Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298226 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #720 på: Desember 14, 2016, 12:27:02 »
Tror Wood vil være tilbake til neste kamp, ble nok tatt av som en "precaution". Satte seg på benken da han ble byttet ut i stede for å gå rett inn i spillertunellen. Har håpet. Om ikke håper jeg Antonsson klarer å ta steget opp, har veldig troa på fyren. Er goalgetter, og vil være et stjerneskudd for oss om han får hjulene i gang. Men vil ha Wood tilbake på banen, herlig fyr.

Og jeg som trodde han var en surpump, som hverken kunne løpe, hoppe eller få en fotball dit han ville. Stort sett basert på vurderinger gjort i dette forum noen få måneder tilbake i tid.

flynn
Han har endret utstrålingen han har på banen. Jobber bedre, scorer mål, også må jeg si at jeg elsker at han motbeviste alle kritikere. Var kritiker selv. Han er småtreig, han har ikke spenst, men han scorer mål  ;)

Litt mildere mot ham nå, men han er ingen tilrettelegger. En toppscorer bør også ha noen assists. Der sliter han

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #721 på: Desember 14, 2016, 13:42:16 »
Tror Wood vil være tilbake til neste kamp, ble nok tatt av som en "precaution". Satte seg på benken da han ble byttet ut i stede for å gå rett inn i spillertunellen. Har håpet. Om ikke håper jeg Antonsson klarer å ta steget opp, har veldig troa på fyren. Er goalgetter, og vil være et stjerneskudd for oss om han får hjulene i gang. Men vil ha Wood tilbake på banen, herlig fyr.

Og jeg som trodde han var en surpump, som hverken kunne løpe, hoppe eller få en fotball dit han ville. Stort sett basert på vurderinger gjort i dette forum noen få måneder tilbake i tid.

flynn
Han har endret utstrålingen han har på banen. Jobber bedre, scorer mål, også må jeg si at jeg elsker at han motbeviste alle kritikere. Var kritiker selv. Han er småtreig, han har ikke spenst, men han scorer mål  ;)

Litt mildere mot ham nå, men han er ingen tilrettelegger. En toppscorer bør også ha noen assists. Der sliter han

Assisterede han ikke Doukara imod???? Kan ikke huske kampen.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #722 på: Desember 14, 2016, 14:23:24 »
Tror Wood vil være tilbake til neste kamp, ble nok tatt av som en "precaution". Satte seg på benken da han ble byttet ut i stede for å gå rett inn i spillertunellen. Har håpet. Om ikke håper jeg Antonsson klarer å ta steget opp, har veldig troa på fyren. Er goalgetter, og vil være et stjerneskudd for oss om han får hjulene i gang. Men vil ha Wood tilbake på banen, herlig fyr.

Og jeg som trodde han var en surpump, som hverken kunne løpe, hoppe eller få en fotball dit han ville. Stort sett basert på vurderinger gjort i dette forum noen få måneder tilbake i tid.

flynn
Han har endret utstrålingen han har på banen. Jobber bedre, scorer mål, også må jeg si at jeg elsker at han motbeviste alle kritikere. Var kritiker selv. Han er småtreig, han har ikke spenst, men han scorer mål  ;)

Litt mildere mot ham nå, men han er ingen tilrettelegger. En toppscorer bør også ha noen assists. Der sliter han

http://www.bbc.com/sport/football/championship/top-scorers

En toppspiss har nok en god del assists ofte, men her snakker vi Championship og ser man på toppen av lista er det lite assists som deles ut av klubbenes topscorere.

Wood står oppført med 0 i oversikten. Han burde hatt en (til Doukara) for noen uker siden. Mister kanskje den fordi ballen er borti keeper idet Doukara kommer gjennom? Akkurat det er helt irrelevant, Wood la pasningen som skapte det målet.

Nå ligger altså Wood godt an til å nå 20 mål, som vi har sett tidligere er "normen" for topscorer i lagene som når play off over de fem siste årene.
Han har derimot bare en eller (offisielt) ingen assists. I seg selv er det selvsagt ikke noe å skryte av, men satt opp mot de andre mestscorende spissene i serien er det ikke kritikkverdig på samme måte.

I tillegg er han den femte mest effektive spilleren mål i mål pr spilte minutter av de på oversikten.

Det er rett og slett lite å ta han på for tiden. Det er ikke gode nyheter for Leeds om han er skadd i jula.
Marching on together!

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #723 på: Desember 14, 2016, 17:04:12 »
First, news on Wood - he's got a tight hamstring. Assessed over the next 24 hours. Monk hopeful it isn't serious.

Førsteinntrykk at det ikke er alvorlig.
 

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #724 på: Desember 14, 2016, 17:31:39 »
First, news on Wood - he's got a tight hamstring. Assessed over the next 24 hours. Monk hopeful it isn't serious.

Førsteinntrykk at det ikke er alvorlig.
Allikevel en alvorlig vekker om at vi ikke er altfor godt forspent på den plassen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #725 på: Desember 14, 2016, 17:34:30 »
Tror styrken  til Wood er å dukke opp på rett plass i rett tid. Han er veldig obs på evt returer fra keeper eller hvor ballen havner etter andres dueller.  Det stokker seg når han skal samspille med noen (veggspill) eller han får for god tid.  Han hører til inne i boksen. Da kan han ikke bli tilrettelegger.


Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #726 på: Desember 15, 2016, 11:36:28 »
From Monk's presser, Wood unlikely to play at the weekend and due to have more scans. Leeds hopeful it's not serious. #lufc

Håper Antonsson får sjansen, håper fyren beviser seg selv.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Lundewhites

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #727 på: Desember 15, 2016, 11:59:58 »
From Monk's presser, Wood unlikely to play at the weekend and due to have more scans. Leeds hopeful it's not serious. #lufc

Håper Antonsson får sjansen, håper fyren beviser seg selv.
Håper virkelig ikke Antonsson kommer inn, men at Doukara og Roofe får til en Liverpoolkamp igjen. Antonsson virker fryktelig veik på dette nivået.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #728 på: Desember 15, 2016, 12:20:22 »
Doukara er vel selvskreven som Wood sin erstatter. Dallas og Sacko på kantene, med Roofe i 10-er rollen. Spørsmålet er om Bridcutt starter sentralt, eller om Phillips og Vieira blir å bekle den sentrale midtbanen. Jeg tror Brids sitter på benken fra start av. Bakre 5-er sier seg selv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #729 på: Desember 15, 2016, 13:00:00 »
From Monk's presser, Wood unlikely to play at the weekend and due to have more scans. Leeds hopeful it's not serious. #lufc

Håper Antonsson får sjansen, håper fyren beviser seg selv.
Håper virkelig ikke Antonsson kommer inn, men at Doukara og Roofe får til en Liverpoolkamp igjen. Antonsson virker fryktelig veik på dette nivået.
Han har scoret 3 mål på de få sjansene han har hatt. Og han kler bare en rolle; Goalgetter. Lager mål ut av ingenting, og vet hvor målet står.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Lundewhites

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #730 på: Desember 15, 2016, 13:19:18 »
Doukara er vel selvskreven som Wood sin erstatter. Dallas og Sacko på kantene, med Roofe i 10-er rollen. Spørsmålet er om Bridcutt starter sentralt, eller om Phillips og Vieira blir å bekle den sentrale midtbanen. Jeg tror Brids sitter på benken fra start av. Bakre 5-er sier seg selv.

auren
Både trur og håper du har rett. Ja unntatt at jeg virkelig skulle ønske at Green kunne få hvilt litt. Bridcutt må en være litt forsiktig med, det kommer et hardt program framover.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

ibster

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #731 på: Desember 15, 2016, 14:27:10 »
From Monk's presser, Wood unlikely to play at the weekend and due to have more scans. Leeds hopeful it's not serious. #lufc

Håper Antonsson får sjansen, håper fyren beviser seg selv.
Håper virkelig ikke Antonsson kommer inn, men at Doukara og Roofe får til en Liverpoolkamp igjen. Antonsson virker fryktelig veik på dette nivået.
Han har scoret 3 mål på de få sjansene han har hatt. Og han kler bare en rolle; Goalgetter. Lager mål ut av ingenting, og vet hvor målet står.

Jeg håper også vi får se mer av Antonsson, men det fordrer Hernandez som AMC. De to linker bra opp sammen. Tipper Doukara fra start til helgen og Antonsson på benken om han er fit.
« Siste redigering: Desember 15, 2016, 18:17:17 av ibster »

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #732 på: Desember 15, 2016, 18:03:35 »
Med Wood borte blir hodestyrken borte. Verken Antonsson eller Doukara kan kopiere Wood. Selv om han ikke vinner alle dueller så binder han flere forsvarere. Wood er også god på defensiv dødball. Han rydder stadig opp foran mål i lufta. Uheldig å miste ham.
« Siste redigering: Desember 15, 2016, 19:16:32 av Josch »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #733 på: Desember 15, 2016, 18:38:54 »
Med Wood borte blir hodestyrken borte. Verken Antonsson eller Doukara kan kopiere Wood. Selv om han ikke vinner alle dueller så binder han flere forvarere. Wood er også god på defensiv dødball. han rydder stadig opp foran mål i lufta. Uheldig å miste ham.
Greit da at det 'bare' er mot lowly Brentford, g ikke en av tittelutfordrerne...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #734 på: Desember 15, 2016, 19:48:27 »
Med Wood borte blir hodestyrken borte. Verken Antonsson eller Doukara kan kopiere Wood. Selv om han ikke vinner alle dueller så binder han flere forsvarere. Wood er også god på defensiv dødball. Han rydder stadig opp foran mål i lufta. Uheldig å miste ham.

The Duke er ikke så verst på hode, er han ikke det? Vil faktisk si han er enda sterkere og råere i kroppen enn Wood og binder fort like mange forsvarere. På kort sikt tror jeg Duke vil være en fin erstatter. Spørsmålet er om han er like målfarlig?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #735 på: Januar 02, 2017, 20:25:28 »
Humble pie anyone?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #736 på: Januar 02, 2017, 20:33:52 »
Toppscorer
Nr.   Spiller            Lag                   Mål   Kamper   Snitt
1.   Dwight Gayle   Newcastle   19   21           0,90
2.   Glenn Murray   Brighton           15   24           0,62
3.   Scott Hogan   Brentford           14   25           0,56
4.   Tammy AbrahamBristol City   14   25           0,56
5.   Chris Wood   Leeds           13   24           0,54
6.   Sam Winnall   Barnsley           11   22           0,50
7.   Jonathan Kodjia   Aston Villa9   19           0,47
8.   Danny Graham   Blackburn   9   20           0,45
9.   Daniel Ward   Rotherham   9   24           0,38
10.   Sam Gallagher   Blackburn   9   24           0,38

Knallsterkt av Ward i Rotherham. Ligger sist med 13 poeng, og Ward har scoret 9 av deres 25 mål.
« Siste redigering: Januar 02, 2017, 20:44:13 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #737 på: Januar 02, 2017, 22:52:42 »
Toppscorer
Nr.   Spiller            Lag                   Mål   Kamper   Snitt
1.   Dwight Gayle   Newcastle   19   21           0,90
2.   Glenn Murray   Brighton           15   24           0,62
3.   Scott Hogan   Brentford           14   25           0,56
4.   Tammy AbrahamBristol City   14   25           0,56
5.   Chris Wood   Leeds           13   24           0,54
6.   Sam Winnall   Barnsley           11   22           0,50
7.   Jonathan Kodjia   Aston Villa9   19           0,47
8.   Danny Graham   Blackburn   9   20           0,45
9.   Daniel Ward   Rotherham   9   24           0,38
10.   Sam Gallagher   Blackburn   9   24           0,38

Knallsterkt av Ward i Rotherham. Ligger sist med 13 poeng, og Ward har scoret 9 av deres 25 mål.

League goals this season...

Wood - 12 (£2.5m)
Kodjia - 8 (£11m)
Ritchie - 4 (£12m)
McCormack - 3 (£12m)
Pritchard - 1 (£8m)

#LUFC


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #738 på: Januar 02, 2017, 23:06:13 »
Toppscorer
Nr.   Spiller            Lag                   Mål   Kamper   Snitt
1.   Dwight Gayle   Newcastle   19   21           0,90
2.   Glenn Murray   Brighton           15   24           0,62
3.   Scott Hogan   Brentford           14   25           0,56
4.   Tammy AbrahamBristol City   14   25           0,56
5.   Chris Wood   Leeds           13   24           0,54
6.   Sam Winnall   Barnsley           11   22           0,50
7.   Jonathan Kodjia   Aston Villa9   19           0,47
8.   Danny Graham   Blackburn   9   20           0,45
9.   Daniel Ward   Rotherham   9   24           0,38
10.   Sam Gallagher   Blackburn   9   24           0,38

Knallsterkt av Ward i Rotherham. Ligger sist med 13 poeng, og Ward har scoret 9 av deres 25 mål.

League goals this season...

Wood - 12 (£2.5m)
Kodjia - 8 (£11m)
Ritchie - 4 (£12m)
McCormack - 3 (£12m)
Pritchard - 1 (£8m)

#LUFC


Sent from my iPhone using Tapatalk

Og Hogan linkes til flere klubber i kveld for 15 mill pund.
 

Kickthemdown

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #739 på: Januar 03, 2017, 14:48:55 »
2-0 målet til Wood i går er noe av det mest vanvittige jeg har sett av en Leeds-spiss. Den mottaket delvis feilvendt, styrken han beviser når han holder unna midtstopperen og avslutningen da. Helt vidunderlig!! Det er sånne spisser som blir verdt £10-15mill. Ett kupp for Leeds United.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #740 på: Januar 03, 2017, 15:03:52 »
2-0 målet til Wood i går er noe av det mest vanvittige jeg har sett av en Leeds-spiss. Den mottaket delvis feilvendt, styrken han beviser når han holder unna midtstopperen og avslutningen da. Helt vidunderlig!! Det er sånne spisser som blir verdt £10-15mill. Ett kupp for Leeds United.

Fullstendig enig! Når han begynte å bøtte inn mål, gikk kritikken på at han det "kun" var tap-ins og lite assist. Han har verken bare tap-ins eller færre assists enn topscorer-konkurrentene, så nå er det rett og slett lite til ingenting å ta han på lenger. I tillegg er han den tredje mest effektive om man ser antall minutter pr scoring.

Det er bare å nyte at vi har en klassespiss i denne divisjonen. Og ja, et kupp av Leeds om man måler opp mot prisen til mange andre.


Han ser fysisk bedre og lettere ut i steget enn tidligere, men servicen er også blitt betraktelig bedre. 
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #741 på: Januar 03, 2017, 15:06:43 »
2-0 målet til Wood i går er noe av det mest vanvittige jeg har sett av en Leeds-spiss. Den mottaket delvis feilvendt, styrken han beviser når han holder unna midtstopperen og avslutningen da. Helt vidunderlig!! Det er sånne spisser som blir verdt £10-15mill. Ett kupp for Leeds United.

Fullstendig enig! Når han begynte å bøtte inn mål, gikk kritikken på at han det "kun" var tap-ins og lite assist. Han har verken bare tap-ins eller færre assists enn topscorer-konkurrentene, så nå er det rett og slett lite til ingenting å ta han på lenger. I tillegg er han den tredje mest effektive om man ser antall minutter pr scoring.

Det er bare å nyte at vi har en klassespiss i denne divisjonen. Og ja, et kupp av Leeds om man måler opp mot prisen til mange andre.


Han ser fysisk bedre og lettere ut i steget enn tidligere, men servicen er også blitt betraktelig bedre.

Tror dette er den vesentlige forskjellen. Wood får mer og bedre støtte fra laget.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #742 på: Januar 03, 2017, 15:10:56 »
Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra enkelte i denne tråden. Nok et bevis for at Wood leverer varene.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #743 på: Januar 03, 2017, 15:52:45 »
Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra enkelte i denne tråden. Nok et bevis for at Wood leverer varene.

Har vært syk i en periode  ;)

Men det er bra at han begynner å score hyppigere. Men alikevel, vi går glipp av opprykk fordi han ikke er i nærheten av å assistere andre

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #744 på: Januar 03, 2017, 16:05:22 »
Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra enkelte i denne tråden. Nok et bevis for at Wood leverer varene.

Har vært syk i en periode  ;)

Men det er bra at han begynner å score hyppigere. Men alikevel, vi går glipp av opprykk fordi han ikke er i nærheten av å assistere andre
Opprykk er altså bare å glemme. Hvem andre enn "DeadWood" ønsker du å sparke på hue og ræva ut av klubben, da?

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #745 på: Januar 03, 2017, 16:05:41 »
Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra enkelte i denne tråden. Nok et bevis for at Wood leverer varene.

Har vært syk i en periode  ;)

Men det er bra at han begynner å score hyppigere. Men alikevel, vi går glipp av opprykk fordi han ikke er i nærheten av å assistere andre


Ã… herregud....


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #746 på: Januar 03, 2017, 16:06:01 »
2-0 målet til Wood i går er noe av det mest vanvittige jeg har sett av en Leeds-spiss. Den mottaket delvis feilvendt, styrken han beviser når han holder unna midtstopperen og avslutningen da. Helt vidunderlig!! Det er sånne spisser som blir verdt £10-15mill. Ett kupp for Leeds United.

Fullstendig enig! Når han begynte å bøtte inn mål, gikk kritikken på at han det "kun" var tap-ins og lite assist. Han har verken bare tap-ins eller færre assists enn topscorer-konkurrentene, så nå er det rett og slett lite til ingenting å ta han på lenger. I tillegg er han den tredje mest effektive om man ser antall minutter pr scoring.

Det er bare å nyte at vi har en klassespiss i denne divisjonen. Og ja, et kupp av Leeds om man måler opp mot prisen til mange andre.


Han ser fysisk bedre og lettere ut i steget enn tidligere, men servicen er også blitt betraktelig bedre.
Wood sesong 2016-17 er en helt annen spiller en den vi så forrige sesong. Har nok hatt et helt annet trenings opplegg opp mot denne sesongen. Sterk prestasjon, JA! Tidenes mål NEI! det er det fortsatt for meg Yeboa som har. 
« Siste redigering: Januar 03, 2017, 16:07:44 av Kontakinte »

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #747 på: Januar 03, 2017, 16:47:51 »
Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra enkelte i denne tråden. Nok et bevis for at Wood leverer varene.

Har vært syk i en periode  ;)

Men det er bra at han begynner å score hyppigere. Men alikevel, vi går glipp av opprykk fordi han ikke er i nærheten av å assistere andre


Ã… herregud....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Poenget er å ha en spiss som er den som utgjør forskjellen på opprykk eller å bli i denne divisjonen

Kickthemdown

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #748 på: Januar 03, 2017, 17:29:01 »
Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra enkelte i denne tråden. Nok et bevis for at Wood leverer varene.

Har vært syk i en periode  ;)

Men det er bra at han begynner å score hyppigere. Men alikevel, vi går glipp av opprykk fordi han ikke er i nærheten av å assistere andre


Ã… herregud....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Poenget er å ha en spiss som er den som utgjør forskjellen på opprykk eller å bli i denne divisjonen
Da kan jeg ha gleden med å supplere på med et herregud til. Er det mulig ?

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #749 på: Januar 03, 2017, 17:50:08 »
Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra enkelte i denne tråden. Nok et bevis for at Wood leverer varene.

Har vært syk i en periode  ;)

Men det er bra at han begynner å score hyppigere. Men alikevel, vi går glipp av opprykk fordi han ikke er i nærheten av å assistere andre


Ã… herregud....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Poenget er å ha en spiss som er den som utgjør forskjellen på opprykk eller å bli i denne divisjonen

Er ikke uenig i at det er perfekt med en spiss som lager mål og som har assists i bøtter og spann, men nå har du jo i flere år sagt at en spiss måles etter de målene han putter!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.