinvested into adding to the 12 signings  we have made already.". Hvor stor forskjell er ikke dette fra feks Ken Bates?

Businessen Leeds har gjort på Wood er fantastisk. £3 mill har blitt til £15+ på to år. Samtidig må dette reinvesteres i riktig spiller før den sportslige avkastningen matcher den økonomiske.

Helt enig. Jo mer eg tenker på dette jo mer tror eg at vi vil komme styrket ut av det. Ser man på Wood sin karriere så var fjoråret et suverent toppår, og muligens selger vi han på det tidspunktet han er mest verdt for all tid. Nå har vi penger til å handle 2-3 spillere i prisklasser vi har bare drømt om i 15 år. Ene spissen må være en type som Wood var i fjor, om han i tillegg kan dempe ballen, drible, slå pasninger til medspillere og vinne hodedueller, så er det helt gull. I fjor var eg på Wood sin side og ville ikkje selge, der vi er nå er det faktisk en gyllen mulighet til å få inn noe betydelig bedre.

Trulsaren

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1366 på: August 21, 2017, 17:22:12 »
Syns igjen Andrea Radrizzani fortjener skryt for å distansere seg fra forholdet til supporterne som de tre siste eierne hadde.

Gesten ved å tilby ny drakt til alle med Wood på ryggen er en billig måte å fri til fansen. Samtidig liker jeg følgende "Supporters can rest assured that monies generated from the sale of Chris Wood will be reinvested into adding to the 12 signings  we have made already.". Hvor stor forskjell er ikke dette fra feks Ken Bates?

Businessen Leeds har gjort på Wood er fantastisk. £3 mill har blitt til £15+ på to år. Samtidig må dette reinvesteres i riktig spiller før den sportslige avkastningen matcher den økonomiske.

Helt enig. Jo mer eg tenker på dette jo mer tror eg at vi vil komme styrket ut av det. Ser man på Wood sin karriere så var fjoråret et suverent toppår, og muligens selger vi han på det tidspunktet han er mest verdt for all tid. Nå har vi penger til å handle 2-3 spillere i prisklasser vi har bare drømt om i 15 år. Ene spissen må være en type som Wood var i fjor, om han i tillegg kan dempe ballen, drible, slå pasninger til medspillere og vinne hodedueller, så er det helt gull. I fjor var eg på Wood sin side og ville ikkje selge, der vi er nå er det faktisk en gyllen mulighet til å få inn noe betydelig bedre.
Direkte billig er det vel ikke ( :P )- desto mer imponerende.

Radz har en unik evne til å gjøre de riktige tingene når omstendighetene gjør at han ikke får det som han vil. 2 timer etter vi har solgt toppscoreren i ligaen føler jeg allerede Wood er glemt, blikket hevet og vi er klare for nye utfordringer.

Det blir noen spennende dager - jeg håper ikke vi legge alle eggene (les: pengene) i en kurv, men heller forsterker hele laget. Midtbanen har jo allerede bevist at de er i stand til å skape langt flere målpoeng enn i fjor.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Flottdet

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1367 på: August 21, 2017, 18:51:57 »
Vi vet 100% at Wood ikke ville spille kampen. Det sa han i sitt eget statement. Så der er det ingen tvil.

Da er han defintitivt i samme gate som Taylor i mine øyne. Dem for nyte sirkuset og telle penger i PL så lenge det varer. Vi møtes nok i heisen neste år  :)

Verre enn Taylor. Taylors kamp betød ingentig. Det gjorde kampen Wood ikke ville spille

Personlig syns jeg Taylor var verre siden han er ett akademi produkt og nektet og reise med laget og komme med noe statement.. men det kan nå være det samme. Uansett så er det mulig og få inn en god erstatter og jeg liker den nye innstillingen til alle rundt Leeds om dagen. For første gang på evigheter prøver alle og dra i samme retning :)

Og de som ikke er 100% dedikert kan få lov å prøve seg andre steder. Så får vi se  ;)

Gufrias

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1368 på: August 21, 2017, 20:59:20 »
Personlig synes jeg dette er water under the bridge.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1369 på: August 21, 2017, 20:59:46 »
Og morsomhetene vil ingen ende ta:

Joe Bilbay

Do I qualify for a refund @lufc





Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1370 på: August 22, 2017, 11:43:33 »
Man management

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1371 på: August 22, 2017, 17:11:08 »
Chris Wood forlater Leeds United for Burnley. Chris Wood går opp en divisjon, fra Championship til Premier League.

På tre dager har Wood mistet 4.000 følgere på twitter. Og det er vel mest mht at mange Leedsfans er late og tenker ikke over at de fortsatt følger Burnleyspilleren...

Snakk om å gå til en mindre klubb, om enn litt høyere i divisjonssystemet...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1372 på: August 22, 2017, 18:09:34 »
Chris Wood forlater Leeds United for Burnley. Chris Wood går opp en divisjon, fra Championship til Premier League.

På tre dager har Wood mistet 4.000 følgere på twitter. Og det er vel mest mht at mange Leedsfans er late og tenker ikke over at de fortsatt følger Burnleyspilleren...

Snakk om å gå til en mindre klubb, om enn litt høyere i divisjonssystemet...

Den offisielle twitterkontoen til Leeds har 298 000 følgere, ikkje akkurat mykje bedre enn Burnley sine 275 000 følgere. Forøvrig har f.eks. Aston Villa 1 020 000 følgere.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1373 på: August 22, 2017, 18:36:51 »
Chris Wood forlater Leeds United for Burnley. Chris Wood går opp en divisjon, fra Championship til Premier League.

På tre dager har Wood mistet 4.000 følgere på twitter. Og det er vel mest mht at mange Leedsfans er late og tenker ikke over at de fortsatt følger Burnleyspilleren...

Snakk om å gå til en mindre klubb, om enn litt høyere i divisjonssystemet...

Den offisielle twitterkontoen til Leeds har 298 000 følgere, ikkje akkurat mykje bedre enn Burnley sine 275 000 følgere. Forøvrig har f.eks. Aston Villa 1 020 000 følgere.

Der fant du omtrent den "eneste" klubben som har færre followere enn LUFC i de to øverste divisjonene Bengt :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1374 på: August 22, 2017, 19:13:06 »
Chris Wood forlater Leeds United for Burnley. Chris Wood går opp en divisjon, fra Championship til Premier League.

På tre dager har Wood mistet 4.000 følgere på twitter. Og det er vel mest mht at mange Leedsfans er late og tenker ikke over at de fortsatt følger Burnleyspilleren...

Snakk om å gå til en mindre klubb, om enn litt høyere i divisjonssystemet...

Den offisielle twitterkontoen til Leeds har 298 000 følgere, ikkje akkurat mykje bedre enn Burnley sine 275 000 følgere. Forøvrig har f.eks. Aston Villa 1 020 000 følgere.

Der fant du omtrent den "eneste" klubben som har færre followere enn LUFC i de to øverste divisjonene Bengt :D
I away following, i antall besøk på hjemmesiden; LUFC er omtrent Top of the Pops.
Og ad twitterkonto, below par.

Merkelig egentlig.
Men ja, jeg måtte selv sjekke om jeg fulgte kontoen, ja jeg gjorde visst det. Kanskje det er noe av problemet, den tlbyr lite som man ikke finner andre steder?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1375 på: August 22, 2017, 20:15:17 »
Chris Wood forlater Leeds United for Burnley. Chris Wood går opp en divisjon, fra Championship til Premier League.

På tre dager har Wood mistet 4.000 følgere på twitter. Og det er vel mest mht at mange Leedsfans er late og tenker ikke over at de fortsatt følger Burnleyspilleren...

Snakk om å gå til en mindre klubb, om enn litt høyere i divisjonssystemet...

Den offisielle twitterkontoen til Leeds har 298 000 følgere, ikkje akkurat mykje bedre enn Burnley sine 275 000 følgere. Forøvrig har f.eks. Aston Villa 1 020 000 følgere.

Der fant du omtrent den "eneste" klubben som har færre followere enn LUFC i de to øverste divisjonene Bengt :D
I away following, i antall besøk på hjemmesiden; LUFC er omtrent Top of the Pops.
Og ad twitterkonto, below par.

Merkelig egentlig.
Men ja, jeg måtte selv sjekke om jeg fulgte kontoen, ja jeg gjorde visst det. Kanskje det er noe av problemet, den tlbyr lite som man ikke finner andre steder?

Hvor lenge har den offisielle LUFC twitterkontoen vært "verdt" å følge, egentlig? Jeg er ikke på twitter selv, så jeg vet lite om det, men det er ikke sånn at Leeds først har tatt mediet seriøst si, det siste året eller noe slikt?

Ser ikke for meg at Bates brydde seg mye om slikt, for å sette det litt på spissen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

jackbauer68

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1376 på: August 22, 2017, 20:17:56 »
Chris Wood forlater Leeds United for Burnley. Chris Wood går opp en divisjon, fra Championship til Premier League.

På tre dager har Wood mistet 4.000 følgere på twitter. Og det er vel mest mht at mange Leedsfans er late og tenker ikke over at de fortsatt følger Burnleyspilleren...

Snakk om å gå til en mindre klubb, om enn litt høyere i divisjonssystemet...

Den offisielle twitterkontoen til Leeds har 298 000 følgere, ikkje akkurat mykje bedre enn Burnley sine 275 000 følgere. Forøvrig har f.eks. Aston Villa 1 020 000 følgere.

Der fant du omtrent den "eneste" klubben som har færre followere enn LUFC i de to øverste divisjonene Bengt :D

Et kjapt søk på Derby, Boro og dei 2 Sheffield klubbene viser at dei ligger under Leeds også på Twittertabellen, da antar eg dei fleste andre gjør det også.

RoarG

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1377 på: August 24, 2017, 11:28:44 »
Woods debut var ingen højdare akkurat. Han fortsatte der han slapp i Leeds; med å misse en bråte sjanser. Men det blir nok en del scoringer på han allikevel, siden han faktisk kommer til sjansene.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/08/23/burnley-fans-react-on-twitter-to-chris-woods-debut-leeds-fans-ch/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


DOFFER

Sv: EX-Spiller: Chris Wood
« Svar #1379 på: August 24, 2017, 16:21:37 »
Huff og huff ;D
We love you Leeds! Leeds! Leeds!