Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 301702 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #150 på: Oktober 29, 2015, 22:56:06 »
hadde en j... dårlig dag på jobben men mener enda woods er god for 15-20 mål på en sesong om han får innlegg fra kantene og får opp selvtilliten sammen med resten av gutta.

0 på børsen til woods idag uten tvil

Han kan jo verken løpe eller hoppe! Han viser jo ingenting som tilsier 10 mål engang. Ikke engang Beckham hadde truffet hode til en stillestående Wood i feltet!

Eriksen55

Sv:
« Svar #151 på: Oktober 29, 2015, 22:57:22 »
Ikke rart det ikke funker for gutten når det jubles ironisk fra tribunen de to gangene ballen traff hodet hans. Symptomatisk for klubben som sådan.

Så han fikk til å nikke ballen 2 ganger altså..

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #152 på: Oktober 29, 2015, 22:58:21 »
hadde en j... dårlig dag på jobben men mener enda woods er god for 15-20 mål på en sesong om han får innlegg fra kantene og får opp selvtilliten sammen med resten av gutta.

0 på børsen til woods idag uten tvil

Han kan jo verken løpe eller hoppe! Han viser jo ingenting som tilsier 10 mål engang. Ikke engang Beckham hadde truffet hode til en stillestående Wood i feltet!

Har han ikke fem eller seks allerede?

Eriksen55

Sv: Sv: Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #153 på: Oktober 29, 2015, 22:59:57 »
hadde en j... dårlig dag på jobben men mener enda woods er god for 15-20 mål på en sesong om han får innlegg fra kantene og får opp selvtilliten sammen med resten av gutta.

0 på børsen til woods idag uten tvil

Han kan jo verken løpe eller hoppe! Han viser jo ingenting som tilsier 10 mål engang. Ikke engang Beckham hadde truffet hode til en stillestående Wood i feltet!

Har han ikke fem eller seks allerede?

3-4 vel...men fortsatt ingenting som tyder på 10... Pila peker ikke akkurat rett opp!
« Siste redigering: Oktober 29, 2015, 23:01:54 av eriksen55 »

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #154 på: Oktober 30, 2015, 10:15:57 »
At Wood ikke spilles god, er det ingen tvil om. I går jobbet Dallas hardt og fikk til noen innlegg, men ingen var i nærheten av å treffe medspillere.

Wood gjør derimot heller ingenting for å bedre inntrykket av en tam start (på tross av noen mål). Virker uinteressert og sutrete. Trodde screameren mot Derby skulle gi han et boost, men han er daff og furten.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #155 på: Oktober 30, 2015, 10:34:50 »
han har helt klart varit en besvikelse hittills denna säong men beredd ge honom mer tid, har säkert präglats av skadeproblem och fitness som påverkat honom mer än vad som sagts och vissa matcher borde han kanske inte fått strart
 

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #156 på: Oktober 30, 2015, 11:19:35 »
Helt forferdelig i går. 4-5 gode innlegg, aldri tilstede. Tapte absolutt alle dueller, kom seg hverken ut av offside eller inn i offside  :-[
 

lojosang

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #157 på: Oktober 30, 2015, 22:56:21 »
Ikke rart det ikke funker for gutten når det jubles ironisk fra tribunen de to gangene ballen traff hodet hans. Symptomatisk for klubben som sådan.

Blir andre boller om ryktene om at disse folkene som visst nok utgjør "verdens beste fans" skal  KJØPE klubben stemmer.
- Leif Olav

Smudge

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #158 på: Oktober 31, 2015, 08:47:08 »
Når du ikke engang prøver å heade ballen eller gå inn i dueller, JA da fortjener du kritikk fra tribunen!

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #159 på: Oktober 31, 2015, 10:52:30 »
Tror nok han prøver, men tror han lider veldig under mangel på selvtillit.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Smudge

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #160 på: Oktober 31, 2015, 10:59:08 »
Hehe! Tror nok det er mer enn bare selvtillit den mannen mangler

sportcarl1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #161 på: Oktober 31, 2015, 14:24:06 »
Hehe! Tror nok det er mer enn bare selvtillit den mannen mangler
alltså han var dålig mot blackburn(som  i princip hela laget) men den dagen det vänder och leeds börjar vinna kommer han att bidra, beredd ge honom ganska mycket tid
« Siste redigering: Oktober 31, 2015, 14:38:29 av sportcarl1 »
 

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #162 på: Oktober 31, 2015, 15:03:46 »
Slik Wood spiller for tiden, hadde både Morison og Matt Smith gjort en bedre jobb. En duellspiller på topp  som ikke vinner dueller, har vi ikke bruk for.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #163 på: Oktober 31, 2015, 15:40:42 »
Slik Wood spiller for tiden, hadde både Morison og Matt Smith gjort en bedre jobb. En duellspiller på topp  som ikke vinner dueller, har vi ikke bruk for.
personligen tyckte jag det var fel att sälja Smith, Morison var en flopp, kan man inte lyckas på drygt 2 säsonger så är man det, krasst så lyckades han inte fylla  Bechios skor, wood är jag beredd ge  minst en säsong
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #164 på: November 07, 2015, 14:31:55 »
Mål nå i 5 av de siste 6 bortekampene!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #165 på: November 07, 2015, 14:35:28 »
Slik Wood spiller for tiden, hadde både Morison og Matt Smith gjort en bedre jobb. En duellspiller på topp  som ikke vinner dueller, har vi ikke bruk for.
personligen tyckte jag det var fel att sälja Smith, Morison var en flopp, kan man inte lyckas på drygt 2 säsonger så är man det, krasst så lyckades han inte fylla  Bechios skor, wood är jag beredd ge  minst en säsong

Enig, ville beholdt Smith. Han var en potensiell gamechanger.
 

Frode

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #166 på: November 07, 2015, 16:41:33 »
6 mål på 16 kamper er greit nok, men må innrømme at han har skuffet meg stort. Trodde vi kjøpte en kraftspiss som var god på hodet. (Chapman light) Dessverre virker Wood tung og keitete. Matt Smith er fem ganger bedre i lufta.
 

baste

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #167 på: November 07, 2015, 16:50:32 »
Null spents, liten bevegelse, direkte svak i dueller. Viser liten spilleforståelse. Ofte mer opptatt å skjerme motspiller, en å gå etter og ta ballen. Her har Evans en jobb å gjøre.

Til hans forsvar, så kommer det ikke mange innlegg fra kant. Men hvorfor ikke bytte han ut etter 60-70 min, gi han ett hint om at vi forventer bedre innsats.
Botaka burde få mer spilletid, samt flere av de andre på benken.

Wotton har ingenting på høyre back å gjør, om han har noe som helst på Leeds å gjøre. Gleder meg til Taylor er tilbake, og Belusci kommer seg på sin rette plass.

En heldig 3-0 seier gjør godt i sjelen.


MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #168 på: November 07, 2015, 18:12:04 »
Gleder meg til Taylor er tilbake, og Belusci kommer seg på sin rette plass.

Du mener vel Berardi

rd1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #169 på: November 07, 2015, 18:20:29 »
Wood har tross alt puttet 6 sålangt i sesongen, og det med et relativt svakt Leeds lag.

Får vi sving på sakene fremover er jeg sikker på at Wood vil putte 20+ denne sesongen. Ã… nevne Smith eller Morrison er det komplette galskap.

Har troen på Wood og håper mange her må spise hatten sin etterhvert!
"Who needs Cantona??"

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #170 på: November 07, 2015, 18:22:16 »
Wood har tross alt puttet 6 sålangt i sesongen, og det med et relativt svakt Leeds lag.

Får vi sving på sakene fremover er jeg sikker på at Wood vil putte 20+ denne sesongen. Ã… nevne Smith eller Morrison er det komplette galskap.

Har troen på Wood og håper mange her må spise hatten sin etterhvert!

Jeg har overhode ikke trua på Wood. Men spiser mer enn gjerne hatter om jeg skulle ta feil :)

sportcarl1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #171 på: November 07, 2015, 18:31:45 »
Wood har tross alt puttet 6 sålangt i sesongen, og det med et relativt svakt Leeds lag.

Får vi sving på sakene fremover er jeg sikker på at Wood vil putte 20+ denne sesongen. Ã… nevne Smith eller Morrison er det komplette galskap.

Har troen på Wood og håper mange her må spise hatten sin etterhvert!
men då är det väl 1 eller 2 mål på straff, målet idag skall han till 100% tacka antenucci för
 

lojosang

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #172 på: November 07, 2015, 18:54:54 »
Wood har tross alt puttet 6 sålangt i sesongen, og det med et relativt svakt Leeds lag.

Får vi sving på sakene fremover er jeg sikker på at Wood vil putte 20+ denne sesongen. Ã… nevne Smith eller Morrison er det komplette galskap.

Har troen på Wood og håper mange her må spise hatten sin etterhvert!
men då är det väl 1 eller 2 mål på straff, målet idag skall han till 100% tacka antenucci för

Og Antenucci kan takke Wood og Dallas for sitt mål. Det er nå en gang langt mellom Maradona i 86-mål.  :)
Wood er sentral i to mål i dag. Vinner en god del dueller. Det er en grei dag på jobben for en spiss. Hva skal til for at folk skal bli fornøyd?
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #173 på: November 07, 2015, 19:05:23 »
Kan noen legge ut målene..?

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #174 på: November 07, 2015, 19:07:18 »
Wood har tross alt puttet 6 sålangt i sesongen, og det med et relativt svakt Leeds lag.

Får vi sving på sakene fremover er jeg sikker på at Wood vil putte 20+ denne sesongen. Ã… nevne Smith eller Morrison er det komplette galskap.

Har troen på Wood og håper mange her må spise hatten sin etterhvert!
men då är det väl 1 eller 2 mål på straff, målet idag skall han till 100% tacka antenucci för

Og Antenucci kan takke Wood og Dallas for sitt mål. Det er nå en gang langt mellom Maradona i 86-mål.  :)
Wood er sentral i to mål i dag. Vinner en god del dueller. Det er en grei dag på jobben for en spiss. Hva skal til for at folk skal bli fornøyd?

For min del mener jeg han er altfor lite bevegelig. Står som regel og venter på ballen. Vinner alt for lite dueller. Fotball er et lagspill, og riktig det at han var innvolvert i 2 mål.. Men den dytten han hadde på ballen ut til Dallas før det første målet og den han dyttet inn skulle det bare mangle at han ikke fikk til. Leeds hadde skapt mye mer med enn mer bevegelig og tøffere spiss.

Jeg håper jeg tar feil angående Wood og at han virkelig finner formen, men pr nå ser det ut som han fomler i blinde.

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #175 på: November 07, 2015, 19:12:13 »
Prestasjonen til Wood var ikke så bra i dag, men så lenge han scorer mål er vel alt berre lekkert?
Prestasjonen til Leeds var ikke så bra i dag, men så lenge vi vinner er vel alt berre lekkert?
Er vel bedre å spille med en dårlig Wood å vinne, enn å benke ham og tape?

Jeg er nok den eneste som ikke er helt tilfres med verken Leeds eller Wood i dag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #176 på: November 07, 2015, 19:24:35 »
Prestasjonen til Wood var ikke så bra i dag, men så lenge han scorer mål er vel alt berre lekkert?
Prestasjonen til Leeds var ikke så bra i dag, men så lenge vi vinner er vel alt berre lekkert?
Er vel bedre å spille med en dårlig Wood å vinne, enn å benke ham og tape?

Jeg er nok den eneste som ikke er helt tilfres med verken Leeds eller Wood i dag.

auren

Jeg er heller ikke tilfreds. Men mye mer med Leeds enn med Wood om man kan si det slik  :). Viktigste er helt klart å ta 3 poeng.

Tror som sagt sjansen for flere poeng blir større med en tøffere og mye mer bevegelig spiss enn Wood.

rd1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #177 på: November 07, 2015, 19:26:25 »
Er enig i at Wood ser rusten ut, men er involvert i to mål idag. Det er godt nok i min bok. Tror han har enda mer å gå på (som forøvrig gjelder hele laget), så får vi se ;D

Heller en rusten spiss som putter, en spiss som gjør alt  rett uten å putte..
"Who needs Cantona??"

Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #179 på: November 07, 2015, 19:40:57 »
Ikke veldig stor fan av Wood, men når han er direkte involvert i to mål i dag, kan man ikke klage
Endre