Skrevet av Emne: Apriltur til Leeds med Reading hjemme 16/Wolverhampton hjemme 19/og Hull borte 23  (Lest 15239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sttunge

Her kan årets tabellposisjon avgjøres. Direkte opprykk - playoff eller nok en sesong rundt midten +/-. Evig optimist...Jeg planlegger å reise over på fredag morgen den 15 april og så hjem igjen på søndag 24 eller mandag 25 april. Må vente med returen til kamptidspunktet er satt. Med Leeds sin erfaring med å bli flyttet på så tror jeg det er lurt å vente. Også positivt med tanke på mange tv- kamper..men en liten logistikk utfordring ved endring av reisetidspunkter og bestilling i god tid for å oppnå god pris både på fly/tog/hotell.

Andre som planlegger tur i dette tidsrommet.

WE ARE LEEDS

kendo

jepp 4 mann fra Lørenskog er klare, men tar kun begge hjemme kampene her
 

Jon R

Jeg har seriøse planer om å få med meg de to hjemme.  :)
Jon R.

Leedsfan


Jeg har seriøse planer om å få med meg de to hjemme.  :)

Uff, to tap!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

hope

Det var da veldig negativt ??? Vi er 4 fra Tønsberg på dobbelkamp. Torp - Leeds kl 06.15 fredag via Schipol  :) :) Vet også om flere fra Vestfold til lørdagskampen, så satser på mye folk og 2 seire på turen  ;D

Leedsfan


Det var da veldig negativt ??? Vi er 4 fra Tønsberg på dobbelkamp. Torp - Leeds kl 06.15 fredag via Schipol  :) :) Vet også om flere fra Vestfold til lørdagskampen, så satser på mye folk og 2 seire på turen  ;D

Mest pga at Jon er litt uheldig med kampene sine som jeg pleier å være!

Håper såklart på seier:


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ArneS

Kan melde at Queens Hotel har vintertilbud med hyggelige priser...
Den 17. mann

Boine

Jeg stiller på Reading og Wolves. Kommer rett fra Brasil 15.4. Lander i Scumstown 10.25, så tog rett til Discovery Inn. Forlater Mekka 20.4. MOT

Mortenha

Eg tar med med meg maddamen igjen til Leeds for å sjå begge heimekampane. Håpar på betre resultat enn når eg såg dobbelheimekamp i mars 2013 når eg sist var i Leeds.

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Tur til begge hjemmekampene fra Trondheim via Amsterdam til Leeds Bradford fredag 15. april med retur onsdag 20. april er bestilt.

Rom på nyoppussede Discovery Inn er bestilt.
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Odin

Tar med oss Reading og Wolves,  bor på Queens!
MOT!

solari

Netopp bestilt flybilletter for disse kampene, tar gjerne noen hotell tips om hvor resten av gjengen kommer til å være, da jeg drar til Leeds for første gang alene!  :)

Tom S

Netopp bestilt flybilletter for disse kampene, tar gjerne noen hotell tips om hvor resten av gjengen kommer til å være, da jeg drar til Leeds for første gang alene!  :)

Eg skal ikkje over til desse, men vanlegvis bur eg på Marriott, der er det garantert fleire nordmenn + at Leeds United bruker dette hotellet natta til kampdag. Marriott er nok ikkje billegaste alternativ.

Andre hotell som brukes ofte er Queens, Discovery Inn, Hilton, Radisson Blu og Park Plaza.
Alle desse ligger sentralt.
COME ON LEEDS !!

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Netopp bestilt flybilletter for disse kampene, tar gjerne noen hotell tips om hvor resten av gjengen kommer til å være, da jeg drar til Leeds for første gang alene!  :)

Da må jeg legge til at tidligere Bewleys Hotel, nå Clayton Hotel kanskje er der du får mest for pengene. De pleier å være blant de rimeligste og hotellet er såpass nytt at standarden er veldig bra. Pluss for veldig bra bar og god mat, samt at det pleier å være en del nordmenn der.

Har bodd der mange ganger og kommer til å gjøre det igjen.
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

solari

Har bodd på Marriot hotell og holiday inn på mine to forrige turer, den gang reiste jeg med min far. Tenkte mest på å sjekke inn på ett hotell det var noen andre fra LUSCOS siden jeg ikke er helt lommekjent i byen enda! : )

sttunge

Ser ut til at det blir mange med norsk pass på disse kampene(de to første i allefall).
Det viser vel bare at vi reiser over å ser kamper selv om laget vårt ikke spiller god fotball om dagen. WE ALL LOVE LEEDS

Alle hotellene som er blitt nevnt her er greie plasser å bo. Selv benytter jeg Ibis eller Travelodge.

Til de som er nye på tur så ta en tur innom puben Scarborough Taps (nabo til hotellet Discovery Inn) eller 1871 (Marriott hotels pub) så vil du med stor sannsynlighet treffe norske.

Så en liten oppfordring om at skal vi fortsatt ha puben til Peter som en møteplass på kampdagen så må vi benytte den.
Ses fredag 15 for en liten forfriskning i Leeds venner. ( eller før ;) )



superleeds

Kommer fra Manchester for kampen lørdag. Regner med at det går greit å kjøpe billetter på stadion? Noen som veit?

Gufrias

Kommer fra Manchester for kampen lørdag. Regner med at det går greit å kjøpe billetter på stadion? Noen som veit?

Jo tidligere du møter opp, desto større er sjansen for at de ikke er utso... glem det. Går nok bra.
Hekta på Leeds siden 1974

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Vi har for øvrig reservert bord på Englands eldste pub, The Bingley Arms søndag 17. april kl. 13.00.
Bare ett tips om flere er interesserte :)

Ligger 15-20 min med taxi fra Leeds sentrum.

http://www.bingleyarms.co.uk/
« Siste redigering: Mars 30, 2016, 18:49:42 av Mac »
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Da er billetter til kampene mot Reading og Wolves bestilt. Valgte South Stand på begge pga. av at jeg synes at det er best stemning der ;)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Odin

Da er billetter til kampene mot Reading og Wolves bestilt. Valgte South Stand på begge pga. av at jeg synes at det er best stemning der ;)

Bestilte også i dag, N10 for Reading og NE til Wolves! MOT! Med fruen!!

Mortenha

Då har eg bestilt billettar til kamp på South Stand begge heimekampane. Reiser først til London den 12 april med kjærasten før me tar toget opp til Leeds 15 april. Også er det heimreise 22 april.

Er det nokon plass folk skal møtast på fredagen? Hadde vore kjekt å truffet andre norske folk! Er vel fortsatt The Commercial folk går på kamp dag? Er 2 år sidan sist me var i Leeds har jo skjedd ein del ting på dei åra.

ArneS

Då har eg bestilt billettar til kamp på South Stand begge heimekampane. Reiser først til London den 12 april med kjærasten før me tar toget opp til Leeds 15 april. Også er det heimreise 22 april.

Er det nokon plass folk skal møtast på fredagen? Hadde vore kjekt å truffet andre norske folk! Er vel fortsatt The Commercial folk går på kamp dag? Er 2 år sidan sist me var i Leeds har jo skjedd ein del ting på dei åra.

Det er sannsynligvis bare å stikke innom Scarborough Taps når du kommer av toget, så vil du garantert høre norske stemmer.
Den 17. mann

Nesten 9

Vi har for øvrig reservert bord på Englands eldste pub, The Bingley Arms søndag 17. april kl. 13.00.
Bare ett tips om flere er interesserte :)

Ligger 15-20 min med taxi fra Leeds sentrum.

http://www.bingleyarms.co.uk/

Er dere mange som skal dit? Bør man bestille bord ?

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Vi har for øvrig reservert bord på Englands eldste pub, The Bingley Arms søndag 17. april kl. 13.00.
Bare ett tips om flere er interesserte :)

Ligger 15-20 min med taxi fra Leeds sentrum.

http://www.bingleyarms.co.uk/

Er dere mange som skal dit? Bør man bestille bord ?


Som jeg vet er vi nå fem stk. Bør nok bestille bord ja, men det er enkelt ved å fylle ut ett skjema på nettsiden deres.
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Takker alle jeg møtte på denne turen for å ha bidratt til nok en hyggelig Leeds-tur :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no