EX-Spiller: Chris Wood

Started by auren, July 01, 2015, 10:09:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sydhagen

Ikke bland den amatøren inn i dette..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Det store problemet nå er vel at nå som Wood er blitt slaktoffer så kommer snart nervene. Og i motsetning til i enkelte andre klubber med bra kultur så blir våre spillere som ikke presterer fra starten av gjort så mye narr av at jeg er i tvil om det allerede kan være for sent hvis ikke Wood spiller bra de to-tre neste kampene. Morrison kom seg til slutt. Da solgte vi han.

Reading blir avgjørende, men jeg er redd denne signeringen kan velte hele lasset vårt. Cellino er ikke særlig annerledes enn supportere når det gjelder tålmodighet... At et dyrt kjøp ser ut til å ha vært elendig kommer ikke til å falle i god jord.

Det er jo bevist at gutten kan spille, men det haster å vise det hos oss.

AndyMathie

Quote from: Blank_File on August 14, 2015, 10:39:17
Det store problemet nå er vel at nå som Wood er blitt slaktoffer så kommer snart nervene. Og i motsetning til i enkelte andre klubber med bra kultur så blir våre spillere som ikke presterer fra starten av gjort så mye narr av at jeg er i tvil om det allerede kan være for sent hvis ikke Wood spiller bra de to-tre neste kampene. Morrison kom seg til slutt. Da solgte vi han.

Reading blir avgjørende, men jeg er redd denne signeringen kan velte hele lasset vårt. Cellino er ikke særlig annerledes enn supportere når det gjelder tålmodighet... At et dyrt kjøp ser ut til å ha vært elendig kommer ikke til å falle i god jord.

Om han ikke presterer nå i august så kan det fort bli at han begynner å smelle dem inn i september. Jeg tror ikke det er noe vits i å dømme han allerede nå etter de første kampene. Når han har spilt 10 kamper og han fremdeles ikke har levert da blir til og med jeg bekymra!
We are Leeds and we are proud of it!

Blank_File

Quote from: AndyMathie on August 14, 2015, 10:48:07
Quote from: Blank_File on August 14, 2015, 10:39:17

Om han ikke presterer nå i august så kan det fort bli at han begynner å smelle dem inn i september. Jeg tror ikke det er noe vits i å dømme han allerede nå etter de første kampene. Når han har spilt 10 kamper og han fremdeles ikke har levert da blir til og med jeg bekymra!

Selvsagt er det ingen vits å dømme han etter to kamper. Det er nettopp det som er poenget mitt. Inntrykket mitt er at den jevne supporter i sin frustrasjon likevel gjør dette, og at Cellino også gjør det og begynner å omtale han på samme måte som Sharp. Det kan i så fall bety begynnelsen på slutten for Uwe.

h.b

Quote from: Sydhagen on August 14, 2015, 08:49:01
Wood er klasse og fasiten kommer til å vise det i Mai.  ;)

Klassespiss betyr masse mål. Hittil er ikke Wood klasse. Han bør selvsagt få noen kamper til før han dømmes. Men har det gått 7-8 kamper uten nettkjenning. Ja da har vi en ny Morrison i laget

Frode

Quote from: h.b on August 14, 2015, 12:03:04

Klassespiss betyr masse mål. Hittil er ikke Wood klasse. Han bør selvsagt få noen kamper til før han dømmes. Men har det gått 7-8 kamper uten nettkjenning. Ja da har vi en ny Morrison i laget
Håper (og tror) at det sitter litt i hodet til Wood. Synes han var veldig positiv første kvarteret (etter at han kom inn) i går, så fadet det dessverre ut. Scoret nada på utlån i Ipswich og har en høy prislapp. Straks den første scoringen kommer, går det lettere.

Manager

Sliter med å se de store kvalitetene hos Wood. Meget skuffet over det jeg har sett til nå, så frykter "katta i "sekken" her  :( . Heller ikke sikker på at han passer som ensom spiss- tror han trenger kvalitet rundt seg for å lykkes.  Jeg liker ikke å ta feil..... men denne gangen så ville det vært fint   ;)

Promotion 2010

Det sa du om Morison også!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Milou

Quote from: Frode on August 14, 2015, 12:21:40
Quote from: h.b on August 14, 2015, 12:03:04

Håper (og tror) at det sitter litt i hodet til Wood. Synes han var veldig positiv første kvarteret (etter at han kom inn) i går, så fadet det dessverre ut. Scoret nada på utlån i Ipswich og har en høy prislapp. Straks den første scoringen kommer, går det lettere.
Eg håpar ikkje det sit i hovudet på Wood, men eg er redd for det. Måten han tok straffen på mot Doncaster tyder på det. Ã... få retta mentale sperrer er ofte langt vanskelegare enn om det står på det fysiske, spesielt i Leeds som ikkje har det mest tålmodige publikumet.

Eg ser mange kvalitetar i Wood, men så langt har han ikkje overbevist meg som målskårar og det er vel det han først og framst skal vere som einsleg spiss. Det er fortsatt for tidleg å avskriva han, men Ante har overbevist i dei første kampane, og om det står mellom dei to er det for meg eit opplagt val. Om Røsler derimot skulle få Wood i gang, så har vi eit lag som kan kjempe om opprykk.

Cannavaro

Jeg håper virkelig gutten lykkes.  Mangler bare den første scoringa.  Tror den kommer på onsdag.  Han har gode evner, flink med ballen i beina og heller ikke verst med hodet.  Scoringer har alt å si for en spiss, bare spørsmål hvor mye tålmodighet fans og Røsler har.  Har ståltro på at han lykkes mot Bristol City !
MFLU - Miracles For Leeds United

asLeeds

Quote from: Cannavaro on August 17, 2015, 23:18:30
Jeg håper virkelig gutten lykkes.  Mangler bare den første scoringa.  Tror den kommer på onsdag.  Han har gode evner, flink med ballen i beina og heller ikke verst med hodet.  Scoringer har alt å si for en spiss, bare spørsmål hvor mye tålmodighet fans og Røsler har.  Har ståltro på at han lykkes mot Bristol City !

+1
DALHEIM WHITES

Odin

Quote from: asLeeds on August 18, 2015, 07:54:33

+1

Håper også virkelig at Wood lykkes snart!.
Ikke imponert etter å ha sett de to første kampene live.
Dårlig første touch; taper mange hodedueller på utspill og innlegg bakfra; ikke spesielt rask 1 mot 1, og langt fra noen Sørloth som møtende spiss!
Tror han trenger innlegg fra kortlinja både for skudd og heading, da har han kraft og styrke! Men dit kommer "vingene" våre sjelden....
Virker som om han har ett stykke igjen til toppformen...?
MOT!

p0ndus

Håper det ikke går så lenge ;) ;).

Jon R

Endelig! Ã...pner målkontoen. Utrolig viktig mål!
Jon R.

Sydhagen

Quote from: p0ndus on August 18, 2015, 17:02:11
Håper det ikke går så lenge ;) ;).
;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Har Wood stilnet alle ulykkesfuglene på forumet med denne scoringen :P?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Quote from: RoarG on August 19, 2015, 22:00:21
Konge! får håpe det løsner nå.

Cannavaro

Gir meg sjøl selvskryt ; spot on !!
MFLU - Miracles For Leeds United

p0ndus

Quote from: RoarG on August 19, 2015, 22:00:21

Må mer enn et i nettet før det roer seg her , men gi meg 9 til før advent så begynner det og hjelpe på ;D ;)

lojosang

Frekk liten skuddfinte der. Som jeg skulle gjort det selv. Vel, på reprisen, bare at det hadde vært i full speed når jeg gjorde det.
- Leif Olav

Promotion 2010

I want to be like Mark Viduka!

@WALMOT3: Daily Mirror #LUFC http://t.co/iimfCqf5AP

8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Med 2 scoringer på 4 kamper kan man vel stoppe sammenligningene med Morison allerede nå?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Wood var glimrende i 2. omgang idag!
Viktig at vi kommer til innlegg fra kant. Det får frem det beste i han.

Odin

Quote from: Odin on August 18, 2015, 12:21:17
Quote from: asLeeds on August 18, 2015, 07:54:33

+1

Håper også virkelig at Wood lykkes snart!.
Ikke imponert etter å ha sett de to første kampene live.
Dårlig første touch; taper mange hodedueller på utspill og innlegg bakfra; ikke spesielt rask 1 mot 1, og langt fra noen Sørloth som møtende spiss!
Tror han trenger innlegg fra kortlinja både for skudd og heading, da har han kraft og styrke! Men dit kommer "vingene" våre sjelden....
Virker som om han har ett stykke igjen til toppformen...?
MOT!

Alt dette så vi tydelig idag!
Må ha innlegg fra kantene. Har kraft da!!!
MOT!

h.b

Quote from: Sydhagen on August 22, 2015, 15:44:13

Men vil han score 30+ denne sesongen. Det må Leeds ha. En spiss som gjør nettopp det

lowfields

Quote from: h.b on August 22, 2015, 16:24:48

Men vil han score 30+ denne sesongen. Det må Leeds ha. En spiss som gjør nettopp det
Det kommer HELT an på laget rundt ham, spesielt en type spiss som Wood. Får han sjansene kommer han til å bøtte inn. Oppgaven hans blir helt umulig hvis vi ikke klarer å spille han fram til sjanser.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

sportcarl1

finns väl inget lag som har en garanterat  30+målskytt  i denna divisionen

p0ndus

30+ tror jeg ikke på men håper han kommer i siget nå:)

Eriksen55

Hvilke lag har den spissen?

Gufrias

Quote from: eriksen55 on August 22, 2015, 17:13:22

Hvilke lag har den spissen?
Jeg kommer på Real Madrid og Barcelona. Ingen andre.
Hekta på Leeds siden 1974