Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298350 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Superfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #480 på: April 17, 2016, 01:11:36 »
Wood er ikke god nok for Leeds.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #481 på: April 17, 2016, 01:23:13 »
Wood er ikke god nok for Leeds.

Han var i alle fall god  nok i dag!
Super Leeds since 1968

Superfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #482 på: April 17, 2016, 01:25:09 »
Merker meg at du vet best om alt. Wood er ikke god nok for Leeds. At du synes det forteller det meste.

Gufrias

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #483 på: April 17, 2016, 07:11:24 »
Merker meg at du vet best om alt. Wood er ikke god nok for Leeds. At du synes det forteller det meste.
Stor stein, skrøpelig glasshus...
Hekta på Leeds siden 1974

brenaldo

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #484 på: April 17, 2016, 08:33:19 »
Merker meg at du vet best om alt. Wood er ikke god nok for Leeds. At du synes det forteller det meste.
Stor stein, skrøpelig glasshus...

+1
Medlem nr. 850

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #485 på: April 17, 2016, 09:24:55 »
Deilig.
Wood viser idag hvilken klassespiss han er.
Wood var antakelig god i går! gleder meg til og se målene. Noen klassespiss derimot blir han aldrig, ikke annet en på det nivået Leeds er nå.

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #486 på: April 17, 2016, 09:38:33 »
Merker meg at du vet best om alt. Wood er ikke god nok for Leeds. At du synes det forteller det meste.
 
Så det er slik at det er DU som vet best om alt? Har jeg skjønt det nå?

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #487 på: April 17, 2016, 09:48:56 »
Deilig.
Wood viser idag hvilken klassespiss han er.
Wood var antakelig god i går! gleder meg til og se målene. Noen klassespiss derimot blir han aldrig, ikke annet en på det nivået Leeds er nå.
https://www.youtube.com/watch?v=95KRbMK-qGg

Wood var bra i går! på det som vises her da. Ellers forsatt enkelt og skåre på Leeds United ser jeg >:(

rd1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #488 på: April 17, 2016, 11:00:07 »
Wood er ikke god nok for Leeds.

Han var i alle fall god  nok i dag!
Veldig 0 eller 1, svart eller hvitt diskusjon rundt Wood.

Han er ikke min drømme spiss, men han har nå puttet 11 denne sesongen med langt skade avbrekk. Han er fortsatt ung og kan og bør utvikle seg. Blir han litt mer klinisk har han mange flere mål inne.

mitt håp er at vi skaffer en enda bedre spiss til neste sesong, som spiller i to spann sammen med Wood. Klarer vi dette kunnstykket og henter inn en pluss 25 mål spiss, og Wood putter rundt 15-20 har vi et radarpar.

Men selvsagt, her inne skal det være 0 eller 1, svart eller hvitt, helt eller skurk, luke eller dart. Og helst er det 0,svart, skurk og dart samtidig.
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #489 på: April 17, 2016, 11:14:53 »
Merker meg at du vet best om alt. Wood er ikke god nok for Leeds. At du synes det forteller det meste.

Tror du misforstår her.

Wood reddet poengene i går med sine scoringer. Jeg har ikke påstått at han er fantastisk god, men vi har utvilsomt savnet han i den perioden han har vært ute. Hvem andre har vi som har de evnene som Wood har?

Han er kanskje ikke den som skyter oss ut av denne divisjonen og opp i PL, og der ville han ganske sikkert falt gjennom.

Men der vi befinner oss nå, er han svært god å ha, og nå tyder alt på at han er i ferd med å finne formen.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #490 på: April 17, 2016, 12:04:01 »
Wood er ikke god nok for Leeds.

Han var i alle fall god  nok i dag!
Veldig 0 eller 1, svart eller hvitt diskusjon rundt Wood.

Han er ikke min drømme spiss, men han har nå puttet 11 denne sesongen med langt skade avbrekk. Han er fortsatt ung og kan og bør utvikle seg. Blir han litt mer klinisk har han mange flere mål inne.

mitt håp er at vi skaffer en enda bedre spiss til neste sesong, som spiller i to spann sammen med Wood. Klarer vi dette kunnstykket og henter inn en pluss 25 mål spiss, og Wood putter rundt 15-20 har vi et radarpar.

Men selvsagt, her inne skal det være 0 eller 1, svart eller hvitt, helt eller skurk, luke eller dart. Og helst er det 0,svart, skurk og dart samtidig.

Wood fungerer best når der er mye bevegelse rundt han. Han er ikke en type som fungerer godt alene på topp som han faktisk har hatt som rolle 90% av kampene i år. Da synes jeg det er bra å putte 11. Kritikken bør heller komme til Evans som har satt han alene på topp. Sa ikke Evans når han kom til klubben at han skulle spille med to spisser? Er sjelden vi har gjort det...

Få inn en skikkelig partner til Wood og vi skytes mot playoff.
Få gjerne inn en monsterstopper og  :)
« Siste redigering: April 17, 2016, 12:09:37 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #491 på: April 17, 2016, 12:38:18 »
Wood er ikke god nok for Leeds.

Han var i alle fall god  nok i dag!
Veldig 0 eller 1, svart eller hvitt diskusjon rundt Wood.

Han er ikke min drømme spiss, men han har nå puttet 11 denne sesongen med langt skade avbrekk. Han er fortsatt ung og kan og bør utvikle seg. Blir han litt mer klinisk har han mange flere mål inne.

mitt håp er at vi skaffer en enda bedre spiss til neste sesong, som spiller i to spann sammen med Wood. Klarer vi dette kunnstykket og henter inn en pluss 25 mål spiss, og Wood putter rundt 15-20 har vi et radarpar.

Men selvsagt, her inne skal det være 0 eller 1, svart eller hvitt, helt eller skurk, luke eller dart. Og helst er det 0,svart, skurk og dart samtidig.

Wood fungerer best når der er mye bevegelse rundt han. Han er ikke en type som fungerer godt alene på topp som han faktisk har hatt som rolle 90% av kampene i år. Da synes jeg det er bra å putte 11. Kritikken bør heller komme til Evans som har satt han alene på topp. Sa ikke Evans når han kom til klubben at han skulle spille med to spisser? Er sjelden vi har gjort det...

Få inn en skikkelig partner til Wood og vi skytes mot playoff.
Få gjerne inn en monsterstopper og  :)

Tror nok vi trenger mere enn 2 stk nye spillere. 5-6 nye spillere og en god manager er nok påkrevet. Playoff skal ikke være et mål. Direkte opprykk skal være et mål

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #492 på: April 17, 2016, 12:58:53 »
Wood er ikke god nok for Leeds.

Han var i alle fall god  nok i dag!
Veldig 0 eller 1, svart eller hvitt diskusjon rundt Wood.

Han er ikke min drømme spiss, men han har nå puttet 11 denne sesongen med langt skade avbrekk. Han er fortsatt ung og kan og bør utvikle seg. Blir han litt mer klinisk har han mange flere mål inne.

mitt håp er at vi skaffer en enda bedre spiss til neste sesong, som spiller i to spann sammen med Wood. Klarer vi dette kunnstykket og henter inn en pluss 25 mål spiss, og Wood putter rundt 15-20 har vi et radarpar.

Men selvsagt, her inne skal det være 0 eller 1, svart eller hvitt, helt eller skurk, luke eller dart. Og helst er det 0,svart, skurk og dart samtidig.

Wood fungerer best når der er mye bevegelse rundt han. Han er ikke en type som fungerer godt alene på topp som han faktisk har hatt som rolle 90% av kampene i år. Da synes jeg det er bra å putte 11. Kritikken bør heller komme til Evans som har satt han alene på topp. Sa ikke Evans når han kom til klubben at han skulle spille med to spisser? Er sjelden vi har gjort det...

Få inn en skikkelig partner til Wood og vi skytes mot playoff.
Få gjerne inn en monsterstopper og  :)

Se for deg Wood sammen med en Forrestieri-type? Hvis Forrestieri hadde kommet så hadde det kanskje vært oss og ikke Sheffield Wednesday som hadde vært der oppe!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #493 på: April 17, 2016, 13:02:49 »
Ja, det viser seg jo at det var en tabbe av Cellino å ikke signere Forestieri når han hadde sjansen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #494 på: April 17, 2016, 13:06:08 »
Ja, det viser seg jo at det var en tabbe av Cellino å ikke signere Forestieri når han hadde sjansen.

Han prøvde vel, men Forrestieri var "smart" og hoppet over muligheten!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #495 på: Mai 23, 2016, 16:43:49 »
Pope

Leeds United striker Chris Wood scored for New Zealand in a 1-0 friendly win ahead of the OFC Nations Cup. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #496 på: Mai 31, 2016, 10:35:30 »
Scoret 2 i løper av de første 6 min mot Vanuatu. Byttet ut etter 15. Skadet?
 

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #497 på: Mai 31, 2016, 10:42:46 »
Scoret 2 i løper av de første 6 min mot Vanuatu. Byttet ut etter 15. Skadet?
Hvis ulvene fortsatt er intr. så SELG. Søderlund hadde fått ekte hat-trick mot en slik motstander.

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #498 på: Mai 31, 2016, 12:12:43 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #499 på: Juni 26, 2016, 09:12:59 »
Da regner jeg med neste sesongs Chris Wood-sang er klar:

Chris Wood's on fire, your defence is terrified!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #500 på: August 15, 2016, 14:23:12 »
Hva med å omskolere han til midtstopper? Trenger jo midtstoppere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #501 på: August 15, 2016, 15:36:37 »
 
Hva med å omskolere han til midtstopper? Trenger jo midtstoppere.
;D ;D Han er ikke et midtstopper emne.

lojosang

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #502 på: August 15, 2016, 15:49:22 »
Hva med å omskolere han til midtstopper? Trenger jo midtstoppere.
;D ;D Han er ikke et midtstopper emne.

Der viser jo avataren din at du ikke en gang trenger å kaste bort tida til juridisk avdeling, all den tid habiliteten din åpenbart er på nivå med Norske Revers Riksforbunds habilitet i hønsehussikkerhetsspørsmål.  ;D
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #503 på: August 15, 2016, 15:53:34 »
Mange misslykka spisser som er blitt habile stoppere. Fordelen er at de da leser spillet og vet hvordan en spiss tenker

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #504 på: August 15, 2016, 16:06:45 »
Mange misslykka spisser som er blitt habile stoppere. Fordelen er at de da leser spillet og vet hvordan en spiss tenker
Betyr dette at du mener Wood vet hvordan en spiss skal tenke? Trodde du mente han var ubrukelig som spiss.

Fra spøk til side: Begynner virkelig å miste trua på Wood som spiss jeg også. Men ser faktisk ikke bort fra at han kunne ha fungert som stopper. Tipper imidlertid at han vil motsette seg å bli plassert i forsvaret ganske kraftig.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #505 på: August 15, 2016, 17:41:39 »
Hva med å omskolere han til midtstopper? Trenger jo midtstoppere.
;D ;D Han er ikke et midtstopper emne.

Der viser jo avataren din at du ikke en gang trenger å kaste bort tida til juridisk avdeling, all den tid habiliteten din åpenbart er på nivå med Norske Revers Riksforbunds habilitet i hønsehussikkerhetsspørsmål.  ;D

 :D En av dine beste humoristiske kommentarer på en stund. Godt formulert.....
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #506 på: August 15, 2016, 19:54:46 »
Lee Sobot

Monk on Chris Wood jeering: "Chris is a real talent. It's for us to help him put his talent on the pitch." #lufc #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #507 på: August 15, 2016, 22:12:57 »
Hva er det Wood som tilsier at han hadde blitt en god midtstopper???  ::) Ikke særlig god på hodet, lite mobil, litt klumset med ballen i beina...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #508 på: August 15, 2016, 22:34:24 »
Lee Sobot

Monk on Chris Wood jeering: "Chris is a real talent. It's for us to help him put his talent on the pitch." #lufc #lufclive
Så starter han altså mot Fulham, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #509 på: August 15, 2016, 22:40:48 »
Hva er det Wood som tilsier at han hadde blitt en god midtstopper???  ::) Ikke særlig god på hodet, lite mobil, litt klumset med ballen i beina...

auren
Sterk, bedre med ball i beina enn de fleste på hans størrelse. Vil også tro han er bedre i lufta som forsvarer enn som angriper, og han har i hvert fall mer fart enn stopperne i klubben i dag. Syns også jeg aner en fotballforståelse hos ham, selv om han som oftest kommer litt for sent inn i løp og dueller - som angriper.